Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την ryanair


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ίσως να έβαζες ολόκληρη την θήκη μέσα σε μια άλλη τσάντα και την τσάντα στην βαλίτσα.

 

Η λυση θα ητανε να εβγαζα με αλλη εταιρια για να μην εχω προβλημα, και δεν θελω να παρω ρισκο να μην τα περασουνε.

Αλλα Μπρατισλαβα δεν παει καμια αλλη νορμαλ εταιρια δυστυχως. Οποτε.. μαλλον θα ετοιμαστω για μαχη με τους πολυ εξυπηρετικους τυπους. Και επι δυο φορες γιατι πρωτα πρεπει να κατεβω αθηνα με Ryan και απο εκει παλι Ryan για μπρατισλαβα

 

Αληθεια τι γινεται αν δεν πω τιποτα, κανω τον κινεζο και δωσω την βαλιτσα? θα τα παρουνε απο μονοι τους ή θα με φωναζουνε απο τα μεγαφωνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπερα

Μια ερωτηση αν ξερει  καποιος

Σε λιγες μερες θα παω Βουδαπεστη, μονο με  χειραποσκευη.

Εχω ενα τριποδο για την καμερα που θελω να παρω μαζι, θα αντιμετωπισω κανενα προβλημα λετε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αυτο που δεν ισχυει με τιποτα ειναι οτι οι εταιριες χαμηλου κοστους κανουν εκπτωσεις στη συντηρηση. Κοβουν απο εκει που μπορουν να κοψουν και η Ryanair δεν θα ρισκαρει να χασει αεροπλανο, καταλαβαινετε τι ζημια θα παθει σε τετοια περιπτωση. Περα απο τα προφανη, ας πουμε το φαγητο ή τις αποσκευες ή το ηλεκτρονικο check in, υπαρχουν δυο ακομα πολυ σημαντικες περιοχες που κοβουν κοστη. Το ενα ειναι τα καυσιμα που διαπραγματευονται τις τιμες τους και το αλλο ειναι τα ιδια τα αεροσκαφη, η Ryan εχε μονο 738 και κανει μεγαλες παραγγελιες ωστε να εξασφαλισει καλυτερες τιμες απο την Boeing. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν διαβαζοντας εδώ και κει στο ίντερνετ αναπαράγουμε κάποια πράγματα σχετικά με το στόλο αεροσκαφών

χωρίς υστεροβουλία απαραίτητα,

να είναι αλήθεια-ψέμματα αυτά που διαβάζουμε, ποιός να ξέρει;

 

ας πούμε πχ πως η Ryanair λέγεται πως εξοικονομεί κόστη

επειδή έχει στόλο αεροσκαφών μικρής ηλικίας και ίδιου τύπου (ΟΚ)

επειδή τα αεροσκάφη παραμένουν ελάχιστο χρόνο στο έδαφος (...)

και επειδή διαπραγματεύεται με σκληρούς όρους τις παραγγελίες της (ΟΚ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αεροσκαφη πληρωνουν τελη σταθμευσης στα αεροδρομια, το αεροσκαφος ειναι χρησιμο για την εταιρια στον αερα οχι παρκαρισμενο στη φυσουνα ενος Α/Δ. Το ιδιο προσπαθει να κανει και η A3 σιγα σιγα ωστε να εξυπηρετει οσο το δυνατον περισσοτερα δρομολογια με το στολο της. Η Ryanair ειναι ασφαλης εταιρια. Ειναι fact, δεν ειναι προσωπικη μας εκτιμηση. Γενικα καμια εταιρια που πεταει στην ΕΕ δεν μπορει να θεωρηθει επικινδυνη. Ειδικα εταιριες οπως η Ryanair, η British ή η Lufthansa που εκτελουν πανω χιλιαδες πτησεις καθε εβδομαδα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αεροσκαφη πληρωνουν τελη σταθμευσης στα αεροδρομια, το αεροσκαφος ειναι χρησιμο για την εταιρια στον αερα οχι παρκαρισμενο στη φυσουνα ενος Α/Δ. Το ιδιο προσπαθει να κανει και η A3 σιγα σιγα ωστε να εξυπηρετει οσο το δυνατον περισσοτερα δρομολογια με το στολο της. Η Ryanair ειναι ασφαλης εταιρια. Ειναι fact, δεν ειναι προσωπικη μας εκτιμηση. Γενικα καμια εταιρια που πεταει στην ΕΕ δεν μπορει να θεωρηθει επικινδυνη. Ειδικα εταιριες οπως η Ryanair, η British ή η Lufthansa που εκτελουν πανω χιλιαδες πτησεις καθε εβδομαδα. 

κανείς δε θέλει να θίξει τη ryanair

αλλά και κανείς δε θέλει να υπερβάλει είτε προς το θετικό είτε προς το αρνητκό

 

έχει ανοίξει ένα θέμα που αφορά και τους λόγους που επιτρέπουν στη συγκεκριμένη εταιρεία να έχει το συγκεκριμένο επιχειρηματικό πλάνο

 

ένας από τους λόγους που βγαίνει οικονομικά η ryanair είναι ασφαλώς και η μεγιστοποίηση της χρήσης των αεροσκαφών στον αέρα (θετικό-αρνητικό, μηχανήματα είναι όλα, προς το παρόν μικρής ηλικίας δε)

και ένας άλλος λόγος είναι πως η ryanair είναι σκληρός διαπραγματευτής είτε στην παραγγελία-προμήθεια των νέων αεροσκαφών είτε στα κόστη στάθμευσης - διαχείρισης στα αεροδρόμια με τα οποία συνεργάζεται

 

όπως επισης κι οι άλλες εταιρείες δεν είναι απαραίτητα περισσότερο αξιόπιστες

όταν κάποιες συνεργάζονται με τρίτα πληρώματα και αεροσκάφη αγνώστου προέλευσης

 

το έχουμε παρακολουθήσει το θέμα, μην αρπάζεστε εύκολα ορισμένοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω μερικούς που διαμαρτύρονται για το φαΐ και το νερό, για 2-3 ώρες πτήση. Σοβαρά τώρα, τόσο σημαντικό είναι; Και μόνο στην ιδέα που με τα λεφτά που έσωσες θα φας τον άμπακο όταν φτάσεις, χορταίνεις.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανείς δε θέλει να θίξει τη ryanair

αλλά και κανείς δε θέλει να υπερβάλει είτε προς το θετικό είτε προς το αρνητκό

 

έχει ανοίξει ένα θέμα που αφορά και τους λόγους που επιτρέπουν στη συγκεκριμένη εταιρεία να έχει το συγκεκριμένο επιχειρηματικό πλάνο

 

ένας από τους λόγους που βγαίνει οικονομικά η ryanair είναι ασφαλώς και η μεγιστοποίηση της χρήσης των αεροσκαφών στον αέρα (θετικό-αρνητικό, μηχανήματα είναι όλα, προς το παρόν μικρής ηλικίας δε)

και ένας άλλος λόγος είναι πως η ryanair είναι σκληρός διαπραγματευτής είτε στην παραγγελία-προμήθεια των νέων αεροσκαφών είτε στα κόστη στάθμευσης - διαχείρισης στα αεροδρόμια με τα οποία συνεργάζεται

 

όπως επισης κι οι άλλες εταιρείες δεν είναι απαραίτητα περισσότερο αξιόπιστες

όταν κάποιες συνεργάζονται με τρίτα πληρώματα και αεροσκάφη αγνώστου προέλευσης

 

το έχουμε παρακολουθήσει το θέμα, μην αρπάζεστε εύκολα ορισμένοι

 

Ποιες ειναι αυτες που εχουν αεροπλανα αγνωστου προελευσης; Δεν συμπαθω τη Ryanair, καθε αλλο, αν τσεκαρεις προηγουμενα μηνυματα μου θα το διαπιστωσεις. Ωστοσο ειναι μια εταιρια που εκτελει χιλιαδες δρομολογια και δεν εχει ουτε ενα δυστυχημα. 

 

Κατα τη γνωμη σου ποια ειναι ασφαλης εταιρια;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες ειναι αυτες που εχουν αεροπλανα αγνωστου προελευσης; Δεν συμπαθω τη Ryanair, καθε αλλο, αν τσεκαρεις προηγουμενα μηνυματα μου θα το διαπιστωσεις. Ωστοσο ειναι μια εταιρια που εκτελει χιλιαδες δρομολογια και δεν εχει ουτε ενα δυστυχημα. 

 

Κατα τη γνωμη σου ποια ειναι ασφαλης εταιρια;;

Είναι λάθος να εκφράσω την απόλυτη γνώμη για την ασφαλέστερη εταιρεία,

όχι μόνο επειδή μου είναι αδύνατο να είμαι σίγουρος

αλλά και επειδή τα στατιστικά και οι χρήσεις μεταβάλλονται στο χρόνο.

Ουτε διαφήμιση δε θα ήθελα να φανώ ότι κάνω και να αδικήσω τη γνώμη που εκφέρω από πάνω.

 

Αναφορικά με τα αεροπλάνα και τα πληρώματα αγνώστου προέλευσης

μιλάω σαφώς για την πρακτική της υπενοικίασης αλλά και των συνεργασιών

τις οποίες ουκ ολίγες εταιρείες του χώρου μετέρχονται για λόγους κόστους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά επειδή και μόνο υπάρχουν αρκετοί ελέγχοι στην ΕΕ αισθάνομαι κάπως καλύτερα όταν ταξιδεύω. Σχετικά με την ασφάλεια γνωρίζουμε ότι το αεροπλάνο είναι από τα πιο ασφαλή μέσα μεταφοράς. Βέβαια καμιά φορά είναι να μη σε θέλει, της Lufthansa δεν έπεσε πέρυσι (Germans Wings, ο ίδιος όμιλος, άρα Lufthansa θα τη πω θέλετε δε θέλετε).


Τώρα η εν λόγω εταιρία ακολουθεί ένα μεσανατολίτικο οικονομικό σχεδιασμό. Δημιουργεί γραμμές εκεί που δεν υπάρχον οπότε δημιουργεί και ζήτηση. Μεγάλο της ατού; είναι πως δεν είναι στο ΙΑΤΑ, και ολες τις οι πτήσεις δεν θεωρούνται γραμμής αλλά charter. Από όσο έχω καταλάβει είναι πιο οικονομικές φορολογικά οι charter και το ΙΑΤΑ είναι ένα νταβατζιλίκι για να πέρνουν λεφτά οι μεσάζωντες.

 

Γενικώς, αν συνεχίσει που θα συνεχίσει καλά η Ιρλανδένικη εταιρία μας, προβλέπω τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να αφανίζεται σαν επάγγελμα σε βάθος 20ετιας, λίγοι θα μείνουν και αυτοί μόνο με group.


Τέλος με τα 737-800, είναι απίστευτη η αυτόματη/ενσωματωμένη σκάλα που έχουν μπροστά, πολύ μπροστά ρε παιδί μου, ειδικά αν σκεφτεί κάποιος ότι στο ελ.βενιζέλος θέλει περίπου 5000€ την ώρα η σκάλα (μόνο!) για να κάτσει στο αεροπλάνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, εχω μια ερωτηση αν καποιος ειχε σχετικη εμπειρια.

 

Ειμαι μαγειρας και θελω να ταξιδεψω εξωτερικο για δουλεια... Οποτε πρεπει να μεταφερω και τα μαχαιρια μου.

Μπορω να τα εχω στην βαλιτσα που θα δωσω στο check in; φυσικα μεσα στην θηκη μεταφορας τους. Ή θα εχω κανενα προβλημα?

Στο ιντερνετ διαβαζω αναμεικτα πραγματα και απο οτι καταλαβαινω ειναι που θα πεσεις.

Στους ορους παντως η Ryan δεν απαγορευει τα μαχαιρια στην cheκ in βαλιτσα.

Μου θυμησε πτηση Χανια->Αθηνα Ιουλιο του 2015 , μετα απο εναν τελειο ελεγχο στα χανια, ειδικα ταυτοτητας και χειραποσκευης, την τσαντα με το κατανα και ενα μαχαιρι για σφαγες.

post-157401-0-39444300-1455449761_thumb.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια ερώτηση. Χαζή ίσως για κάποιους αλλά να μη βρεθώ εκτός απροόπτου. Έχω ένα σάκο με μεγαλύτερες διαστάσεις απο τις επιτρεπόμενες αλλά επειδή ακριβώς είναι σάκος, το μέγεθος του εξαρτάται από το τι θα βάλω μέσα. Οπότε λογικά δεν θα χω θέμα αν βάλω λίγα ρούχα και χωράει στο καλαθάκι της ryanair έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια ερώτηση. Χαζή ίσως για κάποιους αλλά να μη βρεθώ εκτός απροόπτου. Έχω ένα σάκο με μεγαλύτερες διαστάσεις απο τις επιτρεπόμενες αλλά επειδή ακριβώς είναι σάκος, το μέγεθος του εξαρτάται από το τι θα βάλω μέσα. Οπότε λογικά δεν θα χω θέμα αν βάλω λίγα ρούχα και χωράει στο καλαθάκι της ryanair έτσι;

 

Αν χωράει μέσα στο καλάθι τους δεν σου λένε τίποτα, μην ανησυχείς. Βάλε λίγα πράγματα όπως είπες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά επειδή και μόνο υπάρχουν αρκετοί ελέγχοι στην ΕΕ αισθάνομαι κάπως καλύτερα όταν ταξιδεύω. Σχετικά με την ασφάλεια γνωρίζουμε ότι το αεροπλάνο είναι από τα πιο ασφαλή μέσα μεταφοράς. Βέβαια καμιά φορά είναι να μη σε θέλει, της Lufthansa δεν έπεσε πέρυσι (Germans Wings, ο ίδιος όμιλος, άρα Lufthansa θα τη πω θέλετε δε θέλετε).

 

 

Τώρα η εν λόγω εταιρία ακολουθεί ένα μεσανατολίτικο οικονομικό σχεδιασμό. Δημιουργεί γραμμές εκεί που δεν υπάρχον οπότε δημιουργεί και ζήτηση. Μεγάλο της ατού; είναι πως δεν είναι στο ΙΑΤΑ, και ολες τις οι πτήσεις δεν θεωρούνται γραμμής αλλά charter. Από όσο έχω καταλάβει είναι πιο οικονομικές φορολογικά οι charter και το ΙΑΤΑ είναι ένα νταβατζιλίκι για να πέρνουν λεφτά οι μεσάζωντες.

 

Γενικώς, αν συνεχίσει που θα συνεχίσει καλά η Ιρλανδένικη εταιρία μας, προβλέπω τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να αφανίζεται σαν επάγγελμα σε βάθος 20ετιας, λίγοι θα μείνουν και αυτοί μόνο με group.

 

 

Τέλος με τα 737-800, είναι απίστευτη η αυτόματη/ενσωματωμένη σκάλα που έχουν μπροστά, πολύ μπροστά ρε παιδί μου, ειδικά αν σκεφτεί κάποιος ότι στο ελ.βενιζέλος θέλει περίπου 5000€ την ώρα η σκάλα (μόνο!) για να κάτσει στο αεροπλάνο.

 

Το αεροσκαφος της Germanwings δεν επεσε ομως απο μηχανικη βλαβη. Απο βλαβη το τελευταιο πολυ σοβαρο ατυχημα μεγαλης Ευρωπαϊκης πρεπει να ηταν η πτωση του αεροσκαφους της Air France που εκτελουσε την πτηση Ριο-Παρισι, ενα Α330

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ενοικιαση αυτοκινητου μεσω ryanair τι ισχυει παιδια ? Δοκιαμσε η κορη μου για μεθαυριο που παει Σαντορινη με 10 ευρω και μου ειπε οτι θελει πιστωτικη με αγνωστο ποσο δεσμευσης εκτος το κοστος για το αμαξι  που ειναι 25 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...