Προς το περιεχόμενο

Αργοπορία delivery και άρνηση παραλαβής


vagelis81

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, ZELDA είπε

Το κατάστημα για να κρατήσει το κοστολογιο χαμηλά εχει μια τιμή χ αν ο πελάτης εχει διαθεση να του το φέρουν στήν πόρτα του ναι το βρίσκω λογικό οτι πρέπει να υπάρχει εξτρα χρέωση , για παράδειγμα όταν παραγγίλεις κατι απο ενα καταστημα  online γιατί πληρώνεις μεταφορικά ?

 

Εχεις την εντυπωση οτι μεσα στη τιμη δεν ειναι τα μεταφορικα; Δεν παει ο νους σου ποσες αντικαταβολες δεν πηγαινει να τις παραλαβει ο κοσμος. Επισης ενδεχομενως τα μεταφορικα να ειναι πολυ φθηνοτερα απο αυτα που βλεπεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

34 λεπτά πριν, ZELDA είπε

Καλησπέρα, εχω μια επιχείρηση και κάνουμε και delivery , όντως μετά από 45 λεπτά υπάρχει πρόβλημα, όμως σε περίοδο αιχμής και άμα κάτσει καμιά στραβή τότε τραβάνε όλα πίσω και πραγματικά η φάση ειναι γ@μησε τα , βέβαια υπάρχουν και πελάτες που παίρνουν στο δεκάλεπτο για παράπονα .. Πολυ θα πουν πάρε περισσότερους πακετάδες άλλα παιδιά δεν βγαίνει το κοστολόγιο το να εχεις 4 πακετάδες πιστεψτε με ..

Εγώ θέλω να κάνω κατι πρωτοποριακό για Ελλαδα πχ  να βαλω επιστροφή χρημάτων μέσω  πλατφόρμας αν δεν τηρηθεί το χρονοδιαγραμμα π.χ 1 'ωρα  και κάνω ενα γκάλοπ αφού βρήκα την ευκαιρία .

Καταρχήν το Delivery  πιστεύω οτι θα πρέπει να πληρώνετε από τον πελάτη και σκέφτομαι να αρχίσω να το χρεώνω  0,50 ευρώ μεσω efood και δωρεάν απο τηλεφωνικές ,  πιστεύω είναι μια τίμια τιμή , δεν μπορεί να κάθεσαι να στο φέρνει ο άλλος στην πόρτα σου να πληρώνει βενζινες προσωπικό , βλαβες , ποσοστό πλατιφόρμας δωρεάν , νομιζω οτι εκεί πάει το πράγμα σιγά σιγά γιατί δεν βγαίνουν τα νούμερα , αυτό  όμως που θα ηθελα να ρωτήσω ειναι το εξής .Αν ενα αγαπημενο σας μαγαζί εβαζε χρεωση παραγγελίας πώς θα αντιδρούσατε? Θελω να πω θα ήταν αποτρεπτικός παράγοντας να μην ξανα παραγγείλετε για μια χρέωση διανομής πχ 50 λεπτών και επίσης αν σας δινότανε η ευκαιρία να εχετε επιστροφή χρημάτων θα προτιμουσατε το συγκεκριμενο μαγαζί σε μια μεγάλη παραγγελία απο ένα άλλο εφάμιλλο και αν αργουσε π.χ 10 λεπτά παραπάνω πως θα αντιδρούσατε , θα δεχόσασταν τα χρήματα ή οχι ?

Αν με την έξτρα χρέωση η συνολική τιμή βγαίνει ανταγωνιστική, δηλαδή στα ίδια επίπεδα όμοιων καταστημάτων, δεν θα με ενοχλούσε καθόλου.

Ίσα ίσα που μπορεί να προτιμούσα να κατέβω με το αυτοκίνητο μέχρι το κατάστημα, αν αυτό σήμαινε πως θα μπορούσα να πάρω το φαγητό μου φθηνότερα. (φαγητό = 2-3 πίτες με γύρο)

Αν από την άλλη, οι 2 πίτες κοστίζουν την ίδια τιμή με άλλα καταστήματα που προσφέρουν delivery, ενώ παράλληλα το delivery χρεώνεται έξτρα, δεν πρόκειται να περάσω ούτε απ'έξω, όχι να παραγγείλω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα γράψει παλαιότερα ότι θεωρώ λογική τη χρέωση delivery. Τελικά άλλαξα γνώμη μιας και το ξανασκέφτηκα.

Το delivery μπορεί να παρέχεται δωρεάν και να "μπαίνει μέσα" η επιχείρηση αλλά βγάζει τα σπασμένα διότι έτσι έχει αυξημένες παραγγελίες.

Οπότε αν το πάμε έτσι, να υπάρχει και έξτρα χρέωση στους σερβιτόρους όταν κάθεσαι και πάει λέγοντας...να χρεώνεται και η τουαλέτα. Μα ολα αυτά δεν είναι μέσα στην τιμή;

Ένας καφές κοστίζει 20-30 λεπτά και πωλείται στα 3€ διότι περιλαμβάνει μέσα ενοίκιο, δεη, υπαλλήλους......

Και στο κάτω κάτω, τι προτιμάει ένα κατάστημα; Να έχει τον πελάτη μέσα, να πληρώνει τον σερβιτόρο ή εκτός και να πληρώνει τον ντελιβερά; Θέλετε να πουλάτε αλλά μόνο να έχετε κέρδος, χωρίς έξοδα. Ε δε γίνεται αυτό. Τη θέρμανση θα την χρεώσετε;

Άρα ναι μεν είναι κόστος αλλά η επιχείρηση γλιτώνει άλλο κόστος όταν δε κάθεσαι στο κατάστημα.

επίσης μη ξεχνάμε ότι αν δεν υπήρχε delivery και ο πελάτης ερχόταν στο κατάστημα, τότε θα έπρεπε να τον εξυπηρετήσει κάποιος σερβιτόρος, Δηλαδή τη δουλειά του ντελιβερά την κάνει ο σερβιτόρος. Και όχι μόνο. Κάποιος πρέπει να πλένει και πιάτα, να καθαρίζει..

Από εκεί και πέρα, κατάστημα που ήμουν συχνός πελάτης έβαλε χρέωση. Δε θα ξαναπαραγγείλω, τελείωσε.

Θα μου πεις για 0,50€ κάνεις έτσι; 

Ναι για 0,50€, από τι στιγμή που έχω πλήθος επιλογών σε χαμηλότερη τιμή. Αυτοί δηλαδή πως κάνουν έτσι για 0,50€;

Συμπέρασμα: Με το πλήθος των επιλογών που υπάρχουν, όποιος βάλει χρέωση delivery προσωπικά τον έχω διαγράψει. Εκτός αν έχει κάτι φοβερό για τα γούστα μου.

Υ.Γ όποιος βάλει χρέωση delivery, περιμένω να έχει και έκπτωση σε take away, όπως γνωστή πιτσαρία. Μη τα θέλουμε όλα δικά μας. Τα επιπλέον έξοδα του delivery τα υπολογίζετε, αυτά που γλιτώνετε με το take away δε θα τα υπολογίσετε; ε;

  • Like 23
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Γ όποιος βάλει χρέωση delivery, περιμένω να έχει και έκπτωση σε take away, όπως γνωστή πιτσαρία. Μη τα θέλουμε όλα δικά μας. Τα επιπλέον έξοδα του delivery τα υπολογίζετε, αυτά που γλιτώ

Αυτο περαν οτι ειναι σωστο, ειναι και καλο μαρκετινγκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Εχεις την εντυπωση οτι μεσα στη τιμη δεν ειναι τα μεταφορικα; Δεν παει ο νους σου ποσες αντικαταβολες δεν πηγαινει να τις παραλαβει ο κοσμος. Επισης ενδεχομενως τα μεταφορικα να ειναι πολυ φθηνοτερα απο αυτα που βλεπεις.

Αυτό δεν αναιρεί οτι οταν παραγγέλνεις κάτι πληρώνεις μεταφορά .

Αναφορά σε κείμενο

Γ όποιος βάλει χρέωση delivery, περιμένω να έχει και έκπτωση σε take away, όπως γνωστή πιτσαρία. Μη τα θέλουμε όλα δικά μας. Τα επιπλέον έξοδα του delivery τα υπολογίζετε, αυτά που γλιτώ

Οταν παραγγέλνεις μια πίτσα ντελιβερί 8 γιατί στο σαλόνι την τρώς με 10 εκεί δεν σε πειράζει ?

Επεξ/σία από ZELDA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ZELDA είπε

Αυτό δεν αναιρεί οτι οταν παραγγέλνεις κάτι πληρώνεις μεταφορά .

 

Εξτρα κερδος στην επιχειρηση πληρωνεις σε πολυ μεγαλη μεριδα αυτων. Κατι που πας να κανεις και εσυ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Predatorkill είπε

Εξτρα κερδος στην επιχειρηση πληρωνεις σε πολυ μεγαλη μεριδα αυτων. Κατι που πας να κανεις και εσυ. 

ισα ισα το εξτρα κερδος απο αντικαταβολη και μεταφορα απο σκρουτζομαγαζο πχ ειναι πολυ μεγαλυτερο  , εμένα δεν θα μου μεινει κερδος άλλα θα μπορέσω να εχω εναν εξτρα πακετά ή θα μπορέσω να γλυτώσω το 6 % απο το efood για να εξυπηρετώ τον πελατη ποιο γρήγορα και ποιο ασφαλή προσωπικό  για να μπορώ να συντηρώ τα μηχανακια μου ποιο καλά κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ουσία είναι ότι η οικονομία πάει κατα διαόλου και όλοι ψάχνουν λύσεις είτε μειώνοντας τα έξοδα, είτε αυξάνοντας τις χρεώσεις, είτε διώχνοντας υπαλλήλους..... γενικά ό,τι ιδέα κατέβει του καθενός.

απλά προσέξτε μην έχετε αντίθετα αποτελέσματα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

η ουσία είναι ότι η οικονομία πάει κατα διαόλου και όλοι ψάχνουν λύσεις είτε μειώνοντας τα έξοδα, είτε αυξάνοντας τις χρεώσεις, είτε διώχνοντας υπαλλήλους..... γενικά ό,τι ιδέα κατέβει του καθενός.

απλά προσέξτε μην έχετε αντίθετα αποτελέσματα.

Αυτό ειναι το Point,  εαν ενα καταστημα γνωρίζει το food cost του και εχει 2 ντελιβεράδες και δεν τον συμφέρει να εχει και τρίτο γιατί οι εισφορές ειναι περίπου 100 % του μισθού τότε πώς περιμένετε ολοι να φάτε γρήγορα και ποιοτικά ? Πως θα ριξει τις τιμες και θα μειώσει το κερδος του με τις τρελές ανατιμήσεις λογο πληθωρισμού?

 

Επεξ/σία από ZELDA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ZELDA είπε

ισα ισα το εξτρα κερδος απο αντικαταβολη και μεταφορα απο σκρουτζομαγαζο πχ ειναι πολυ μεγαλυτερο  , εμένα δεν θα μου μεινει κερδος άλλα θα μπορέσω να εχω εναν εξτρα πακετά ή θα μπορέσω να γλυτώσω το 6 % απο το efood για να εξυπηρετώ τον πελατη ποιο γρήγορα και ποιο ασφαλή προσωπικό  για να μπορώ να συντηρώ τα μηχανακια μου ποιο καλά κτλ

Και ερωτω, γιατι δεν αφομειωνεις αυτα τα 0.50 στις τιμες και να αφησεις τον κοσμο να κρινει αν τα αξιζεις ή οχι; Δεν ειναι το 0.50 στη τσεπη μου, ειναι το « τραβατε ρε που θελετε να βαλετε καπελο, θα βρω αλλο μαγαζι που δεν εχει»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ZELDA είπε

Μα εαν ενα καταστημα γνωρίζει το food cost του και εχει 2 ντελιβεράδες και δεν τον συμφέρει να εχει και τρίτο γιατί οι εισφορές ειναι περίπου 100 % του μισθού τότε πώς περιμένετε ολοι να φάτε γρήγορα ?

Αν και οι απαντήσεις σας δεν δείχνουν κάποιον που μπήκε να ρωτήσει γνώμες αλλά απλά να ανακοινώσει την απόφαση του και να πείσει πελάτες, θα σας επισημάνω πως κρίνεστε με βάση τους ομοίους σας (παρεμφερή καταστήματα) και τις τιμές (ή χρόνους παράδοσης ή επίπεδο ευγένειας) που έχουν εκείνοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Predatorkill είπε

Και ερωτω, γιατι δεν αφομειωνεις αυτα τα 0.50 στις τιμες και να αφησεις τον κοσμο να κρινει αν τα αξιζεις ή οχι; Δεν ειναι το 0.50 στη τσεπη μου, ειναι το « τραβατε ρε που θελετε να βαλετε καπελο, θα βρω αλλο μαγαζι που δεν εχει»

γιατί δεν γίνεται λόγο ανταγωνισμού και δυναμικής του κόσμου (αν έχει να το πληρώσει) αν εχεις και το θες στη πορτα σου θα πληρώσεις , το βλέπω ποιο δικαιο

2 λεπτά πριν, djkostas84 είπε

Αν και οι απαντήσεις σας δεν δείχνουν κάποιον που μπήκε να ρωτήσει γνώμες αλλά απλά να ανακοινώσει την απόφαση του και να πείσει πελάτες, θα σας επισημάνω πως κρίνεστε με βάση τους ομοίους σας (παρεμφερή καταστήματα) και τις τιμές (ή χρόνους παράδοσης ή επίπεδο ευγένειας) που έχουν εκείνοι.

καμιά σχέση απλά ρολάρει ωραια η κουβέντα και θελω να συζητήσω με τους πελάτες , εξάλλου δεν διαφημίζω το καταστημα μου ουτε πρόκειτε

9 λεπτά πριν, livornian7 είπε

απορια γιατι το σουβλατζιδικο δεν χαμηλωνει τις τιμες στο take away....

γιατί πρέπει να βγάλει και κάποιο κέρδος προφανώς.

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ZELDA είπε

γιατί δεν γίνεται λόγο ανταγωνισμού και δυναμικής του κόσμου (αν έχει να το πληρώσει) αν εχεις και το θες στη πορτα σου θα πληρώσεις , το βλέπω ποιο δικαιο

εγώ όπως είπα θα το έκανα μόνο για κάτι που μου άρεσε τρελά.

Για όλα τα καταστήματα που παραγγέλνω υπάρχουν εναλλακτικές. Δεν είναι κάποιο που ξεχωρίζει τόσο πολύ. Βασικά είναι ένα αλλά αυτό δεν έχει delivery και πηγαίνω εγώ. Οπότε και να αφαιρεθεί από τη λίστα μου ένα κατάστημα λόγω χρέωσης δε τρέχει κάτι, παίρνω από αλλού

Και για τους περισσότερους ισχύει αυτό που έγραψε ο @Predatorkill, δεν είναι τόσο θέμα κόστους, είναι και ψυχολογικό και ο άλλος ίσως πάρει ανάποδες.

τα πάντα όμως έχουν να κάνουν με την περιοχή σου. αν βάλεις μόνο εσύ χρέωση την πάτησες. Εκτός αν είσαι τόσο φοβερός ή γενικά έχεις χαμηλές τιμές. Αλλιώς θα χάσεις πολύ κόσμο πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...