Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο σημαντικότερος παράγοντας απ' όλους είναι. Δεν μπορεί να αγοράζεις κινητό, να παθαίνει κάτι και να σου λένε για υγρασίες και λυγισμένες πλακέτες. Είναι απάτη. Για να σου αρνηθούν επισκευή μέσω εγγύησης πρέπει να αποδείξουν ότι εσύ με την χρήση που έκανες προκαλεσες πρόβλημα στο κινητό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρω γιατί ασχολείστε. Το θέμα είναι απλό. Δεν αγοράζουμε κινητά Sony ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας έχει συμφωνία για σέρβις με τη αρβατο.

 

Αυτό ακριβώς. Δεν πειράζει όμως... αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

μια ερωτηση παιδια...επισημη αντιπροσωπεια για επισκευη των κινητων  HTC ειναι η arvato?  επειδη εστειλα το κινητο μου μεσω πλαισιο και δεν ξερω τι παιζει.

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια ερωτηση παιδια...επισημη αντιπροσωπεια για επισκευη των κινητων  HTC ειναι η arvato?  επειδη εστειλα το κινητο μου μεσω πλαισιο και δεν ξερω τι παιζει.

ευχαριστω

Ναι, στην Arvato πάνε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουστε και τη δικη μου περιπετεια και πειτε μου τη γνωμη σας...

 

Αγορασα στις 17-5-13 το HTC m7 απο το πλαισιο.

Τον μαρτιο μου παρουσιασε ενα προβλημα...ξαφνικα εμπαινε σε car mode και ετσι αυτο μπερδευε το κινητο και δεν φορτιζε.το εστειλα μεσω πλαισιο και μου το εφτιαξαν...

Το νοεμβριο μου παρουσιαστηκε ξανα το ιδιο προβλημα (να μην φορτιζει) αλλα ωστοσο το κινητο εχει χτυπηθει λιγο το καλυμμα κι εχει ενα σημαδι που φαινεται και μου εχει σπασει και το τζαμακι της καμερας...παρολα αυτα δουλευε μια χαρα μεχρι να εμφανιστει παλι το προβλημα με τη φορτιση...το πηγα λοιπον στο πλαισιο για να το στειλουν και να μου το φτιαξουν απ τη στιγμη που το τηλεφωνο εχει 2 χρονια εγγυηση.

Μετα απο 20 μερες χωρις να εχω λαβει ειδοποιηση ενδιαφερθηκα εγω και επικοινωνησα με το τμημα εξυπηρετησης απ το site. λεω τα στοιχεια μου και το ime  της συσκευης μου και μου απανταει οτι η ενημερωση που εχουν απ το σερβις ειναι το χτυπημενο καλυμμα και σπασμενος φακος καμερας και το κοστος επισκευης ειναι 165ευρω!!! τρελαθηκα και της απανταω οτι αλλο ειναι το προβλημα μου και οτι τα παραπανω προβληματα ειναι δικο μου θεμα και δεν ζητησα εγω να μου τα φτιαξουν αλλα να μου φτιαξουν το προβλημα που παρουσιασε το κινητο...μου ειπε και το αλλο κουφο!!! οτι αν δεν δεχτω το κοστος επισκευης θα με χρεωσουν 20ευρω ως ελαχιστη χρεωση για το κοστος ελεγχου!!!με τα πολλα δεν βγαζαμε ακρη και αφου ζητησα να μου δωσει καποιο τηλεφωνο ενος υπευθυνου να μιλησω μου ειπε οτι θα με καλεσουν οπως κι εγινε την επομενη μερα.να σημειωσω πως μου ειπε οτι αυτη ειναι  η πολιτικη του σερβις η τα επισκευαζουν ολα η τιποτα!!!

Ο υπευθυνος μου μιλησε πολυ καλα αλλα μου ελεγε τα ιδια μεχρι που μου ειπε οτι μπορει να φταιει το χτυπημα και να εχει το προβλημα με τη μη φορτιση...(πραγμα αδυνατο αφου μου το ειχε παρουσιασει ξανα και ενω το κινητο ηταν απειραχτο).του εξηγησα βεβαια οτι εγω δεν πληρωνω μια και απαιτω να μου φτιαξουν μονο το προβλημα που μου παρουσιασε με τη φορτιση και οτι τα αλλα ειναι δικο μου θεμα.με τα πολλα μου ειπε οτι θα δει τι μπορει να κανει και με ξανακαλει μετα απο 2 μερες και μου λεει οτι το σερβις δεν δεχεται να το επισκευασει και μου προτεινει να δωσω 165ευρω και οτι θα μου δωσουν καινουρια συσκευη...

Απο τη στιγμη που εχει 2 χρονια εγγυηση δεν ειναι υποχρεωμενοι να μου το φτιαξουν; πειτε μου τι να κανω σε αυτη τη περιπτωση και αν θα βγαλω ακρη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο e-mail στην HTC όπου θα τους γνωστοποιείς ότι θα κάνεις καταγγελία, και φυσικά να κάνεις καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή. Δυστυχώς είναι γνωστό πλέον πρόβλημα το service της HTC και όχι μόνο... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ακουστε και τη δικη μου περιπετεια και πειτε μου τη γνωμη σας...

 

Αγορασα στις 17-5-13 το HTC m7 απο το πλαισιο.

Τον μαρτιο μου παρουσιασε ενα προβλημα...ξαφνικα εμπαινε σε car mode και ετσι αυτο μπερδευε το κινητο και δεν φορτιζε.το εστειλα μεσω πλαισιο και μου το εφτιαξαν...

Το νοεμβριο μου παρουσιαστηκε ξανα το ιδιο προβλημα (να μην φορτιζει) αλλα ωστοσο το κινητο εχει χτυπηθει λιγο το καλυμμα κι εχει ενα σημαδι που φαινεται και μου εχει σπασει και το τζαμακι της καμερας...παρολα αυτα δουλευε μια χαρα μεχρι να εμφανιστει παλι το προβλημα με τη φορτιση...το πηγα λοιπον στο πλαισιο για να το στειλουν και να μου το φτιαξουν απ τη στιγμη που το τηλεφωνο εχει 2 χρονια εγγυηση.

Μετα απο 20 μερες χωρις να εχω λαβει ειδοποιηση ενδιαφερθηκα εγω και επικοινωνησα με το τμημα εξυπηρετησης απ το site. λεω τα στοιχεια μου και το ime  της συσκευης μου και μου απανταει οτι η ενημερωση που εχουν απ το σερβις ειναι το χτυπημενο καλυμμα και σπασμενος φακος καμερας και το κοστος επισκευης ειναι 165ευρω!!! τρελαθηκα και της απανταω οτι αλλο ειναι το προβλημα μου και οτι τα παραπανω προβληματα ειναι δικο μου θεμα και δεν ζητησα εγω να μου τα φτιαξουν αλλα να μου φτιαξουν το προβλημα που παρουσιασε το κινητο...μου ειπε και το αλλο κουφο!!! οτι αν δεν δεχτω το κοστος επισκευης θα με χρεωσουν 20ευρω ως ελαχιστη χρεωση για το κοστος ελεγχου!!!με τα πολλα δεν βγαζαμε ακρη και αφου ζητησα να μου δωσει καποιο τηλεφωνο ενος υπευθυνου να μιλησω μου ειπε οτι θα με καλεσουν οπως κι εγινε την επομενη μερα.να σημειωσω πως μου ειπε οτι αυτη ειναι  η πολιτικη του σερβις η τα επισκευαζουν ολα η τιποτα!!!

Ο υπευθυνος μου μιλησε πολυ καλα αλλα μου ελεγε τα ιδια μεχρι που μου ειπε οτι μπορει να φταιει το χτυπημα και να εχει το προβλημα με τη μη φορτιση...(πραγμα αδυνατο αφου μου το ειχε παρουσιασει ξανα και ενω το κινητο ηταν απειραχτο).του εξηγησα βεβαια οτι εγω δεν πληρωνω μια και απαιτω να μου φτιαξουν μονο το προβλημα που μου παρουσιασε με τη φορτιση και οτι τα αλλα ειναι δικο μου θεμα.με τα πολλα μου ειπε οτι θα δει τι μπορει να κανει και με ξανακαλει μετα απο 2 μερες και μου λεει οτι το σερβις δεν δεχεται να το επισκευασει και μου προτεινει να δωσω 165ευρω και οτι θα μου δωσουν καινουρια συσκευη...

Απο τη στιγμη που εχει 2 χρονια εγγυηση δεν ειναι υποχρεωμενοι να μου το φτιαξουν; πειτε μου τι να κανω σε αυτη τη περιπτωση και αν θα βγαλω ακρη...

Μη δώσεις τα 165€, γιατί αποτι φαίνεται πάνε να σου κάνουν λαμογιά, σκέψου το και εσύ ο ίδιος...είπες πως η επισκευή κοστίζει 165€ και πως αν θέλεις μπορούν να σου δώσουν νέα συσκευή με 165€...εγώ αυτό αυτό που κατάλαβα είναι ότι πάνε να σου πασάρουν τη δικιά σου συσκευή (φτιαγμένη) ως "καινούργια".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουστε και τη δικη μου περιπετεια και πειτε μου τη γνωμη σας...

 

Δεν θα πάρω το μέρος της arvato γιατί εχω καταλάβει τον τρόπο σκέψης της (γενικά, οχι μόνο απο την περιπτωση σου). 

 

Θα σου μιλήσω σαν κάποιος που ξέρεις αρκετά καλά απο μηχανολογία και ηλεκτρονικά. Ναι, το χτύπημα-σπάσιμο που είχε «μπορεί» να δημιουργήσει και αλλα προβλήματα, τα οποία δεν ειναι απαραίτητο να φανουν άμεσα. Το οτι στο παρελθόν σου εμφάνισε ίδιο σύμπτωμα δε σημαίνει οτι το ίδιο σύμπτωμα εχει τα ίδια αιτια με την προηγούμενη φορα. 

 

Καμια εταιρεία service δεν επισκευάζει (υπο εγγύηση) συσκευή η οποία εχει εμφανη σημάδια κακοποίησης. Πέσιμο και εμφανη σημάδια ισοδυναμουν με απωλεια εγγύησης. Επισης πολλές εταιρείες, πρωτα απαιτούν να φτιάξουν τις βλάβες απο το πέσιμο (με κόστος φυσικά) και μετα να ασχοληθούν με το θέμα εγγύησης (όντως μπορεί να υπάρχει).  Ακόμα και στην htv/apple/sony/θεο να στειλεις επιστολή, το αποτέλεσμα θα ειναι ίδιο. 

 

Συμπέρασμα: Αν επικοινωνήσεις με htc ΜΗΝ υποστηρίξεις οτι αφου παλιά το φτιάξατε, φτιάξτε το και τώρα. Αντίθετα πες οτι μου επεσε (το λες ευγενικά, οχι χύμα) αλλά για Χ μήνες δεν ειχα κανενα πρόβλημα με τη φορτιση. Μονο ετσι ίσως σου το φτιάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα πάρω το μέρος της arvato γιατί εχω καταλάβει τον τρόπο σκέψης της (γενικά, οχι μόνο απο την περιπτωση σου). 

 

Θα σου μιλήσω σαν κάποιος που ξέρεις αρκετά καλά απο μηχανολογία και ηλεκτρονικά. Ναι, το χτύπημα-σπάσιμο που είχε «μπορεί» να δημιουργήσει και αλλα προβλήματα, τα οποία δεν ειναι απαραίτητο να φανουν άμεσα. Το οτι στο παρελθόν σου εμφάνισε ίδιο σύμπτωμα δε σημαίνει οτι το ίδιο σύμπτωμα εχει τα ίδια αιτια με την προηγούμενη φορα. 

 

Καμια εταιρεία service δεν επισκευάζει (υπο εγγύηση) συσκευή η οποία εχει εμφανη σημάδια κακοποίησης. Πέσιμο και εμφανη σημάδια ισοδυναμουν με απωλεια εγγύησης. Επισης πολλές εταιρείες, πρωτα απαιτούν να φτιάξουν τις βλάβες απο το πέσιμο (με κόστος φυσικά) και μετα να ασχοληθούν με το θέμα εγγύησης (όντως μπορεί να υπάρχει).  Ακόμα και στην htv/apple/sony/θεο να στειλεις επιστολή, το αποτέλεσμα θα ειναι ίδιο. 

 

Συμπέρασμα: Αν επικοινωνήσεις με htc ΜΗΝ υποστηρίξεις οτι αφου παλιά το φτιάξατε, φτιάξτε το και τώρα. Αντίθετα πες οτι μου επεσε (το λες ευγενικά, οχι χύμα) αλλά για Χ μήνες δεν ειχα κανενα πρόβλημα με τη φορτιση. Μονο ετσι ίσως σου το φτιάξουν.

φιλε μου το ιδιο ακριβως προβλημα εμφανισε την πρωτη φορα χωρις να εχει τιποτα το τηλεφωνο αυτο απο μονο του δειχνει οτι η συσκευη εχει θεμα και μετα απο το χτυπημα το τηλεφωνο δουλευε για πολλους μηνες κανονικα.και δεν ειναι σπασιμο αλλα σε ενα σημειο εχει ζεβλωσει λιγο το καπακι στο ακουστικο.

 

τους εξηγησα οτι μετα το χτυπημα δουλευε για πολυ καιρο κανονικα μεχρι που το ξαναπαρουσιασε το ιδιο προβλημα...και η απαντηση που πηρα ειναι οτι εχει γινει καταχρηση στη συσκευη!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Παιδια καλησπερα πηγα το κινητο στην αρβατο σονυ και μου ειπαν οτι αμα βρουν υγρασια η σπασμενο πληρωνεις τραγικο εμενα εχει θεμα με λειτουργικο πρεπει να γινει κτ καπια καταγγελεια δηλαδη παει καποιος το κινητο εκει μεσα στην εγγυηση και πληρωνει και ολας για τον ελεγχο??ελεοςςς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλησπερα πηγα το κινητο στην αρβατο σονυ και μου ειπαν οτι αμα βρουν υγρασια η σπασμενο πληρωνεις τραγικο εμενα εχει θεμα με λειτουργικο πρεπει να γινει κτ καπια καταγγελεια δηλαδη παει καποιος το κινητο εκει μεσα στην εγγυηση και πληρωνει και ολας για τον ελεγχο??ελεοςςς

Αν διαβάσεις τη συζήτηση θα καταλάβεις πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορία. Δεν αντιλαμβάνονται οι εισαγωγείς πως το σέρβις της Αρβάτο οδηγεί σε απώλεια πωλησεων; γιατί της επιτρέπουν να έχει τέτοια συμπεριφορά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορία. Δεν αντιλαμβάνονται οι εισαγωγείς πως το σέρβις της Αρβάτο οδηγεί σε απώλεια πωλησεων; γιατί της επιτρέπουν να έχει τέτοια συμπεριφορά;

Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα και οι εταιρείες δεν μπαινουν σε ολα τα πολυγλωσσικά forum για να βλέπουν τι γίνεται. Αν είμασταν εξυπνοι καταναλωτές, θα γράφαμε ενα γράμμα (στα αγγλικά) στη μαμα εταιρεία και θα λέγαμε το πρόβλημα μας με την arvato. Τα 10 γράμματα θα τα αγνοήσουν (παντου υπάρχουν τρελλοί του χωριού που γράφουν αερολογίες) αλλά τα 100-1000 γράμματα δεν θα τα αφήσουν έτσι.

 

Το κακό ειναι οτι οι περισσότεροι βαριούνται να ασχοληθούν, οπότε το πρόβλημα υπάρχει μέχρι να γίνει το μπαμ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα και οι εταιρείες δεν μπαινουν σε ολα τα πολυγλωσσικά forum για να βλέπουν τι γίνεται. Αν είμασταν εξυπνοι καταναλωτές, θα γράφαμε ενα γράμμα (στα αγγλικά) στη μαμα εταιρεία και θα λέγαμε το πρόβλημα μας με την arvato. Τα 10 γράμματα θα τα αγνοήσουν (παντου υπάρχουν τρελλοί του χωριού που γράφουν αερολογίες) αλλά τα 100-1000 γράμματα δεν θα τα αφήσουν έτσι.

 

Το κακό ειναι οτι οι περισσότεροι βαριούνται να ασχοληθούν, οπότε το πρόβλημα υπάρχει μέχρι να γίνει το μπαμ. 

Αναφέρομαι και στους εν Ελλάδι εισαγωγείς όχι μόνο στις μιτρικές εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...