Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα σκάψανε και στην δική μου περιοχή και βάλανε και το κουτί κάτω. Αλλά έχω θέμα με το καλώδιο. Όταν ήρθαν και πέρασαν την καλωδίωση στο σπίτι, αφήσανε περίπου 1-2 μέτρα κουλούρα κάτω στην είσοδο. Το καλώδιο πλέον δεν υπάρχει, κάποιος έκανε καλή πράξη να το κόψει. Θα πρέπει να τους πάρω ένα τηλ να τους ενημερώσω να φέρουν καινούργιο καλώδιο? Ξανά ξήλωμα η καλωδίωση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4748356407.png

 

πριν κανά 5ωρο με συνδέσανε. προς το παρών όλα καλά. αν πάει καλά ο 1ος μήνας χωρίς αποσυνδέσεις θα την ανεβάσω στα 20/2

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

εδώ και καμιά εβδομάδα, έχω συχνές αποσυνδέσεις. και αργεί να φορτώσει ο Chrome. να τους πάρω τηλέφωνο? Θα ασχοληθούν ή θα με γράψουν? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι επίπεδο βαρεμάρας έχεις φτάσει που μετά από μια βδομάδα το ρωτάς αυτό? :P

δεν είναι επίπεδο βαρεμάρας? είναι επίπεδο δουλειάς. :P  το βράδυ που γυρνάω σπίτι 2-3 ώρες αν καθίσω στον υπολογιστή θα έχω μίνιμουμ 5 αποσυνδέσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως καταλαβαίνεις πάντως λόγω των αποσυνδέσεων και μόνο, το τηλεφώνημα είναι απαραίτητο...

δεν αντιλέγω. θα κάνουν κάτι? ή θα με συνδέσουν με κάιρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν αντιλέγω. θα κάνουν κάτι? ή θα με συνδέσουν με κάιρο. 

 

Γενικά είναι εξυπηρετικοί.  Αν υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή σου πιστεύω θα το λύσουνε.  Απλά πρέπει να περιμένεις να τους μιλήσεις εργάσιμες ώρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις αλλος εχει θεμα αυτην την ωρα με το ιντερνετ..με το ζορι ανοιγουν σελιδες...speedtest ουτε για πλακα..βλεπω 1 κυκλωμα seebone της cyta υπερφωρτομενο αλλα ειπα να δω αμα μονο εγω εχω θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι από τα μεγάλα αρνητικά τους. Να εύχεσαι δηλαδή να μην παρουσιαστεί κάτι σε μη εργάσιμη ώρα και Σ/Κ γιατί δεν βρίσκεις κανέναν. Και αστάθεια και έλλειψη ανταπόκρισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τεχνικά ζητήματα έτσι κι αλλιώς το προωθούν Αυστρία, απ' ότι μου έχουν πει...

 

Και μένα είχε πέσει λίγο η ταχύτητα πριν από καμιά ώρα, τώρα εντάξει πάλι...γενικά εγώ τουλάχιστον είχα ελάχιστα προβλήματα, πολύ-πολύ σπάνια.

 

Κάτι που έχω βρει βοηθητικό είναι όταν διαπιστώνω πρόβλημα να κλείνω τον ρουτερ και να τον ανοίγω μετά από λίγο...

...τις φορές που αντιμετώπισα πρόβλημα διαπίστωσα ότι χωρίς την επανεκκίνηση, ακόμη κι αν είχε διορθωθεί το πρόβλημα, ο ρούτερ αργούσε μονος του να βρει την αλλαγή...

...έτσι καθυστερούσε η επιλύση και επιτείνονταν τα νεύρα όχι από συνεχιζόμενο πρόβλημα, αλλά από μη άμεση "ανταπόκριση" του ρούτερ στις όποιες διορθώσεις...

 

τεχνικά πού οφείλεται αυτό δεν ξέρω να πω, πρακτικά το έχω βρει να ισχύει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 μήνες και ακόμα περιμένω god damn it..όχι και τίποτα αλλα μένω ακριβώς ανάμεσα στα δυο πρώτα δίκτυα τις εταιρίας...wtf?! ακόμα να με πάρουν να με ενημερώσουν...λέω να παο να rage λίγο στα γραφεία τους :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...