Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε αναγνωρισμενα και γνωστα κατασκευαστικα προβληματα που εχουν διαφορες συσκευες βλεπε σειρα Z (ξεκολλημενες οθονες απο την ζεστη) δεν κανουν μανουρα μιας και η μαμα εταιρια εχει μεριμνησει και τους εχει γεμισει τις αποθηκες με ανταλλακτικα ;) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τώρα τελευταία η σονυ στο σέρβις είναι άψογη. Όσοι λένε το αντίθετο τους διαψεύδουν τόσα ποστ.Όσοι πάλι κλαίνε για το ότι δεν τους το περνάει στην εγγύηση , ίσως έχουν κάνει κάτι στραβό κατά λάθος χωρίς να το θελουν-ανοιχτά ελαφρώς καπάκια, φωτο στο.νερο με το κουμπί κλπ- αλλά μετά να τους φτάνει το σέρβις. κλασική ελληνική αντιμετώπιση.Όσο για τις αποθήκες εννοείται και τις έχουν γεμάτες. Τι είναι καμμία τυχαία εταιρία σαν άλλες που έχουν στο περίμενε 4 και μήνες τους πελάτες για ανταλλακτικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hμουν πολύ τρομαγμένος και εγω με την αντιμετώπιση που θα έχω, λόγω όσων είχα διαβάσει εδώ μέσα, αλλά οφείλω να πω πως είχα υπερβολικά θετική αντιμετώπιση απ'την εταιρεία!Και αντικατασταση μέσα στην εγγύηση. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα sony vaio αγορασμένο απο εξωτερικό και πρέπει να το πάω στην εγγύηση (επιτέλους) είχε πρόβλημα η οθόνη αφής του αλλά δεν μπορώ να πω ότι την χρησιμοποιούσα πολύ και θέλει "κούμπωμα" η οθόνη εκεί που ανοιγοκλείνει.τι λέτε?αμα το παω να έρθει σε χειρότερη κατάσταση?Επίσης άπαξ και το πάω τι θα πρέπει να έχω κοιτάξει στο λάπτοπ ωστέ να ξέρω ότι είναι το ίδιο(τραγικό αλλα έχω ακουσεί πολλα,στην τελική αυτό το λάπτοπ δεν ήρθε ποτέ στην ελλάδα στις αγορές) χωρίς φορματ και τα σχετικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα sony vaio αγορασμένο απο εξωτερικό και πρέπει να το πάω στην εγγύηση (επιτέλους) είχε πρόβλημα η οθόνη αφής του αλλά δεν μπορώ να πω ότι την χρησιμοποιούσα πολύ και θέλει "κούμπωμα" η οθόνη εκεί που ανοιγοκλείνει.τι λέτε?αμα το παω να έρθει σε χειρότερη κατάσταση?Επίσης άπαξ και το πάω τι θα πρέπει να έχω κοιτάξει στο λάπτοπ ωστέ να ξέρω ότι είναι το ίδιο(τραγικό αλλα έχω ακουσεί πολλα,στην τελική αυτό το λάπτοπ δεν ήρθε ποτέ στην ελλάδα στις αγορές) χωρίς φορματ και τα σχετικά?

Καταρχάς είσαι σε λάθος topic. Και λοιπόν, αυτά έχουν ευρωπαϊκή εγγύηση. Πήγαινε το και θα είναι μια χαρά Εφόσον το καλύπτει ή εγγύηση .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Επειδή σε όλα τα τεχνολογικά φόρα η arvato θεωρείται μακράν το πιο μαύρο πρόβατο, θέλω τις συμβουλές σας.

 

Εχω το Lumia 640 DS εδώ κι ένα μήνα.

Το κινητό ξαφνικά ενώ το είχα βάλει το βράδυ να φορτίσει από σχεδόν άδειο που ήταν, δεν ξανάνοιξε.

 

Μου βγάζει το λογότυπο της Microsoft και το σήμα της μπαταρίας στην τελευταία κόκκινη παύλα που εξαντλείται.

Αμέσως εμφανίζει και την ένδεικη ότι φορτίζει και έπειτα σβήνει απευθείας.

 

Όταν το κινητό το βγάλω από τον original (ή άλλο φορτιστή, δοκίμασα κι αυτό) το κινητό δεν ανοίγει ούτε καν για αυτά τα 2 δεύτερα.

Υποψιάζομαι (κι ελπίζω) πρόβλημα μπαταρίας.

 

Το κατάστημα από το skroutz που το πήρα μου έδωσε δυστυχώς με mail το τηλέφωνο της Arvato. Από το τηλέφωνο μου δώσανε τηλέφωνο της Microsoft που με την σειρά τους δεν γνωρίζανε από σέρβις κινητών παρά μόνο για υποδείξεις λειτουργίας ή σέβις Η/Υ και μου στείλανε το λινκ από την σελίδα τους (ήταν κατεβασμένο το λινκ όταν τους πήρα).

 

Αυτό που με ανατρίχιασε ωστόσο με την Αρβάτο είναι πως είπανε πως το κινητό θα κάνει 15 εργάσιμες γιατί θα φύγει για έλεγχο στο εξωτερικό...

 

Εν κατακλείδι βρήκα ότι για δυτική Ελλάδα που βρίσκομαι υπάρχει στην Πάτρα ο Μπακογιάννης Η και Σία ΟΕ. Για τον συγκεκριμένο δεν έχω ακούσει κάτι άσχημο αλλά το πρώτο μείον είναι ότι επιβαρύνομαι και την αποστολή και την παραλαβή με δικά μου έξοδα (Η αρβάτο πληρώνει την επιστροφή). Το καλό είναι ότι μου είπαν πως θα προσπαθήσουν να το λύσουν τοπικά κι αν δεν μπορέσουν, τότε θα το στείλουν έξω. Επίσης η υπάλληλος μιλούσε πιο φυσιολογικά κι όχι ...ρομποτικά όπως η της Αρβάτο.

 

Για το service της Πάτρας έχετε ακούσει/δει καθόλου γνώμες/εμπειρίες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή σε όλα τα τεχνολογικά φόρα η arvato θεωρείται μακράν το πιο μαύρο πρόβατο, θέλω τις συμβουλές σας.

 

Εχω το Lumia 640 DS εδώ κι ένα μήνα.

Το κινητό ξαφνικά ενώ το είχα βάλει το βράδυ να φορτίσει από σχεδόν άδειο που ήταν, δεν ξανάνοιξε.

 

Μου βγάζει το λογότυπο της Microsoft και το σήμα της μπαταρίας στην τελευταία κόκκινη παύλα που εξαντλείται.

Αμέσως εμφανίζει και την ένδεικη ότι φορτίζει και έπειτα σβήνει απευθείας.

 

Όταν το κινητό το βγάλω από τον original (ή άλλο φορτιστή, δοκίμασα κι αυτό) το κινητό δεν ανοίγει ούτε καν για αυτά τα 2 δεύτερα.

Υποψιάζομαι (κι ελπίζω) πρόβλημα μπαταρίας.

 

Το κατάστημα από το skroutz που το πήρα μου έδωσε δυστυχώς με mail το τηλέφωνο της Arvato. Από το τηλέφωνο μου δώσανε τηλέφωνο της Microsoft που με την σειρά τους δεν γνωρίζανε από σέρβις κινητών παρά μόνο για υποδείξεις λειτουργίας ή σέβις Η/Υ και μου στείλανε το λινκ από την σελίδα τους (ήταν κατεβασμένο το λινκ όταν τους πήρα).

 

Αυτό που με ανατρίχιασε ωστόσο με την Αρβάτο είναι πως είπανε πως το κινητό θα κάνει 15 εργάσιμες γιατί θα φύγει για έλεγχο στο εξωτερικό...

 

Εν κατακλείδι βρήκα ότι για δυτική Ελλάδα που βρίσκομαι υπάρχει στην Πάτρα ο Μπακογιάννης Η και Σία ΟΕ. Για τον συγκεκριμένο δεν έχω ακούσει κάτι άσχημο αλλά το πρώτο μείον είναι ότι επιβαρύνομαι και την αποστολή και την παραλαβή με δικά μου έξοδα (Η αρβάτο πληρώνει την επιστροφή). Το καλό είναι ότι μου είπαν πως θα προσπαθήσουν να το λύσουν τοπικά κι αν δεν μπορέσουν, τότε θα το στείλουν έξω. Επίσης η υπάλληλος μιλούσε πιο φυσιολογικά κι όχι ...ρομποτικά όπως η της Αρβάτο.

 

Για το service της Πάτρας έχετε ακούσει/δει καθόλου γνώμες/εμπειρίες?

Πάνε σε Nokia Care.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, εχω κι εγω παρομοιο προβλημα με το κινητο, αλλα δεν ξερω που εχουν στειλει το κινητο για σερβις οποτε δεν ξερω αν ευθυνεται η αρβατο.

Το θεμα εχει ως εξης:

Πριν απο 6-7 μηνες αγορασα το alcatel one touch pop d5 απο τον κωτσοβολο (επαρχεια), ολο αυτο το διαστημα δουλευε καλα, πριν απο τρεις εβδομαδες παω να το ανοιξω ανοιγει η οθονη βγαζει το σημα ανδροιδ με το ρομποτακι πριν φορτωσει το λειτουργικο αλλα τελικα δεν φορτωνε με τιποτα εκανε συνεχως επανεκκινιση την οθονη με το ρομποτακι. Εκανα reset οπως λεει το φυλλο με τις οδηγιες αλλα τιποτα. Πριν 2 εβδομαδες το παω στον κωτσοβολο, τους λεω το προβλημα, το κοιταν, βλεπουν την αποδειξη,

λενε: ''ειναι εντος εγγυησης θα το στειλουμε για σερβις''.

Τους ρωταω: ''που το στελνετε?'' (επειδη ειχα διαβασει αυτο το θεμα με την αρβατο, να ξερω που θα παει)

λενε: ''κατω στην αλκατελ στην αθηνα'',

''καλα'' τους λεω και φευγω.

Χτες με παιρνουν τηλ απο ενα τηλεφωνικο νουμερο του κωτσοβολου και μου λενε: ''η βλαβη στο τηλεφωνο ειναι οτι ειναι σπασμενη η συνδεση φορτισης και δεν καλλυπτεται απο την εγγυηση γιατι ειναι απο κακη χρηση , το κοστος ειναι 90 ευρω''

λεω: ''το τηλεφωνο οσο το ειχα φορτιζε κανονικα, αν ειχε αυτο το προβλημα δεν θα φορτιζε''
λενε:'' εμεις αυτο διαπιστωσαμε σαν βλαβη και γι αυτο δεν ανοιγει το τηλεφωνο''
λεω: ''αυτο ισως εγινε κατα τη μεταφορα, οσο το ειχα φορτιζε κανονικα''
και τους ζηταω ενα τηλ να μιλισω με τον υπευθυνο του σερβις
λενε: ''δεν υπαρχει καποιος να μιλησετε, αυτο ειναι το προβλημα δεχεστε να γινει επισκευη ή οχι?''
εγω επεμενα αλλα αυτη ελεγε ολο το ιδιο, καποια στιγμη που ανεφερα τη γ.γ. προστασιας καταναλωτη ζοριστηκε λιγο, σταματησε για μερικα δευτερολεπτα σαν να μην ηξερε τι να πει αλλα μετα αρχισε παλι τα ιδια.
εγω την λεω: ''το κινητο δεν μου επεσε απο τοτε που το αγορασα πως γινεται να εσπασε? απο μονο του?''
λεει: ''δεν χρειαζεται να πεσει, καθως το συνδεετε για φορτιση εσπασε ειναι ευαισθητο"
και παλι το ιδιο τροπαρι...
τοσο μου εσπασε τα νευρα που αν ημουν Αθηνα θα πηγαινα απο κει και θα την επνιγα!!!
Οποτε την λεω οτι θα ξαναπαρω απο Δευτερα να τους πω τι θα γινει.
Παντως εμενα μου φαινεται οτι λενε ψεμματα για να το βγαλουν εκτος εγγυησης, εσεις τι λετε παιδια? Να παω κατευθειαν για καταγγελια? ή να περασω πρωτα κι απο τον κωτσοβολο εδω να τους τα πω? για να μη μου λενε που το εστειλαν υπαρχει περιπτωση να μην το εστειλαν στην alcatel και να το εχει κρατησει ο κωτσοβολος στην Αθηνα? Εχει δικο του σερβις?
Τι θα ηταν καλυτερο να κανω για να μη με πιασουν κοροιδο? Υπαρχει περιπτωση να εχουν δικιο? Πειτε καμια ιδεα, ριχτε καμια γνωμη γιατι λεφτα δεν περισσευουν...
Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χείριστη εμπειρία απο την arvato!!! 1/10/15 αγόρασα το lumia 640ds.16/10/15 η μισή οθόνη να τρεμοπαίζει και να μαυρίζει.το πήγα στα media markt απ όπου κ το πήρα κ μου είπαν ή το στέλνουν αυτοί στην arvato&μου το επιστρεφουν σε 15 μέρες ή το πάω μονη μου& το παίρνω πίσω πιο γρήγορα λόγω του ότι θα το πάω εγώ&δεν μεσολαβεί courier.οπότε το πήγα εγώ.

απ την arvato τελικά με ειδοποίησαν 15 μέρες μετά να πάω να το πάρω πίσω. Φτάνοντας σπίτι το ανοίγω κ βλέπω οτι η οθόνη συνέχιζε να έχει το ίδιο πρόβλημα.κοιτάζω το χαρτί που μου έδωσαν απ την arvato να δω τι είχαν φτιαξει κ έγραφε ότι δεν βρέθηκε βλάβη.

Τραβάω βιντεάκι με την οθόνη να τρεμοπάζει κ το πάω επι τόπου στα media markt. Τους δείχνω την οθόνη, βλέπουν το πρόβλημα τους εξηγω τι έγινε με την arvato, τους δίνω&το βιντεακι που τράβηξα&αναλαμβανουν να το στειλουν στην arvato στις 3/11/15 (μαζί με το βιντεάκι).

Στις 20/11παίρνω τηλέφωνο στα media markt να δω τι γινεται με το κινητο& μου λενε οτι το ειχαν παραλάβει στις 19/11 πίσω, πάλι με την ένδειξη ότι δεν βρέθηκε βλάβη. Παρ ολ αυτά το άνοιξαν στα media markt&φυσικα είδαν ότι υπάρχει ακόμα η βλάβη, οπότε&προσπαθουν να επικοινωνήσουν με την arvato για να δουν τι θα γίνει.

Στο ενδιάμεσο τηλεφώνησα κ στην microsoft, είπα για το πρόβλημα με την arvato & μου ειπαν οτι μονο αυτή η εταιρεία ειναι εξουσιοδοτημένο service κ οτι θα γίνει ότι μου πουν αυτοί, οπότε καμία απολύτως βοήθεια απ την microsoft. Επίσης, τηλεφώνησα&σε 3 καταστήματα nokia care(μου το προτειναν&αυτο απ την microsoft), αλλά κ τα 3 καταστήματα μου είπαν οτι θα στείλουν το κινητό στο service. Ρώτησα ποιό service? η απάντηση ήταν arvato.

Αποτέλεσμα? αγόρασα κινητο το οποίο δεν έχω. Η microsoft δεν μπορει να κάνει ΤΙΠΟΤΑ, στην arvato μαλλον χρειάζονται επίσκεψη σε οφθαλμίατρο ή αλλαγή προσωπικού κ τα νεύρα μου είναι σπασμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο συνηγορο του καταναλωτη και εσυ....! εκει, πηξε τους, γιατι εκει μεσα ειναι τελειως λαμογια! εγω περιμενω απο τον σεπτεμβριο ακομα να μου κανουν ανανεωση της εγγυησης, κανουν τους κινεζουν, πριν 4 μερες ομως ελαβα κοινοποιηση μιας επιστολης που τους εστειλαν απο τον συνηγορο ρωτωντας γιατι δεν εχουν απαντησει ακομα σχετικα με την ανανεωση της εγγυησης...  να πας για αντικατασταση, εαν τους αφησεις χαλαρους θα ξεμπλεξεις μετα απο 2-3 χρονια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Είμαι καινούριος στο forum, σας βρήκα ψάχνοντας λύση για το SONY XPERIA E4 που σβήνει η οθόνη του. Διάβασα όσα έχετε γράψει για την arvato και τρόμαξα. Η αλήθεια είναι πως από την Sony Xperia customer care (80111810810) με παρέπεμψαν στην Arvato. Μετά από όσα διάβασα εδώ, τους ξανατηλεφώνησα και μου έδωσαν τα στοιχεία ακόμα μίας εξουσιοδοτημένης εταιρείας sony service, την Link.png Site: OMNITECH Κλεισθένους 231 στον Γέρακα. Ακόμη, ψάχνοντας στο Google βρήκα και την Link.png Site: Mega Service Hellas στη Λυκόβρυση Αττικής, Λεωφ.Αμαρουσίου 5.

Τις παραθέτω προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων, με μία επιφύλαξη για την mega αφού δεν μου είπαν κάτι γι'αυτούς από τη SONY. Προσωπικά κλίνω προς την omnitech, αλλά θα ήθελα να ακούσω και τη γνώμη σας, ειδικά αν κάποιοι έχουν εμπειρία από το service αυτών των δύο εταιρειών.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Omnitech απο εμενα,αν και εχουν τεχνικους αστερια (ξερω 2 που δουλευαν παλιοτερα στην Astra Service και αλλου) που μπορουν ας πουμε να σου λυσουν το προβλημα με 2 κινησεις πανε βαση εταιριας και ελεγχου απο την Sony κατευθειαν απο τα μηχανηματα τους By the Book.

Standar διαδικασιες που πρεπει να ακολουθηθουν κατα γραμμα (ειδικα στο ευαισθητο κομματι των "αδιαβροχων κινητων").

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...