Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, anergos13 είπε

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

Ε κλασσική ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχουν και χειρότερα. 

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 ώρες πριν, aris1964 είπε

Έχω δει και εγώ 180w αλλά για λίγο ,αυτή την στιγμή που το έχω ζητούμενη θερμοκρασία 22 και έξω έχει περίπου 10 έχει σταθεροποιηθεί στα 300w(στην αρχή είδα και 1200).

Ο χώρος που ζεσταίνει όμως είναι πολύ παραπάνω από τα περίπου 20 τετραγωνικά του δωματίου που το έχω βάλει,ζεσταίνει σχεδόν όλο τον κάτω όροφο του σπιτιού που είναι 50 τετραγωνικά με ανοιχτές πόρτες στα αλλά δωμάτια.Το δωμάτιο που το έχω δεν κλείνει με πόρτα,και ζεσταίνει σχεδόν και το διπλανό δωμάτιο και τον διάδρομο με το μπάνιο.

Και εγώ αυτό πίστευα αλλά με την αναζήτησή μέσα από το forum για την καλύτερη αγορά σύγχρονου inverter ac ,έχω αρχίσει και έχω άλλη γνώμη και αν και οι καταναλώσεις είναι αυτές που βλέπω μέχρι στιγμής στα κλιματιστικά που αγόρασα,πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη κίνηση.Περισυ έκαψα περίπου 1000 ευρώ πετρέλαιο ,καμμία 300 ευρώ σε ξύλα ,και περίπου 200 ευρώ παραπάνω σε ρεύμα με τα αερόθερμα και τις σόμπες της πλάκας,και δεν ζεστάθηκα.(Μεζονέτα 100 τετραγωνικά).Φέτος είπα να επενδύσω σε κλιματιστικά για θέρμανση.Το αν έκανα σωστά θα το δείξει με το τέλος του χειμώνα η κατανάλωση σε ρεύμα,και εδώ θα είμαστε να το κουβεντιάσουμε.


 

Σωστά έπραξες  αν σε ενδιαφέρει η οικονομία στη θέρμανση . 
Όσον αφορά το κλιματιστικό σου η ισχύς του θα σταθεροποιηθεί εκεί που απαιτείται για να καλύψει τις ανάγκες του χώρου σου , οι οποίες είναι μεταβαλλόμενες . 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, anergos13 είπε

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

Στη γραμμή δροσιάς η οποία λειτουργεί όλη την ημέρα, δεν το σηκώνουν τεχνικοι.

Σημειώνουν το θέμα σου και σε καλεί ειδικός. Οπότε μην απορεις με τη κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δεν είναι ψυκτικός, τηλεφωνήτρια είναι.

Όταν κάνεις εγγραφή το κλιματιστικό δεν έρχεται κάποιο email. Απλά σου πετάει μήνυμα ότι καταχωρήθηκαν επιτυχώς. Όταν είχα καλέσει για να μάθω για το service τα είχαν τα στοιχεία μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kazantzidis είπε

Ο κανονας αυτος τι λεει για αυτους που δε γνωριζουν; 


Μερικά κλιματιστικά έχουν ως κατώτερο όριο προσαγωγής αέρα τους 42 βαθμούς . Ο λόγος είναι για να μην δημιουργούνται κρύα ρεύματα αέρα  . Ειδικά σε ένα χώρο μικρό όπως Υ/Δ αυτό μπορεί να γίνει πιο έντονο . Η Daikin γνωρίζουμε επισήμως ότι είχε επιλέξει αυτή την φιλοσοφία λειτουργίας σε ένα  (τουλάχιστον ίσως) μοντέλο τους εξωτερικού . 

5 ώρες πριν, yiannis_1 είπε

Στα κλιματιστικά που έχουν και horizontal swing στις περσίδες τι είναι καλύτερο να το έχουμε ενεργοποιημένο ή να το έχουμε off???

το auto swing ίσως είναι καλύτερο να το έχεις ενεργοποιημένο γι ανα διαχέει ομοιόμορφα το αέρα στο χώρο όμως αν σε χτυπάει το κλιματιστικό σε αυτή τη λειτουργία καλύτερα να το αποφύγεις . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Μερικά κλιματιστικά έχουν ως κατώτερο όριο προσαγωγής αέρα τους 42 βαθμούς . Ο λόγος είναι για να μην δημιουργούνται κρύα ρεύματα αέρα  . Ειδικά σε ένα χώρο μικρό όπως Υ/Δ αυτό μπορεί να γίνει πιο έντονο . Η Daikin γνωρίζουμε επισήμως ότι είχε επιλέξει αυτή την φιλοσοφία λειτουργίας σε ένα  (τουλάχιστον ίσως) μοντέλο τους εξωτερικού . 

Αυτα τα εχουμε πει. Εγω αυτο που βλεπω στο δικο μου ειναι οτι κλεινει με υψηλες εξωτερικες  και κατεβαινει χαμηλα βγαζοντας χλιαροτερο αερα οταν κανει περισσοτερο κρυο.
Μιλαμε παντα για το ιδιο μηχανημα.

Το ιδιο εκανε και το carrier

Επεξ/σία από rbx1000
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ParhsG είπε

Νομιζω πως ειτε έχει είτε δεν έχει μάλλον το ίδιο είναι. 

Ο ψυκτικός που έχω έκανε τεστ με άζωτο και κενο με κενομετρο. 

Τεστ με άζωτο ; Του βγάζω το καπέλο !!! Εξαιρετικός !

8 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Αυτα τα εχουμε πει. Εγω αυτο που βλεπω στο δικο μου ειναι οτι κλεινει με υψηλες εξωτερικες  και κατεβαινει χαμηλα βγαζοντας χλιαροτερο αερα οταν κανει περισσοτερο κρυο.
Μιλαμε παντα για το ιδιο μηχανημα.

Το ιδιο εκανε και το carrier

Καταλάθος έκανα παράθεση στο δικό σου post . Το διόρθωσα !

8 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Αυτα τα εχουμε πει. Εγω αυτο που βλεπω στο δικο μου ειναι οτι κλεινει με υψηλες εξωτερικες  και κατεβαινει χαμηλα βγαζοντας χλιαροτερο αερα οταν κανει περισσοτερο κρυο.
Μιλαμε παντα για το ιδιο μηχανημα.

Το ιδιο εκανε και το carrier

Ναι γιατί κάθε κλιματιστικό έχει ένα εύρος κατώτερης απόδοσης btu/h το οποίο μεταβάλετε και απο τις εξωτερικές θερμοκρασίες . Ταυτόχρονα μεταβάλλονται και οι απαιτήσεις του χώρου σου .  Οπότε υπάρχει πιθανότητα (και απο τη στιγμή που δεν έχει γίνει μηχανολογική μελέτη για να ελαχιστοποιήσουμε όσο γίνεται αυτή τη συμπεριφορά)  , σε συγκεκριμένες καταστάσεις του χώρου να μην μπορεί να διατηρεί ρελαντί και να χρειάζεται να κλείνει . 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Μερικά κλιματιστικά έχουν ως κατώτερο όριο προσαγωγής αέρα τους 42 βαθμούς . Ο λόγος είναι για να μην δημιουργούνται κρύα ρεύματα αέρα  . Ειδικά σε ένα χώρο μικρό όπως Υ/Δ αυτό μπορεί να γίνει πιο έντονο . Η Daikin γνωρίζουμε επισήμως ότι είχε επιλέξει αυτή την φιλοσοφία λειτουργίας σε ένα  (τουλάχιστον ίσως) μοντέλο τους εξωτερικού .

Και το περηβόητο post https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Note: the minimum of 42°C Tc (which is the minimum heat exchanger temperature allowed by software design) is intended to ensure continued human comfort while operation in heating mode, where a heat exchanger temperature that is allowed to drift lower that this minimum will result in a draft effect from the supply air of the system (a cold draft) that would be considered uncomfortable.

credit

Το θέμα είναι ότι ενώ ήμουν πεπεισμένος ότι το carrier τον είχε, χθες το βράδυ αποδείχθηκε ότι υπό συνθήκες χαμηλών εξωτερικών θερμοκρασιών δεν τον τηρούσε. 

Πολύ ενδιαφέρον.

 

 

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, guzel είπε

Στη γραμμή δροσιάς η οποία λειτουργεί όλη την ημέρα, δεν το σηκώνουν τεχνικοι.

Σημειώνουν το θέμα σου και σε καλεί ειδικός. Οπότε μην απορεις με τη κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δεν είναι ψυκτικός, τηλεφωνήτρια είναι.

Όταν κάνεις εγγραφή το κλιματιστικό δεν έρχεται κάποιο email. Απλά σου πετάει μήνυμα ότι καταχωρήθηκαν επιτυχώς. Όταν είχα καλέσει για να μάθω για το service τα είχαν τα στοιχεία μου.

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μου δεν απαιτουσαν Τεχνικές  Γνώσεις.....απλή γνώση του Αντικειμένου από ένα εκπαιδευμενο help desk....

Οι απαντήσεις τους έδειξαν ότι είναι  Επιεικως.....Ανεκπαιδευτοι....

Το ότι το data entry είναι της πλάκας και δεν έρχεται email επιβεβαίωσης (σιγά το δύσκολο)....δείχνει επίπεδο?

Τα Toshiba Άριστα....αλλά από οργάνωση ΚινεζοΦασον😂

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Και το περηβόητο post https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Note: the minimum of 42°C Tc (which is the minimum heat exchanger temperature allowed by software design) is intended to ensure continued human comfort while operation in heating mode, where a heat exchanger temperature that is allowed to drift lower that this minimum will result in a draft effect from the supply air of the system (a cold draft) that would be considered uncomfortable.

credit

Το θέμα είναι ότι ενώ ήμουν πεπεισμένος ότι το carrier τον είχε, χθες το βράδυ αποδείχθηκε ότι υπό συνθήκες χαμηλών εξωτερικών θερμοκρασιών δεν τον τηρούσε. 

Πολύ ενδιαφέρον.

Με επιφύλαξη:

να προσθέσω ότι κατά πάσα πιθανότητα τον κανόνα τον ειχε η Daikin,όχι σε αυτά που κατασκεύασε η ίδια η Daikin αλλά τα μηχάνηματα που έφτιαξε η Gree για την Daikin.. Και όσο είδα το συγκεκριμένο μηχάνημα,όπως και μερικά άλλα Daikin (ίδιας χρονολογίας,με ίδια θέματα on/off ) είχαν Rotary συμπιεστή. Η Daikin στα δικά της βάζει swing rotary.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Ε κλασσική ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχουν και χειρότερα. 

Φίλε  μου στην Inventor ΔΕΝ είναι έτσι

Και για να μην παρεξηγηθώ...σαν μηχανήματα δεν είχα καλή εμπειρία....αντικατεστησα δύο...

Αλλά σαν Service Οργάνωση είναι με διαφορά μπροστά....

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Φίλε  μου στην Inventor ΔΕΝ είναι έτσι

Και για να μην παρεξηγηθώ...σαν μηχανήματα δεν είχα καλή εμπειρία....αντικατεστησα δύο...

Αλλά σαν Service Οργάνωση είναι με διαφορά μπροστά....

Φαίνεται ότι γενικά η υποστήριξη της toshiba δεν είναι και η καλύτερη.. αυτό με την εγγραφή για να ισχύει ο εγγύηση το έχει και η toshiba και η inventor αν δεν κάνω λάθος

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μου δεν απαιτουσαν Τεχνικές  Γνώσεις.....απλή γνώση του Αντικειμένου από ένα εκπαιδευμενο help desk....

Οι απαντήσεις τους έδειξαν ότι είναι  Επιεικως.....Ανεκπαιδευτοι....

Το ότι το data entry είναι της πλάκας και δεν έρχεται email επιβεβαίωσης (σιγά το δύσκολο)....δείχνει επίπεδο?

Τα Toshiba Άριστα....αλλά από οργάνωση ΚινεζοΦασον😂

Ε όχι δα! Το ότι έπεσες σε ufo δε λέει τίποτα.

inventor: Το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί από τις 09:00 μέχρι τις 16:00 .

Toshiba: γραμμή Δροσιάς που λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 22:00

Τι να λέμε...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Rnd1978 είπε

Φαίνεται ότι γενικά η υποστήριξη της toshiba δεν είναι και η καλύτερη.. αυτό με την εγγραφή για να ισχύει ο εγγύηση το έχει και η toshiba και η inventor αν δεν κάνω λάθος

Το έχει όντως...με μια διαφορά...όταν παίρνεις τηλ στην Inventor μπορούν και επιβεβαινουν την εγγραφή....

Στην Toshiba  ΌΧΙ....

Έτσι καταλήξαμε στο ότι δεν χρειάζεται ΠΡΑΚΤΙΚΆ η εγγραφή....αλλά απόδειξη αγοράς και τα προβλεπομενα service...

Μόλις τώρα, guzel είπε

Ε όχι δα! Το ότι έπεσες σε ufo δε λέει τίποτα.

inventor: Το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί από τις 09:00 μέχρι τις 16:00 .

Toshiba: γραμμή Δροσιάς που λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 22:00

Τι να λέμε...

Για το ΘεΑθηναι...μέχρι τις 10 το βράδυ...με ανεκπαιδευτο προσωπικό....τι να το κάνω...

Ουφο Χ 2 τυχαίο?....μάλλον σεληνιασμενοι 😂😂😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, guzel είπε

Ε όχι δα! Το ότι έπεσες σε ufo δε λέει τίποτα.

inventor: Το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί από τις 09:00 μέχρι τις 16:00 .

Toshiba: γραμμή Δροσιάς που λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 22:00

Τι να λέμε...

Να σου θυμίσω ότι όταν είχα πάρει τηλέφωνο να μάθω μερικά πράγματα(πριν την αγορά) για το shorai,δεν είχαν ιδέα τι είναι power select.. 

Όταν ρώτησα μετά την αγορά αν επηρεάζεται η καμπύλη του COP όταν αλλάζω power select.. δεν το γνώριζαν.. 

Έπρεπε να πάρω 2 φορές τηλέφωνο για να έρθουν για το led.. (και έχει συμβεί και σε άλλους αυτό). 

Για το μηχάνημα μπορώ να πω τα καλύτερα,για την αντιπροσωπεία ελλαδα όχι..

Δεν εννοώ ότι είναι κακή αντιπροσωπεία.. απλά ενώ το μηχάνημα είναι άριστο, η αντιπροσωπεία είναι απλά καλή αλλά όχι άριστη.

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...