Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

εγω παντως αγορασα την περιοδο των χριστουγεννων τα logitech z-2300 ηχεια.

μου τα παρεδωσαν την επομενη μερα στο σπιτι,αμεσα.

το κακο ειναι αλλο.

μεσα σε 1 εβδομαδα καηκε το 1 ηχειο[προβλημα με τα συγκεκριμενα ηχεια που αντιμετωπισαν και αλλοι],και τα εστειλα να μου τα αλλαξουν.

τωρα περιμενω εδω και μια εβδομαδα να μου τα στειλουν.

το θεμα ειναι οτι σε τετοιες περιπτωσεις που η αγορα ειναι τοσο προσφατη,θαπρεπε η αντικατασταση να ειναι αμεση και οχι να σταλουν στην αντιπροσωπεια για ελεγχο κ.λ.π.

ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω απο e-shop και δυστυχως ειχα αυτη την εμπειρια χωρις βεβαια να φταιει αμεσα το e-shop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παραγγέλνω αρκετά συχνά σχεδόν κάθε μήνα και απο Κέρκυρα και απο Αθήνα , Αθήνα σε 2 μέρες πάντα τα έχω και κέρκυρα 4 μέρες το πολύ, παράπονο δεν έχω, πιστέυω άσχημα περιστατικά παντού γίνονται δν υπάρχει το τέλειο κατάτημα. Βέβαια αν γίνουν πολλά δν είναι σύμπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το αγόρασα και το επέστρεψα μέσα σε 1-2 ώρες!!!!!

 

Έχουν περάσει 6 ημέρες και ακόμη απάντηση. Καλά κρασιά. Τελικά πήγα και πήρα ένα πληκτρολόγιο από το Multirama γαι να κάνω την δουλειά μου. Να δούμε αν θα δεχθούνε να μου επιστρέψουν τα χρήματα στο τέλος της όλης διαδικασίας.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά πλέον... Μία φορά μου έκαναν σκηνικό και από τότε ότι δουλειές έχω κάνει (8000-9000 σε υπολογιστές φίλων, γνωστών, συγγενών κτλ) τα πήρα από ΠΛΑΙΣΙΟ... άντε γειά...

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=193193

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο ενα topic σχετικα με e-shop....

Εγω παντως δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα με το e-shop αλλα απ'οτι φενεται αυτο μαλλον οφειλεται στην τυχη μου γιατι ειναι παρα πολλα τα περιστατικα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι τεράστιο και για μένα δε λήγει στο e-shop. Αφού δεν έχουμε καταναλωτική συνείδηση καλά να πάθουμε! Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω πως μπορείτε μερικοί να αγοράζετε υπολογιστή από μαγαζιά σαν το e-shop. Εμπιστεύεστε δηλαδή ένα μαγαζί που είναι εντελώς απρόσωπο. Σε ποιον μιλάτε από εκεί μέσα για υποστήριξη; Εγώ έχω όνομα. Το e-shop έχει; Αν δε δουλεύει κάτι καλά σε ποιόν απευθύνεστε; Πάντα σε τέτοια ζητήματα θεωρώ ότι το σημαντικότερο είναι η σχέση πελάτη-πωλητή. Στο συγκεκριμένο κατάστημα κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Είναι σα να παίρνεις γουρούνι στο σακί. Άντε μερικά DVD και 1-2 stick το καταλαβαίνω αλλά ολόκληρο PC;

 

Εγώ αγοράζω υλικό από το ίδιο μικρό κατάστημα εδώ και χρόνια. Αν κάτι δε λειτουργεί σωστά μπορώ να πάω και να του πώ "Ρε Ταδε, δε δουλεύει καλά, μπορούμε να το στείλουμε με την εγγύηση;". Υπάρχει σχέση πελάτη-πωλητή. Ξέρω ότι δε θα με κοροϊδέψει για κανένα λόγο και θα προσπαθήσει να με εξυπηρετήσει. Κάτι που πάντα κάνει. Ξέρω ότι θα πλακωθεί με τον προμηθευτή του ίσως αλλά εμένα θα με εξυπηρετήσει. Στο e-shop, όσα χρόνια πελάτης κι αν γίνω κάτι τέτοιο δε θα το έχω ποτέ. Για μένα λοιπόν δε μετράει αν θα πάρω τον 500άρη 50 ευρώ αντί για 48 που τον έχει το e-shop. Τα χαλαλίζω γιατί ξέρω ότι αν πάθει κάτι ο 500άρης ο τεχνικός μου θα παλέψει για να εξυπηρετηθώ ενώ το e-shop ή το plaisio θα είναι απλά τυπικοί κι αν δε μπορούν να εξυπηρετήσουν θα μου λένε π@παριές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι εδω στον Βολο ψωνιζω παρα πολλα πραγματα για το εργοστασιο και για το σπιτι μου και για πολλους φιλους μου και ποτε δεν αντιμετωπισα το παραμικρο προβλημα. Και αν κατι ηταν χαλασμενο εντος εγγυησης εγινε αλλαγη και ολα οκ. Πιστευω ειναι να μην σου κατσει καμια στραβη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον babylonx. Από μαγαζιά τύπου E-shop αγοράζεις κάτι και κάνεις την προσευχή σου να μη σου τύχει που λένε....

 

Όσον αφορά το Πλαίσιο θα διαφωνήσω μόνο και αυτό γιατί βλέπω ότι τα τελευταία 1-2 χρόνια έχουν βελτιωθεί σε αυτό το θέμα. 2 φορές μου έτυχε να έχω πρόβλημα (μία με έναν ακριβό τότε σκληρό 1ΤΒ και την άλλη με μια επίσης ακρiβή motherboard) και στις δύο περιπτώσεις έγινε ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση χωρίς σούξου μούξου και χωρίς "πρέπει να το δεί πρώτα ο τεχνικός και αν κρίνει πως έχει πρόβλημα θα αλλαχτεί".

Το πήγα, εξήγησα το πρόβλημα και αμέσως μου έδωσαν άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...