Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμβουλέψτε με παρακαλώ!

Χρειάζομαι επισκευή οθόνης (λόγω πτώσης) σε ένα Lenovo K920

Επισκέφτηκα όλα τα καταστήματα επισκευής κινητών στην περιοχή μου και κανείς δεν αναλαμβάνει ούτε και μπορεί να διαθέσει οθόνη για αυτό το μοντέλο.

Επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη της Lenovo στην Αθήνα και μου είπαν πως η εταιρεία που τα αναλαμβάνει είναι η Arvato στα ΚΤΕΛ.

 Να πάω με κάθε επιφύλαξη εκεί ή μήπως να αγοράσω καινούργιο κινητό με βαριά καρδιά για να μην έχω κι άλλα μπερδέματα εκτός από την οθόνη??  :-D  :-D  :-D

Είναι τόσο άσχημα πια τα πράγματα εκεί??

 Ευχαριστώ πολύ! όποιος μπορεί ας με βοηθήσει-κατατοπίσει!  :blink:  :blink:  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εφοσον πληρωνεις και δεν εχεις θεμα με εγγυηση δε νομιζω να σου δημιουργησουν θεμα.

Απλα βγαλτο φωτο με μια εφημεριδα για να φαινεται οτι δεν ειναι χτυπημενο κτλ και οταν το παραδωσεις ζητα χαρτι οτι δεν εχει χτυπηματα κτλ.

Και ελπιζεις να μη σου βγαλουν κατι αλλο στη πορεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα μιλησα ξανα μαζι τους για το 550 . Αποτι μου ειπαν στην νοκια αλεξανδρας μεσα στην βδομαδα θα το χω στα χερια μου. Πρωτα θα ερθουν οι επισκευες Δεκεμβρη κ μετα γεναρη αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ μεσα στην βδομαδα μου τονισαν για να δουμε ...Οχι τιποτα αλλο εχω ενα bberry 8900 το οποιο παρα ειναι vintage ...:P  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα μιλησα ξανα μαζι τους για το 550 . Αποτι μου ειπαν στην νοκια αλεξανδρας μεσα στην βδομαδα θα το χω στα χερια μου. Πρωτα θα ερθουν οι επισκευες Δεκεμβρη κ μετα γεναρη αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ μεσα στην βδομαδα μου τονισαν για να δουμε ...Οχι τιποτα αλλο εχω ενα bberry 8900 το οποιο παρα ειναι vintage ... :P

και γω ακόμα στην αναμονή. Αύριο συμπληρώνω 22 μέρες  :-(  :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω ακόμα στην αναμονή. Αύριο συμπληρώνω 22 μέρες  :-(  :-(

Μετα τις 15 εργάσιμες δικαιουσαι συσκευή αντικατάστασης. Εχουν ενα αρχαιο htc, παρε το και στειλε το πισω οταν ερθει το δικό σου. Μην μασας, απαιτησε το!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα τις 15 εργάσιμες δικαιουσαι συσκευή αντικατάστασης. Εχουν ενα αρχαιο htc, παρε το και στειλε το πισω οταν ερθει το δικό σου. Μην μασας, απαιτησε το!

Δεν το ξερα! ευχαριστώ, next time. Μου παν Πέμπτη (αύριο), αλλά αν έχουν απεργία λόγω της μέρας θα το πά;ρω Παρασκευή. Βλέπουμε...

 

Πάντως αυτό με την απουσία σερβις στην Ελλάδα πρέπει να τους προβληματίσει.

 

Προσωπικά δεν ξανααγοράζω Microsoft, για δικό τους λάθος περιμένω 24 ημέρες με την αυτριανή και ούτε αντικατάσταση συσκευής, μόνο επισκευή (παρ'όλο που πάει 4η φορά σερβις)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωπα! παλι θα σε φτιάξω... κανονικα μετα απο καποιες επισκευές δικαιούσαι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

αγοραζετε προιόντα και δεν εχετε διαβάσει ας πούμε ποτε την νομοθεσία???? τα ιδια μου εκαναν και εμενα στην αρβατο και ειμαστε απο τον ιούλιο στα μαχαίρια... Στην τεταρτη φορα εκαναν αντικατάσταση ΧΩΡΙΣ ανανεωση της εγγύησης. Ο συνήγορος του καταναλωτή εχει διαφορετική άποψη (οπως και η νομοθεσία) οποτε τώρα παλεύουμε για την νέα εγγύηση (εφ'οσον δίδεται νέο S/N)

 

 

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

(Άρθρο 5, παρ. 5, ν. 2251/1994)

 

αυτό με τις 3 επισκεύες δεν το εχω  κρατήσει καπου, θελει ψαξιμο για να σου πω ακριβως τι ισχυει.... Απο την άλλη πάλι, εαν εχεις πάει 4 φορές την συσκευή, τοτε πάλι βάσει του παραπάνω αρθρου, εφ'οσον βραδύνουν την επισκευή (γιατι σίγουρα 4 επισκευές δεν ειναι 5 μέρες στο σύνολο...) τοτε μπορεις είτε να ζητήσεις αντικατάσταση, ή επιστροφή των χρημάτων σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν αναφερει μερες ο νομος απ οτι βλεπω. Αρα τι κανω την παραλαμβανω τη συσκευη η οχι?<br><br><br>

Να τους πω οτι δεν την παραλαμβανω και απαιτω νεα συσκευη? Η την παιρνω και μετα κανω την καταγγελια σε συνηγορο του καταναλωτη...?

 

EDIT: αν δουλευει σωστα η συσκευη δεν θα κανω τιποτα. Θα κανω ελεγχο επιτοπου.

Επεξ/σία από Pseudonumo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τι να σου πω τωρα...αν την παρεις και δουλεψει ΟΚ, εγω θα την ανοιγα μπροστα τους και αν εκανε το ιδιο (δεν ξερω τι σου εκανε) θα ζητουσα αντικατασταση, για να το δουν, δηλαδη το θεμα ειναι ΝΑ ΜΗΝ το παραλαβεις καν, μην υπογραψεις κανενα χαρτι πριν δεις οτι παιζει. Αν σου πουν εστω και ενα μα, συνηγορος να τελειωνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Ε τι να σου πω τωρα...αν την παρεις και δουλεψει ΟΚ, εγω θα την ανοιγα μπροστα τους και αν εκανε το ιδιο (δεν ξερω τι σου εκανε) θα ζητουσα αντικατασταση, για να το δουν, δηλαδη το θεμα ειναι ΝΑ ΜΗΝ το παραλαβεις καν, μην υπογραψεις κανενα χαρτι πριν δεις οτι παιζει. Αν σου πουν εστω και ενα μα, συνηγορος να τελειωνεις</p>

Ναι οκ,ετσι θα γινει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νοκια κεαρ αμπελοκηπων αλεξανδρας απαραδεκτοι. Μολις μιλησα μαζι τους νεα καθυστερηση στην παραλαβη της συσκευης. Θα ερθει τελος της αλλης βδομαδας κ ενω τους το εχω δωσει απο τις 12 ΓΕΝΑΡΗ!!! Κ ενω μου ειχαν πει οτι θα ρθει πεμπτη με παρασκευη τβρα μου τα γυρισαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Νοκια κεαρ αμπελοκηπων αλεξανδρας απαραδεκτοι. Μολις μιλησα μαζι τους νεα καθυστερηση στην παραλαβη της συσκευης. Θα ερθει τελος της αλλης βδομαδας κ ενω τους το εχω δωσει απο τις 12 ΓΕΝΑΡΗ!!! Κ ενω μου ειχαν πει οτι θα ρθει πεμπτη με παρασκευη τβρα μου τα γυρισαν</p>

 

Δε φταινε αυτοι,η microsoft....Απ οτι φανεται ουτε εγω θα το χω αυριο,νεα σμυρνη το αφησα. Θα μαθω αυριο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη περίπτωσή μου, μετά από 3 φορές στο service είχα αντικατάσταση (Huawei P1 και μου έδωσαν Huawei P6). Μετά όταν το P6 είχε κάποια θεματάκια, είπαν ότι η αντικατάσταση δεν έχει καθόλου εγγύηση :P Επειδή τους έχω βαρεθεί τόσα χρόνια, απλά το έφτιαξα μόνος μου... Δυστυχώς, η arvato είναι σαν το περίεργο τρακάρισμα. Δεν είναι να μπλέξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...