Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Εντάξει δεν μιλάμε για υπερβολές, ούτε για ξεκούμπωτα καπάκια. Προφανώς άμα κάνεις κατάδυση με το κινητό χάνεις την εγγύηση αν μπάσει νερά, κοινή λογική θέλει αυτό. Αν και το επίσημο σάιτ τα λέει ελαφρώς διαφορετικά τα πράγματα:

 

"In compliance with IP65 and IP68, the Xperia Z3 and Xperia Z3 Compact are protected against the ingress of dust and is waterproof. Provided that all ports and covers are firmly closed, the phone is (i) dust tight and (ii) protected against low pressure jets of water from all practicable directions in compliance with IP65; and/or (iii) can be kept under 1.5 m of fresh water for up to 30 minutes in compliance with IP68. Abuse and improper use of device will invalidate warranty."

 

Μιλάω για απλούστερα πράγματα του τύπου να βγάλεις φωτογραφίες στη θάλασσα με βρεγμένα χέρια π.χ. (που το έχω κάνει και δεν τα έχει παίξει το κινητό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντάξει δεν μιλάμε για υπερβολές, ούτε για ξεκούμπωτα καπάκια. Προφανώς άμα κάνεις κατάδυση με το κινητό χάνεις την εγγύηση αν μπάσει νερά, κοινή λογική θέλει αυτό. Αν και το επίσημο σάιτ τα λέει ελαφρώς διαφορετικά τα πράγματα:

 

"In compliance with IP65 and IP68, the Xperia Z3 and Xperia Z3 Compact are protected against the ingress of dust and is waterproof. Provided that all ports and covers are firmly closed, the phone is (i) dust tight and (ii) protected against low pressure jets of water from all practicable directions in compliance with IP65; and/or (iii) can be kept under 1.5 m of fresh water for up to 30 minutes in compliance with IP68. Abuse and improper use of device will invalidate warranty."

 

Μιλάω για απλούστερα πράγματα του τύπου να βγάλεις φωτογραφίες στη θάλασσα με βρεγμένα χέρια π.χ. (που το έχω κάνει και δεν τα έχει παίξει το κινητό).

 

Ναι, και αν μπούνε μέσα τα νερά άντε να αποδείξεις ότι το είχες 1m κάτω από το νερό ενώ αυτοί ισχυρίζονται 10. Και ότι το είχες κατώ απο 30 λεπτά εντός των υδάτων. Τώρα, οι επιοικώς πανηλίθιοι που βγάζουν σέλφι κάνοντας κατάδυση στα νερά του λ.χ. Ειρηνικού σε κάνα 10άρι χιλιόμετρα βάθος και μετά βρίζουν την Arvato που το κινητό τους είναι πλέον χρήσιμο μόνο ως αλατιέρα για σαλάτα, καθώς μπάζει αλμύρα από το 3,5mm και το USB είναι άξιοι της μοίρας τους.

Επίσης ας σταματήσουμε να λέμε τα κινητά "αδιάβροχα". Έχουν απλά μια πιστοποίηση αυξημένης αντοχής στην υγρασία κλπ. Το ότι δεν παίρνουν νερό μέσα όταν τα βουτάμε εντελώς μέσα στο νέρο είναι σχεδόν θέμα ...τύχης! Φταίει βέβαια και η sony με τη διαφημιστική της καμπάνια...

 

:)

 

Σωστό αυτό μεν,η "αδιαβροχοποίηση" (που μόνο τέτοια δεν είναι, απλά είναι πιο ανθεκτική η συσκευή σε υγρασίες και πιτσιλες πέρα από τα γομάρια τύπου CAT-που παρεμπιπτόντως και αυτά μπάζουν) όμως όταν προβάλεται στα τσοντροκάναλα του STAR ή MEGA ή στο γιουτιούμπ το Sony Xperia Z3 να πλέει σε καταράκτες ανάμεσα σε καρχαρίες, φώκες και καρέτα-καρέτα εε τί να σου κάνει και ο καταναλωτής ο οποίος μπορεί να είναι χαζός και υπερβολικός που βουτά στη θάλασσα με το κινητό στην κωλότσεπη αλλά είναι και θύμα παραπληροφόρισης της SONY και της κάθε SONY.

 

Εγώ, ο μόνος όρος που μπορώ να δεχτώ είναι water resistant, αλλιώς και στη γεμάτη μπανιέρα μου να το φυλάζω αφού το πλήρωσα ως ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ θέλω να το καλύπτει η εγγύηση ως ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ, δηλαδή εντελώς αλώβητο από νερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι, και αν μπούνε μέσα τα νερά άντε να αποδείξεις ότι το είχες 1m κάτω από το νερό ενώ αυτοί ισχυρίζονται 10. Και ότι το είχες κατώ απο 30 λεπτά εντός των υδάτων. Τώρα, οι επιοικώς πανηλίθιοι που βγάζουν σέλφι κάνοντας κατάδυση στα νερά του λ.χ. Ειρηνικού σε κάνα 10άρι χιλιόμετρα βάθος και μετά βρίζουν την Arvato που το κινητό τους είναι πλέον χρήσιμο μόνο ως αλατιέρα για σαλάτα, καθώς μπάζει αλμύρα από το 3,5mm και το USB είναι άξιοι της μοίρας τους.

 

Ποτέ μου δεν καταλάβα την λογική του «άντε να αποδείξεις» στις εγγυήσεις προϊόντων, τεχνολογίας ή μη.

 

Δεν μου έχει τύχει ποτέ να μου ζητήσουν αποδείξεις για τη χρήση που κάνω σε κάτι. Ίσως φταίει το γεγονός ότι είμαι ειλικρινής, ότι ξέρω να συζητάω και ότι έχω την ικανότητα να δίνω στο service να καταλαβαίνει ότι έχει σφάλμα ή συσκευή (όταν έχει).

 

Από εκεί και πέρα, η συσκευή βάσει IP68 προτύπου αντέχει να μπει στο νερό. Για ποιό λόγο να χαλάσει, όταν αντέχει να μπει στο νερό; Αν τη βάλω για 5 λεπτά σε ένα ποτήρι νερό και χαλάσει, τότε έχει σφάλμα η συσκευή και αυτό θα φανεί στο service.

 

Τέσπα, μάλλον έχετε πολύ άσχημες εμπειρίες από εγγυήσεις και μάλλον και τα συνεργεία έχουν πολύ άσχημες εμπειρίες από -ψεύτες- πελάτες, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Εγώ πάντως που κάνω ορθή χρήση στις συσκευές μου, δεν έχω συναντήσει πρόβλημα που να μην μου έχουν επιδιορθώση εντός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ναι ψεύτης ένας πελάτης και να σου πει ότι έσπασε η οθόνη στα καλά καθούμενα είναι φανερό αλλά να βγάζει μια εταιρία σέρβις ότι όλα τα κινητά έχουν πρόβλημα υγρασίας και να χει έτοιμες συγκεκριμένες ταρίφες για να σε γδάρει είναι απαράδεχτο δηλαδή άμα χρειαστείς να πας κινητό εκεί πρέπει να τους πεις μπαίνοντας ότι ξέρετε δε πιστεύω να μου πείτε και μένα ότι φταίει η υγρασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ μου δεν καταλάβα την λογική του «άντε να αποδείξεις» στις εγγυήσεις προϊόντων, τεχνολογίας ή μη.

 

Δεν μου έχει τύχει ποτέ να μου ζητήσουν αποδείξεις για τη χρήση που κάνω σε κάτι. Ίσως φταίει το γεγονός ότι είμαι ειλικρινής, ότι ξέρω να συζητάω και ότι έχω την ικανότητα να δίνω στο service να καταλαβαίνει ότι έχει σφάλμα ή συσκευή (όταν έχει).

 

Από εκεί και πέρα, η συσκευή βάσει IP68 προτύπου αντέχει να μπει στο νερό. Για ποιό λόγο να χαλάσει, όταν αντέχει να μπει στο νερό; Αν τη βάλω για 5 λεπτά σε ένα ποτήρι νερό και χαλάσει, τότε έχει σφάλμα η συσκευή και αυτό θα φανεί στο service.

 

Τέσπα, μάλλον έχετε πολύ άσχημες εμπειρίες από εγγυήσεις και μάλλον και τα συνεργεία έχουν πολύ άσχημες εμπειρίες από -ψεύτες- πελάτες, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Εγώ πάντως που κάνω ορθή χρήση στις συσκευές μου, δεν έχω συναντήσει πρόβλημα που να μην μου έχουν επιδιορθώση εντός εγγύησης.

 

Άμα σου πει ότι ξέρεις, η συσκευη βάση του εσωτερικούς της φάνηκε να ήταν εκτεθειμένη σε νερό υπό βάθος άνω των 30 μέτρων. Μπορείς να φέρεις αντίλογο να καταρρίπτει το λόγο του; Να τον βγάλεις ψεύτη;

 

Τα 5 λεπτά εντός του ποτηριού, πάλι δεν μπορείς να το αποδείξεις. Όταν σου δίνει ένα όριο 30 λεπτά και στα 40 μπάζει νερά, και 2 λεπτά να το αφήσεις αν έχει νερά στο εσωτερικό του κατά την Arvato σημαίνει ότι ήταν πάνω από 30 λεπτά και τέλος. Οι προδιαγραφές της Sony είναι συγκεκριμένες - αληθείς ή μη. Τώρα, επειδή και εγώ αντιμετωπίζω κουτοπόνηρους καθημερινά αλλά και ειλικρινείς πελάτες, ξέρω να κρίνω συμπεριφορες. Ηλικιωμένη κυρία, απαιτούσε χρήματα πίσω επειδή το σταθερό της έπεσε από το χέρι και έσπασε οπότε "δεν περίμενε να είναι τόσο πολύ ψευτιά".

 

Λογικό να υφίσταται καχυποψία λοιπόν, καθώς οι περισσότεροι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ναι ψεύτης ένας πελάτης και να σου πει ότι έσπασε η οθόνη στα καλά καθούμενα είναι φανερό αλλά να βγάζει μια εταιρία σέρβις ότι όλα τα κινητά έχουν πρόβλημα υγρασίας και να χει έτοιμες συγκεκριμένες ταρίφες για να σε γδάρει είναι απαράδεχτο δηλαδή άμα χρειαστείς να πας κινητό εκεί πρέπει να τους πεις μπαίνοντας ότι ξέρετε δε πιστεύω να μου πείτε και μένα ότι φταίει η υγρασία.

Είναι απλό.. όλες οι συσκευές έχουν μέσα δείκτες υγρασίας.. αν ένας δείκτης έχει γίνει κόκκινος, τότε το κινητό έχει βραχεί, δε το βγάζει ο τεχνικός από το μυαλό του :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πιθανό το βρίσκω να χει την υγρασία από το εργοστάσιο και κάποια στιγμή οι υδρατμοί να συμπηκνωθούν οπότε φταίνε οι συνθήκες στη γραμμή παραγωγής παρά να χει πέσει ξαφνικά παντού υγρασία και να εισχωρεί στα τηλέφωνα κι όλοι να ναι τόσο απρόσεχτοι. Σε πραγματικά υγρά κλίματα και καταστάσεις να βρέχει συνέχεια και δε γίνονται αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sigh...πιασαμε κουβεντα παλι με αν και μπορει αρα ας γραψω και εγω μερικες ακομα θεωριες.

 

Φορας στενο Jean και χωνεις το κινητο στην τσεπη/κωλοτσεπη ξεχνιεσαι και καθεσαι;Τσακ παρε το λυγισμα(μιλαμε για mm τωρα οχι για Bendgate)

 

Σου πεφτει κατω και σε ενα σημειο ειναι στραβο

 

Εχεις ξεφυτιλιασει τα πλαστικα καπακια με το βαλε βγαλε

 

Εχεις βαλει θηκη τουμπανιαρα κινεζικη και το κινητο ζεσταινεται στους 500 βαθμους επειδη παιζεις games ολη μερα και το εσωτερικο λαστιχο αρχιζει και τα παιζει.

 

Καθημερινα θεματακια που αντιμετωπιζουν ολα τα κινητα δηλαδη...Ε ολα αυτα επηρεαζουν την στεγανοτητα του κινητου (μιλαω για IP68αρια)

 

Παρτο την πρωτη μερα που θα το αγορασεις και βαλτο στα 3 μετρα για μιση ωρα (χωρις να πατας κουμπια) εβαλε νερο;

Οχι; Οριστε κυριε τιμησα τον λογο μου και σου εδωσα αδιαβροχη κινηταρα!

Ναι; Αστοχια υλικου sorry

Τι;Το δοκιμασες μετα απο 3 μερες και πηρε νερο;Ενδεχομενη κακη χρηση της συσκευης.

 

Στο Service φαινονται ολα!

 

Ακομα και αν ορκιζεσαι οτι το προσεχες σαν τα ματια σου δεν θελει πολυ να γινει το κακο και το να κανεις μαγκιες μονο σε κακο θα σου βγει.

 

Τωρα υπαρχει και η αλλη περιπτωση

 

Οταν εχεις μια εταιρια που θελει να μεγιστοποιησει τα κερδη της και να τρεχει τους τεχνικους με εξαντλιτικους ρυθμους ε εκει αλλαζουν τα πραγματα και o Full ελεγχος (ειδικα για τετοια κινητα) που πρεπει να ακολουθηθει ΕΙΔΙΚΗ BY THE BOOK διαδικασια απο την μαμα εταιρια,οσο ηλεκτρονικαρας και να εισαι μπορει να παρει και κανενα μισαωρο (χρονος δηλαδη που μπορουσες να εχεις ξεπεταξει 10 κινητα με καμενες πλακετες) αρα τα πετας εκτος εγγυησης και ξεμπερδευεις.

 

Αρα παιρνεις ενα Rugged κινητο με 50 euro αν εισαι της περιπετειας και σου κραταει και 3 εβδομαδες η μπαταρια και στα @@ σου για την εγγυηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα xperia Z2 4 μήνες περίπου και ξεκόλλησε/λασκαρε ο.μαγνήτης για την μαγνητική φορτιση(έλεος αλλά τραγικο) ξέρει κανείς αν το φτιάχνουν ή θα μου πούνε τίποτα μαλ@@@ιες αυτοί οι απαραδεκτοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

@Sotosgl:

 

Ας τα πιάσουμε ένα ένα γιατί θα ξεχάσω κι αυτά που ξέρω στο τέλος:

 

 

Φορας στενο Jean και χωνεις το κινητο στην τσεπη/κωλοτσεπη ξεχνιεσαι και καθεσαι;Τσακ παρε το λυγισμα(μιλαμε για mm τωρα οχι για Bendgate)

 

Αν κάτσεις επάνω στο κινητό, προφανώς και δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

 

 

Σου πεφτει κατω και σε ενα σημειο ειναι στραβο.

 

Αν σου πέσει κάτω το κινητό, προφανώς και δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

 

 

 

Εχεις ξεφυτιλιασει τα πλαστικα καπακια με το βαλε βγαλε

 

Αν έχουν ξεφτύσει τα καπάκια εντός του διαστήματος εγγύησης καλής λειτουργίας είναι σφάλμα της συσκευής. Αν μπει νερό στο κινητό επειδή έχουν ξεφτύσει τα καπάκια και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι προφανώς και σε καλύπτει η εγγύηση.

 

 

 

Εχεις βαλει θηκη τουμπανιαρα κινεζικη και το κινητο ζεσταινεται στους 500 βαθμους επειδη παιζεις games ολη μερα και το εσωτερικο λαστιχο αρχιζει και τα παιζει.

 

Αν το κινητό βλάπεται επειδή του φοράς 3rd-party θήκη, τότε πρέπει να αναγράφεται σαφώς μέσα στην εγγύηση αυτό. Στο Z3 και στο Z3C η Sony δεν αναγράφει κάτι τέτοιο. Δεν γνωρίζω στα άλλα IP68 κινητά τι γίνεται. Αν δεν αναγράφεται κάτι σχετικό, τότε σε καλύπτει κανονικά η εγγύηση και του φοράς ότι θήκη θες και ας σηκώνει ότι θερμοκρασίες θέλει. Ας φρόντιζαν να έχουν μηχανισμούς προστασίας της συσκευής από ψηλές θερμοκρασίες ξέρω 'γω.

 

 

 

Παρτο την πρωτη μερα που θα το αγορασεις και βαλτο στα 3 μετρα για μιση ωρα (χωρις να πατας κουμπια) εβαλε νερο;

Οχι; Οριστε κυριε τιμησα τον λογο μου και σου εδωσα αδιαβροχη κινηταρα!

Ναι; Αστοχια υλικου sorry

Τι;Το δοκιμασες μετα απο 3 μερες και πηρε νερο;Ενδεχομενη κακη χρηση της συσκευης.

 

Αυτό που λες δεν ισχύει και δεν γίνεται να ισχύει. Δεν μπορεί μία συσκευή να έχει ένα feature την πρώτη μέρα και μέτα από Χ μέρες εντός του διαστήματος ισχύος της εγγύησης να παύει να το έχει.

 

Και κάτι άλλο, δεν παίζει πουθενά η δήλωση «ενδεχόμενη κακή χρήση», τουλάχιστον σε καμία εγγύηση που να έχω διαβάσει ως τώρα. Όπως είπες κι εσύ στο σέρβις όλα φαίνονται, επομένως αυτό είναι υποχρεωμένο να σου αποδείξει από ποιά κακή χρήση επήλθε το πρόβλημα του κινητού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Malthador:

 

Ας τα πιάσουμε ένα ένα γιατί θα ξεχάσω κι αυτά που ξέρω στο τέλος:

 

 

Και τι ακριβως ξερεις;
Εχεις δουλεψει ποτε με κινητα σαν τεχνικος ή απλα σαν καταναλωτης που διαβαζει Forums;

 

 

 

Αν κάτσεις επάνω στο κινητό, προφανώς και δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

 

 

Που στους ορους γραφει μη κατσεις πανω σε κινητα σε ποια εγγυηση που εχεις διαβασει εως τωρα;

 

Βλεπεις οτι δεν μπορεις να χρησιμοποιεις αυτη την καραμελα μονο οταν σε βολευει να απαντησεις γιατι απλα πρεπει κατι να πεις;

 

Και στην μπροστινη τσεπη υπο προυποθεσεις οπως ειπα μπορει να γινει το κακο και οταν παρει νερα εν αγνοια σου να ισχυριζεσαι οτι το προσεχες σαν τα ματια σου

 

 

Αν σου πέσει κάτω το κινητό, προφανώς και δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

 

 

Εσυ και εγω το ξερουμε και αυτος που θα του παρει νερα και θα ουρλιαζει στα τηλεφωνα θα απειλει με καταγγελιες το ξερει αλλα δεν θελει να το παραδεχτει ;) και ας μη φανει καποια γρατζουνια απο την πτωση,η ζημια εσωτερικα θα φανει και αν ο αλλος ειναι και λιγο ψυχακια ευθυνοφοβος θα ισχυριζεται οτι το χαλασες εσυ κατα την επισκευη.

 

 

 

Αν έχουν ξεφτύσει τα καπάκια εντός του διαστήματος εγγύησης καλής λειτουργίας είναι σφάλμα της συσκευής. Αν μπει νερό στο κινητό επειδή έχουν ξεφτύσει τα καπάκια και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι προφανώς και σε καλύπτει η εγγύηση.

 

 

Ποιος μιλησε για ξεφτυσμα;Σε περιπτωση αστοχιας υλικου συναρμολογηση φυσικα και σε καλυπτει η εγγυηση.

 

Εγω ειπα ξεφυτιλιασει,να τα εχεις διαλυσει απο την συχνη ατσουμπαλη χρηση να τα τραβας με δυναμη και γενικως να τα κακομεταχειριζεσαι ή ακομα και να τα ξεχασεις ανοιχτα και να παρουν νερο απο εκει (και αυτο φαινεται στο ανοιγμα)

 

Το δεν το πηρα χαμπαρι δεν ειναι δικαιολογια που στεκει πουθενα.

 

 

 

Αν το κινητό βλάπεται επειδή του φοράς 3rd-party θήκη, τότε πρέπει να αναγράφεται σαφώς μέσα στην εγγύηση αυτό. Στο Z3 και στο Z3C η Sony δεν αναγράφει κάτι τέτοιο. Δεν γνωρίζω στα άλλα IP68 κινητά τι γίνεται. Αν δεν αναγράφεται κάτι σχετικό, τότε σε καλύπτει κανονικά η εγγύηση και του φοράς ότι θήκη θες και ας σηκώνει ότι θερμοκρασίες θέλει. Ας φρόντιζαν να έχουν μηχανισμούς προστασίας της συσκευής από ψηλές θερμοκρασίες ξέρω 'γω.

 

 

Καπου θα γραφει να χρησιμοποιουνται μονο τα γνησια αξεσουαρ ειδικα αν τους το πας με την Aftermarket θηκη τους κανεις την ζωη πιο ευκολη.

 

Οσο για τις θερμοκρασιες

http://in2mobile.gr/2015/06/13/sony-admits-xperia-z3-plus-heating-issues/

 

http://support.sonymobile.com/gr/dm/waterproof/?utm_source=marketing-url&utm_medium=http://support.sonymobile.com/waterproof&utm_campaign=http://www.sonymobile.com/waterproof

 

Απο οτι βλεπεις υπαρχουν αρκετες ασαφειες στους ορους της εγγυησης ακομα και για το αδιαβροχο της συσκευης με λιγα λογια σου λεει οτι ναι μεν εχει πιστοποιηση IP68 αλλα ειναι αδιαβροχο για συγκεκριμενες αστειες περιπτωσεις οπως σταγονες βροχης ή αν το πιτσιλισεις.

 

Εχει προστασια που σου κλεινει σε περιπτωση υπερθερμανσης αλλα επισης στο Manual σου λεει και σε ποιες θερμοκρασιες δεν πρεπει να εκτειθεται το κινητο.

 

Με λιγα λογια μπορει να σου πει για να σε πεταξει εκτος εγγυησης οτι κοιτα αναγραφω αναλυτικα να μη το στεγνωσεις με σεσουαρ εδω βλεπω οτι η κολλα που εχουν τα λαστιχα στεγανοποιησης εχει λιωσει αρα αντιο εγγυηση.

 

 

 

 

Αυτό που λες δεν ισχύει και δεν γίνεται να ισχύει. Δεν μπορεί μία συσκευή να έχει ένα feature την πρώτη μέρα και μέτα από Χ μέρες εντός του διαστήματος ισχύος της εγγύησης να παύει να το έχει.

 

 

Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα

 

Σου λεω καθαρα απο την πλευρα του τεχνικου τι παιζει,αν το πας μετα απο 2 ωρες με βλαβη θεωρουν οτι ηταν κατι στα πλαισιο του DOA αστοχια υλικου/σφαλμα συναρμολογησης κοκ και εχεις αλλη αντιμετωπιση,αλλα αν το πας μετα απο 3 μερες μια εβδομαδα αμεσως παει το μυαλο τους οτι καποια βλακεια εκανες και θα το ψαξουν περισσοτερο και θα ειναι και πιο επιφυλακτικοι σε αυτα που τους λες.

 

 

 

Και κάτι άλλο, δεν παίζει πουθενά η δήλωση «ενδεχόμενη κακή χρήση», τουλάχιστον σε καμία εγγύηση που να έχω διαβάσει ως τώρα. Όπως είπες κι εσύ στο σέρβις όλα φαίνονται, επομένως αυτό είναι υποχρεωμένο να σου αποδείξει από ποιά κακή χρήση επήλθε το πρόβλημα του κινητού.

 

 

 

Μα αυτο σου λεω ο τεχνικος θα σου πει ακριβως τι εχει συμφωνα με τις οδηγιες της εκαστοτε εταιριας και τα Standars που θετει για το αν το συγκεκριμενο σφαλμα που θα παρατηρηθει ειναι απο κατασκευαστικο σφαλμα ή απο κακη χρηση του πελατη.Η κακη χρηση αναφερεται στην μη τηρηση των οδηγιων του manual. Θα παιζουμε με τις λεξεις κιαλλο;

 

Επιτηδες υπαρχει ασαφεια,δεν μπορουν να προβλεψουν ολες τις βλακειες που μπορει να κανει ο πελατης,ενα ακραιο παραδειγμα ειναι να το βαλω μεσα σε οξυ και να μου λιωσει να παρω οτι απομεινει και να τους πω οτι δεν εγραφε η εγγυηση να μη το βαλω στο οξυ μονο μακρια απο θαλασσινο νερο με χλωριο κλπ και να το ξεπλυνω με γλυκο νερο οπου το εκανα.

 

 

Δεν εχει μια καμερα ο τεχνικος για να βλεπει τι χρηση του εχεις κανει και το πως το χαλασες για να διαπιστωσει αν του λες την αληθεια ή μπουρδες,θα σου πει κυριε μου εδω υπαρχει φθορα εδω φαινεται οτι εχει ασκηθει δυναμη με αποτελεσμα να στραβωσει το σασι κλπ κλπ αναλυτικα στην αναφορα του οτι και να πεις εσυ απο εκει και περα δεν εχει σημασια.

 

 

 

Μπορουμε να παιζουμε με τις λεξεις και να παρερμηνευουμε τα λεγομενα ο ενας του αλλου ολη μερα χωρις να εχουμε ιδεα για το τι μιλαμε Forum ειναι αλλωστε.

 

Γενικα ο πελατης εχει παντα αδικο και ειναι ενοχος μεχρι αποδειξεως του αντιθετου,

 

Αν κανω την πατατια και χαλασει το κινητο μου απο βλακεια μου θα προσπαθησω να το φτιαξω στο τσαμπα και εντος εγγυησης.

 

Πολλες φορες μπορει ο τεχνικος να κανει τα στραβα ματια και να πει οκ εκανε βλακεια αλλα δεν πειραζει θα του το φτιαξω αλλωστε απο την μαμα εταιρια ερχονται τα ανταλλακτικα.

 

Αν δει στην αναφορα οτι ισχυριζεσαι ενα καρο μπουρδες με επιθετικο υφος και το επαιξες ιστορια ετοιμασου τοτε για νεο κινητο φιλε.

 

Αν θελει να σε πεταξει εκτος εγγυησης το κανει για πλακα και με στοιχεια οτι και να λεμε εμεις εδω δεν εχει σημασια.

 

Το θεμα ειναι οτι τα αδιαβροχα δεν ειναι οσο αδιαβροχα νομιζουν αρκετοι αν μετα απο τοσα posts τους μεινει αυτο τουλαχιστον,καλο καναμε.

 

*Δεν δουλευω σε καμια εταιρια επισκευης κινητων τωρα,αλλα δουλεψα στο παρελθον για λιγους μηνες και ηταν αρκετοι για να μπορω να εχω αποψη για το θεμα.

 

Offtopic τελος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν νομίζω ότι είμαστε off-topic, μιλάμε για εγγυήσεις κινητών σε νήμα που αφορά επίσημο service πολλών αντιπροσωπειών.

 

Εν ολίγης και συνοπτικά για να μην κάνω απανωτά quotes:

 

1 - Δεν είμαι τεχνικός και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είμαι τεχνικός για να μπορώ να διαβάζω τους όρους μιας εγγύησης ή για να κατανοώ πότε κάνω ορθή χρήση στο κινητό μου. Προφανώς το «στέγνωμα με πιστολάκι» δεν συνάδει με την ορθή χρήση. Μιλάμε πάντα για τα λογικά πλαίσια, όπως αυτά ορίζονται από την ορθή χρήση και όταν είμαστε σε forum τεχνολογίας νομίζω ότι οι περισσότεροι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει ορθή χρήση.

 

2 - Ορθή χρήση λοιπόν σημαίνει ότι «δεν καθόμαι επάνω στο κινητό» και γενικότερα ότι προσέχω τη συσκευή μου αναγνωρίζοντάς την ως ευαίσθητο προϊόν υψηλής τεχνολογίας. Επίσης, ορθή χρήση σημαίνει ότι όταν το κινητό μου λογίζεται και διαφημίζεται ως αδιάβροχο (με τους όρους που έχει ορίσει η κάθε εταιρεία) τότε θα περιμένω να συμπεριφέρεται και ως τέτοιο. Νομίζω ότι τουλάχιστον εδώ δεν χρειαζόμαστε manual για να κατανοούμε την ορθή χρήση, διαφωνείς;

 

3 - Για το ξεφυτίλιασμα έχεις δίκιο, διάβασα «ξέφτυσμα».

 

4 - Επειδή έχω μαγαζί συμφωνώ ως ένα βαθμό ότι ο πελάτης έχει πάντα άδικο, αλλά αυτό από μόνο του δεν σημαίνει ότι μπορείς να συμπεριφέρεσαι στον πελάτη σαν να έχει πάντα άδικο, επειδή τον έχεις ανάγκη βασικά.

 

Και με αυτό ερχόμαστε στο ζουμί:

 

5 - Λες ότι μπορεί να σε πετάξει εκτός εγγύησης για πλάκα και μάλιστα με στοιχεία*. Πριν είπαμε ότι στο service φαίνονται όλα. Τελικά τι ισχύει; Αν η συσκευή μου έχει πρόβλημα δεν πρέπει να μου αποδείξει με τα στοιχεία ότι για το πρόβλημα ευθύνομαι εγώ; Όταν λένε π.χ. ότι η συσκευή έχει υγρασία, δεν πρέπει να μου αποδείξει ότι για την υγρασία ευθύνομαι εγώ (π.χ. σε ένα IP68 κινητό να μου αποδείξει ότι η υγρασία εισχώρησε από κάποιο άνοιγμα που δεν σφράγισα καλά εγώ);

 

*Φυσικά αποκλείουμε την περίπτωση να χαλάσει ο τεχνικός επίτηδες το κινητό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και με αυτό ερχόμαστε στο ζουμί:

 

5 - Λες ότι μπορεί να σε πετάξει εκτός εγγύησης για πλάκα και μάλιστα με στοιχεία*. Πριν είπαμε ότι στο service φαίνονται όλα. Τελικά τι ισχύει; Αν η συσκευή μου έχει πρόβλημα δεν πρέπει να μου αποδείξει με τα στοιχεία ότι για το πρόβλημα ευθύνομαι εγώ; Όταν λένε π.χ. ότι η συσκευή έχει υγρασία, δεν πρέπει να μου αποδείξει ότι για την υγρασία ευθύνομαι εγώ (π.χ. σε ένα IP68 κινητό να μου αποδείξει ότι η υγρασία εισχώρησε από κάποιο άνοιγμα που δεν σφράγισα καλά εγώ);

 

*Φυσικά αποκλείουμε την περίπτωση να χαλάσει ο τεχνικός επίτηδες το κινητό

Μα για να παει στο Service θα πρεπει να εχει προβλημα στην περιπτωση των "αδιαβροχων" κινητων υπαρχει ο αισθητηρας που λεμε.

 

Αν εχει παρει νερα απο καποια υποδοχη Jack κλπ φαινεται.

 

Αν εχει παρει απο το σασι χοντρικα φαινεται και αυτο,

 

Αν οφειλεται σε κατασκευαστικο σφαλμα αστοχια υλικου και αυτο φαινεται πχ να εχει κοπει το λαστιχο χωρις καποια ενδειξη αλλoιωσης του σασι περιμετρικα (εκει βεβαια μιλαμε για δεκατα του χιλιοστου) και για να παρει νερο θα πρεπει να υπαρχουν και οι καταλληλες συνθηκες πιεσης δεν μιλαμε για μια σταγονα που ετυχε και μπηκε απο ενα ανοιχτο καπακι και μας εκαψε το Jack του ηχου ή την Micro Usb θυρα,

 

Και τωρα το ζουμι της υποθεσης

 

Εξαρταται απο την πολιτικη της εταιριας

 

Αν θελει η εταιρια πχ να πεταει εκτος εγγυησης το 20% των συσκευων ωστε να βγαζει αυτη κερδος δινει εντολη στον τεχνικο να ειναι πιο αυστηρος ή ακομα του ζητει να πεταει Fixed αριθμο κινητων εκτος. (ακομα και σε περιπτωσεις πραγματικης αμελειας οπως το ξεχασμα ενος καπακιου) και οχι κατι με δολο/βλακεια πχ να εχει φαει το κινητο 100 τουμπες σε χαλια και επειδη θες να αποδειξεις στην καφετερια οτι κοιτα κοιτα το βαζω στο ποτηρι και δεν παιρνει νερο να ερχεσαι και να λες αφου ειναι αδιαβροχο γιατι χαλασε.

 

Οι περισσοτερες περιπτωσεις κινητων που ερχονται για επισκευη ειναι οι Light,καμενο Jack/Usb port που και τωρα με τα power banks και την μεγαλυτερη χρηση ακουστικων ειναι πιο ευκολο να γινει η ζημια σε μια νωπη υποδοχη.

 

Τους λες εσυ ειχα κλειστο το καπακι βγαζει ενα πορισμα οτι το καπακι ασφαλιζει κανονικα μετα τους ελεγχους αρα εκτος εγγυησης.

 

Του λες δεν μου εχει πεσει ποτε βγαζει ενα πορισμα οτι υπαρχει σκεβρωση στο σασι που δεν ξερει αν εχει προκληθει στην γραμμη παραγωγης ή απο πτωση.

 

Οποτε αυτος ειναι ο τελικος κριτης και να ζητησεις μετα να το πας σε αλλο Service η ζημια που εχει υποστει απο τα υγρα που εχει παρει και μετα το ανοιγμα κανει το εργο του σχεδον αδυνατο.

 

Κοινως ειναι ολα στο χερι του τεχνικου και ειναι ο τελικος κριτης.

 

Δυστηχως δεν ειναι η ιδια κατηγορια με μεγαλες σταθερες συσκευες που τα πραγματα ειναι απλα

Πχ

Να ριξει η μανταμ που καθαριζει Ajax πισω απο την τηλεοραση γιατι ειχε πιασει σκονες ή να εχει σκασει ενας πυκνωτης

 

Οι εξωτερικοι παραγοντες σε ενα αντικειμενο που ειναι ολη μερα εκτεθειμενο και χρησιμοποιειται απο το πρωι μεχρι το βραδυ ειναι παρα πολλοι και αλλοιωνουν τα εργοστασιακα του χαρακτηριστικα κατα πολυ.

 

Θερμοκρασια λειτουργιας 0-40 λεει ο κατασκευαστης και το αφηνουμε στο αμαξι ή στην παραλια τωρα καλοκαιρι και βαραει 60αρια το πιο απλο παραδειγμα.

 

TL;DR

Για να σου παρει νερο και να ειναι κατασκευαστικο σφαλμα η πιθανοτητα ειναι παρα πολυ μικρη ας πουμε 3% (που και παλι ειναι ενα τιμιο νουμερο) μιλωντας για συσκευες των 700€ εκτος αν μιλαμε για μια συγκεκριμενη παρτιδα που συνηθως η εταιρια ενημερωνει.

 

Ολα τα αλλα οφειλονται σε "κακη χρηση".

 

Ο τεχνικος τις περισσοτερες φορες θα κανει τα στραβα ματια αν ειναι κατι απλο και θα εισαι εντος εγγυησης και αρχοντας.

 

Αν ειναι πιο δυσκολη περιπτωση και παλι εχεις πιθανοτητες να περασει τον ελεγχο αλλα σαφως λιγοτερες αφου πρεπει να χρησιμοποιησει περισσοτερα υλικα ή ακομα και να παραγγειλει καινουργιο "σασι" αρα βαρανε καμπανακια.

 

Επισης μετα την επισκευη θα πρεπει να περασει τα διαγνωστικα της μαμας εταιριας που ειναι Online και διαβαζει ολες τις μετρησεις σε πραγματικο χρονο.

 

Αρα ο τεχνικος ειναι ο τελικος κριτης και τις περισσοτερες φορες ειναι με το μερος μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 - Λες ότι μπορεί να σε πετάξει εκτός εγγύησης για πλάκα και μάλιστα με στοιχεία*. Πριν είπαμε ότι στο service φαίνονται όλα. Τελικά τι ισχύει; Αν η συσκευή μου έχει πρόβλημα δεν πρέπει να μου αποδείξει με τα στοιχεία ότι για το πρόβλημα ευθύνομαι εγώ; Όταν λένε π.χ. ότι η συσκευή έχει υγρασία, δεν πρέπει να μου αποδείξει ότι για την υγρασία ευθύνομαι εγώ (π.χ. σε ένα IP68 κινητό να μου αποδείξει ότι η υγρασία εισχώρησε από κάποιο άνοιγμα που δεν σφράγισα καλά εγώ);

 

*Φυσικά αποκλείουμε την περίπτωση να χαλάσει ο τεχνικός επίτηδες το κινητό

Ο Sotos έχει δίκιο σε αυτά που λέει... Ένας τεχνικός πάντα καταλαβαίνει τι έχει συμβεί ακόμα και βάσει εμπειρίας, χωρίς να ανοίξει τη συσκευή... Δυστυχώς τουλάχιστον το 80% των πελατών, ειδικά σε σοβαρές ζημιές πάνε στο service υποστηρίζοντας ότι δεν έγινε τίποτα και ότι η συσκευή απλά δεν ανάβει... Ακόμα χειρότερα πολλοί πάνε με τσαμπουκά και με φωνές νομίζοντας πως έτσι θα καταφέρουν κάτι... Αυτή είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα άσχετα αν εσύ συγκεκριμένα συμπεριφέρεσαι σαν κύριος.

 

Γι αυτό το λόγο:

Ο τεχνικος τις περισσοτερες φορες θα κανει τα στραβα ματια αν ειναι κατι απλο και θα εισαι εντος εγγυησης και αρχοντας.

επειδή ο φόρτος εργασίας είναι τόσο μεγάλος στα service, από το να κάτσει να φάει χρόνο για να αποδείξει ότι φταις και να σε βγάλει εκτός εγγύησης, προτιμάει να κάνει λίγο τα στραβά μάτια αν είναι κάτι που δε φαίνεται τόσο και που μπορεί να καλυφθεί από εγγύηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα xperia Z2 4 μήνες περίπου και ξεκόλλησε/λασκαρε ο.μαγνήτης για την μαγνητική φορτιση(έλεος αλλά τραγικο) ξέρει κανείς αν το φτιάχνουν ή θα μου πούνε τίποτα μαλ@@@ιες αυτοί οι απαραδεκτοι?

 

Ναι στο αλλάζουν κανονικά. 2 φορές μου το έκαναν στο Ζ3 όπου ενω το θέμα ήταν η οθόνη που ξεκολλούσε, μου άλλαζαν εκτός από αυτή και την μπαταρία και όλα τα εξαρτήματα της μαγνητικής φόρτισης στο πλάι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...