Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 Τους επισκεφτηκα σημερα...Το καλο ειναι οτι δεν υπαρχει καποια χρεωση σε περιπτωση μη επισκευης του(τουλαχιστον για τo lenovo του γνωστου μου). Το ποσο των 185 ευρω που μου ζητησαν οφειλεται στο οτι "ελειπαν καποια εξαρτηματα απο το εσωτερικο της συσκευης". Το κινητο δεν ειχε ανοιχτει απο καποιον αλλον, επομενως ειτε θα ελειπαν απο την αρχη, ειτε κατι βρωμαει εδω περα...Αυτος ειναι και ο λογος που δεν το καλυπτει η εγγυηση, απ'οτι μου ειπαν. Αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας...

 

Ναι, γιατί ως γνωστών τα σμαρτφόν των 8-10 χιλιοστών έχουν ααααάπλετο χώρο και χωράνε αβέρτα-κουβέρτα άχρηστα εξαρτήματα, που μπορεί να λείπουν κιόλα και παρ' όλα αυτά να δουλεύει η συσκευή.

 

Ο,τι να 'ναι όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

 

Εγώ πάλι αρχίζω να πιστεύω πως η αντιμετώπιση εκεί είναι διαφορετική ανάλογα με τον κατασκευαστή της συσκευής και τη συμφωνία που έχει κάνει με την arvato! Είναι η δεύτερη φορά που τους πήγα το Sony Ζ3  μεσα στον ένα χρόνο που το έχω και πάλι το παρέλαβα άριστο, με νέα οθόνη, μπαταρία κλπ. Είχε ξεκολλήσει πάλι η πρόσοψη μάλλον λόγω θερμοκρασίας. Πρακτικά δηλαδή μου "φρεσκάρουν" τη συσκευή με νέα οθόνη και μπαταρία κάθε 3-4 μήνες και όλα αυτά δωρεάν μιας και είναι μέσα στην εγγύηση! Και τις 2 φορές μου άλλαξαν τα ίδια πράγματα και πρακτικά αν μου έδιναν νέα συσκευή θα κόστιζε λιγότερο από το συνολικό κόστος των ανταλλακτικών.

 

Ειδικά τώρα τη δεύτερη φορά που είχε ξεκολλήσει στην αρχή των διακοπών, περίμενα να ακούσω και γω για υγρασίες κλπ μιας και το είχα με την οθόνη να χάσκει δίπλα απο το κύμα και γενικώς σε συνθήκες με τρελή υγρασία. Παρόλα αυτά δεν είπαν το παραμικρό και σε 4 ημέρες απο την παράδοση, η συσκευή ήταν και πάλι έτοιμη.

 

:)

 

PS: Θα μου επιτρέψετε όμως εντελώς αυθαίρετα και προσωπικά, να θεωρώ πως το 85-90% των "καταγγελιών" που διαβάζω (για όλες τις εταιρίες & περιπτώσεις, όχι μόνο για την arvato), οφείλονται στους ίδιους τους χρήστες που προσπαθούν να ξεγελάσουν την εταιρία σχετικά με το ποιος φταίει για το πρόβλημα. Και επιβεβαιώθηκα ως προς αυτό στο χρόνο που περίμενα εκεί στην ουρά και άκουγα τι έλεγε ο καθένας στις κοπελες που παρέδιδε τη συσκευή του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

Ακριβώς το ίδιο μου είπε φίλος τεχνικός στα μεντια. Πόσα λέει στέλνουν στην αρβατο και τα βγάζει με υγρασία.. Παίζει να τα ψεκαζουν για να τελειώνει το θέμα με εγγύηση/αποκατάσταση..

 

Και σκέφτομαι να πάρω ένα λουμια. Την αραβατο έχουν και αυτά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

PS: Θα μου επιτρέψετε όμως εντελώς αυθαίρετα και προσωπικά, να θεωρώ πως το 85-90% των "καταγγελιών" που διαβάζω (για όλες τις εταιρίες & περιπτώσεις, όχι μόνο για την arvato), οφείλονται στους ίδιους τους χρήστες που προσπαθούν να ξεγελάσουν την εταιρία σχετικά με το ποιος φταίει για το πρόβλημα. Και επιβεβαιώθηκα ως προς αυτό στο χρόνο που περίμενα εκεί στην ουρά και άκουγα τι έλεγε ο καθένας στις κοπελες που παρέδιδε τη συσκευή του...

σιγουρα και αυτο οτι δηλαδη υπαρχουν ατομα που θα το εχουν ριξει μεσα στο νερο ή θα εχουν κανει δεν ξερω τι και για να γλυτωσουν ενα μεγαλο κοστος επισκευης ειδικα σε ακριβα κινητα θα λενε 1002 δικαιολογιες που δεν στεκουν.ανεκαθεν υπηρχαν αυτα.απλα μου βρωμαει ο τυπος των παραπονων που ακουγεται.οχι οτι αργουν οχι κατι αλλο αλλα κινητο με υγρασια και να λειπουν πραγματα.πολυ παραξενο pattern δηλαδη.το κακο ειναι οτι ειναι μια εταιρεια που εχει παρα πολλες αντιπροσωπειες(μεχρι και routers πηγαινουν καποιοι παροχοι για ελεγχο εκει) που αυτο ειναι και κακο και καλο.καλο γιατι μπορει να δειχνει το κυρος μιας εταιρειας που την εμπιστευονται πολλοι αν και στην ελλαδα δεν υπαρχουν και πολλα μεγαλα service για τετοια αλλα ταυτοχρονα κακο οτι παει λιγο σαν μονοπολιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Έχει φθαρεί το κάλυμα στο usb του Z3 με αποτέλεσμα να μην σφραγίζει καλά και να ανοίγει από μόνο του σε άσχετες στιγμές. Όσοι έχετε εμπειρία με την Arvato, τι πιθανότητες υπάρχουν:

 

1 - Να μου πουν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση επειδή είναι rooted (άσχετα που το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με S/W);

 

2 - Να μου το επισκευάσουν επιτόπου; Εννοείται αφού τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν έχουν το ανταλλακτικό. Δεν φαντάζομαι ότι θέλει πάνω από 5 λεπτά για να αντικατασταθεί αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει φθαρεί το κάλυμα στο usb του Z3 με αποτέλεσμα να μην σφραγίζει καλά και να ανοίγει από μόνο του σε άσχετες στιγμές. Όσοι έχετε εμπειρία με την Arvato, τι πιθανότητες υπάρχουν:

 

1 - Να μου πουν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση επειδή είναι rooted (άσχετα που το πρόβλημα δεν έχει καμία σχέση με S/W);

 

2 - Να μου το επισκευάσουν επιτόπου; Εννοείται αφού τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν έχουν το ανταλλακτικό. Δεν φαντάζομαι ότι θέλει πάνω από 5 λεπτά για να αντικατασταθεί αυτό.

το 1 κανονικα δεν μπορουν να στο πουν.

το 2 δυσκολακι γενικοτερα σε service να μην τους το αφησεις.θα πρεπει να το συννενοηθεις μπας και το παρεις απλα πιο γρηγορα.το βασικο ειναι αν θα στο πιασουν στην εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δευτέρα - Τρίτη είναι να στείλω ένα Huawei g 750 επειδή δεν λειτουργεί η μισή οθόνη τι ελπίδες έχω να είναι μέσα στην εγγύηση και να μην χρειαστεί να πληρώσω? (αυτό το έπαθα σήμερα, ενώ δούλευε κανονικά το βράδυ σήμερα δεν ξέρω τι το έπιασε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπιζω να μην το χτυπησες καπου και εχει παθει ζημια αν και θα φαινοταν σπασιμο τοτε.κατα τα αλλα ναι εγγυηση πιανεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω διαβάζοντας ολα τα παραπάνω πηγα πολυ επιφυλακτικός το Sony Z μου για επισκευή εντός εγγύησης, το κινητό ειχε καμένη πλακέτα και επισκευάστηκε μέσα σε 2 μέρες χωρίς καμιά επιβάρυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τελικά, η Sony μου επιβεβαίωσε ότι το Z3 μου είναι εντός εγγύησης, φίου. Πήγα και στην Arvato να ρωτήσω αν γίνεται επιτόπου επισκευή και μου είπαν -αναμενόμενο- όχι. Δεν πειράζει, θα πάω μεθαύριο να τους το αφήσω και επί τη ευκαιρία θα τους πω να μου επισκευάσουν και την οθόνη που σε ένα σημείο έχει μωβ απόχρωση σε μαύρο φόντο (το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχει και το Z3C της συζύγου, πολύ περίεργο).

 

Θα κάνω ένα ευχέλαιο πριν πάω αύριο να τους αφήσω το κινητό, γιατί η πρώτη εντύπωση που μου άφησαν ήταν αρκετά αρνητική: επί πέντε μέρες σερί δεν σήκωναν τα τηλέφωνα τις εταιρείας. :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μου εξηγησει καποιος σε αυτην την ζωη πως η arvato βγαζει ολα τα κινητα με υγρασια .

α.ειμαστε στην ελλαδα δεν ειμαστε στην τροπικη ζωνη του αμαζονιου.

β.τα μισα κινητα αντεχουν κατι υγρασιες μεχρι 90 + τις 100 αρκει να μην ειναι condensing

Δεν ειναι αποκλειστικο "κολπο" της Arvato αυτο αλλα ουτε και καινουργιο.

 

Ειχα φιλο παλια σε Nokia Center (Τοτε που το Symbian ηταν στα πανω του και το 80% ειχε NOKIA) και μου ειχε εκμυστηρευτει οτι ειναι ο πιο ευκολος τροπος να στο βγαλουν εκτος εγγυησης χωρις μα μου για να μη μπλεκουν μιας και θα επρεπε να κανουν ολοκληρη διαδικασια με αποστολες εξω καθυστερηση εβδομαδων και γκρινια.

 

Οποτε τους εβγαινε πιο φτηνα απο το να σε πεταξουν εκτος με την αναφορα του μετρητη υγρασιας που εχουν τα κινητα μεσα αν ηταν βαρβατο προβλημα ;)

Και αν ηθελες να το επισκευασεις εκτος εγγυησης ολα τα λεφτα πηγαιναν στην τσεπη τους.

 

Εδω σε κατι μπαρμπαδες με 8 θηκες και χρηση 1 τηλεφωνο την εβδομαδα,τους ελεγαν δικαιολογιες για ιδρωμενα αυτια :)

 

Τωρα βεβαια στον Γερακα που εχει το Service μια εταιρια για τα αδιαβροχα Sony Samsung κλπ (μου διαφευγει το ονομα) περνανε τα κινητα απο 100 τεστ και ολα αυτα τα αποτελεσματα πηγαινουν στους Servers της Sony με την μια ωστε να διασφαλισθει η στεγανοτητα τους και η αξιοπιστια του ελεγχου (μαλλον παιζει να παρει και αλλες αντιπροσωπειες συντομα)

 

Edit:http://www.omnistore.gr/extra_info_pages.php/pages_id/10

Omnitech λεγεται τελικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω απορία αυτό.

 

Πώς βγάζουν τα αδιάβροχα κινητά εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας; Οξύμωρο πολύ.

 

Α καλα αυτο το θεμα θελει πολυ συζητηση και συνηθως ο πελατης ειναι αυτος που φτιαιει.

 

Οταν λες οτι ενα κινητο ειναι αδιαβροχο με πιστοποιησεις IP67 IP68 κ.ο.κ. αφορα την εργοστασιακη του κατασταση,

 

Τωρα αν ο αλλος παρει ενα 67αρι χοντρα χοντρα γιατι ειναι "αδιαβροχο" και αποφασισει να το βαλει σε ενα ψαροντουφεκο και να τραβαει βιντεο προφανως και ειναι αξιος της μοιρας του.

 

Επισης σε ενα 68αρι αν εχει φαει 100 τουμπες και εχει παραμορφωθει το σασι ή το εσωτερικο λαστιχο μονωσης και σε καποιο σημειο παρει νερα δεν σου φταιει η εταιρια.

 

Επισης ανοιχτα καπακια USB ακουστικων παιζουν ρολο.

 

Χανουν την στεγανοτητα τους και οταν μιλαμε για κινητα 8mm και η παραμικρη τουμπα ή ακομα και οταν το βαζεις στην κωλοτσεπη και κατσεις πανω τους ευκολα μπορει να φερει αυτα τα αποτελεσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επίσης ας σταματήσουμε να λέμε τα κινητά "αδιάβροχα". Έχουν απλά μια πιστοποίηση αυξημένης αντοχής στην υγρασία κλπ. Το ότι δεν παίρνουν νερό μέσα όταν τα βουτάμε εντελώς μέσα στο νέρο είναι σχεδόν θέμα ...τύχης! Φταίει βέβαια και η sony με τη διαφημιστική της καμπάνια...

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...