Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω παντως με την arvato δεν είχα ποτέ πρόβλημα, δυο φορες που μου χαλασε το Sony Z και τις δυο φορες επισκευάστηκε εντός τριών ημερών με μηδενικό κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας παλαιότερα posts για τα παράπονα από σέρβις στην arvato, εγώ μάλλον ήμουν πολύ τυχερός, μιας και την έχω επισκευτεί 4 φορές (2 για δική μου συσκευή και άλλες 2 για συσκευή της γυναίκας μου, huawei & nokia αντίστοιχα) και ήμουν πλήρως ικανοποιημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγω παντως με την arvato δεν είχα ποτέ πρόβλημα, δυο φορες που μου χαλασε το Sony Z και τις δυο φορες επισκευάστηκε εντός τριών ημερών με μηδενικό κόστος.

 

 

Το έχω ξαναγράψει παλιότερα και γώ. 2 φορές που τους πήγα το Ζ3, η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική! Εκτός αν έχει να κάνει και με τον κατασκευαστή, τις οδηγίες κλπ κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ξαναγράψει παλιότερα και γώ. 2 φορές που τους πήγα το Ζ3, η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική! Εκτός αν έχει να κάνει και με τον κατασκευαστή, τις οδηγίες κλπ κλπ...

 

 

Όταν τόλμησα να γράψω τις (θετικές) εντυπώσεις μου, για την άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων του Sony Xperia Z3 του γιου μου, που παρουσίασε τον ΔΕΚ 2015 και τον ΙΑΝ 2016 (διαφορετικές βλάβες), έπεσαν κάποιοι να με βγάλουν τρελό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 έπεσαν κάποιοι να με βγάλουν τρελό.

 

κοντεψες να τους τρελανεις ολους ρε φιλε..  με ενα επιδιορθωμενο μοντελο κοντεψες να βγαλεις την αρβατο το τεχνολογικο ισοδυναμο της Μαριας Τερεζας και ισαξια της NASA...

τοσο φοβερη εμπειρια ειναι μια εταιρια επισκευης smartphone, τελικα να επισκευασει ενα? εκει φτασαμε? να επικροτουμε τα αυτονοητα?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλησα με την αρβατο και μου ζητησαν 204€ χωρις φπα και τους ειπα οτι δεν τα πληρωνω αυτα για δικη τους ευθυνη και απαντησαν οτι ειχε υγρασια και τους λεω πως να μπει υγρασια στο ζ2; και τους ειπα οτι θα μιλησω με τον συνηγορο του πολιτη και μου ειπαν να μιλησω... Που αλλου να παρω τηλεφωνο για καταγγελια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοντεψες να τους τρελανεις ολους ρε φιλε..  με ενα επιδιορθωμενο μοντελο κοντεψες να βγαλεις την αρβατο το τεχνολογικο ισοδυναμο της Μαριας Τερεζας και ισαξια της NASA...

τοσο φοβερη εμπειρια ειναι μια εταιρια επισκευης smartphone, τελικα να επισκευασει ενα? εκει φτασαμε? να επικροτουμε τα αυτονοητα?

 

Έχω μάθει στη ζωή μου να σέβομαι την άποψη του άλλου, όπως την παραθέτει, άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ μ' αυτήν, σε αντίθεση μ' εσένα που δεν μπορείς να δεχτείς διαφορετική άποψη από τη δική σου.

 

Προσπάθησε να καταλάβεις, επιτέλους, ότι και οι άλλοι μπορούν (και πρέπει) να έχουν άποψη, ακόμη και αν αυτή είναι διαφορετική από τη δική σου.

 

Τέλος από εμένα σ' αυτή την αδιέξοδη (και ανώφελη) συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκλεισες αν θυμαμαι με τo "τα σχολια δικα σας" σε εκεινο το post.

Σχολιασαμε και τρελαθηκες!

Δεν σου αρεσε αυτο που ακουγες απο ατομα του χωρου που ξερουν και τι γινεται πισω απο την Reception αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα.

Δεν μπορεις να εχεις παντα δικιο και οσο γρηγοροτερα το καταλαβεις τοσο δεν θα σε βλεπουμε και εμεις συνεχεια σε αυτο το thread να ζητας επιβεβαιωση για την υποδειγματικη συμπεριφορα της Arvato στην συγκεκριμενη περιπτωση που σου εξηγησαμε τι παιζει.

Στο καλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εκλεισες αν θυμαμαι με τo "τα σχολια δικα σας" σε εκεινο το post.

 

Σχολιασαμε και τρελαθηκες!

 

Δεν σου αρεσε αυτο που ακουγες απο ατομα του χωρου που ξερουν και τι γινεται πισω απο την Reception αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα.

 

Δεν μπορεις να εχεις παντα δικιο και οσο γρηγοροτερα το καταλαβεις τοσο δεν θα σε βλεπουμε και εμεις συνεχεια σε αυτο το thread να ζητας επιβεβαιωση για την υποδειγματικη συμπεριφορα της Arvato στην συγκεκριμενη περιπτωση που σου εξηγησαμε τι παιζει.

 

Στο καλο!

 

 

Ώπα μισό λεπτό, χαλάρωσε!

 

Δεν με απασχολεί τι γίνεται πίσω από το κάθε γκισέ! Και γω με την πλευρά μου ξέρω πως και τις 2 φορές τους πήγα το Ζ3, σε 3 εως 4 ημέρες έλαβα sms για να πάω να το παραλάβω! Και στις 2 περιπτώσεις ενώ το πρόβλημα ήταν στο μπροστινό τζάμι που ξεκολλούσε η οθόνη στη γωνία, μου άλλαζαν εκτός από την οθόνη και την μπαταρία και δεκάδες άλλα εξαρτήματα.

 

Για αυτά λάμβανα κάθε φορά 3 σελίδες με τις περιγραφές των ανταλλακτικών τα οποία μπορούσα να εντοπίσω και online μιας και είχαν σωστούς κωδικούς κλπ. Επιπλέον η συσκευή μου ερχόταν σε χάρτινη συσκευασία με μεμβράνες προστασίας και μαζί με 2 προστατευτικά οθόνης και πλάτης.

 

Ε, sorry αν στο χαλάω αλλά στα δικά μου μάτια η αντιμετώπιση που είχα ήταν υποδειγματική! Δεν μπορώ να τους "κράξω" επειδή κάποιος άλλος είχε μια διαφορετική εμπειρία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντός η περισσότεροι έχουν αρνητική εμπειρία με το service της συγκεκριμένης εταιρίας τι να το κάνω εγώ αν το 30% των πελατών εξυπηρετηθηκε και το άλλο 70% εννοώ πάνω σε εγγύηση η πλήρωσε η έμεινε με το τηλ. στο χέρι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα το ποσοστο δε νομιζω να παιζει στο 30-70.

Αλλα και ενα 85 ικανοποιημενοι 15 οχι,ειναι μεγαλο το ποσοστο.

Και στη τελικη σερβις αντιπροσωπεια που η δουλεια του ειναι να εφαρμοζει εγγυησεις και δε το κανει καλα!

Στα sony απο οτι εχω καταλαβει δε κανουν βλακειες,λογικα θα υπαρχει καμια εντολη.

Παντως με ενα samsung που τους ειχα χρειαστει πριν χρονια,η τσαπατσουλια και η ταλαιπωρια πηγαινε συννεφο.μη τα ξαναγραφω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώπα μισό λεπτό, χαλάρωσε!

 

Δεν με απασχολεί τι γίνεται πίσω από το κάθε γκισέ! Και γω με την πλευρά μου ξέρω πως και τις 2 φορές τους πήγα το Ζ3, σε 3 εως 4 ημέρες έλαβα sms για να πάω να το παραλάβω! Και στις 2 περιπτώσεις ενώ το πρόβλημα ήταν στο μπροστινό τζάμι που ξεκολλούσε η οθόνη στη γωνία, μου άλλαζαν εκτός από την οθόνη και την μπαταρία και δεκάδες άλλα εξαρτήματα.

 

Για αυτά λάμβανα κάθε φορά 3 σελίδες με τις περιγραφές των ανταλλακτικών τα οποία μπορούσα να εντοπίσω και online μιας και είχαν σωστούς κωδικούς κλπ. Επιπλέον η συσκευή μου ερχόταν σε χάρτινη συσκευασία με μεμβράνες προστασίας και μαζί με 2 προστατευτικά οθόνης και πλάτης.

 

Ε, sorry αν στο χαλάω αλλά στα δικά μου μάτια η αντιμετώπιση που είχα ήταν υποδειγματική! Δεν μπορώ να τους "κράξω" επειδή κάποιος άλλος είχε μια διαφορετική εμπειρία. 

 

 

Πες τα ... Χρυσόστομε ...

Την ίδια αντιμετώπιση είχα και εγώ και κατέθεσα την άποψή μου και κάποια "άτομα του χώρου που ξέρουν" είπαν να "πάω στο καλό" επειδή τους χάλασα την εικόνα που έχουν ... φτιάξει στο νήμα, λες και αυτό είναι μόνο γι' αυτούς "που ξέρουν".

 

Η απορία μου είναι αν θα τα ακούσεις και εσύ τώρα, που ... τόλμησες να διατυπώσεις παρόμοια άποψη, δηλαδή αντίθετη από αυτή που καλλιεργούν τόσο καιρό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...