Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα bezels του πάντως δεν τα αλλάζουν (μιας και αποτελούν μέρος όλου του "σασί") και δεν είχα ούτε έχω σημάδια περιμετρικά.

 

Και γω την πρώτη φορά που το πήγα δεν πίστευα πως θα γίνει κάτι καλό και περίμενα να εκνευριστώ (ειδικά όταν φτάνεις στο ισόγειο εκεί για να πάρεις το ασανσέρ και διαβάζεις τη λέξη "Απατεώνες" που έγραψαν πάνω στην ταμπέλα τους :P) αλλά και τις 2 φορές όλα πήγαν καλά!

 

Τους είπα όμως τη δέυτερη φορά πως το κόστος των ανταλλακτικων και τις 2 φορές, ξεπέρασε ήδη την αξία της συσκευής και θα τους ήταν πιο οικονομικό αν μου έδιναν νέο... Με βάση τα έγγραφα με τα ανταλακτικά, τα έψαξα ένα ένα στο ebay κλπ και υπολόγισα το συνολικό κόστος στα 190-200 ευρώ τη φορά! :)

ναι πολλες φορες τα ανταλλακτικα ειναι πιο ακριβα απλα βαση διαδικασιας δεν στο κανουν αντικατασταση δυστυχως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Το πόσταρα πριν μερικές ημέρες σε άλλο topic, αλλά νομίζω πως εδώ ταιριάζει καλύτερα:

 

Τους πήγα το Z3 μου την προηγούμενη Δευτέρα. Το πήγα ο ίδιος στα κεντρικά τους στον Κηφισό για να μη μπλέκω με ενδιάμεσα καταστήματα, μεταφορές με courier κλπ κλπ. Το μπροστινό τζάμι φαινόταν να είχε ξεκολλήσει στο πάνω μέρος στο σημείο που ενώνεται με το πλαίσιο και πλεον φαινόταν πως "μπάζει" το εσωτερικό του μιας και οι ενδείξεις στο βαρόμετρο δεν άλλαζαν όταν πίεζα ελαφρά τη συσκευή.

 

Το κινητό ήταν από την Cosmote και το είχα πειράξει αλλάζοντας απλά τη Rom με άλλη (με το flashtool) για να πετάξω όλες τις βλακείες της cosmote (boot screen, apps κλπ). Πριν τους το πάω όμως του ξαναπέρασα την αρχική rom της cosmote καλού κακού. Την απόδειξη δεν τη ζήτησαν μιας και μόλις σκάναραν το IMEI μου είπαν πως έχει ενεργή εγγύηση 2 ετών από τον κατασκευαστή.

 

Την Τετάρτη έλαβα sms πως πέρασε τον έλεγχο και είναι προς επισκευή εντός της εγγύησης και την Πέμπτη το παρέλαβα μετά από νεότερο sms. Η συσκευή ήταν μέσα σε κουτάκι με προστατευτικά αυτοκόλλητα και σακουλάκι και μάλιστα είχαν βάλει μέσα και 2 προστατευτικές μεμβράνες για την πρόσοψη και το πίσω μέρος (άσχετα που δεν θα τις βάλω μιας και τα σιχαίνομαι όλα αυτά).

 

Μαζί μου έδωσαν και 2 σελίδες Α4 με όλες τις αλλαγές εξαρτηματων που έκαναν! Άλλαξαν όλη την οθόνη (μιας και παει σετ όλο το μπροστά), την μπαταρία (δεν είχα ποτέ πρόβλημα), τα ηχεία (ούτε με αυτά είχα θέμα), εσωτερικές καλωδιοταινίες, αυτοκόλλητα και όλα τα σημεία στεγανοποίησης. Το πιο σημαντικό είναι πως πλεον είναι σα να έχω μια εντελώς νέα συσκευή μιας και διόρθωσαν όλα τα σημεία που με ενοχλούσαν από τη στιγμή που το αγόρασα. Η οθόνη έδεσε άψογα και εξαφανίστηκαν και ορισμένα κενά που είχε από τη "μαμά" της η συσκευή καθώς και ένα σημείο στα δεξια που όταν το χάιδευα με το δάχτυλο, το ένιωθα να βρίσκει λίγο σαν ξυράφι (έχουμε πει πως είμαι ψείρας μέχρι αηδίας...). Επιπλέον στερέωσαν με ακόμη καλύτερη ακρίβεια τις 4 προστατευτικές γωνίες που υπάρχουν στο πλαίσιο.

 

Είχα διαβάσει και γω τα χειρότερα κατά καιρούς και πηγα με "κρύα καρδιά", αλλά η προσωπική μου εμπειρία μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί.  :)

 

έχω το ίδιο σχεδόν κινητό, z3 compact, και ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την οθόνη να έχει "ξεκολλήσει" απ'το πλαίσιο στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης. πολύ περίεργο, δεν ξέρω αν παίζει κάτι με το συγκεκριμένο πρόβλημα. αύριο θα το πάω στην Αρβάτο και ελπίζω να έχω την ίδια αντιμετώπιση με τον φίλο billdanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, την περασμένη εβδομάδα και αφού έστειλα την συσκευή για 4η φορά, μου την αντικατέστησαν. Το πρόβλημα υπήρχε απο τις 10/6 μέχρι και τις 14/9 οπου το τηλέφωνο εκανε βόλτες και ερχόνταν ανεπισκεύαστο, ασχετα εαν τα χαρτιά εγραφαν τα δικά τους...

ειχαν κάνει αναβάθμιση, αλλαγή πλακέτας και ξανα αναβάθμιση, μέχρι που στο τέλος και αφού έστειλα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, έγινε η αντικατάσταση. Έλαβα νέα συσκευή η οποια επιτέλους παίζει καμπάνα

ΟΜΩΣ! δεν εκαναν ανανέωση της εγγύησης ώς οφειλαν, αντ'αυτού μου λένε ολα οκ? ευχαριστημένος? η εγγύηση ακολουθεί την προηγούμενη, ασχετα αν αντικαταστάθηκε η συσκευή σου. Δηλαδή, εχω εγγύηση για 7 ακόμα ημέρες ενώ για το τρίμηνο που το ειχαν αυτοί χωρίς να δουλεύει, ούτε λόγος.... Αυτό ισχύει οχι λόγω παραξενιάς μου αλλά βάσει του Άρθρο 5, παρ. 5, ν. 2251/1994

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

 

περιμένω νεότερα απο τον συνήγορο μιας και δεν εχει κλείσει η καταγγελία...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπλεξαν οι καημενοι,γουσταρω που δεν ειμαι ο μονος καταγγελιακιας και χαλαω το party των απατεωνων,

 

Μη κλεισεις τιποτα!Κυνηγα τους!

Εκτος αν σου εκαναν αλλαγη με refurbished που δεν παρεχουν ολοκληρη εγγυηση με τιποτα ψιλα γραμματακια και συμφωνησες με την υπογραφη κατα την παραλαβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχει τετοιο σεναριο.

Στην δευτερη-τριτη-τεταρτη αποστολη ζητησα γραπτα αντικατασταση συσκευής και ΟΛΑ τα εντυπα καθε φορα τα κοινοποιούσα στον συνήγορο. Για να καταλαβεις, η καταγγελια που πήγε στα μέσα Αυγούστου στην Arvato (επειδη εγινα αποδεκτης κοινοποιησης) ηταν 19 σελίδες!

 

Δεν υπάρχει αντικατάσταση με refurbished, υπάρχει αντικατάσταση με νέα (παιζει να ειναι ανακατασκευής, δεν μπορείς να το ξέρεις) και ΝΕΑ εγγυηση! μίλησα την Παρασκευή με τον συνήγορο και μου λενε, αν θες το σταματάς εδώ εαν θες συνεχίζουμε για την εγγύηση, εννοείται οτι εφ'οσον πήρες νεα συσκευή, παίρνεις και νέα εγγύηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι απιστευτα εκνευρισμενος με την :X την αρβατο.

το lumia 640 μου εμφανιζει κατι κυλιδες στην οθονη, οταν ειναι κλειστο και κατω απο δυνατο φως ειναι ολα οκ.

αυτο μπορει να φανει καθαρα μονο σε λευκο φοντο και ειναι αντιαισθητικο στο ματι.

 

το πηγα προχτες τους ειπα το προβλημα, το κατεγραψε η κοτα στην κατασταση και σημερα το πηρα πισω ΧΩΡΙΣ αλλαγμενη οθονη, με επανεγκατασταση λογισμικου και φορματ, που ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, αλλα ετσι κανουν σε ολα τα τηλεφωνα που παραλαμβανουν μου ειπε ενας κεφτες  τεχνικος που το επαιζε και εξυπνος (και οσο τον εβλεπ αμου εσπαγε περισσοτερο να νευρα). και οταν του εδειξα ξανα το θεμα της οθονης μου γυρναει στην Εναρξη και μου λεει "τωρα το βλεπεις? ε? βλεπεις τις κυλιδες?", λεω "οχι". και αρχισε να μου λεει κατι :X :X  για τον τεχικο που πρεπει να φτιαξει ενα Χ αριθμο μεσα στην ημερα και κατι κουλα.

 

εν τελη δεν εχουν οθονες σε στοκ εδω περα και επρεπε να παει εξωτερικο για κανα 10ημερο. το πηρα πισω και καλεσα αλλο σερβις της νοκια στη θηβων και μου ειπε η γυναικα οτι εχει οθονη στο μαγαζι να την αλλαξει αφου το δει πρωτα.

 

οταν ομως καλεσα χτες να δω πως παει η επισκευη μου ειπε μια αλλη κοτα στο τηλεφωνο οτι ηθελαν το μοτιβο/κωδικο του τηλεφωνου για να κανουν τους ελεγχους τους, τους ειπα τον κωδικο για το ξεκλειδωμα ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΤΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΜΑΤ?????????

 

ποσο απαρεδκτο σερβις ειναι, διαβαζα πριν λιγες μερες τα προηγουμενα ποστ και τωρα το ειδα και με τα ματια μου.

μια καταγγελια στην microsoft/nokia δεν μπορουμε να κανουμε να τους απαγορεψουν το σερβις εκει περα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι απιστευτα εκνευρισμενος με την :X την αρβατο.

το lumia 640 μου εμφανιζει κατι κυλιδες στην οθονη, οταν ειναι κλειστο και κατω απο δυνατο φως ειναι ολα οκ.

αυτο μπορει να φανει καθαρα μονο σε λευκο φοντο και ειναι αντιαισθητικο στο ματι.

 

το πηγα προχτες τους ειπα το προβλημα, το κατεγραψε η κοτα στην κατασταση και σημερα το πηρα πισω ΧΩΡΙΣ αλλαγμενη οθονη, με επανεγκατασταση λογισμικου και φορματ, που ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, αλλα ετσι κανουν σε ολα τα τηλεφωνα που παραλαμβανουν μου ειπε ενας κεφτες  τεχνικος που το επαιζε και εξυπνος (και οσο τον εβλεπ αμου εσπαγε περισσοτερο να νευρα). και οταν του εδειξα ξανα το θεμα της οθονης μου γυρναει στην Εναρξη και μου λεει "τωρα το βλεπεις? ε? βλεπεις τις κυλιδες?", λεω "οχι". και αρχισε να μου λεει κατι :X :X  για τον τεχικο που πρεπει να φτιαξει ενα Χ αριθμο μεσα στην ημερα και κατι κουλα.

 

εν τελη δεν εχουν οθονες σε στοκ εδω περα και επρεπε να παει εξωτερικο για κανα 10ημερο. το πηρα πισω και καλεσα αλλο σερβις της νοκια στη θηβων και μου ειπε η γυναικα οτι εχει οθονη στο μαγαζι να την αλλαξει αφου το δει πρωτα.

 

οταν ομως καλεσα χτες να δω πως παει η επισκευη μου ειπε μια αλλη κοτα στο τηλεφωνο οτι ηθελαν το μοτιβο/κωδικο του τηλεφωνου για να κανουν τους ελεγχους τους, τους ειπα τον κωδικο για το ξεκλειδωμα ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΑΤΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΜΑΤ?????????

 

ποσο απαρεδκτο σερβις ειναι, διαβαζα πριν λιγες μερες τα προηγουμενα ποστ και τωρα το ειδα και με τα ματια μου.

μια καταγγελια στην microsoft/nokia δεν μπορουμε να κανουμε να τους απαγορεψουν το σερβις εκει περα?

Γιαί δε πήγες σε Nokia Care ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η πρωτη μου κινηση την δευτερα ηταν αυτη, και μου ειπε, τραβα αρβατο θα το δουν εκει και ισως στο αλλαξουν επιτοπου χωρις να μεινεις χωρις τηλ για κανα 10ημερο.

 

και το πιο ωραιο ξερεις ποιο ειναι? οτι τωρα που το εχω στα χερια μου (ανεπισκευαστο εννοειται) στην προσπαθεια επαναφορας, απαυτοθηκε το backup στο onedrive και πρεπει να ξεκινησω απο την αρχη παλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο εξπυνακιας μου ειπε επισης οτι σιγα σιγα το σερβις της νοκια/microsoft σταματαει για ελλαδα, μαλλον το επισημο θα εννοουσε.

απο εδω και περα θα πρεπει να προσευχομαστε το κινητο που θα παρουμε να μην χει σερβις την αρβατο και πρωτα απο ολα να μην βγαλει κανενα προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο εξπυνακιας μου ειπε επισης οτι σιγα σιγα το σερβις της νοκια/microsoft σταματαει για ελλαδα, μαλλον το επισημο θα εννοουσε.

απο εδω και περα θα πρεπει να προσευχομαστε το κινητο που θα παρουμε να μην χει σερβις την αρβατο και πρωτα απο ολα να μην βγαλει κανενα προβλημα

Από τα Nokia Care τα στέλνουν έξω πλέον...απότι θυμάμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαραδεκτα πραγματα και οχι μονο για νοκια αλλα για ολες. να φευγουν συσκευες εξωτερικο με αεροπλανα, στην πορεια κιολας να κοπανηθουν πουθενα οπως τα πετανε περα δωθε οι υπάλληλοι των μεταφορικων, και μετα να σου πουν, "ξερεις μας ηρθε σε μορφη λεγκο και δεν στο φτιαξαμε, α και που εισαι, σκασε και κανα 30αρι για τον ελεγχο που καναμε".

 

εγραψα στη microsoft ελλας, βρηκα σελιδα παραπονων για τα κινητα και περιμενω απαντηση

να δινεις 200ρικο για ενα τηλ και να μην μπορεις να βγαλεις ακρη. λυπαμαι  αυτους που αγοραζουν iphone και τρεχουν εδω και εκει. (γιατι διαβασα και σε αλλα φορουμ τρεχαματα με κατοχους iphone.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαραδεκτα πραγματα και οχι μονο για νοκια αλλα για ολες. να φευγουν συσκευες εξωτερικο με αεροπλανα, στην πορεια κιολας να κοπανηθουν πουθενα οπως τα πετανε περα δωθε οι υπάλληλοι των μεταφορικων, και μετα να σου πουν, "ξερεις μας ηρθε σε μορφη λεγκο και δεν στο φτιαξαμε, α και που εισαι, σκασε και κανα 30αρι για τον ελεγχο που καναμε".

 

εγραψα στη microsoft ελλας, βρηκα σελιδα παραπονων για τα κινητα και περιμενω απαντηση

να δινεις 200ρικο για ενα τηλ και να μην μπορεις να βγαλεις ακρη. λυπαμαι  αυτους που αγοραζουν iphone και τρεχουν εδω και εκει. (γιατι διαβασα και σε αλλα φορουμ τρεχαματα με κατοχους iphone.)

Πάρε τηλ στη Microsoft http://www.microsoftstore.com/store/mseea/el_GR/DisplayHelpContactUsPage

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το πόσταρα πριν μερικές ημέρες σε άλλο topic, αλλά νομίζω πως εδώ ταιριάζει καλύτερα:

 

Τους πήγα το Z3 μου την προηγούμενη Δευτέρα. Το πήγα ο ίδιος στα κεντρικά τους στον Κηφισό για να μη μπλέκω με ενδιάμεσα καταστήματα, μεταφορές με courier κλπ κλπ. Το μπροστινό τζάμι φαινόταν να είχε ξεκολλήσει στο πάνω μέρος στο σημείο που ενώνεται με το πλαίσιο και πλεον φαινόταν πως "μπάζει" το εσωτερικό του μιας και οι ενδείξεις στο βαρόμετρο δεν άλλαζαν όταν πίεζα ελαφρά τη συσκευή.

 

Το κινητό ήταν από την Cosmote και το είχα πειράξει αλλάζοντας απλά τη Rom με άλλη (με το flashtool) για να πετάξω όλες τις βλακείες της cosmote (boot screen, apps κλπ). Πριν τους το πάω όμως του ξαναπέρασα την αρχική rom της cosmote καλού κακού. Την απόδειξη δεν τη ζήτησαν μιας και μόλις σκάναραν το IMEI μου είπαν πως έχει ενεργή εγγύηση 2 ετών από τον κατασκευαστή.

 

Την Τετάρτη έλαβα sms πως πέρασε τον έλεγχο και είναι προς επισκευή εντός της εγγύησης και την Πέμπτη το παρέλαβα μετά από νεότερο sms. Η συσκευή ήταν μέσα σε κουτάκι με προστατευτικά αυτοκόλλητα και σακουλάκι και μάλιστα είχαν βάλει μέσα και 2 προστατευτικές μεμβράνες για την πρόσοψη και το πίσω μέρος (άσχετα που δεν θα τις βάλω μιας και τα σιχαίνομαι όλα αυτά).

 

Μαζί μου έδωσαν και 2 σελίδες Α4 με όλες τις αλλαγές εξαρτηματων που έκαναν! Άλλαξαν όλη την οθόνη (μιας και παει σετ όλο το μπροστά), την μπαταρία (δεν είχα ποτέ πρόβλημα), τα ηχεία (ούτε με αυτά είχα θέμα), εσωτερικές καλωδιοταινίες, αυτοκόλλητα και όλα τα σημεία στεγανοποίησης. Το πιο σημαντικό είναι πως πλεον είναι σα να έχω μια εντελώς νέα συσκευή μιας και διόρθωσαν όλα τα σημεία που με ενοχλούσαν από τη στιγμή που το αγόρασα. Η οθόνη έδεσε άψογα και εξαφανίστηκαν και ορισμένα κενά που είχε από τη "μαμά" της η συσκευή καθώς και ένα σημείο στα δεξια που όταν το χάιδευα με το δάχτυλο, το ένιωθα να βρίσκει λίγο σαν ξυράφι (έχουμε πει πως είμαι ψείρας μέχρι αηδίας...). Επιπλέον στερέωσαν με ακόμη καλύτερη ακρίβεια τις 4 προστατευτικές γωνίες που υπάρχουν στο πλαίσιο.

 

Είχα διαβάσει και γω τα χειρότερα κατά καιρούς και πηγα με "κρύα καρδιά", αλλά η προσωπική μου εμπειρία μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί.  :)

 

 

 

έχω το ίδιο σχεδόν κινητό, z3 compact, και ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την οθόνη να έχει "ξεκολλήσει" απ'το πλαίσιο στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης. πολύ περίεργο, δεν ξέρω αν παίζει κάτι με το συγκεκριμένο πρόβλημα. αύριο θα το πάω στην Αρβάτο και ελπίζω να έχω την ίδια αντιμετώπιση με τον φίλο billdanos

 

ήμουν πολύ τρομαγμένος με την αντιμετώπιση που θα έχω, λόγω όσων είχα διαβάσει εδώ μέσα, αλλά οφείλω να πω πως είχα υπερβολικά θετική αντιμετώπιση απ'την εταιρεία! μου είπαν σε 3 μέρες, το είχαν έτοιμο σε 2. αλλαγή η οθόνη, αλλά και το πλαίσιο που είχε και μια μικρή γρατζουνιά απο φυσιολογική φθορά και όλα κανονικά μέσα στην εγγύηση. Υπερευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...