drillgr Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Υπαρχει καποιος τροπος να γινει ο χειρισμος του αυτοκινητου καπως πιο arcade? Δηλ. σε στυλ most wanted ενα πραμα. Γιατι ενταξει δε λεω, καλη η προσομοιωση αλλα εφοσον εχεις τιμονιερα κλπ. Οταν παιζεις με πληκτρολογιο σου βγαινει η πιστη να κρατηθεις στο δρομο, ποσο μαλλον να νικησεις κιολας.... PS: Εχει καταφερει κανεις να δουλεψει τον controller του ps3/ps2 με το παιχνιδι?
kostacurtas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Γεια σας παιδες... Να ρωτησω... εχει βρει κανενας σας settings για τιμονιερα και γενικα μεσα στο παιχνιδι ωστε να το κανει πιο πολυ sim... Κατι σαν GTR EVOLUTION.....Αν καποιος εχει καταφερει κατι please γραψτε τα... Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι με τις ρυθμίσεις ώστε να μοιάσει έστω και λίγο το παιχνίδι με simulation καθώς είναι απόλυτα arcade. Υπαρχει καποιος τροπος να γινει ο χειρισμος του αυτοκινητου καπως πιο arcade? Κάπως πιο arcade; Ε δεν νομίζω ότι γίνεται πιο πολύ arcade από όσο είναι το Need For Speed: Shift... Είχα μια ελπίδα ότι αυτό το Need For Speed θα ήταν κάτι διαφορετικό, κυρίως λόγω της εμπλοκής των Slightly Mad Studios, αλλά τελικά και αυτό είναι απόλυτα arcade. Στην αρχή και εγώ νόμιζα (όπως και ο Antonyart) ότι κάτι φταίει με τις ρυθμίσεις της τιμονιέρας, καθώς δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτός ήταν ο έλεγχος στο Pro επίπεδο, αλλά μετά από κάποιους αγώνες κατάλαβα ότι απλά έτσι είναι το παιχνίδι. Τρέχεις στο Nordschleife με Lotus Elise 111R και είναι σαν να κάνεις βόλτα στο πάρκο... Ακολουθείς "καθαρές" γραμμές και φρενάρεις πριν τις στροφές αλλά κάνεις καλύτερους χρόνους απλά ντριφτάροντας στις στροφές... Άντε αρκετά γκρίνιαξα πάλι... τι να κάνουμε, κάπου πρέπει να πούμε τον "πόνο" μας και οι simulation fans...
Voodooman Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Υπαρχει καποιος τροπος να γινει ο χειρισμος του αυτοκινητου καπως πιο arcade? Δηλ. σε στυλ most wanted ενα πραμα.Γιατι ενταξει δε λεω, καλη η προσομοιωση αλλα εφοσον εχεις τιμονιερα κλπ. Οταν παιζεις με πληκτρολογιο σου βγαινει η πιστη να κρατηθεις στο δρομο, ποσο μαλλον να νικησεις κιολας.... PS: Εχει καταφερει κανεις να δουλεψει τον controller του ps3/ps2 με το παιχνιδι? Πίστεύω ότι στην περίπτωση του πληκτρολογίου η λύση είναι να ενεργοποιήσεις τα traction control και ABS. Έτσι θα εξαλειφθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ψηφιακά πλήκτρα.
activex Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 εγώ πάντως δεν θα ήθελα ενα nfs ούτε καθαρό simulation ούτε καθαρό arcade...και αυτό το ρημάδι πιστεύω έχει τον τρόπο του από όποια πλευρά και να είσαι, κρατάει σε πολύ καλά επίπεδα το gameplay! δεδομένης και της (προ)ιστορίας του έτσι...είναι σαφώς η πιο φιλότιμη προσπάθεια εδώ και χρόνια
Voodooman Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 εγώ πάντως δεν θα ήθελα ενα nfs ούτε καθαρό simulation ούτε καθαρό arcade...και αυτό το ρημάδι πιστεύω έχει τον τρόπο του από όποια πλευρά και να είσαι, κρατάει σε πολύ καλά επίπεδα το gameplay! δεδομένης και της (προ)ιστορίας του έτσι...είναι σαφώς η πιο φιλότιμη προσπάθεια εδώ και χρόνια Σωστός σε όλα! Νομίζω ότι από το Porsche Unleashed έχουμε να δούμε σωστό NfS, και αυτό τα κατάφερε πολύ καλά.
darkthan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Με ποιο αυτοκίνητο που ξεκινήσατε? και γιατί? αξίζει να αρχίσω με την corola???
drillgr Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Πίστεύω ότι στην περίπτωση του πληκτρολογίου η λύση είναι να ενεργοποιήσεις τα traction control και ABS. Έτσι θα εξαλειφθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ψηφιακά πλήκτρα. Οκ θα το δοκιμασω. Παιζοντας με τα κουμπια και πατωντας το αυτοκινητο να στριψει χανεις πολυ ευκολα τον ελενχο και δεν μπορεις να το ισιωσεις υστερα το αμαξι, παει δεξια-αριστερα σαν βαρκα.. Επισης με την εσωτερικη καμερα παρατηρω ελαχιστα κολληματα, με την εξωτερικη και ειδικα οταν εχει πολλα αμαξια μαζι, παει με 20 fps (AA/AF κλειστα, medium shadows) (ati 4850, c2d 6600 2.4 ghz). Δοκιμασα να κατεβασω αναλυση 1280χ800, απενεργοποιησα και το vsync αλλα το κερδος ηταν το πολυ 1-2 fps!! Αξιοποιει τους πολυπηρυνους το παιχνιδι η οχι?
Alamanos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Μαγνήτης στις μπάρες????Και βγάζει και μάτι???? Τι ακριβώς σημαίνει αυτό???? Ότι ''και καλά'' τραβάει το αυτοκίνητο επάνω στις μπάρες για να τρακάρεις???? Μήπως θέλει ζυγοστάθμιση το τιμονάκι σου???? Τι λες βρε παιδί μου και ποιός είναι ο σκοπός αυτού του διαβολικού πράγματος???? Θα σε πείραζε να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου???? Βασικά το ότι βγάζει μάτι σημαίνει ότι το έχεις παρατηρήσει και σε άλλα παιχνίδια. Θα μπορούσες να μου αναφέρεις μερικά για να το τσεκάρω με τα ματάκια μου (έχω όλα τα ραλάκια από το 1995 και μετά). Για τα κρατήματα θα ήθελα να αναφέρω ότι όταν ανεβάζουμε την ισχύ σε ένα δεδομένο κινητήρα, πρέπει να κάνουμε και ανάλογες διορθώσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως επίσης και στα φρένα. Θα συμφωνησω απολυτα με τα λεγομενα του φιλου...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να εχεις ενα αμαξι 800hp χωρις ρυθμισεις και να υποστηριζεις διαφορα....Εκτος απο γκρινια καλο θα ηταν στα σχολια μας να βαζουμε και αναλυτικα τι ρυθμισεις εχουμε κανει ετσι ωστε να δικαιολογειται η οποιαδηποτε "ξενερα"....
akisk Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Σωστός σε όλα!Νομίζω ότι από το Porsche Unleashed έχουμε να δούμε σωστό NfS, και αυτό τα κατάφερε πολύ καλά. + ∞ Το Porsche Unleashed είναι ό,τι πιο κοντά σε sim έχει να επιδείξει η σειρά NFS.
Voodooman Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Οκ θα το δοκιμασω.Παιζοντας με τα κουμπια και πατωντας το αυτοκινητο να στριψει χανεις πολυ ευκολα τον ελενχο και δεν μπορεις να το ισιωσεις υστερα το αμαξι, παει δεξια-αριστερα σαν βαρκα.. Επισης με την εσωτερικη καμερα παρατηρω ελαχιστα κολληματα, με την εξωτερικη και ειδικα οταν εχει πολλα αμαξια μαζι, παει με 20 fps (AA/AF κλειστα, medium shadows) (ati 4850, c2d 6600 2.4 ghz). Δοκιμασα να κατεβασω αναλυση 1280χ800, απενεργοποιησα και το vsync αλλα το κερδος ηταν το πολυ 1-2 fps!! Αξιοποιει τους πολυπηρυνους το παιχνιδι η οχι? Δεν είναι θέμα πολυπύρηνων, είναι θέμα GPU. Οι ATi αποδίδουν πολύ χειρότερα από όσο θα έπρεπε, μάλλον λόγω του physX. Εμένα στα μενού σέρνεται και μέσα στο παιχνίδι πάει οριακά αποδεκτά, λίγα καρέ πιο κάτω και θε είχε πρόβλημα (όπως είπα, 1280Χ1024, Χ4 FSAA όλα στο High).
activex Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν είναι θέμα πολυπύρηνων, είναι θέμα GPU. Οι ATi αποδίδουν πολύ χειρότερα από όσο θα έπρεπε, μάλλον λόγω του physX. Εμένα στα μενού σέρνεται και μέσα στο παιχνίδι πάει οριακά αποδεκτά, λίγα καρέ πιο κάτω και θε είχε πρόβλημα (όπως είπα, 1280Χ1024, Χ4 FSAA όλα στο High). ευτυχώς περιμένουμε κάποιο hotfix από ότι φαίνεται... "In our version of the game Nvidia's Geforce cards were running without problems, but AMD's Radeons were noticeably slower that usually.AMD is already aware of the problem and is working on optimizations for Shift." http://www.pcgameshardware.com/aid,695106/Need-for-Speed-Shift-Graphics-comparison-engine-info-and-Full-HD-screenshots/Practice/
sa3rdna Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Ρε παίδες σε μένα με Phenom x4 9950, ATI 4850, FullHD ανάλυση (1920x1080), 8xAA και όλα στο High, γιατί παίζει μια χαρά? Κολλήματα είδα 1-2 φορές με πολλά αμάξια και σε κλειστές στροφές, δλδ βγαίνοντας από τη στροφή κατά τ' αλλα μια χαρά. Και στο menu σφαίρα πάει.
sa3rdna Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Όπως λένε... fraps οr it didn't happen Κοίτα δεν έχω βάλει πρόγραμμα να μετρήσω πόσα frames βγάζει αλλά δεν κολλάει, που σημαίνει ότι παίζει πάνω από 20-25 αν δεν κάνω λάθος.
scorpion8283 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτο παντως με το μαγνητη στις μπαρες το παρατηρησα και γω. Βγαινεις εκτος πιστας σε γρασιδι, ακουμπας μπαρα, αφηνεις το γκαζι και στριβεις το τιμονι και το αμαξι κολλημενο εκει και δε λεει να φυγει. Προσωπικα, δεν παρατηρησα κανενα μαγνητη στις μπαρες... Προσεξτε ομως ΤΟ ΕΞΗΣ!!! Οι πιστες που λογικα παρατηρειτε το "φαινομενο", ειναι πιο στενες, ή η ασφαλτος ειναι κοντα στην μπαριερα, οποτε θα υπαρχει απο 1-3 (virtual) μετρα γρασιδι, αμμοπαγιδα κλπ...(Εκτος και αν πηγαινετε μεσα απο τα χωματα...) Το αυτοκινητο λοιπον, φαινεται να περνει κατευθυνση προς την μπαριερα, ΟΤΑΝ οι 2 ροδες της πλευρας που βρισκεται η μπαριερα, πατανε χωμα, και οι αλλες 2 ασφαλτο....Οποτε επειδη το χωμα-γρασιδι ειναι πιο "βαρυ" απο την ασφαλτο, το αμαξι περνει κατευθυνση προς αυτο... Προσεξτε το σε ολες τις πιστες, ειδικα με πολλα χλμ. Αυτα...παω να βαλω το κρανος μου... Όπως λένε... fraps οr it didn't happen Καποιες φορες, με 4870 Χ2, ακομα και οταν τα frames ειναι 40+, προσεξα ενα ειδος flickering...λιγο κουραστικο... Απο την αλλη, σε κλειστη πιστα, με πανω απο 100fps, ολα καλα....(1080p, 16χ ΑF, No AA)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα