Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ε πόσο πια ξεκάθαρο είναι...ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ όπου δεν σας σέβονται ως πελάτη .-

 

Για αυτό κάτι πλαίσια έχουν ξεσκιστεί στην δουλειά...και δικαιωματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτο εχεις δικιο φιλε μου.δεν ειναι βεβαια και η καλυτερη λυση αλλα οταν σε αργουν τοσο πολυ και μαλιστα οταν για να σηκωσουν το τηλεφωνο στο καθε καταστημα κανουν 10 λεπτα!!!ελεος!!και να πω οτι πουλαν και πολυ φθηνα να πω οκ.αλλα που...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από όλα αυτά που διάβασα να παραθέσω και εγώ το παράπονο μου.

 

Καταρχήν να πω ότι αγοράζω χρόνια από το e-shop χωρίς κανένα πρόβλημα. Βέβαια αυτά που έπαιρνα ήταν πάντα ψιλοπράγματα (ποντίκι, μελάνι, ΒΤ κτλ) και έτσι δεν ήταν και μεγάλη η πιθανότητα να δημιοργηθεί πρόβλημα.

 

Πηγαίνω λοιπόν μια ημέρα αγοράζω ένα πληκτρολόγιο της TRUST (θα μου πείτε τι την ήθελες αυτήν την εταιρεία, αλλά έχω ποντίκι της που είναι laser και presenter και είμαι πολύ ευχαριστημένος). Πηγαίνω κατευθείαν σπίτι ανοίγω την συσκευασία και το συνδέω. Διαπιστώνω ότι το πλήκτρο "shift" δεν λειτουργεί σε κάποια γράμματα (δηλ. όταν θέλω να γράψω κεφαλαία) παρά μόνο αν το πιέσω πολύ (και αυτό όχι πάντοτε).

 

Πέρνω λοιπόν το πληκτρολόγιο και το πηγαίνω πίσω. Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

 

Εγώ: "Χαίρετε. Παρακαλώ να πάρετε αυτό το προϊόν πίσω και να μου επιστρέψετε τα χρήματα μου, διότι παρουσιάζει το τάδε πρόβλημα"

Πωλητής: Πρώτα θα ελεχθεί και μετά θα αντικατασταθεί".

Εγώ: "Συγνώμη, το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν επιθυμώ αντικατάσταση, αλλά επιστροφή χρημάτων".

Πωλητής: "Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε αυτήν την περίπτωση"

Εγώ: Δεν έχω δικαίωμα εντός 14 ημερών να το επιστρέψω και ζητήσω τα χρήματα πίσω χωρίς λόγο".

Πωλητής :"Ναι."

Εγώ: Ε, αυτό κάνω τώρα." :mad::mad::mad::

Πωλητής :"Αυτό δεν γίνεται όμως όταν το προϊόν είναι ελαττωματικό"

Εγώ: .......(μένω άφωνος) (Παράθεση: Δηλ. τι; Αγοράζω ένα καινούργιο προϊόν και δεν μου επιστρέφεις τα χρήματα πίσω όταν είναι ελαττωματικό; Τότε είναι που πρέεπι να μου τα επιστρέψεις!!!! )

Εγώ: "Συγνώμη, αλλά χρειάζομαι πληκτρολόγιο για να κάνω την δουλειά μου" :mad::mad::mad::mad::mad:

Πωλητής :...........

Εγώ:"Ωραία λοιπόν, θα σταλεί στο service και θα μου στείλουν ένα καινούργιο, και μετά θα ζητήσω να πάρετε πίσω το καινούργιο και να μου επιστρέψετε τα χρήματα μου". :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Αρχικά με κοίταξε αλλά μετά είπε

Πωλητής : "Μόνο μια πίστωση μπορεί να γίνει και αυτό μετά από συνεννόηση με το service"

 

Κάπου στα ενδιάμεσα μου είπε κιόλας ότι δεν γίνεται επιστροφή όταν έχει ανοιχθεί η συσκευασία. Καλά και πως βλέπει κανείς αν λειτουργεί αυτό που αγόρασε ή το αν του αρέσει ή όχι;

 

Δεν ξέρω πως την είδε ο πωλητής, αλλά εμένα με πείραξε. Ήθελα τα χρήματα πίσω για να πάω να πάρω από αλλού ένα πληκτρολόγιο για να κάνω την δουλειά μου. Δουλεύω με τις ώρες σε φορητό και έχει πιαστεί ο λαιμός μου να κοιτάω συνέχεια προς τα κάτω. Ήθελα δεύτερο πληκτρολόγιο για να ανεβάσω πιο ψηλά την οθόνη. Αν ήταν κάτι άλλο δεν θα με πείραζε, θα έκανα υπομονή και θα έβλεπα που θα κατέληγε το όλο.

 

Να μου έλεγε τουλάχιστον ότι θα το ελέγξουμε και μετά σας δίνουμε καινούργιο ή παίρνετε τα χρήματα σας πίσω. Αυτό που φοβάμαι είναι μην το επισκευάσουν και μου στείλουν το ίδιο, γιατί αν έχει απο την αρχή τέτοια προβλήματα το πληκτρολόγιο χαίρετε.

 

Μπορεί να μου πει κανείς κάτι για τα δικαιώματα μου, για να μην με πιάσουν κορόϊδο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

πότε έγινε αυτό Liberito?

 

γιατί πλέον το eshop "διαφημίζει" το DOA policy του...

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2485887&postcount=109

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έγινε.

 

Πάντως και σε αυτήν την ανακοίνωση δεν γράφει τίποτα για άμεση επιστροφή χρημάτων αλλά για αντικατάσταση με καινούργιο. Τώρα θα δω πόσες ημέρες θα κρατήσει το όλο. Μου είπαν 3-4 ημέρες, αλλά από ότι βλέπω η πόλη που μένω έχει service, οπότε κανονικά θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί η άμεση αντικατάσταση. Για να δούμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

και πριν πόσο καιρό το αγόρασες? γιατί αν το αγόρασες μέχρι πριν 7 μέρες μπορείς να το γυρίσεις ως DOA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πριν πόσο καιρό το αγόρασες? γιατί αν το αγόρασες μέχρι πριν 7 μέρες μπορείς να το γυρίσεις ως DOA

 

Για την DOA πολιτική του eshop να πω κ εγώ ότι μου την διαφήμισαν κ εμένα σήμερα. Γύρισα σήμερα ένα χαλασμένο gadget που μου κάνανε δώρο (φαινόταν ότι είχε πρόβλημα) και κατευθείαν θα μου το άλλαζε αν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Το παραγγείλαμε κ θα έρθει μεθαύριο. Πάλι καλά........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πριν πόσο καιρό το αγόρασες? γιατί αν το αγόρασες μέχρι πριν 7 μέρες μπορείς να το γυρίσεις ως DOA

 

Σήμερα το αγόρασα και το επέστρεψα μέσα σε 1-2 ώρες!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως όλα αυτά τα παράπονα είναι ένα λογικό ποσοστό μέσα στο μεγάλο πλήθος καταναλωτών που εξυπηρετουν? Ημουν οπαδός του Πλαισίου ώσπου αντιμετώπισα αρκετά προβλήματα και τώρα ψωνίζω από E-Shop (εδώ και 4 χρόνια δλδ) χωρίς κανένα πρόβλημα. Μέχρι και TV που πήρα πριν από εξι μήνες η τιμή ακόμα και σήμερα είναι ακριβότερη από την προσφορά που είχαν βγάλει τότε. Παράδοση: Σε 2 μέρες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτό δεν ακούς μόνο απο forum αλλά αποκτάς και δική πάντα άποψη.

 

Εγω ψωνίζω και απο τους δύο και έχω + και -

 

Mακρια απο e-shop, μονο αν εισαι φίλος διευθηντη σε εξυπηρετουν, και ουτε τοτε σιγουρα.Και απο οτι ειχα διαπιστωσει παλια και εχω διαπιστωσει και απο λεγομενα αλλων εδω περα οσο παν και χειροτερεύουν.Πιστευω οτι τωρα θα ειναι πολυ χαλια η κατασταση αφου εχω να πατησω 1 χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mακρια απο e-shop, μονο αν εισαι φίλος διευθηντη σε εξυπηρετουν, και ουτε τοτε σιγουρα.Και απο οτι ειχα διαπιστωσει παλια και εχω διαπιστωσει και απο λεγομενα αλλων εδω περα οσο παν και χειροτερεύουν.Πιστευω οτι τωρα θα ειναι πολυ χαλια η κατασταση αφου εχω να πατησω 1 χρονο.

 

 

 

ε τότε πως ξέρεις B)

ούτε εγω έχω κανενα παραπονω απο e shop και πάω 4 χρόνια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε τότε πως ξέρεις B)

ούτε εγω έχω κανενα παραπονω απο e shop και πάω 4 χρόνια

Mεχρι να αλαξεις γνωμη και εσυ.

ειχα και πρωσοπικα βοιωματα.αν ψαξεις θα δεις οτι εχω ποσταρει εμπειριες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...