Προς το περιεχόμενο

Αργοπορία delivery και άρνηση παραλαβής


vagelis81

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Bitbit είπε

εγώ όπως είπα θα το έκανα μόνο για κάτι που μου άρεσε τρελά.

Για όλα τα καταστήματα που παραγγέλνω υπάρχουν εναλλακτικές. Δεν είναι κάποιο που ξεχωρίζει τόσο πολύ. Βασικά είναι ένα αλλά αυτό δεν έχει delivery και πηγαίνω εγώ. Οπότε και να αφαιρεθεί από τη λίστα μου ένα κατάστημα λόγω χρέωσης δε τρέχει κάτι, παίρνω από αλλού

Και για τους περισσότερους ισχύει αυτό που έγραψε ο @Predatorkill, δεν είναι τόσο θέμα κόστους, είναι και ψυχολογικό και ο άλλος ίσως πάρει ανάποδες.

τα πάντα όμως έχουν να κάνουν με την περιοχή σου. αν βάλεις μόνο εσύ χρέωση την πάτησες. Εκτός αν είσαι τόσο φοβερός ή γενικά έχεις χαμηλές τιμές. Αλλιώς θα χάσεις πολύ κόσμο πιστεύω.

η εξτρα χρέωση στο ντελίβερι είναι το μέλλον απλά κοιτάζω μπροστά , είδη βλέπω παρα πολλά μαγαζιά να το εφαρμόζουν και είμαι σε επαρχία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, ZELDA είπε

η εξτρα χρέωση στο ντελίβερι είναι το μέλλον απλά κοιτάζω μπροστά , είδη βλέπω παρα πολλά μαγαζιά να το εφαρμόζουν και είμαι σε επαρχία 

αυτό το έχω δει κι εγώ και ξεκίνησε πρόσφατα.

Πιστεύω θα ακολουθήσουν κι άλλοι. ο χρόνος θα δείξει

Επεξ/σία από Bitbit
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

τι προτιμάει ένα κατάστημα; Να έχει τον πελάτη μέσα, να πληρώνει τον σερβιτόρο ή εκτός και να πληρώνει τον ντελιβερά; Θέλετε να πουλάτε αλλά μόνο να έχετε κέρδος, χωρίς έξοδα. Ε δε γίνεται αυτό. Τη θέρμανση θα την χρεώσετε;

ο κάθε υπάλληλος πρεπει να τζιράρει ενα ποσό για να καλυφθεί η θέση του , η θερμανση ειναι πάγιο έξοδο (ρευμα και αυτό ειναι στο food cost) ο ντελιβεράς , το μηχανακι  , η βενζίνα , η φθορές , ασφάλειες τέλη ειναι μια αλλη παροχή έξτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, johnieXoX είπε

εγώ θα προτιμήσω να δώσω 0,50 € μπουρμπουάρ στον delivery, παρά να πληρώσω +0,50 € στο κατάστημα.

μαζί σου αλλα αν δωσεις + 0,50 και στο καταστημα το καταστημα θα παρει και ακομη εναν ντελιβερα και θα φας ποιο γρήγορα και δεν θα βρίζουν και τον καταστηματαρχη που αργουν οι παραγγελίες. Στη τελική γιατί να δωσεις 0,50 στον ντελιβερα αν κανει 1 ωρα και 15 λεπτα να σου φέρει την παραγγελία ? Μπουρμπουαρ δινεις οταν μενεις ευχαριστημενος απο την υπηρεσία.

Επεξ/σία από ZELDA
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το γυρίσουμε πάλι στα tips του ντελιβερά, αλλά αν κόψεις έμμεσα τα tips θα δημιουργήσεις άλλα προβλήματα αν δεν αυξήσεις το μεροκάματο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λιγο οφτοπικ το σχολιο που θα κανω, αλλα θα ηθελα να το γραψω.

Πριν απο χρονια ζητησε γνωστος μου απο εναν επαγγελματια πανω σε θεματα κοστολογησης (μην ρωτησετε τι ηταν και τι ειχε σπουδασει δεν το ξερω) να του κοστολογησει εναν καφε για την καφετερια του.

Καθισανε πισω στο γραφειο και του εδωσε τα στοιχεια , αγορες / προσωπικο /  γενικα εξοδα καταστηματος κλπ.

Στο τελος του εβγαλε ενα αστρονομικο ποσο 3+ ευρω για καθε καφε. Επρεπε δηλαδη να πουλαει τον απλο καφε (π.χ φραπε) τουλαχιστον 3,20 - 3,30 για να μπορεσει να καλυψει τα εξοδα και να εχει και ενα καποιο λογικο κερδος.

Μιλαμε πριν χρονια ετσι, απο τοτε αλλαξανε πολλα.

Στο μερος που ηταν αυτος και η τοποθεσια του που ειχε δεν του επετρεπαν να πουλησει τοσο.

Πουλουσε 2 ευρω (τοτε to go).

Επρεπε δηλαδη να πουλησει παραπανω, οπως και ολα του τα ειδη. Πως εβγαινε αυτος? Κανεις δεν ξερει.

Βεβαια κανα δυο φορες η γυναικα του μου εκανε καφε και ηταν διαφορετικος απο αυτον που εδινε αυτος.

<<Τανικας>> , μου ειχε πει θυμαμαι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκατσα διάβασα λίγο το νήμα και βλέπω ότι βλέπω εδώ κ πολλά χρόνια στην Ελλάδα από μελλοντικούς επιχειρηματίες . Να εξηγήσω , αν όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι δεν ανοίγουν κάτι βάση προοπτικής αλλά ανοίγουν κάτι βάση προσωπικού εγωισμού και ότι δεν θέλουν να είναι απασχολούμενοι σε άλλη επιχείρηση, με αποτέλεσμα να κρίνουν όπως θέλουν το προϊόν τους και να απαιτούν να το αγοράσεις κιόλας γιατί αλλιώς είσαι αυτός που πας να καταστρέψεις την οικονομία και είσαι οπισθοδρομικός . Από που κ ως που ρε η έξτρα χρέωση στο delivery θα είναι το μέλλον; Οι περισσότεροι δεν παραγγέλνουν ποτέ από τις εφαρμογές αν έχει έξτρα χρέωση το delivery και αν το κάνουν θα πρέπει να είναι κάτι σούπερ τρομερό όπως ανέφερε κ ένας παραπάνω . Αλλά αυτό που όλοι όσοι ανοίγουν ένα μαγαζί σε στήνουν στον τοίχο ως καταναλωτή γιατί δεν αγοράζεις με ξεπερνάει. Σχόλια του τύπου είναι πολλά τα κόστη είναι πολλά τα ασφαλιστικά είναι πολλά τα αλλά , δεν σε πίεσε κανείς να το ανοίξεις το μαγαζί , μόνο σου πήρες την απόφαση κ εφόσον είχες κάνει σωστό προϋπολογισμό θα είχες καταλήξει και σε μια τιμή που να μην σιχτιρίζεις κάθε φορά που παραγγέλνει κάποιος . Κ από της στιγμή που παίρνεις το ρίσκο κ ανοίγεις κάτι πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα τα ευτράπελα και ναι να μπορείς να ανταπεξέλθεις ακόμα κ σε άσχημες μέρες. Υπήρχε μαγαζί που το είχε φίλος μου κ έκανε να μας φέρει 2 κ 30 λεπτά μια παραγγελία σε απόσταση 2 χιλιομέτρων ε δεν ξανά παράγγειλα , προφανώς κ στον καταναλωτή δεν τον νοιάζει αν εσυ έχεις 1 η 100 πακέτα δες , αν έχεις 100 το μαγαζί η 5 την η αν έχεις νυχτερινό η δεν ξέρω τι. ΕΣΥ διαφημίζεις κάτι κ προσφέρεις μια υπηρεσία , είναι ευθύνη σου να την παρέχεις αλλά όχι να ζητάτε κέρατιατικα γιατί ανεβαίνει το κόστος . Αφομοίωσε τα κόστη στην τιμή κ βάλε την ποιότητα σου να κάνει την διαφορά . Αλλιώς να ανοίγουμε όλοι μαγαζιά και να κλαιγόμαστε που τα ασφαλιστικά είναι στον θεό , αλλά να το παίζουμε εργοδότες . Ελπίζω να αλλάξει σύντομα αυτή η νοοτροπία στην Ελλάδα . Φιλικά πάντα δεν απευθύνομαι προσωπικά σε κανέναν . Διατύπωσα μια άποψη που έχει χρόνια διαμορφωθεί από διάφορους επιχειρηματίες κ δεν ισχύει μόνο για την εστίαση . 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Bullrich είπε

Λιγο οφτοπικ το σχολιο που θα κανω, αλλα θα ηθελα να το γραψω.

Πριν απο χρονια ζητησε γνωστος μου απο εναν επαγγελματια πανω σε θεματα κοστολογησης (μην ρωτησετε τι ηταν και τι ειχε σπουδασει δεν το ξερω) να του κοστολογησει εναν καφε για την καφετερια του.

Καθισανε πισω στο γραφειο και του εδωσε τα στοιχεια , αγορες / προσωπικο /  γενικα εξοδα καταστηματος κλπ.

Στο τελος του εβγαλε ενα αστρονομικο ποσο 3+ ευρω για καθε καφε. Επρεπε δηλαδη να πουλαει τον απλο καφε (π.χ φραπε) τουλαχιστον 3,20 - 3,30 για να μπορεσει να καλυψει τα εξοδα και να εχει και ενα καποιο λογικο κερδος.

Μιλαμε πριν χρονια ετσι, απο τοτε αλλαξανε πολλα.

Στο μερος που ηταν αυτος και η τοποθεσια του που ειχε δεν του επετρεπαν να πουλησει τοσο.

Πουλουσε 2 ευρω (τοτε to go).

Επρεπε δηλαδη να πουλησει παραπανω, οπως και ολα του τα ειδη. Πως εβγαινε αυτος? Κανεις δεν ξερει.

Βεβαια κανα δυο φορες η γυναικα του μου εκανε καφε και ηταν διαφορετικος απο αυτον που εδινε αυτος.

<<Τανικας>> , μου ειχε πει θυμαμαι.

 

Να σου πω πως έβγαινε;Του πηγαίνουν οι σακούλες του καφέ χωρίς τιμολόγιο.Στο τιμολόγιο έχει δύο σακούλες και αυτός πληρώνει 12.Οι δυο με ΦΠΑ και οι 10 χωρίς.Γίνεται και σε μεγάλες εταιρίες εμπορίας/εισαγωγής καφέ.

Του πληρώνουν και ποτήρια,ζαχαρίτσες,κουλουράκια.Στολες για το προσωπικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι άλλο κάποιος ανέφερε ότι όταν παραγγέλνεις κάτι online πληρώνεις μεταφορικά. Ε θεωρώ ότι όταν αγοράζεις κάτι από Θεσσαλονίκη η άλλη πόλη κ έρχεται με αεροπλάνο η τρένο την επόμενη καταλαβαίνεις γιατί χρεώνονται αυτά . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
18 minutes ago, Iason87 said:

Έκατσα διάβασα λίγο το νήμα

Ελπίζω να πρόσεξες ότι μόνο οι 2.5 τελευταίες σελίδες είναι φετινές, οι προηγούμενες είναι από το 2012. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Έκατσα διάβασα λίγο το νήμα και βλέπω ότι βλέπω εδώ κ πολλά χρόνια στην Ελλάδα από μελλοντικούς επιχειρηματίες . Να εξηγήσω , αν όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι δεν ανοίγουν κάτι βάση προοπτικής αλλά ανοίγουν κάτι βάση προσωπικού εγωισμού και ότι δεν θέλουν να είναι απασχολούμενοι σε άλλη επιχείρηση, με αποτέλεσμα να κρίνουν όπως θέλουν το προϊόν τους και να απαιτούν να το αγοράσεις κιόλας γιατί αλλιώς είσαι αυτός που πας να καταστρέψεις την οικονομία και είσαι οπισθοδρομικός .

Κατα αρχήν δεν ειμαι ουτε νεος ουτε μελλοντικός επιχειρηματίας δραστηριοποιούμαι απο το 1997, κάνω παραγωγή δικου μου προιόντος παραδοσιακού και δεν ανοιξα απο εγωισμό αλλα συνέχισα μια επιχείρηση, το προιόν μου δεν το κοστολογό με το μάτι αλλα εγραψα οτι εχω κάνει food cost , απλά πρέπει να καλύψεις τα εξοδα της επιχείρισης και να βγάλεις και ενα κέρδος περισσότερο απο το να δουλευες υπάλληλος προφανώς  παιρνεις ρίσκα και επενδύεις.

Αναφορά σε κείμενο

Αλλά αυτό που όλοι όσοι ανοίγουν ένα μαγαζί σε στήνουν στον τοίχο ως καταναλωτή γιατί δεν αγοράζεις με ξεπερνάει. Σχόλια του τύπου είναι πολλά τα κόστη είναι πολλά τα ασφαλιστικά είναι πολλά τα αλλά , δεν σε πίεσε κανείς να το ανοίξεις το μαγαζί , μόνο σου πήρες την απόφαση κ εφόσον είχες κάνει σωστό προϋπολογισμό θα είχες καταλήξει και σε μια τιμή που να μην σιχτιρίζεις κάθε φορά που παραγγέλνει κάποιος

Ποιος σε ΄΄έστησε στο τοίχο ρε φίλε να αγοράσεις το προϊόν του?  ισα ισα το αντίθετο γίνεται , αν σου φαίνεται ακριβό μην  αγοράζεις so simple γιατί κλαιγεσαι οτι το σουβλάκι έφτασε 3,50 ευρώ ? Αν ανεβεί το χοιρινό τόσο θα πάει , αν ανεβει το φ.π.α θα ανεβεί και το προιόν αυτά ειναι αυτονόητα για εναν επιχειρηματία  .

Αναφορά σε κείμενο

προϋπολογισμό θα είχες καταλήξει και σε μια τιμή που να μην σιχτιρίζεις κάθε φορά που παραγγέλνει κάποιος . Κ από της στιγμή που παίρνεις το ρίσκο κ ανοίγεις κάτι πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα τα ευτράπελα και ναι να μπορείς να ανταπεξέλθεις ακόμα κ σε άσχημες μέρες.

στον δικό μου τομέα φιλαρακο μου καλέ οι ανατιμήσεις ειναι 25 % τυροκομικά 6 % αλευρα , 7 % βουτηρα , 40 % ρευμα , και ανεβασα 0,10 cents και με βρίζει ολος ο κόσμος , τι προυπολογισμό να κάνω ακριβώς ? θυμαμαι την μερα που εγινε η πανελλαδική απεργία και πολλοι απο εδω μέσα φάγαμε κονσέρβες , μαζί και εγώ δεν ειναι ολοι οι επιχειρηματίες απατεώνες και λαμόγια , λυπάμαι πολύ που υπάρχει αυτή η άποψη για τα μαγαζιά , ο κύριος υπαίτιος είναι το ίδιο το κράτος αλλα ας μην ξεφευγουμε.

  

Επεξ/σία από ZELDA
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Iason87 είπε

 Από που κ ως που ρε η έξτρα χρέωση στο delivery θα είναι το μέλλον; 

Εχω ζήσει σε 3 χώρες της Ευρώπης και σε όλες το delivery χρεώνεται εξτρα. Με μια γρήγορη ματιά σε  Wolt εδω Νορβηγικο, το ντελιβερι ειναι κ 7-8ε.Τοσα χρόνια με μαυρη εργασια και  μαύρα λεφτα έβγαινε φθηνό το delivery στην Ελλάδα. Τωρα που αυτα βελτιώνονται, μπήκαν στο παιχνίδι wolt κτλ και οι τιμές φετος θα εκτοξευτούν λόγω ενέργειας και πληθωρισμού, οι καινούριες χρεώσεις - είτε ξεχωριστες ειτε ενσωματωμένες- είναι μονόδρομος. 

 

 

Επεξ/σία από fmarulezkd
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, fmarulezkd είπε

Εχω ζήσει σε 3 χώρες της Ευρώπης και σε όλες το delivery χρεώνεται εξτρα. Με μια γρήγορη ματιά σε  Wolt εδω Νορβηγικο, το ντελιβερι ειναι κ 7-8ε.Τοσα χρόνια με μαυρη εργασια και  μαύρα λεφτα έβγαινε φθηνό το delivery στην Ελλάδα. Τωρα που αυτα βελτιώνονται, μπήκαν στο παιχνίδι wolt κτλ και οι τιμές φετος θα εκτοξεύσουν λόγω ενέργειας και πληθωρισμού, οι καινούριες χρεώσεις - είτε ξεχωριστες ειτε ενσωματωμένες- είναι μονόδρομος. 

 

 

Η efood ζητάει το 30 % επι τοις παραγγελίας για μεταφορά μονο , επίσης απο καταστημα διανομής με δικα του παπακια  ενδικτικές τιμές για καφετέρια ειναι οι εξής

Μεχρι 30  παραγγελίες 60 ευρώ πάγιο  και 0,50 ανα παραγγελία

Μεχρι 50  παραγγελίες 110  ευρώ πάγιο  και 0,40  ανα παραγγελίες 

Μέχρι 100 παραγγελίες 180 με 200 ευρώ πάγιο και 0,30 ανα παραγγελία

Απο αυτό και μονο φανταστείτε αν υπάρξει η όχι χρέωση στο μέλλον και αν το να χρεώσει 0.50 λεπτά ενα κατάστημα  είναι λάθος, Για μένα είναι η ποιο σωστή κίνηση που μπορει να κάνει , και επειδή εχω ταξιδεψει στο εξωτερικό αρκετά τα εχω δεί πρίν χρόνια συμφωνω με τον φίλο ποιο πάνω, είναι μέχρι να κάνει ο πρώτος την αρχή μετά ο δευτερος και μετά ειναι μονοδρομος .

Επεξ/σία από ZELDA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το βρίσκω παράλογο να χρεώνεται το delivery, αν και μόνο αν οι ντελιβεράδες παίρνουν όλα τα νόμιμα + μηχανάκι του μαγαζιού και εξοπλισμό. Γιατί με αυτούς τους όρους όντως δεν βγαίνει για ένα μικρό κατάστημα να κάνει delivery χωρίς έξτρα χρέωση.

Ωστόσο, αν μιλάμε για καταστήματα με τις γνωστές μεσαιωνικές πρακτικές, αν δεν βγαίνουν να κλείσουν (που κανονικά έπρεπε να τους κλείσουν οι αρχές). Με χαρά να στηρίξω σοβαρούς επιχειρηματίες ακόμα κι αν κοστίσει κάτι παραπάνω σε λογικά πλαίσια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...