Προς το περιεχόμενο

Τεχνικος Η/Υ, ενα αποτυχημενο επαγγελμα


aledjo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη εχω ανοιξει μαγαζι σχετικο με το θεμα μας με φιλο μου...μετα απο καποιους μηνες λειτουργιας...ακομα βαζουμε απο την τσεπη μας.

 

Τα εξοδα δεν βγαινουν..πολυ απλα... και το ξεκινησαμε χωρις να εχουμε σταθερη πελατεια..κυριως φιλοι και γνωστοι ειναι οι πελατες και καποιοι της γειτονιας που μας ειδαν που ανοιξαμε.

 

Υπολογιστε μηνιαιως τα εξης

 

1. νοικι (στην περιπτωση μου κοντα στα 2 κατοσταρικα)

2.δεη  (κοντα στο 100αρικο)

3.νερο (ψιχουλα)

4.τηλεφωνο-ιντερνετ (κοντα στο κατοσταρικο)

5.οαεε (225 το μηνα ..μιας και ηρθε 450ευρω για το διμηνο)

6.ικα (για να μην πληρωνουμε 2 οαεε , εγω "χωθηκα" σαν υπαλληλος μεσω προγραμματος οαεδ)...βαλτε ενα 60αρι αυτο

 

Αρα αν κανουμε μια σουμα βγαινει ενα ποσο της ταξης των 685 ευρω το μηνα..ας πουμε 500ευρω χοντρικα μιας και η δεη δεν ερχεται καθε μηνα.

 

Αρα πρεπει να βγαλεις 500ευρω το μηνα μονο για τα παγια εξοδα...χωρις να μενει κατι στην τσεπη.Και δεν υπολογιζουμε τα εξοδα να παμε και να γυρισουμε σπιτια μας.

 

Αυτα τα εξοδα προς το παρον δεν βγαινουν...με ψιλοδουλειες που μας ερχονται...αν στο μελλον μας ερθει καποια πιο "χοντρη" δουλεια δεν το ξερω...απλα προς το παρον....μπαινουμε μεσα αρκετα χιλιαδες ευρω.

 

Δεν αναφερθηκα καν στα εξοδα να στησεις την επιχειρηση (υλικα , παγκους , μηχανηματα , εναρξη , φορολογικο μηχανισμο , αφισες , φυλλαδια ,κλπ κλπ που βγαινουν σιγα σιγα στην πορεια)

 

Συμβουλη οποιος το επιχειρησει ειτε να εχει κεφαλαιο καλο ειτε να εχει πελατεια ετοιμη :)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Error404, συγγνωμη αλλα αυτες τις (οικονομικες) θεωριες, πρωτη φορα τις ακουω...!

Αν εγω εχω πραγματικη αναγκη να φτιαξω κατι [τα δοντια μου για παραδειγμα] ειμαι

πιασμενος στα διχτυα εκεινου που αναλαμβανει να το φτιαξει [καλε μου οδοντιατρε!]...

 

 

 

Οχι αν δεν εχεις λεφτα εγω δεν εχω λεφτα και ειμαι ανασφαλιστος εχω προβλημα με τα δοντια μου και δεν τα φτιαχνω τοσο απλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι αν δεν εχεις λεφτα εγω δεν εχω λεφτα και ειμαι ανασφαλιστος εχω προβλημα με τα δοντια μου και δεν τα φτιαχνω τοσο απλα

Μαλιστα...κι οταν πονανε -οι κουφαλες!- τι κανεις?

Πλακωνεις καμια νταμιζανα ουζο, να περασει? :lol:

Δεν υπαρχουν φθηνολυσεις,

σε ανελαστικες δαπανες :cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα...κι οταν πονανε -οι κουφαλες!- τι κανεις?

Πλακωνεις καμια νταμιζανα ουζο, να περασει? :lol:

Δεν υπαρχουν φθηνολυσεις,

σε ανελαστικες δαπανες :cry:

Δεν πονανε καποτε επερνα niflamol τωρα τιποτα λογικα εχουν χαλασει μεχρι την ριζα.

Αμα δεν εχεις θα κανεις την πατεντα την πιο φθηνη οσο μπορεις αν μπορεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

 

Συμβουλη οποιος το επιχειρησει ειτε να εχει κεφαλαιο καλο ειτε να εχει πελατεια ετοιμη :)

   Συμφωνώ απόλυτα . Μιας και ακόμα και 300 πελάτες να έχεις  η συχνότητα βλάβης και επίσκεψης είναι 1 τον ενάμισι χρόνο κατά μέσο όρο.  Ιδίως τα PC δεν βγάζουν τόσο συχνά βλάβες. Όπως και τα λάπτοπ φυσικά. Συνήθως ό ίδιος πελάτης πιθανώς να σε χρειαστεί μία φορά τον 1 ή και 1,5 χρόνο! Άρα δεν έχεις δουλειά κάθε μέρα. Συνεπώς ναι χρειάζεται τεράστια πελατεία τουλάχιστον 500 πελάτες. Ώστε να έχεις τουλάχιστον 3 με 4  επισκευές την εβδομάδα!!! Διαφορετικά δέν βγαίνουν τα πάγια έξοδα του μαγαζιού που είναι όντως πολλά.  Αν δεν μπαίνουν 200 την εβδομάδα στο ταμείο κλάφτα. Πάει για λουκέτο το μαγαζί! Άρα επανερχόμαστε και στην τιμολογιακή πολιτική που έγραφα νωρίτερα! Ναι μέν μεγάλη πελατεία και καλό κεφάλαιο εκκίνησης αλλά πρέπει και τα τιμολόγια να εξασφαλίζουν τον μαγαζάτορα!

   Μεγάλη ζημιά πάντως στο επάγγελμα του τεχνικού κάνουν και τα φόρουμ και ο ανταγωνισμός με τους "μαύρους" τεχνικούς. Το μαγαζί δεν μπορεί ν'ακολουθήσει τη τιμολογιακή πολιτική "χαρτζιλίκι" του αφορολόγητου "μαύρου" τεχνικού (format-bakcup με 8 ευρώ!!) . Επίσης δεν μπορεί να παρέχεται διάγνωση και "επισκευή" δωρεάν  στα φόρουμ... Αυτά είναι θέματα που κανονικά αν το επάγγελμα ήταν συνδικαλισμένο θα μπορούσαν να λυθούν. Δέν είναι όμως και έτσι ο κάθε τζαμπατζής μπορεί να βρίσκει λύση στο πρόβλημα του υπολογιστή του μέσα σε ένα φόρουμ.Παλιά έβρισκε λύση σε software θέματα και πλέον και σε hardware. Ας πούμε καταντάει βαρετό και ενοχλητικό να βλέπεις θέματα τύπου "Μου έφερε ένας φίλος 2 υπολογιστές για επισκευή!". Και συ τι είσαι ρε μεγάλε τεχνικός και στα φερε? Μαυρος? Πληρώνεις ΤΕΒΕ? Μπαίνει ο καθένας μέσα σε ένα φόρουμ παίρνει τις πληροφορίες που θέλει , επισκευάζει και κονομάει μαύρα.   Που θέλω να καταλήξω?Άντε ένα μαγαζί να φτιάξει σήμερα πελατεία!!!Εξαιρετικά δύσκολο! Σε ένα τέτοιο κλίμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ επάγγελμα "Τεχνικού Η/Υ" και φυσικά το ν'ανοίξεις μαγαζί είναι μια κακή επιλογή. Ένα χαρτζιλίκι μαύρο και μέχρι εκεί.

   Μια καλή επιλογή είναι ένα "μεζεδοπωλείο" ας πούμε. Έχει λιγότερο ρίσκο ώς επιχείρηση! Είναι και της μόδας! :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως το είπες φίλε. Για χαρτζηλίκι μαύρο είναι το όλο θέμα. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω αν και έχω προυπηρεσία πολλά χρόνια σε μεγάλες αλυσίδες ώς τεχνικός.. Για ενα 50 άρικο την εβδομάδα αν έβγαζα θα ήμουν ευτυχησμένος. Ισα ισα να βγαίνω για ενα καφέ και να βάζω λίγο βενζίνη.. Κατάντια.

 

Οσον αφορά τα forums και το internet που δίνουν λύσεις συμφωνώ εν μέρη .Ασχολούνται όσοι έχουν άπλετο χρόνο (συνήθως μικροί σε ηλικία) και γενικότερα απο αυτούς πρέπει να πιάνουν και τα χέρια τους.

Δεν θα κάνει αλλαγή οθόνης ή μητρικής σε laptop όποιος ξέρει για πχ να ανοίγει το μηχάνημα και να αλλάζει μνήμες και σκληρούς.

Πάντα θα είναι χρήσιμος ο τεχνικός δεν το συζητώ.

Το laptop desktop το χρησιμοποιείς όπως και το αμάξι σε καθημερινή βάση. Βέβαια δεν χαλάει τόσο συχνά.

 

Και να καταλήξω το "επαγγελμα' είναι θέμα γνωριμιμών.. ο γνωστός θα πεί στον γνωστό και πάει λέγοντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

   Συμφωνώ απόλυτα . Μιας και ακόμα και 300 πελάτες να έχεις  η συχνότητα βλάβης και επίσκεψης είναι 1 τον ενάμισι χρόνο κατά μέσο όρο.  Ιδίως τα PC δεν βγάζουν τόσο συχνά βλάβες. Όπως και τα λάπτοπ φυσικά. Συνήθως ό ίδιος πελάτης πιθανώς να σε χρειαστεί μία φορά τον 1 ή και 1,5 χρόνο! Άρα δεν έχεις δουλειά κάθε μέρα. Συνεπώς ναι χρειάζεται τεράστια πελατεία τουλάχιστον 500 πελάτες. Ώστε να έχεις τουλάχιστον 3 με 4  επισκευές την εβδομάδα!!! Διαφορετικά δέν βγαίνουν τα πάγια έξοδα του μαγαζιού που είναι όντως πολλά.  Αν δεν μπαίνουν 200 την εβδομάδα στο ταμείο κλάφτα. Πάει για λουκέτο το μαγαζί! Άρα επανερχόμαστε και στην τιμολογιακή πολιτική που έγραφα νωρίτερα! Ναι μέν μεγάλη πελατεία και καλό κεφάλαιο εκκίνησης αλλά πρέπει και τα τιμολόγια να εξασφαλίζουν τον μαγαζάτορα!

   Μεγάλη ζημιά πάντως στο επάγγελμα του τεχνικού κάνουν και τα φόρουμ και ο ανταγωνισμός με τους "μαύρους" τεχνικούς. Το μαγαζί δεν μπορεί ν'ακολουθήσει τη τιμολογιακή πολιτική "χαρτζιλίκι" του αφορολόγητου "μαύρου" τεχνικού (format-bakcup με 8 ευρώ!!) . Επίσης δεν μπορεί να παρέχεται διάγνωση και "επισκευή" δωρεάν  στα φόρουμ... Αυτά είναι θέματα που κανονικά αν το επάγγελμα ήταν συνδικαλισμένο θα μπορούσαν να λυθούν. Δέν είναι όμως και έτσι ο κάθε τζαμπατζής μπορεί να βρίσκει λύση στο πρόβλημα του υπολογιστή του μέσα σε ένα φόρουμ.Παλιά έβρισκε λύση σε software θέματα και πλέον και σε hardware. Ας πούμε καταντάει βαρετό και ενοχλητικό να βλέπεις θέματα τύπου "Μου έφερε ένας φίλος 2 υπολογιστές για επισκευή!". Και συ τι είσαι ρε μεγάλε τεχνικός και στα φερε? Μαυρος? Πληρώνεις ΤΕΒΕ? Μπαίνει ο καθένας μέσα σε ένα φόρουμ παίρνει τις πληροφορίες που θέλει , επισκευάζει και κονομάει μαύρα.   Που θέλω να καταλήξω?Άντε ένα μαγαζί να φτιάξει σήμερα πελατεία!!!Εξαιρετικά δύσκολο! Σε ένα τέτοιο κλίμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ επάγγελμα "Τεχνικού Η/Υ" και φυσικά το ν'ανοίξεις μαγαζί είναι μια κακή επιλογή. Ένα χαρτζιλίκι μαύρο και μέχρι εκεί.

   Μια καλή επιλογή είναι ένα "μεζεδοπωλείο" ας πούμε. Έχει λιγότερο ρίσκο ώς επιχείρηση! Είναι και της μόδας! :)

Μόνο για καφέ, ποτό, φαγητό και φιγούρα πληρώνει ο Έλληνας...όλα τα άλλα ξέρει να τα φτιάχνει μόνος του (ή έχει ένα φίλο που ξέρει!) :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

   Επίσης δεν μπορεί να παρέχεται διάγνωση και "επισκευή" δωρεάν  στα φόρουμ... Αυτά είναι θέματα που κανονικά αν το επάγγελμα ήταν συνδικαλισμένο θα μπορούσαν να λυθούν. Δέν είναι όμως και έτσι ο κάθε τζαμπατζής μπορεί να βρίσκει λύση στο πρόβλημα του υπολογιστή του μέσα σε ένα φόρουμ.Παλιά έβρισκε λύση σε software θέματα και πλέον και σε hardware. 

 

Τι διαβάζουμε...

Τα κακά φόρουμ και οι τζαμπατζήδες φταίνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

δεν νομίζω ότι εννοεί περιπτώσεις που ο χρήστης ζητάει βοήθεια από forum για πρόβλημά του, αλλά για δήθεν επαγγελματίες που καβατζώνουν πελατεία και μετά ζητάνε βοήθεια από forums για διάγνωση/επισκευή της δουλειάς που ανέλαβαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν νομίζω ότι εννοεί περιπτώσεις που ο χρήστης ζητάει βοήθεια από forum για πρόβλημά του, αλλά για δήθεν επαγγελματίες που καβατζώνουν πελατεία και μετά ζητάνε βοήθεια από forums για διάγνωση/επισκευή της δουλειάς που ανέλαβαν...

 

Αφού γράφει:

"Δέν είναι όμως και έτσι ο κάθε τζαμπατζής μπορεί να βρίσκει λύση στο πρόβλημα του υπολογιστή του μέσα σε ένα φόρουμ.Παλιά έβρισκε λύση σε software θέματα και πλέον και σε hardware. "

 

Μεσαίωνας λέμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...] Επίσης δεν μπορεί να παρέχεται διάγνωση και "επισκευή" δωρεάν  στα φόρουμ... Αυτά είναι θέματα που κανονικά αν το επάγγελμα ήταν συνδικαλισμένο θα μπορούσαν να λυθούν. Δέν είναι όμως και έτσι ο κάθε τζαμπατζής μπορεί να βρίσκει λύση στο πρόβλημα του υπολογιστή του μέσα σε ένα φόρουμ. [...]

 

Σύμφωνοι ότι οι «μαύροι» τεχνικοί και χομπίστες κάνουν ζημιά και ότι ένας σωστός επαγγελματίας έχει ένα κάρο κερατιάτικα έξοδα για να συντηρήσει μαγαζί. Αλλά η παραπάνω δήλωση είναι το λιγότερο τραγική κατά τη γνώμη μου.

 

Να μην προτείνουμε και να μη συμβουλεύουμε για τίποτα τότε. Για κάθε θέμα, όλο και κάποιος επαγγελματίας θα μπορούσε να επωφεληθεί. (μόνο το σπίτι του zonarb να σκεφτεί κανείς...)

 

Και πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ τι θα μπορούσε να κάνει ένα συνδικαλιστικό όργανο (ή οποιοσδήποτε) σε κάποιον που δίνει δωρεάν συμβουλές για επισκευή hardware μέσω ενός forum.

 

 

Εκτός κι αν εννοούσες κάτι διαφορετικό και παρανόησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...