Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για μισο ρε παιδιες...Θυμηστε μου λιγο για να μην μπερδευομαι....Το κλασικκο 4ρι εχει 1,84Tflops... το Pro θα παιζει στα 4,2TFlops μιλωντας με pc specs ειναι μια gtx970 με ενα 5-10% παραπανω (η 970  ειναι 3,90TFlops αλλα παιζει και η εκδοση) , οποτε με μια 970 σε η/υ ειχαμε στον μεσο ορο μην πω 90% των παιχνιδιων 1080p60 ... Εδω γιατι να μην ελπιζουμε σε κατι τετοιο??? Στο μονο που ειμαι σχετικα αδιαβαστος ειναι η ποσοτητα που δεσμευουν οι καρτες απο Ram .... 

 

Μην μιλησουμε με τεχνικους ορους κλπ , γραφτε τα οσο πιο γηινα μπορειτε για να καταλαβαινει και ο υπολοιπος κοσμος. Το μονο κακο πουυ θα εχει για μενα ειναι οτι ουσιαστικα το Pro θα εχει ενα ας το πουμε crossfire , θα δουλευει σε παιχνιδια Non-pro Με την μια καρτα και στα Pro-enabled θα ενεργοποιειται και η δευτερη.... Για αυτο που αναφερω τωρα το κακο ειναι οτι δε βρισκω το λινκ που το διαβαζα....

 

Καταρχήν ξέχνα το crossfire, δεν έχει καμία σχέση. Μιλάμε για μια GPU μόνο, όχι 2-3.

 

Η σύγκριση με τις nVidia δεν έχει πολύ νόημα, λόγω διαφορετικής μικροαρχιτεκτονικής. 3.5TF είναι και τα εκμεταλλεύεται σε αρκετά υψηλό βαθμό σε high-level APIs. Σε low-level με Async on εμφανίζει regression.

 

Το Pro σε flops είναι παραπάνω, αλλά οι AMD GPUs θέλουν low-level/Async on για να επιτύχουν υψηλό βαθμό efficiency στις αριθμητικές μονάδες επεξεργασίας τους (ALUs). Σε high-level API χάνουν μέρος της δύναμης τους.

 

Σχετικά με το framerate, εξαρτάται αν ένα παιχνίδι είναι CPU-bound, GPU-bound ή και τα 2 μαζί. Το Uncharted 4 ξεζουμίζει και τα 2 στα 30fps (SP) & 60fps (MP).

 

Όποιος ενδιαφέρεται να δει frame times, ας ρίξει μια ματιά εδώ (πάνω δεξιά στα screenshots):

 

http://allenchou.net/2016/05/a-brain-dump-of-what-i-worked-on-for-uncharted-4/

 

Το SP έχει αρκετά περίπλοκη AI και αρκετούς NPCs, ειδικά σε Crushing επίπεδο. Το MP είναι πιο απλό (οι μόνοι NPCs είναι οι sidekicks). Αυτό τρώει CPU cycles, εκτός από το AI pathfinding που τρέχει στην GPU. Θα μπορούσε να τρέξει στα 60fps, αν έκαναν downgrade AI & NPCs (όπως στο Driveclub VR μείωσαν τα NPC cars από 12 σε 8).

 

Τα γραφικά και το physics/destruction τρώνε πόρους από την GPU και εκεί το μαξάρουν αρκετά.

 

Υπάρχουν και παιχνίδια όπως αυτά της FROM που είναι single-threaded και δεν αξιοποιούν στο max ούτε όλα τα CPU cores, ούτε την GPU. Αυτό εξηγεί και τα frame pacing issues σε AMD hardware. Θέλει ολικό ξαναγράψιμο η μηχανή και δεν θα μπει κανείς στον κόπο.

 

ΥΓ: Το άρθρο που ψάχνεις είναι εδώ: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-inside-playstation-4-pro-how-sony-made-a-4k-games-machine (γνώμη μου: διαβάστε το ΟΛΟΙ όσοι έχετε σκοπό να πάρετε Pro, έτσι ώστε να ξέρετε επακριβώς τι να περιμένετε ή όχι από αυτό)

 

Το λέω γιατί βλέπω πολλούς (και εδώ και σε ξένα fora) να περιμένουν παντού άλμα σε 1080p60...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω με το φτωχο μου το μυαλο και χωρις να διαβασω ολα αυτα συμπεραινω οτι το pro οπως και να εχει ειναι καλυτερη επιλογη τι στιγμη που δεν εχεις καθολου ps4.Σιγουρα για 1080/60 καρε παιζουν παραγοντες patch και μπορει να μην γινεται σε ολα τα παιχνιδια κτλ. Αλλα οπως και να εχει αξιζει να πας σε pro μονο και μονο οτι θα παιζει παιχνιδια απαιτητικα πιο ανετα και στην χειροτερη θα τα παιζει με 30 καρε εστω κολλημενα χωρις drops.Παιδια οτι και να λεμε αλλιως ειναι κατι να ζοριζεται και να δουλευει φουλ για να βγαλει ενα χ αποτελεσμα και αλλιως να βγαζει το ιδιο αποτελεσμα ανετα χωρις να ιδρωνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μη κοιταμε τα υπαρχον παιχνιδια δεν εχει νοημα. το θεμα ειναι οτι ειναι πολυ πιο δυνατο και τα παιχνιδια που θα βγουν στο αμεσο μελλον θα παιζουνε πολυ καλητερα απο αυτο που υπηρχε μεχρι τωρα  ειτε αυτο ειναι 1800p upscale 2160p ειτε ειναι 1080p ειτε αυτο ειναι περισσοτερα εφε  περισοτερα frames  και δεν ξερω και εγω τι αλλο.το θεμα ειναι οτι η κονσολα ειναι προσιτη στην τιμη,αξιζει να την αγορασει καποιος αξιζει και για καποιον που ηδη εχει ps4 απλο να κανει την αναβαθμιση σε pro και να βαλει απο την τσεπη αλλα 100 η το πολυ 200 ευρο.θα εχει ξανα μια καινουργια κονσολα με την εγγυηση της με κανουργιο κοντρολ  με μεγαλητερη μελλοντικη χρηση και πιο ποιοτικη θα παιζει τα παιχνιδια που ειχαμε στο λογαριασμο μας η σε δισκακια. δεν λετε που δεν την εβαλαν κανα 600αρι να μην την ακουμπησει κανεις μας?παλι καλα που εχει τοσο. το μονο που μενει ειναι να βγει στην αγορα μη φαει κανα σκαλωμα και καμια αναβολη για οποιοδηποτε θεμα.

 

αντε να βγει και το gran turismo μετα στο προ,ο μπαγασας γιαυτο το κανε delay  κατι ηξερε μερικες μερες πριν.

εκει θελω να δω πως θα δειχνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα ειναι τα ''καλα''αυτης της γενιας. Τοσο μεγαλο ενδιφερον υπαρχει με τα παιχνιδια που κυκλοφορουν ως τωρα,που ολος ο διαλογος τις τελευταιες σελιδες εχει παει στα specs του ps4pro λες και μιλαμε για ps5.

 

Αλλα λογικο να ειναι ετσι τα πραγματα οταν ολα τα exclusive τρωνε delay λογω αυτου(Horizon,Last guardian και οχι μονο).

 

Ελπιζω του χρονου να εχουμε κανενα νεο για Ni No Kuni,Final Fantasy 7 ή Kingdom Hearts 3.....Απο Delay αυτη τη γενια εχουμε χορτασει,μονο και μονο για να μας πλασαρουν remastered με το κιλο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κραταω μονο(οπως και εσυ θυμασαι που το αναφερανε παλια για τα περι ps4)την κουβεντα που λεγανε οι περισσοτεροι developers οταν πρωτοανακοινωθηκε το ps4 οτι θα ειναι πιο ευκολη η δημιουργια παιχνιδιων απο οτι ηταν στο ps3 αλλα δυστηχως περα των exclusive παιχνιδιων δεν εχουν δικαιωθει ως τωρα στα παιχνιδια. Τα day one patch και τα frame dropsπανε βροχη σε αρκετα παιχνιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο προγραμματισμός μπορεί να έγινε απλούστερος εν μέρει (διότι το Async GPGPU μόνο απλό δεν είναι, είναι παρόμοιας δυσκολίας με τα Cell SPUs), αλλά ανέβηκαν δραματικά τα production values στα AAA games, γι' αυτό και όλες αυτές οι καθυστερήσεις και η βροχή από microtransactions, όταν η retail τιμή είναι κολλημένη στα $60 εδώ και 15 χρόνια...

 

Τις προάλλες χάζευα κάτι UE4 demos και αναρωτιόμουν τι budget θα χρειαζόντουσαν οι devs για ένα τέτοιο ΑΑΑ παιχνίδι. Αν είναι να φτάσουμε να κοστίζει μισο-ένα δις $ το παιχνίδι, μόνο και μόνο επειδή έχει real life γραφικά (ξέρω ότι αρκετοί τα θέλουν), είναι βιώσιμο αυτό το πράγμα για την βιομηχανία; (ρητορική ερώτηση)

 

Δεν βλέπω να προβληματίζεται κανείς για αυτή την κατάσταση, ούτε για τα 80ωρα που χτύπαγε η Hennig επί 10 χρόνια... είχα ποστάρει και σχετικό link.

 

Προς το παρόν κάποιοι βολεύονται με indies, άλλοι δοκιμάζουν την τύχη τους με PSVR games... παιχνίδια δηλαδή που δεν έχουν scope Uncharted 4 ή Witcher 3 και θυμίζουν production values PS3 στην καλύτερη ή και λιγότερο σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Καλή η κατανάλωση, δεν λέω, κι εμένα μ' αρέσουν τα Uncharted, αλλά κάποιοι φτύνουν αίμα και δεν ξέρω πόσο θα συνεχιστεί ακόμα όλο αυτό ή αν θα δούμε κανά ξαφνικό VG industry crash...

 

Το hardware θα συνεχίσει να βελτιώνεται (ειδικά οι GPUs που έχουν σχεδόν απεριόριστο scalability), αλλά το θέμα είναι αν θα ακολουθήσει και το software. Ας βγάζανε και 2 Petaflops κάρτες αύριο στα $200. Το κάθε παιχνίδι θα κόστιζε κανά δις μόνο και μόνο λόγω γραφικών, επειδή θα ήθελαν άπειρους artists για να δουλέψουν ανάλογης ποιότητας assets.

 

Δεν είναι τυχαίο το πόσο έχουν μεγαλώσει οι ομάδες ανάπτυξης. Κάποτε έκανε ένας άνθρωπος όλη την δουλειά. Μετά ήθελαν 10 devs. Μετά 100. Κάποια στιγμή θα φτάσουμε στο σημείο να θέλουν 1 dev ανά δέντρο στον χάρτη αν είναι real life-like.

 

Food for thought.


~

 

Και κάτι ακόμα περί PS4 Pro:
 

Αυτό που υπολογίζει 2 x FP16 σε μια μονάδα επεξεργασίας FP32 είναι χαρακτηριστικό της Vega μικροαρχιτεκτονικής (καλό 2017 για PC), όχι της Polaris.

 

Αυτό για όσους λένε ότι οι κονσόλες πλέον βγαίνουν με "outdated" hardware day 1, ενώ παλαιότερα πρωτοπορούσαν σε σχέση με τα PC.

 

Τίποτα δεν έχει αλλάξει σε αυτό, κάποια πειραματικά features συνεχίζονται και έρχονται πρώτα στις κονσόλες. Όπως είχε γίνει με τα unified shaders στο 360, όταν τα PC ήταν ακόμα στο μοντέλο discrete pixel & vertex shaders.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ από τα λίγα που ξέρω, νομίζω το standard frame rate χωρίς προβλήματα και ασυνέχειες είναι το 30νταρι ή το 60νταρι σταθερό. Τώρα αυτά που λέγονται για το Tomb Raider στο PS 4 Pro ότι θα πιάνει τα 60 καρέ αλλά θα έχει συχνές πτώσεις 30, 45,50 δεν καταλαβαίνω πως αυτό θεωρείται βελτίωση. Αν ένα παιχνίδι τρέχει στα 40-45-50 δεν δείχνει στην οθόνη που παίζεις σαν να έχει λόξυγγα ή σαν να έχει μια επιβράδυνση χειρότερη από ότι ένα sub 30 fps π.χ. 27-28; Εγώ πιστεύω ότι μια ομαλή εμπειρία είναι το κλειδωμένο 30ντάρι με όλα τα assets ή 60ντάρι με ελάχιστες εως καθόλου διακυμάνσεις στα καρέ. Αν αυτά που λέγονται για το Pro, ότι τα απαιτητικά games θα έχουν τα πάνω και τα κάτω τους ποιο είναι το νόημα αν π.χ. ένα game στο PS 4 τρέχει στα 25-28fps και στο PRO 40-50fps; Δεν χαλάει την ροή του gameplay;

 

 Όσον αφορά την κυκλοφορία του Pro που κυκλοφορεί σύντομα, γιατί κάποιοι εδώ μέσα έχουν λιγάκι πανικοβληθεί; Είναι λες και το PS 4 από 10 Νοεμβρίου και μετά θα φάει φούντο και θα μείνουμε όσοι το έχουμε, με το πλι στο χέρι. Είναι τόσο δύσκολο και αδιανόητο κάποια στιγμή στο gaming (καλή ώρα τώρα) να υπάρξουν 2 συστήματα, ένα πιο premium που θα παίζουν την ίδια βιβλιοθήκη παιχνίδιών; Ουσιαστικά πέρα από το ανώτερο τεχνικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει κάτι στα θεμέλια ενός παιχνιδιού. Οι μεν κάτοχοι PS 4 θα συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα παιχνίδια που βγαίνουν χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν στο PRO και οι υπόλοιποι που δεν είχαν ποτέ PS 4 μπορούν να πάρουν ένα πιο premium μοντέλο. Θα σας κοπεί ο βήχας αν ξέρετε ότι ένας άλλος χρήστης έδωσε 5 φράγκα παραπάνω για να δει 5-6 πράγματα παραπάνω από εσάς; Ούτως ή άλλως η ''κανονική'' νέα γενιά με το PS 5 θα έρθει ή όπως αλλιώς θα λέγεται η κονσόλα που θα φιλοξενεί τους δικούς της τίτλους. Νομίζω ότι παραείμαστε καλομαθημένοι στο gaming.

 

 Να πω ότι μιλάμε για dynamic artficial intelligence, για νεό μοντέλο στα free roaming games που ξεφεύγει από το clean simulator των Ubisoft games και τα MMO fetch festival του Inqusition, για υιοθέτηση μοντέλου DLCs ως expansions και όχι 5 weapons και skins, για ολοένα και περισσότερα story oriented που ξεφεύγουν από rushed endings και ψεύτικα  path choices κτλ κτλ. να πω ναι αλλά να γίνεται θέμα για 5-10 frames, τα χρώματα πιο έντονα, τα patches φοτώνουν γρηγορότερα τι να πω. Λες και έχουμε φτάσει το gaming κορυφή, τα έχει λύσει όλα τα θέματα και κολλάμε στο make-up του πράγματος. Δεν κοιτάνε λέγω εγώ που μια κασσετούλα του N64 Perfect Dark έχει κοτζάμ  Counter- Co op mode (ένας παίκτης χειρίζεται τους ''κακούς'') και εδώ στην γενιά του One/PS 4 μας βγάζουν το Co-op από το Halo 5 γιατί και καλά δεν μπορούμε να διατηρήσουμε τα 60 καρέ στο split screen, λες και τόσα χρόνια ο κόσμος δεν έπαιζε με χειρότερη απόδοση σε αυτό το mode (σε σχέση πάντα με το single player).

 

 Εν ολίγοις, στα δικά μου μάτια τα πράγματα είνα απλά. Όποιος έχει όρεξη για δουλειά και μεράκι μπορεί να κάνει παπάδες και σε χαμηλού βεληνεκούς μηχανήματα. Οι υπόλοιποι κρύβονται πίσω από τα super γουαου γραφικά, το σώνει καλά καλά αδύναμο hardware των κονσόλων (επειδή Nvidia και λοιποί πρέπει να πλασάρουν νέες κάρτες και επεξεργαστές) και το υπερβολικό άνοστο filler για να γεμίσουν το game να το πλασάρουν στην αγορά. Δεν μπορεί δηλαδή η EA να φτιάξει ένα αξιονημόνευτο game και να λαλήσει το gamin κοινό; Η CD Project και η Rockstar πως στο διάτανο το κάνουν;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω προσκυνω bedazzled και μονο για την ορεξη που εχει για να γραφει αυτα τα κειμενα εστω και για να εξηγει σε εναν ξενο τι παιζει πανω-κατω. 

 

Ξερω τις διαφορες που υπαρχουν στα TFlops οταν μιλαμε για Nvidia &  Amd ειναι ακριβως οπως τα λες.Και για να το κλεισουμε το θεμα διοτι τσαμπα το τραβαμε απο τα μαλλια, ολα ειναι θεμα προγραμματισμου και αν σε καποια παιχνιδια και αναλογα το στουντιο και φυσικα μονο αν το θελει η ιδια η σονυ θα υπαρξει καποιο patch για ισως ξεκλειδωτο framerate αλλα οχι σταθερο 60ρι ας πουμε και καποιο upscale σε 1920χ1080. Αυτο και μονο ειναι αρκετο. Απο κει και και περα ηδη απο την πρωτη χρονια η κονσολα εδειξε οτι δεν τραβαει και το λεω για να μην μεινουμε στην Naughty Dog γιατι αυτη ειναι στουντιο της Σονυ και αφιερωνει απειρο χρονο για συγκεκριμενο σκοπο και για μια πλατφορμα σε αντιθεση με τον μεσο ορο που παιζει multiplatform και γραφει για τουλαχιστον 3 πλατφορμες και βλεπουμε τα αποτελεσματα με πιο προσφατο την γκαφα του Mafia III στα pc με locked 30fps λογω Porting. Και φυσικα ολη η κατασταση αυτη δεν υπαρχει επειδη φταινε οι κονσολες , αλλα επειδη τo budget συνεχιζει να ανεβαινει για την αναπτυξη ενος τιτλου και μεις ζηταμε χαμηλοτερες τιμες συνεχως και η πειρατεια συνεχιζει να ανθιζει στο μεγιστο της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει καταντηση γραφικο πλεοΝ δεν μασ ενδιαφερουν tα ποσα framerate upscale 60 Η 30fps 4k native tflpos κτλ .θελουμε να πεταμε το δισκακι μεσα και να ΠΑΙΖΟΥΜΕ ενα ομαλο παιχνιδι χωρις κοληαμτα κτλ/Μας ενδιαφερη η πλοκη του παχνιδου το gameplay ολα τα αλλα δεν εχουν σημασια .Της διαφορες της τεχνικες να τα λυσετε οσοι εχεται pc ,!! για τουσ κονσολαδες δεν εχουν σηαμσια/

 

Eιμαι 35 eτων και εχουν περαση ολες οι κονσολες απο τα χερια μου /

 

ΜΕτα το iphone 4 ειχαι καιρο να περιμενω με ανυπομνονισια  το pro se 4k τηλεοραση !

 

να εισται καλα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει καταντηση γραφικο πλεοΝ δεν μασ ενδιαφερουν tα ποσα framerate upscale 60 Η 30fps 4k native tflpos κτλ .θελουμε να πεταμε το δισκακι μεσα και να ΠΑΙΖΟΥΜΕ ενα ομαλο παιχνιδι χωρις κοληαμτα κτλ/

Δευτερο σχολιο στο forum και αφορα υποδειξεις στο τι θα γραφονται σε ενα θεμα.Φιλικα αλλα δεν ειναι και οτι το καλυτερο.

 

Οσο για το αλλο που γραφεις,φανταζομαι θα γνωριζες αν οντως εχουν περασει ολες οι κονσολες απο τα χερια σου,οτι αυτο που γραφεις παραπανω δεν ισχυει σχεδον εδω και μια 10ετια στις κονσολες της sony τουλαχιστον,δηλαδη απο εποχες ps3. Και τοτε επρεπε να περιμενεις το παιχνιδι να γινει install(ενα μερος)ή να κατεβασει καποιο patch/fix πρωτου παιξεις το παιχνιδι. Οσο για τα περι αναλυσεων και frame rate αν οντως δεν ενδιεφεραν τον κοσμο δεν θα εβγαιναν καν οι αναβαθμισμενες κονσολες οπως αυτη που αναφερεις και εσυ.

 

Αρα καλο θα ηταν να το εψαχνες λιγο παραπανω μην απογοητευτεις απο αυτο που περιμενεις και πως θα ειναι στην πραξη ,γιατι για καθαρο 4κ δεν θα ειναι το ps4 pro :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας τα post του bedazzled νιώθω τόσο αμόρφωτος!
Το παλικάρι έχει κάνει ολόκληρη διατριβή σε τάξεις του δημοτικού (αναφέρομαι στο 90% όσων διαβάζουμε)!
Παίζει να κατάλαβα μόνο το 1/10 από αυτά που έγραψε αλλά με ενθουσίασε ο τρόπος που τα γράφει.
Άψογος και δεν είναι καθόλου ειρωνικό το σχόλιο μου!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει καταντηση γραφικο πλεοΝ δεν μασ ενδιαφερουν tα ποσα framerate upscale 60 Η 30fps 4k native tflpos κτλ .θελουμε να πεταμε το δισκακι μεσα και να ΠΑΙΖΟΥΜΕ ενα ομαλο παιχνιδι χωρις κοληαμτα κτλ/Μας ενδιαφερη η πλοκη του παχνιδου το gameplay ολα τα αλλα δεν εχουν σημασια .Της διαφορες της τεχνικες να τα λυσετε οσοι εχεται pc ,!! για τουσ κονσολαδες δεν εχουν σηαμσια/

 

Eιμαι 35 eτων και εχουν περαση ολες οι κονσολες απο τα χερια μου /

 

ΜΕτα το iphone 4 ειχαι καιρο να περιμενω με ανυπομνονισια  το pro se 4k τηλεοραση !

 

να εισται καλα 

Γιατι γενικευεις ομως?

Τι θα πει δεν μας ενδιαφερουν?

Εμενα ας πουμε με ενδιαφερει και ειμαι μεγαλυτερος απο σενα  και θελω να εχω την καλυτερη δυνατη εμπειρια που μπορω να εχω  στην πλατφορμα που επελεξα.Στην παρουσα φαση θα μου την  δωσει το  pro  και για αυτο θα το αγορασω .

Αλλον μπορει να μην τον ενδιαφερει αυτο  και δεν θα το επιλεξει .

Τοσο απλα ,δεν εχουμε ολοι τα ιδια κριτηρια ουτε τις ιδιες δυνατοτητες ,ας διαλεξει ο καθενας οτι τον καλυπτει.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...