Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πήρα οθόνη, την πήγα σπίτι την άνοιξα (κάτι μου πήγαινε στραβά) και ελειπε ο κορμός της βάσης της!

 

Την πήγα στο καπάκι πίσω (την επόμενη μέρα το πρωί, γιατί την είχα πάρει βράδυ και δεν προλάβαινα... στην ουσία δεν πέρασαν παρά 2-3 εργάσιμες ώρεςμ και είχα πάρει και τηλέφωνο αμέσως απο το σπίτι μου να αναφέρω το πρόβλημα) και μου είπαν δεν την αλλάζουν επι τόπου (!!) αλλά θα την στείλουν για έλεγχο!

 

Τους είπα να πάρω μια άλλη, να πληρώσω την διαφορά βρε παιδί μου, όχι μου λένε. ΌΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ DoA (Dead on Arrival) ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ. 10 μέρες μέτά μου είπαν να περάσω να πάρω την οθόνη με την βάση της.

 

Αυτήν την φορά είχε καμένο πίξελ, το οποίο ήταν στα πλαίσια της νορμαλ λειτουργίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

βασικα και γω σε αυτες τις γιορτες σε αγορες και δωρα (περιπου 4000,00) κινηθηκα σε

αλλα μαγαζια(mgmanager,msystems κ.α)πολυ καλη εξυπηρετηση παιδια και ταχυτατη αποστολη των προιοντων στην επαρχια.

Δεν εχω κατι με το e-shop , εχω κανει τις περισσοτερες αγορες μου απο κει απλα η ποικιλια του τωρα τελευταια αρχιζει και δεν <<φτουραει>> .

Εχω αγορασει 5 λαπτοτ το τελευταιο διαστημα οχι μονο δικα μου αλλα και για λογαριασμο αλλων και δυστυχως στο e-shop δεν μπορεσα να βρω αυτα που εψαχνα η τουλαχιστον κατι παρομοιο σε αυτο που εψαχνα εγω.

Επισης φιλος εκμεταλευτηκε την προσφορα ημερας απο τα multirama και αγορασε τηλεοραση lcd σε πολυ καλη τιμη και το ποιο βασικο απο ολα δωρεαν μεταφορικα για αποστολη στην επαρχια με κουριερ!!!

Θελει λοιπον λιγο σπρωξιμο η κατασταση εκει στα κεντρικα (με προσφορες εκπτωσεις και bonus) ετσι ωστε να κερδισει και παλι το χαμενο του κοινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΝΑ σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια θέλει, όχι να πέρνεις κάτι, να είναι επι τόπου ελαττωματικό και να σου βγάζουν το συκώτι, δεσμεύοντας παράνομα τα χρήματά σου, ώσπου να στο αλλάξουν. Όταν κάτι είναι χαλασμένο απο την αρχή, δεν τίθεται θέμα εγγύησης. Εγγύηση είναι όταν τα φτύνει στην πορεία, μετά απο 15 μέρες.

 

Εγώ κύριε ψώνισα κάτι σήμερα, για να κάνω σήμερα την δουλειά μου. Όχι σε 10 μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι θα κανεις δηλαδη με το χαρτι θα τους πας δικαστικα ? Ελεος... Αν ειναι να ξοδεψεις μια περιουσια κανεις λιγη υπομονη να σου το αλλαξουν σε λιγες μερες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς εκεί βασίζονται κι αυτοί. Ότι αν δεν έχεις μπάρμπα δικηγόρο, αποκλείεται να μπλέξεις παραπάνω για μια μητρική ή μια κάρτα γραφικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια αφηστε και εγω μια απο τα ιδια.Ακουστε: εκανα μια παραγγελια στις 21/12/08 και αφου ειχα τρελαθει τοσες μερες να βλεπω την παραγγελια στο ιδιο σταδιο(στο πεδιο εξελιξη παραγγελιας στην ιστοσελιδα του e-shop) αντε λεω ειναι γιορτες αλλα μεχρι τις 2/1/09 ειχα τρελαθει και τους παιρνω τηλ. να δω τι γινεται και μου λενε οτι καποια πραγματα (δυο ηταν) θα αργησουνε αρα και εγω αλλαζω αυτα τα δυο και βαζω αλλα.Στις 13/1/09 ξαναπερνω τηλ. και μου λενε πως ο πωλητης ειχε ακυρωσει την παραγγελια οταν του ειπα να αλλαξει τα δυο τα πραγματα.Το δεχομαι αυτο και μου λεει πως την Πεμπτη το αργοτερο θα τον εχω στα χερια μου και μεχρι σημερα που τους περνω τηλ. μου λενε συγγνωμη και τετοιες μαλ... Και ακομα περιμενω.Φανταστειτε απο τις 21/12 εως 16/1 δηλαδη ενας μηνας περιπου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φευγεις απ το μαγαζι αν δεν στην αλλαξουν επι τοπου. Ελεος εισαι εσυ που δεν αξιοποιεις το νομο κ τα δικαιωματα σου κ βγαινεις μετα στο φορουμ να κλαφτεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον babylonx. Από μαγαζιά τύπου E-shop αγοράζεις κάτι και κάνεις την προσευχή σου να μη σου τύχει που λένε....

 

Όσον αφορά το Πλαίσιο θα διαφωνήσω μόνο και αυτό γιατί βλέπω ότι τα τελευταία 1-2 χρόνια έχουν βελτιωθεί σε αυτό το θέμα. 2 φορές μου έτυχε να έχω πρόβλημα (μία με έναν ακριβό τότε σκληρό 1ΤΒ και την άλλη με μια επίσης ακρiβή motherboard) και στις δύο περιπτώσεις έγινε ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση χωρίς σούξου μούξου και χωρίς "πρέπει να το δεί πρώτα ο τεχνικός και αν κρίνει πως έχει πρόβλημα θα αλλαχτεί".

Το πήγα, εξήγησα το πρόβλημα και αμέσως μου έδωσαν άλλο.

 

Το οποίο δυστυχώς δεν ισχύει πλέον. Χθες κατά τις 8 το απόγευμα τους πήγα 2 μνήμες οι οποίες για κάποιο λόγο τα είχαν παίξει και ούτε ανοιγε ο υπολογιστής ούτε ΧΡ έμπαινε τίποτα. Τους λέω το πρόβλημα και μου απαντάνε "θα τις αφήσετε να τις δει ο τεχνικός και το μέγιστο σε 2 μέρες θα έχετε απάντηση"!!!

 

Σήμερα το μεσημέρι με είχαν πάρει τηλέφωνο αλλά ρε γαμωτο μας είχε καλομάθει το πλαίσιο και αυτή η κίνηση με χάλασε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον παιδια καταθετω την εξης εμπειρια η οποια και αποτελει και το εναυσμα για να μην ξαναγορασω ποτε απο αυτο το καταστημα!

 

Ημουν τακτικος πελατης στο μαγαζι.

Παραγγελνω λοιπον μερικα αγραφα dvd και μερικα stickakia που χρειαζομουν απο θεσσαλονικη απου κατοικω!

Περναν 9 μερες και αφου η παραγγελια (στην καρτελα εξεληξης) αναφερει οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα κολλαει στο πακεταρισμα.

Αναγκαζομαι να παρω τηλ στα κεντρικα να δω τι παιζει....μου λενε οτι για καποιον λογο δεν εφυγε απο το καταστημα αθηνων και σε 2 μερες θα τα εχω.

Τους πιστευω....(μεγα λαθος) επρεπε να ειχα κανει ακυρωση της παραγγελιας απο την αρχη).

Περιμενω....περναν 15 μερες και τιποτα.Στο site επι 5 μερες ελεγε τιμολογηση προιοντων που σημαινε οτι τα προιοντα ηταν θεσσαλονικη.

Προσπαθω(πολλες φορες) να επικοινωνησω με καταστημα θεσσαλονικης...τιποτα,καμια απαντηση,δεν το σηκωναν!

Παιρνω παλι κεντρικα και με αρχιζουν το ιδιο δουλεμα...για καποιον λογο (που δηθεν δεν ξερανε!) κολλησε η παραγγελια στο καταστημα θεσσαλονικης και θα σας ερθει το συντομοτερο...με τα πολλα ακρη δεν εβγαζα και ετσι ακυρωσα την παραγγελια.Και απο e-bay να τα επαιρνα σε 15 μερες θα ερχονταν....αν ειναι δυνατον 15 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ για 2 κουτια dvd και κανα 2 stickakia.

Το ιδιο επαθα και με ενα pc που πηρα απο το καταστημα το οποιο περιμενα 20 μερες!(και μετανιωσα που δεν το ακυρωσα και αυτο γιατι μου μιλαγαν για παραδοση σε 3-4 μερες)

Πιθανον οι μαγκες αρχισαν να κανουν καλες δουλειες και το εχασαν καπου το νοημα της επιτυχιας τους, που ηταν η ταχυτατη εξηπηρετηση και προσπαθουν με μικρο προσωπικο να τα βγαλουν περα!:mad:

Το ζουμι της υποθεσης ειναι οτι περιμενα 15 μερες για τα ανωθεν προιοντα που ειχαν διαθεσιμα, εκανα με δικη μου χρεωση τηλεφωνηματα στην αθηνα για προβληματα που αυτοι ειχαν και δεν με ενημερωσαν και αντιμετωπισα και εναν υπευθυνο ο οποιος φερθηκε με τον πλεον αγενη τροπο -- μολις ακουσε οτι ακυρωνω την παραγγελια μου εκλεισε το τηλεφωνο στα μουτρα!:mad:

 

Λυπαμαι παιδια δεν θα παρω....και μαλιστα ποτε ξανα, σιγα μην τους στηριξω για να μου την πουνε και απο επανω!Εγω μπορω να βρω τα προιοντα που θελω και αλλου ,αυτοι να δω τι θα κανουν οταν χασουν σιγα σιγα τους πελατες τους απο μ@@κιες τους

 

Αυτα ειχα να καταθεσω για να ενημερωσω και αλλους για την νεα πολιτικη αναμονης του συγκεκριμενου καταστηματος!:shifty:

 

Οπως υπαρχουν καλοι και κακοι εμποροι ετσι υπαρχουν καλοι και κακοι πελατες, νομιζω συμφωνεις μαζι μου σε αυτο.

 

Αν παραγγειλω εγω ενα αδειο δισκακι DVD απο το e-shop (θα πληρωσω τα 3 ευρω μεταφορικα και θα μου το φερουν εξω απο την πορτα μου βρε αδερφε) ειμαι καλος η κακος πελατης, ποια ειναι η γνωμη σου? Εσυ αν εισουν υπευθυνος στο μαγαζι θα ασχολιοσουν μαζι μου?

 

Εγω απο το eshop παραγγελνω μονο μεγαλα κομματια, αξιας πανω απο 70 ευρω η καθε παραγγελεια μου, και το κανω συνηδητα γιατι δε σκεφτομαι μονο τον εαυτο μου, προσπαθω να σκεφτω και τον αλλο, πριν τον κατηγορισω και τον καταδικασω αβιαστα. Ποτε δεν ειχα προβλημα με καμια παραγγελεια μου, παντα με εξυπηρετουν αμεσως το πολυ σε 3 μερες σε οτι ζητησω.

 

Μαλιστα τωρα τελευταια παραγγειλα κομματια για ενα νεο υπολογιστη,και παρατηρησα οτι εχουν δωρεαν συναρμολογιση. Το δοκιμασα για να γλιτωσω την αγγαρεια να συναρμολογω,και το αποτελεσμα ηταν να το εχω σε 4 εργασιμες εξω απο την πορτα μου. Αψογα συναρμολογημενο με ολα τα CD και τα κουτια των εξαρτηματων, και ολα αυτα δωρεαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως υπαρχουν καλοι και κακοι εμποροι ετσι υπαρχουν καλοι και κακοι πελατες, νομιζω συμφωνεις μαζι μου σε αυτο.

 

Αν παραγγειλω εγω ενα αδειο δισκακι DVD απο το e-shop (θα πληρωσω τα 3 ευρω μεταφορικα και θα μου το φερουν εξω απο την πορτα μου βρε αδερφε) ειμαι καλος η κακος πελατης, ποια ειναι η γνωμη σου? Εσυ αν εισουν υπευθυνος στο μαγαζι θα ασχολιοσουν μαζι μου?

 

Εγω απο το eshop παραγγελνω μονο μεγαλα κομματια, αξιας πανω απο 70 ευρω η καθε παραγγελεια μου, και το κανω συνηδητα γιατι δε σκεφτομαι μονο τον εαυτο μου, προσπαθω να σκεφτω και τον αλλο, πριν τον κατηγορισω και τον καταδικασω αβιαστα. Ποτε δεν ειχα προβλημα με καμια παραγγελεια μου, παντα με εξυπηρετουν αμεσως το πολυ σε 3 μερες σε οτι ζητησω.

 

Μαλιστα τωρα τελευταια παραγγειλα κομματια για ενα νεο υπολογιστη,και παρατηρησα οτι εχουν δωρεαν συναρμολογιση. Το δοκιμασα για να γλιτωσω την αγγαρεια να συναρμολογω,και το αποτελεσμα ηταν να το εχω σε 4 εργασιμες εξω απο την πορτα μου. Αψογα συναρμολογημενο με ολα τα CD και τα κουτια των εξαρτηματων, και ολα αυτα δωρεαν.

 

φυσικα κ δεν υπαρχει κακος πελατης. Ο πελατης εχει την υποχεωση να πληρωσει. Περαν τουτου καμια αλλη. Τι λογικη ειναι αυτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...