Προς το περιεχόμενο

PlayStation Network [PSN] Προσφορές, νέα και απορίες


karlat89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 266
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

πρεπει να φτιαξεις νεο χρηστη. ο καθε χρηστης δεν μπορει να εχει δευτερο psn συνδεδεμενο.

Μπράβο ρε φίλε! Να είσαι καλά!!! Έκανα νεο account , και έκανα delete τον default user! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

PS Network Account Banned

 

Καλησπέρα σας. Εχω πανικοβληθει... Ξαφνικά δεν μπορω να μπω στον λογαριασμό μου απο το Ps4 και απο το Αpp.

 

Μου βγαζει κωδικο σφαλματος το WS-37368-7.

 

Λιγο που εψαξα εχει να κανει με το αν η χρεωστικη που εχω δηλωσει στο paypal εχει κλαπει κτλ. Οντως ειχα ζητησει πριν μερες refund απο το paypal για μια αγορα απο το Ps Network που δεν ειχα κανει (7€ μηνιαία συνδρομή).

 

Τωρα τι κάνουμε;

 

Πως θα τον ενεργοποιήσω ξανά; Εστειλα email στην ελληνική φορμα επικοινωνίας στα ελληνικά. Υπάρχει κάποιος αλλος τροπος; Το χει ξανα συναντησει κανένας; περιμένω τις απαντησεις σας! Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς λόγο του ότι έκανες refund μέσω του paypal έφαγες το ban.

Δεν νομίζω βέβαια αν μίλαγες πρώτα με την sony κατά πόσο θα ήταν καλύτερα αλλά σίγουρα καλύτερα σε σχέση με ότι έκανες.

 

Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα, αν ψάξεις online (π.χ reddit) θα δεις ότι αρκετά άτομα έχουν φάει ban έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς λόγο του ότι έκανες refund μέσω του paypal έφαγες το ban.

Δεν νομίζω βέβαια αν μίλαγες πρώτα με την sony κατά πόσο θα ήταν καλύτερα αλλά σίγουρα καλύτερα σε σχέση με ότι έκανες.

 

Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα, αν ψάξεις online (π.χ reddit) θα δεις ότι αρκετά άτομα έχουν φάει ban έτσι.

Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Δηλαδή δεν μπορώ να τον ενεργοποιήσω παλι; Πρεπει να κανω καινούργιο; :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιθανότερο είναι ναι, αλλά μίλησε και με την Sony μήπως και βρεθεί κάποια λύση. (π.χ να βάλεις λεφτά στο psn λογαριασμό σου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη λύση είναι αυτή που λέει ο grimmer.

Είναι ξεκάθαρο στους όρους, ότι αν ζητήσεις refund, σου κάνουν ban τον λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσε στο 0080044121496  .... Sony Hellas. 

Εγώ  πριν μερικές μέρες (είχα άλλο πρόβλημα βέβαια, χακαρισμένο λογαριασμό χωρίς ανεπιθύμητες χρεώσεις) βρήκα λύση μέσα στο 5 λεπτο , ο τεχνικός με βοήθησε πάρα πολύ.

Δεν είναι 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης , οπότε καλύτερα να πάρεις εργάσιμη ώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα παλιότερα αλλά έψαξα πριν ζητήσω refund, είδα οτι τρως "μπάνιο" αν ζητήσεις refund και το άφησα να περάσει έτσι, καθώς δεν αξίζει να ψάχνεις το δίκιο σου με τη sony και να χάσεις τόσο χρόνο για 7€..

Aν και πραγματικά το θεωρώ μέχρι και ανήθικο αυτό που κάνει η sony, δηλαδή είτε θες είτε όχι θα σου ενεργοποιήσει αυτόματα το automatic renew όποτε βάλεις ps plus συνδρομή και υποτίθεται εσύ θα το ξέρεις για να πας να το απενεργοποιήσεις μετά επειδή στο λέει σε ψιλά γράμματα κατά την ανανέωση της συνδρομής.

 

Από την άλλη, πριν λίγες μέρες την έπαθα με παρόμοιο τρόπο στο xbox live (είχα βάλει κωδικό για xbl gold trial 14 ημερών και πήγα να πάρω ένα από τα free games του xbox 360, αλλά επειδή ήταν με trial και όχι με πληρωμή η συνδρομή, με χρέωσε).

Αν και στην αρχή αγχώθηκα γιατί πίστεψα οτι θα χάσω πάλι από βλακεία μου 15€ (όσο έκανε το παιχνίδι) στη συνέχεια απλά το έψαξα, μπήκα σε live chat με υπάλληλο της microsoft όπου του εξήγησα τι έγινε και του έδωσα το xbox id μου και μέσα σε 5 λεπτά είχα πάρει full refund για την αγορά μου, μου ζήτησαν συγγνώμη για τη σύγχυση που προκλήθηκε και μου άφησαν και σαν δώρο το παιχνίδι στον λογαριασμό, παρά την επιστροφή των χρημάτων μου..

 

Αυτό απλά για να δείτε τη χαοτική διαφορά ανάμεσα στη νοοτροπία και την συμπεριφορά στον πελάτη ανάμεσα σε μια εταιρεία που κυνηγά τον ανταγωνιστή της που είναι μπροστά και μία άλλη που έχει καβαλήσει το καλάμι επειδή έχει έχει πουλήσει 50 εκ. κονσόλες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο πράγμα παλιότερα αλλά έψαξα πριν ζητήσω refund, είδα οτι τρως "μπάνιο" αν ζητήσεις refund και το άφησα να περάσει έτσι, καθώς δεν αξίζει να ψάχνεις το δίκιο σου με τη sony και να χάσεις τόσο χρόνο για 7€..

Aν και πραγματικά το θεωρώ μέχρι και ανήθικο αυτό που κάνει η sony, δηλαδή είτε θες είτε όχι θα σου ενεργοποιήσει αυτόματα το automatic renew όποτε βάλεις ps plus συνδρομή και υποτίθεται εσύ θα το ξέρεις για να πας να το απενεργοποιήσεις μετά επειδή στο λέει σε ψιλά γράμματα κατά την ανανέωση της συνδρομής.

 

Από την άλλη, πριν λίγες μέρες την έπαθα με παρόμοιο τρόπο στο xbox live (είχα βάλει κωδικό για xbl gold trial 14 ημερών και πήγα να πάρω ένα από τα free games του xbox 360, αλλά επειδή ήταν με trial και όχι με πληρωμή η συνδρομή, με χρέωσε).

Αν και στην αρχή αγχώθηκα γιατί πίστεψα οτι θα χάσω πάλι από βλακεία μου 15€ (όσο έκανε το παιχνίδι) στη συνέχεια απλά το έψαξα, μπήκα σε live chat με υπάλληλο της microsoft όπου του εξήγησα τι έγινε και του έδωσα το xbox id μου και μέσα σε 5 λεπτά είχα πάρει full refund για την αγορά μου, μου ζήτησαν συγγνώμη για τη σύγχυση που προκλήθηκε και μου άφησαν και σαν δώρο το παιχνίδι στον λογαριασμό, παρά την επιστροφή των χρημάτων μου..

 

Αυτό απλά για να δείτε τη χαοτική διαφορά ανάμεσα στη νοοτροπία και την συμπεριφορά στον πελάτη ανάμεσα σε μια εταιρεία που κυνηγά τον ανταγωνιστή της που είναι μπροστά και μία άλλη που έχει καβαλήσει το καλάμι επειδή έχει έχει πουλήσει 50 εκ. κονσόλες.

 

 

Εγώ πάλι αφού πέρασα 2-3 ώρες συνολικά στο chat της microsoft για ένα παιχνίδι που είχα αγοράσει αλλά δεν μπορούσα να κατεβάσω (δεν θυμάμαι το σφάλμα που μου έβγαζε αλλά έχω ξαναγράψει για αυτή την περίπτωση στο insomnia μήπως μπορούσε κάποιος να βοηθήσει) δεν κατάφερα τίποτα και απλά τα παράτησα.

 

Όπως και να έχει εγώ πιστεύω ότι εάν κάποιος το κυνηγήσει θα βρει το δίκιο του με τη sony και ας έχει συμφωνήσει με τους απαράδεκτους αυτούς όρους. Έχω ακούσει για αρκετές περιπτώσεις που εκ των υστέρων όροι χρήσεις υπηρεσιών κρίθηκαν παράνομοι και ας είχαν συμφωνήσει οι χρήστες. Το θέμα είναι να έχει κάποιος τα λεφτά και το χρόνο να το κυνηγήσει. Στους όρους χρήσης λέει ότι η sony δεν υποχρεούται να επιστρέψει χρήματα σε περίπτωση που hackariστει λογαριασμός λόγω ευθύνης του χρήστη. Και ποιος μου λέει εμένα ότι έφταιγε ο φίλος πιο πάνω και όχι η ίδια η sony που έχει χάσει το μέτρημα τόσες φορές που την έχουν χακάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Θα το χάσεις.

Διαφορετικό username = Διαφορετικό online προφίλ.

Εκτός και αν έχει ειδικό λογαριασμό η Activision για το multiplayer όπως πχ η Electronic Arts έχει το Origin που το κάνεις ξεχωριστά από το PSN και το συνδέεις με διαφορετικά μεταξύ τους PSN.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...