Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Νομιζω πως ειτε έχει είτε δεν έχει μάλλον το ίδιο είναι. 

Ο ψυκτικός που έχω έκανε τεστ με άζωτο και κενο με κενομετρο. 

Δε με νοιάζει ο αέρας αλλά να μην ακούω κρακ κρακ και τριξιματα. Στη δουλειά παντως που εχω πανω απο το κεφαλι μου ενα daikin δεν ακουγετε τίποτα. Το mitsubishi που ειχα παρει περσυ στο σπιτι κάνει κάτι περιεργα. 

Κρακ κρουκ?? Τι είναι αυτά?? Δεν ακούγεται απολύτως τίποτα 😁

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλά μιλάμε τα σκρουτζομάγαζα έριξαν από αργά εχτές μέχρι σήμερα την τιμή του fujitsu asyg24 klca στα 929-930 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά ενώ ήταν κάπου 940-950 η φθηνότερη. Και εγώ στηνόμουν στον Κωτσόβολο από Παρασκευή για να το πάρω στα 959 με μεταφορικά. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Εγω δεν ξερω απο αυτα. Ειχα δει με αντλια και νομιζα θελει αντλια. Υπάρχει δλδ και τετοιος τροπος? 

Θελει αντλια αλλά πολλές φορές η χρήση της ειναι διακοσμητική δηλαδη δεν αρκεί να έχεις το εργαλείο πρεπει να το χρησιμοποιήσει και σωστα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμβαίνει τώρα 

Daikin ATX 25b 20τμ υπνοδωμάτιο με ξύλινη μπαλκονόπορτα

IMG_20191202_155301.jpg.401071c91ae564545f72e12ba06a1bd4.jpg

Toyotomi izuro eco 9αρι 15τμ ξύλινο παράθυρο. 

IMG_20191202_155200.jpg.b071404e6492aca3ac657d6dfcc5b53a.jpg

Μην κοιτάτε το σύνολο έχουν δουλέψει διαφορετικες ώρες. Το Daikin έπιασε την θερμοκρασία εύκολα και από τότε έχει πέσει στα watt , πιστεύω αν πατήσω eco θα πέσει κ άλλο. Εκκίνηση περίπου 3:15 , θερμοκρασίες δωματίων προ 18.5 , ζητούμενη 22 auto κ τα 2.

Ifeel ενεργοποιημένο στο Toyo.

Επεξ/σία από smav82
  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Για τις απωλειες ρωταω.

Εμενα με 18 τετραγωνικα σαλονι που περιμενω το Daikin μου βγαζει 5900 w

Στο δωματιο που εχω το Τογιο μου βγαζει 5116w σε 16 τετραγωνικα

Έχει να κάνει με τα λοιπά στοιχεία που βάζεις

Πχ στο ένα δωμάτιο έχω βάλει αυτά

stresults.php.pdf

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, liakjim είπε

Έχει να κάνει με τα λοιπά στοιχεία που βάζεις

Πχ στο ένα δωμάτιο έχω βάλει αυτά

stresults.php.pdf 464 kB · 0 downloads

Ναι το ξερω. Αλλα παρακολουθω το Τογιο το κακομοιρο να προσπαθει να ινβεταρει στα 170w αλλα στο 5λεπτο ξανανεβαινει αναγκαστικα.

Επεξ/σία από rbx1000
Δημοσ.

το ζητούμενο για τα 3 μέτρα σωλήνα είναι η αποφυγή κραδασμών,το δικό μου πρέπει να άφησα κάτω από 1.5 μέτρο .

4 χρόνια τώρα δεν εχω παρατηρήσει κάτι,και από απόδοση σκοτώνει.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

θερμανση ψυξη 16τμ υ/δ. θελω αθορυβο καλο μηχανημα και ας φτάνει 500ε

οντως??

https://www.skroutz.gr/s/18861968/Toshiba-Seiya-RAS-B10J2KVG-E-RAS-10J2AVG-E.html

βγαζει αλλους κωδικους μοναδων αυτο

εχω το Fujitsu KM Series ASYG09KMTA το οποιο στο προτεινω με ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ....εξαιρετικο σε ολα του....

Αθορυβο (κανενας ηχος εσω εξω μοναδας πλαστικων κλπ)-Οικονομικοτατο (εχει κατσει και στα 150W καλοκαιρι) και Αποδοση....

στο you το εχει σε πολυ καλη τιμη αναλογικα με τα υπολοιπα  

https://www.skroutz.gr/s/15157124/Fujitsu-KM-Series-ASYG09KMTA.html#reviews

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, aristidis540 είπε

το ζητούμενο για τα 3 μέτρα σωλήνα είναι η αποφυγή κραδασμών,το δικό μου πρέπει να άφησα κάτω από 1.5 μέτρο .

4 χρόνια τώρα δεν εχω παρατηρήσει κάτι,και από απόδοση σκοτώνει.

Aν ειχες κανει οτι προτεινει ο κατασκευαστης θα ειχες καλυτερη αποδοση και μεγαλυτερο χρονο ζωης συσκευης.

Υποψιν τα 3μετρα ειναι συνηθως το μινιμουμ. Στο Ηaier 24ari μπηκαν 5 μετρα που θεωρουνται default απο τον κατασκευαστη για μετρησεις και αποδοτικοτητα...Τα 3μ θεωρουνται το απολυτως μινιμουμ

Επεξ/σία από afterhours
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, aristidis540 είπε

το ζητούμενο για τα 3 μέτρα σωλήνα είναι η αποφυγή κραδασμών,το δικό μου πρέπει να άφησα κάτω από 1.5 μέτρο .

4 χρόνια τώρα δεν εχω παρατηρήσει κάτι,και από απόδοση σκοτώνει.

Μπορεί και να μην συμβεί ποτέ τίποτα.

Προσωπικά πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι διατεθειμένοι να παίξουν με τις πιθανότητες με μια ακριβή συσκευή ή να την έχουν να λειτουργεί σε μη βέλτιστες συνθήκες ειδικά όταν καίει τόσο πολύ ρεύμα.

Αλλά οκ , δική σας τσέπη .

Σε δημόσιο διάλογο όμως οφείλουμε να υποτυπωνουμε το σωστό και όχι το νεοελληνικό " άσε ξέρω εγώ καλύτερα".

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Δημοσ.

Εννοείτε δεν λέω οτι είναι σωστό,απλά το μήκος έχει να κάνει με συντονισμό η θόρυβο.Το mitsubishi πάντως δουλεύει πολύ καλά,ζεστη-κρυο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

 

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

 

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

 

 

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, anergos13 είπε

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

Ε κλασσική ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχουν και χειρότερα. 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, aris1964 είπε

Έχω δει και εγώ 180w αλλά για λίγο ,αυτή την στιγμή που το έχω ζητούμενη θερμοκρασία 22 και έξω έχει περίπου 10 έχει σταθεροποιηθεί στα 300w(στην αρχή είδα και 1200).

Ο χώρος που ζεσταίνει όμως είναι πολύ παραπάνω από τα περίπου 20 τετραγωνικά του δωματίου που το έχω βάλει,ζεσταίνει σχεδόν όλο τον κάτω όροφο του σπιτιού που είναι 50 τετραγωνικά με ανοιχτές πόρτες στα αλλά δωμάτια.Το δωμάτιο που το έχω δεν κλείνει με πόρτα,και ζεσταίνει σχεδόν και το διπλανό δωμάτιο και τον διάδρομο με το μπάνιο.

Και εγώ αυτό πίστευα αλλά με την αναζήτησή μέσα από το forum για την καλύτερη αγορά σύγχρονου inverter ac ,έχω αρχίσει και έχω άλλη γνώμη και αν και οι καταναλώσεις είναι αυτές που βλέπω μέχρι στιγμής στα κλιματιστικά που αγόρασα,πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη κίνηση.Περισυ έκαψα περίπου 1000 ευρώ πετρέλαιο ,καμμία 300 ευρώ σε ξύλα ,και περίπου 200 ευρώ παραπάνω σε ρεύμα με τα αερόθερμα και τις σόμπες της πλάκας,και δεν ζεστάθηκα.(Μεζονέτα 100 τετραγωνικά).Φέτος είπα να επενδύσω σε κλιματιστικά για θέρμανση.Το αν έκανα σωστά θα το δείξει με το τέλος του χειμώνα η κατανάλωση σε ρεύμα,και εδώ θα είμαστε να το κουβεντιάσουμε.


 

Σωστά έπραξες  αν σε ενδιαφέρει η οικονομία στη θέρμανση . 
Όσον αφορά το κλιματιστικό σου η ισχύς του θα σταθεροποιηθεί εκεί που απαιτείται για να καλύψει τις ανάγκες του χώρου σου , οι οποίες είναι μεταβαλλόμενες . 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, anergos13 είπε

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

Στη γραμμή δροσιάς η οποία λειτουργεί όλη την ημέρα, δεν το σηκώνουν τεχνικοι.

Σημειώνουν το θέμα σου και σε καλεί ειδικός. Οπότε μην απορεις με τη κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δεν είναι ψυκτικός, τηλεφωνήτρια είναι.

Όταν κάνεις εγγραφή το κλιματιστικό δεν έρχεται κάποιο email. Απλά σου πετάει μήνυμα ότι καταχωρήθηκαν επιτυχώς. Όταν είχα καλέσει για να μάθω για το service τα είχαν τα στοιχεία μου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...