Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κατάρα και μένα σήμερα το πρωί μου ήρθε sms να παραλάβω την παραγγελία αλλά το είχα στο αθόρυβο και δεν το πήρα χαμπάρι...

 

I BLAME E-SHOP!

 

there's no patch for stupidity...shifty.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Επειδή το ειρωνικό μου ύφος μάλλον παρεξηγήθηκε να πω ξεκάθαρα ότι η μόνη σχέση μου με το e-shop, είναι ως πελάτης του. Όποτε αυτό με συμφέρει.;) Γενικά έχω μεγάλη ανεκτικότητα σε θέματα εμπορίου… (φορολογία, παραπλάνηση, καθυστερήσεις, μονοπώλιο, μπλα μπλα μπλα…) Προτιμώ να αναλώνω τις δυνάμεις μου στον «επίσημο αντιπρόσωπο*»:mad: και όχι στο μεσάζοντα… Έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και γέλιο.

Λυπάμαι για την ταλαιπωρία ΜΑΣ, αλλά αυτά έχει το εμπόριο… Είμαστε προς το παρόν καταδικασμένοι στη συνεχή έρευνα αγοράς. Μόνο έτσι μπορούμε να αλλάξουμε κάτι κατά τη ταπεινή μου γνώμη.

 

* Κάτι τέτοιο φαίνεται να υπάρχει μόνο σαν όρος στην Ελλάδα και δεν το έχω βρει ακόμα.:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ακουστε την δική μου ιστορία,

Σας παραθέτω και τις ώρες που δώθηκε η παραγγελία και τις ώρες που ασχολήθηκε το eshop με αυτή.

(Τα παρακάτω ,ώρες και ημερομηνίες είναι από την εξέλιξη παραγγελίας )

 

Υποβολή Παραγγελίας 03/03/08 10:40

Κατά τις 5 κ κάτι τηλεφωνώ στο eshop για να δω τι έχουν κάνει με τη παραγγελία μου μήπως δεν έχουν ενημερώσει το site τους.

Μιλάω με έναν εκει μέσα μου λέει ότι ακόμα δεν έχουν κοιτάξει τη παραγγελία από τις 11 που την έκανα...Του λέω καλά και γιατί λέτε ότι σε 24ώρες θα έχω τη παραγγελία μου? όταν εσείς δεν κοιτάτε τη παραγγελία άμμεσα(η παραλαβή θα γινόταν από Στουρνάρη) Η απάντηση... φόρτος εργασίας.

Μετά δια μαγείας δείτε την ώρα που είδανε την παραγγελία.

Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 03/03/08 17:49

Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων 03/03/08 18:13

Και εκεί που πάνε όλα οκ...Κολλάει η παραγγελία...

Τηλεφωνώ στις 3.30 περιπου στο eshop στις 4/3 και ρωτάω τι γίνετε με την παραγγελία μου, ακούω ότι βλεπω στο site.. Του λέω μα καλά εγώ πότε θα πάρω την παραγγελία..Λέω τι χάλια είναι αυτά να πρέπει να σας παίρνω τηλ για να κοιτάξετε τη παραγγελία και μου λέει με ύφος ο "ανώνυμος" agent του eshop , κοιτάξατε αν ήταν διαθέσιμο στη Στουρνάρη η παραγγελία σας ; Του απαντάω τι σχέση έχει αυτό, θα κοίταγα αυτό αν ήθελα να πάω κατευθείαν στο μαγαζί σας και να το πάρω...Όταν κάνω παραγγελία από το σπίτι είναι δικό σας θέμα το τι κινήσεις θα κάνετε, εγώ δεν ήρθα στο μαγαζί σας να απαιτήσω κάτι που δεν έχετε. Ο agent μου έριχνε εμένα της ευθύνες ευγενικά... όπως καταλαβαίνετε έχασα την ψυχραιμία μου και δεν ήθελα να συνεχίσω την συζήτηση μαζί του του λέω "ευχαριστώ" και την επομένη μέρα όπως θα δείτε μου ρθε το sms 2 παρα για να πάω να πάρω την παραγγελία μου...

Συγκέντρωση Προϊόντων 05/03/08 04:22

Τιμολόγηση Παραγγελίας 06/03/08 10:55

 

Σήμερα λοιπόν στο υποκατάστημα συνάντησα την απόλυτη γαιδουρινή συμπεριφορά...

Πηγαίνω στις παραλαβές ήταν δύο άτομα μια κοπέλα και ένας τυπάς στο pc... ούτε καν να γυρίσουν το βλέμα τους σε μένα.

Καλημέρα λεω... όχι ψυθιριστά....

Κανείς από τους δύο δεν γύρισε να με εξυπηρετήσει όυτε να πει καλημέρα...

Τσαντισμένη ξαναλέω πιο δυνατά ΚΑΛΗΜΕΡΑ και γυρίζει κ με κοιτάει ο τυπάς λέγοντας χαμηλόφωνα παρακαλώ... (τον ξύπνησα μάλλον) του λέω τα απαραίτητα που ήθελε για να πάρω την παραγγελία μου λέει καθήστε στο καναπέ και θα σας φωνάξουμε... (Λες και περιμένω το γιατρό) Περίμενα 5 λεπτα...Επειδή όμως δεν έχω χρόνο να χάνω στο eshop πηγαίνω και λέω στον τυπά Θα περιμένω πολύ ώρα και μου δίνει την παραγγελία...Να σημειώσω ότι την προηγούμενη φορά είχα παραλάβει αμέσως τη παραγγελία μου.

 

Δηλαδή απλά ΕΛΕΟΣ...

Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναψωνίσω από eshop !

 

Και δεν είναι μόνο η καθυστέρηση που έφαγα είναι και η αγένεια τους προς εμένα ως πελάτη.

 

Απλά χάλια μαύρα το eshop και ας βγάλει από το site τις μούφες για παραλαβή μετά απο ένα 24ώρο..Μάλιστα μιλάει για το 90% το παραγγελιών εγώ μάλλον είμαι στο 10% :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το "24ώρο" ξέχασέ το. Σπανίως κάνουν λιγότερο από 2 μέρες, ακόμα κι αν είναι να παραλάβεις τα προϊόντα από το μαγαζί. Γι' αυτό και έχω σταματήσει να ασχολούμαι μαζί τους εδώ κι ένα χρόνο, τουλάχιστον για συστηματικές αγορές. Αραιά και πού μόνο να τύχει να πάρω κάτι.

 

Πληροφοριακά πάντως, παρήγγειλα μια τηλεόραση ξημερώματα Τετάρτης (χθες) από το Χαλάνδρι και μετά από 4 ώρες (πρακτικά με το που άνοιξε το μαγαζί) έγινε η επεξεργασία της παραγγελίας και η συγκέντρωση. Σήμερα το πρωί έγινε η τιμολόγηση και γύρω στις 7 το απόγευμα μου ήρθε το SMS να πάω να παραλάβω.

 

Προφανώς και τέτοια ώρα δεν προλάβαινα να πάω (εκτός πια κι αν έμενα δίπλα), οπότε πάει για αύριο πρωί. Δεν έχω παράπονο γιατί δεν άργησαν, τις τελευταίες φορές που είχα πάρει κάτι έκαναν συνήθως περισσότερες μέρες (πάντα συν μία μέρα για να μου τα φέρουν και στο σπίτι).

 

Ελπίζω αύριο να ξεμπερδέψω στα γρήγορα γιατί έχουμε και δουλειές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα το "άλλο" φημισμένο μαγαζί δίνει και περισσότερη εγγύηση.Δεν νομίζω να πειράζει επειδή δεν είναι από την επίσημη αντιπροσωπία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ρε παιδιά ακούω συνεχώς φωνές διαμαρτυρίας για το eshop ,αλλά οι υπόλοιποι που δεν φωνάζουν(-με) ,μάλλον είναι ευχαριστημένοι...Αν κρίνουμε και από τις χιλιάδες παραγγελίες τους, τότε οι δυσαρεστημένοι είναι μειονότητα...Το λέω έχοντας εξυπηρετηθεί δεκάδες φορές απο το εν λόγω κατάστημα - άλλοτε καλύτερα ,άλλοτε χειρότερα.

Έχοντας και μια επαφή με τον κόσμο του εμπορίου κατανοώ ότι δεν είναι πάντα τα πράγματα "Άντρα θέλω,τώρα τον θέλω"...Παρουσιάζονται συχνά προβλήματα στη διανομή (από εισαγωγείς,αντιπροσώπους κ.τ.λ.) και αυτό όταν σου συμβεί θέλει να δείχνεις κατανόηση....

Κάτι άλλο που θέλω να τονίζω είναι ότι αν λάβουμε υπόψη και τον πολύ μεγάλο αριθμό παραγγελιών και ειδών που έχει το κατάστημα αυτό,νομίζω ότι το σύστημα τους αποκρίνεται τουλάχιστον σε ικανοποιητικό βαθμό..Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης,αλλά σίγουρα τα πράγματα δεν είναι χάλια...

Η άποψη αυτή που καταθέτω είναι προς συζήτηση,αλλά με επιχειρήματα και λαμβάνοντας υπόψη ότι ΔΕΝ εργάζομαι ,ΟΥΤΕ εκπροσωπώ το e-shop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, υπάρχουν διαφορετικές απόψεις γιατί ο καθένας έχει και διαφορετικές απαιτήσεις.

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να κάτσω και 5 και 10 και 15 λεπτά να περιμένω στον καναπέ του eshop αρκεί η παραγγελία μου να εξυπηρετήθηκε μέσα σε χρονικό διάστημα μίας με δύο ημερών..

Άλλος βιάζεται ή δεν προλαβαίνει και του την δίνει να περιμένει.

Με τις εγγυήσεις και τις επιστροφές, άλλο μάνικι και αυτό.

Είναι θέμα νοοτροπίας καθαρά, μέχρι ενός σημείου βέβαια..Εγώ κοιτάω να είμαι πράος και να μην πιέζω καταστάσεις.Θέτω ένα χρονικό όριο και αν δεν με έχουν ικανοποιήσει μέσα σε αυτό πάω αλλού χωρίς άλλη σκέψη και τελειώνει η υπόθεση.Τώρα θα μου πεις μπορεί κάτι να έπαθε το pc σου και να το έχεις ανάγκη αλλά και πάλι με τους κατάλληλους χειρισμούς μπορείς να τους κάνεις να στο έχουν έτοιμο στο άψε σβήσε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.

Σε μεγάλο ποσοστό μέσα σε δύο εργάσιμες ικανοποιούνται οι παραγγελίες.

Τα πράγματα τα ανοίγουν μπροστά σου για να βεβαιώσεις ότι είναι σωστά αυτά που σου έστειλαν.

 

Τώρα , αν έχουν γράψει τίποτα βαρύγδουπες υποσχέσεις στο site για 24ωρη παράδοση, αυτό είναι μ@λ@κια και πρέπει να το βγάλουν ή να το διορθώσουν. Δεν χρειάζεται και τόση παπάντζα.

Το workflow των παραγγελιών στο site έχω την εντύπωση ότι είναι για τα μάτια του κόσμου.Πολλές φορές έχω παραλάβει τα πράγματα και στο site την παραγγελία τη δείχνει ότι συσκευάζεται (δεν έχει πάει ακόμη προς τιμολόγηση).

 

Γενικά είναι πολύ έξυπνο το στήσιμο που έχουν κάνει με τα e-shop points που είναι σημεία διανομής και όχι μαγαζιά, με το μειωμένο κόστος που αυτό συνεπάγεται.

Είναι αρκετά φτηνοί (όχι σε όλα).

Στο support είναι αρκετά αργοί, αλλά γενικότερα στην αγορά έχουν κυριαρχήσει σαν φθηνοί και όχι σαν technical support.

 

Αν κάποιος χρησιμοποιεί εξοπλισμό για επαγγελματική χρήση και θέλει να θεωρείται σοβαρός επαγγελματίας που σέβεται τον εαυτό του, τότε θα κάνει συμβόλαια με on site support next business day (ή same day 4 hours response), για να έχει το κεφάλι του ήσυχο , και θα έχει αξιόπιστες λύσεις backup.

Δεν θα ψωνίσει το φτηνό pc και θα βρίζει μετά θεούς και δαίμονες γιατί το ρημάδι χάλασε και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά μετά από 6 μήνες, ενώ δεν είχε πάρει backup και έχασε τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, υπάρχουν διαφορετικές απόψεις γιατί ο καθένας έχει και διαφορετικές απαιτήσεις.

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να κάτσω και 5 και 10 και 15 λεπτά να περιμένω στον καναπέ του eshop αρκεί η παραγγελία μου να εξυπηρετήθηκε μέσα σε χρονικό διάστημα μίας με δύο ημερών..

Άλλος βιάζεται ή δεν προλαβαίνει και του την δίνει να περιμένει.

Με τις εγγυήσεις και τις επιστροφές, άλλο μάνικι και αυτό.

Είναι θέμα νοοτροπίας καθαρά, μέχρι ενός σημείου βέβαια..Εγώ κοιτάω να είμαι πράος και να μην πιέζω καταστάσεις.Θέτω ένα χρονικό όριο και αν δεν με έχουν ικανοποιήσει μέσα σε αυτό πάω αλλού χωρίς άλλη σκέψη και τελειώνει η υπόθεση.Τώρα θα μου πεις μπορεί κάτι να έπαθε το pc σου και να το έχεις ανάγκη αλλά και πάλι με τους κατάλληλους χειρισμούς μπορείς να τους κάνεις να στο έχουν έτοιμο στο άψε σβήσε!

 

Συμφωνώ απόλυτα με ό,τι λες φίλε Hlapatsas...Απλά αν θέλουμε να δούμε πιο σφαιρικά το θέμα δεν θα πρέπει να λάβουμε υπόψη (με σημαντικό βαθμό βαρύτητας) τις "παραξενιές" του χαρακτήρα μας,όπως και τις πιθανές παραξενιές του προσωπικού σε κάποιο e-shop point....Αυτά δεν μπορούν να επιλυθούν εύκολα..Παντού μπορείς να πετύχεις έναν εργαζόμενο "ενοχλητικό" - φαντάσου εδώ που είναι αρκετοί οι εργαζόμενοι - αλλά δεν θα κρίνεις ολόκληρη την εταιρία από αυτό..Οι αριθμοί,όπως και η σιωπή των πολλών δείχνει την εικόνα που επικρατεί για το εν λόγω κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον παιδια καταθετω την εξης εμπειρια η οποια και αποτελει και το εναυσμα για να μην ξαναγορασω ποτε απο αυτο το καταστημα!

 

Ημουν τακτικος πελατης στο μαγαζι.

Παραγγελνω λοιπον μερικα αγραφα dvd και μερικα stickakia που χρειαζομουν απο θεσσαλονικη απου κατοικω!

Περναν 9 μερες και αφου η παραγγελια (στην καρτελα εξεληξης) αναφερει οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα κολλαει στο πακεταρισμα.

Αναγκαζομαι να παρω τηλ στα κεντρικα να δω τι παιζει....μου λενε οτι για καποιον λογο δεν εφυγε απο το καταστημα αθηνων και σε 2 μερες θα τα εχω.

Τους πιστευω....(μεγα λαθος) επρεπε να ειχα κανει ακυρωση της παραγγελιας απο την αρχη).

Περιμενω....περναν 15 μερες και τιποτα.Στο site επι 5 μερες ελεγε τιμολογηση προιοντων που σημαινε οτι τα προιοντα ηταν θεσσαλονικη.

Προσπαθω(πολλες φορες) να επικοινωνησω με καταστημα θεσσαλονικης...τιποτα,καμια απαντηση,δεν το σηκωναν!

Παιρνω παλι κεντρικα και με αρχιζουν το ιδιο δουλεμα...για καποιον λογο (που δηθεν δεν ξερανε!) κολλησε η παραγγελια στο καταστημα θεσσαλονικης και θα σας ερθει το συντομοτερο...με τα πολλα ακρη δεν εβγαζα και ετσι ακυρωσα την παραγγελια.Και απο e-bay να τα επαιρνα σε 15 μερες θα ερχονταν....αν ειναι δυνατον 15 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ για 2 κουτια dvd και κανα 2 stickakia.

Το ιδιο επαθα και με ενα pc που πηρα απο το καταστημα το οποιο περιμενα 20 μερες!(και μετανιωσα που δεν το ακυρωσα και αυτο γιατι μου μιλαγαν για παραδοση σε 3-4 μερες)

Πιθανον οι μαγκες αρχισαν να κανουν καλες δουλειες και το εχασαν καπου το νοημα της επιτυχιας τους, που ηταν η ταχυτατη εξηπηρετηση και προσπαθουν με μικρο προσωπικο να τα βγαλουν περα!:mad:

Το ζουμι της υποθεσης ειναι οτι περιμενα 15 μερες για τα ανωθεν προιοντα που ειχαν διαθεσιμα, εκανα με δικη μου χρεωση τηλεφωνηματα στην αθηνα για προβληματα που αυτοι ειχαν και δεν με ενημερωσαν και αντιμετωπισα και εναν υπευθυνο ο οποιος φερθηκε με τον πλεον αγενη τροπο -- μολις ακουσε οτι ακυρωνω την παραγγελια μου εκλεισε το τηλεφωνο στα μουτρα!:mad:

 

Λυπαμαι παιδια δεν θα παρω....και μαλιστα ποτε ξανα, σιγα μην τους στηριξω για να μου την πουνε και απο επανω!Εγω μπορω να βρω τα προιοντα που θελω και αλλου ,αυτοι να δω τι θα κανουν οταν χασουν σιγα σιγα τους πελατες τους απο μ@@κιες τους

 

Αυτα ειχα να καταθεσω για να ενημερωσω και αλλους για την νεα πολιτικη αναμονης του συγκεκριμενου καταστηματος!:shifty:

 

(Μόνο το αρχικο post εχω διαβάσει, δεν γνωριζω που εχει φτασει η συζητηση σας..)

 

Εγω παιδια δεν ειχα ποτε προβλημα με το e-Shop και αντι8έτως τους παω τους eShopάδες..Και πιο πλ τον τυπά που μου τα φέρνει :o..Ειναι καλός και με παίρνει σαν φιλαράκι να μ πει πότε να κανω κοπάνα απο την σχολή για να παραλάβω τα Hardware μου κλπ..(Μιά φορα τον ειχα στήσει κιολλας και οχι μονο δν μ ειπε τπτ..αλλα ηταν και με χαμογελο και ολα κλ! :o)

 

Κα8υστέρηση δν ειχα σχετικα ποτέ..Και αυτο πιστέυω οτι συμβαίνει επειδη μενω στο City12 (aka Αιγάλεω) και οχι στο Κολοκωτρονίτσι..Να ενας φιλος μου f/e μένει σε ενα μερος που ονομάζεται ''Νέα Πέραμος'' or w/e και του εχουν κα8υστερήσει CPU και αλλα parts (Ενω τα ειχαν ολα δια8έσημα..) μεχρι και 1-2 weeks! Εάν ο Founder του Thread ελεγε Θεσ/νικη και εμενε Ουρανούπολη (Τρίτο πόδι..), ε λογικό ειναι να μην του τα πάνε και ποτέ τα DvD του :P

 

Ε, δε βαριέσαι..Καλά να ειμαστε εμεις οι Α8ηναίοι.... :P

 

/Maraki..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Μόνο το αρχικο post εχω διαβάσει, δεν γνωριζω που εχει φτασει η συζητηση σας..)

/Maraki..

 

Καλο θα ηταν να διαβασεις αν οχι ολο το thread ενα μερος του και να δεις οτι ειναι πολλα τα παραπονα!

 

Εγω παιδια δεν ειχα ποτε προβλημα με το e-Shop και αντι8έτως τους παω τους eShopάδες..Και πιο πλ τον τυπά που μου τα φέρνει :o..Ειναι καλός και με παίρνει σαν φιλαράκι να μ πει πότε να κανω κοπάνα απο την σχολή για να παραλάβω τα Hardware μου κλπ..(Μιά φορα τον ειχα στήσει κιολλας και οχι μονο δν μ ειπε τπτ..αλλα ηταν και με χαμογελο και ολα κλ! :o)

/Maraki..

 

Ο τυπος μπορει να σου ζητησει να πατε και για καφε ... αυτο ομως δεν μας ενδιαφερει!

 

Κα8υστέρηση δν ειχα σχετικα ποτέ..Και αυτο πιστέυω οτι συμβαίνει επειδη μενω στο City12 (aka Αιγάλεω) και οχι στο Κολοκωτρονίτσι..Να ενας φιλος μου f/e μένει σε ενα μερος που ονομάζεται ''Νέα Πέραμος'' or w/e και του εχουν κα8υστερήσει CPU και αλλα parts (Ενω τα ειχαν ολα δια8έσημα..) μεχρι και 1-2 weeks! Εάν ο Founder του Thread ελεγε Θεσ/νικη και εμενε Ουρανούπολη (Τρίτο πόδι..), ε λογικό ειναι να μην του τα πάνε και ποτέ τα DvD του :P

/Maraki..

 

Ο δημιουργος του θεματος μενει κεντρο Θεσσαλονικης....πιο κεντρο δεν γινεται - Αρα το σχολιο ειναι ακυρο:shifty:

Αν και αυτο ειναι και παλι ασχετο γιατι απο την στιγμη που ενα καταστημα αναφερει οτι κανει παραδοσεις κατ'οικον σε καποιες περιοχες νοειται οτι εχει υπολογισει και το ενδεχομενο της αποστασης στις περιοχες που υποστηριζει!

Πιο απλα αν το e-shop λεει οτι κανει κατ'οικον παραδοσεις στο Κολοκωτρονιτσι τοτε ΟΦΕΙΛΕΙ να τις κανει εγκαιρα!Οπως καταλαβαινεις το οτι μενεις εκει που μενεις δεν εχει καμια απολυτως σημασια ουτε σε καθιστα σε πλεονεκτηικοτερη θεση εναντι αλλων!

 

Ε, δε βαριέσαι..Καλά να ειμαστε εμεις οι Α8ηναίοι.... :P

 

/Maraki..

 

Δεν βαριεμαι καθολου!:mad:

Καλα να ειστε αρκει να μην ζειτε παρασιτικα σε βαρος της υπολοιπης Ελλαδας....

Αθηναιοι με αποψεις σαν και την δικια σου προκαλουν τους υπολοιπους Ελληνες .... Αν νομιζεις οτι εισαι προνομιουχα ζησε τη ζωουλα σου στην ανθρωποθυριδα σου (aka πολυκατοικια) και ασε εμας στην επαρχια να παραπονιομαστε!

Βαλε καλα στο μυαλουδακι σου οτι Αθηνα δεν ειναι Ελλαδα .... και αν πραγματι νομιζεις κατι τετοιο τοτε λυπαμαι για λογαριασμο σου!:mad:

 

Τελος να αναφερω οτι δεν ειμαι θεσσαλονικιος απλα μενω στην πολη, σχολια ομως οπως το παραπανω μονο οργη μου προκαλουν και λυπη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...