Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει, ποιοι νομίζουν ότι είναι στη τελική...

Αν κανουν ολοι παραπονα στις μητρικες ισως γινει κατι αλλα προσωπικα δεν αγοραζω ή προτεινω σε γνωστους προϊόν που επισκευαζει αυτη η......εταιρεια!!!Θυμαμαι που δεν απαντουσαν ουτε σε τηλεφωνικες επικοινωνιες ΠΟΤΕ!!!!Σε καποια φαση ολα γινοντουσαν μεσω ιστοσελιδας οπου μας ελεγαν τοσα θελουμε για επισκευη ή γυρναει πισω ανεπισκευαστο με χρεωση για τον ελεγχο φυσικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν κανουν ολοι παραπονα στις μητρικες ισως γινει κατι αλλα προσωπικα δεν αγοραζω ή προτεινω σε γνωστους προϊόν που επισκευαζει αυτη η......εταιρεια!!!Θυμαμαι που δεν απαντουσαν ουτε σε τηλεφωνικες επικοινωνιες ΠΟΤΕ!!!!Σε καποια φαση ολα γινοντουσαν μεσω ιστοσελιδας οπου μας ελεγαν τοσα θελουμε για επισκευη ή γυρναει πισω ανεπισκευαστο με χρεωση για τον ελεγχο φυσικα....

Αποκλείεται να κάνουν κάτι οι εταιρίες, πάντως η λύση παίζει να είναι πολύ πιο εύκολη...κάθως κάθε "μεγάλη" εταιρία συνήθως κάτι κρύβει (από τα έσοδα-έξοδα)....Μια καταγγελία στο Υ. Οικονομικών ίσως κάτι να κάνει μπας και κλείσει τα μαγαζάκι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαλτε ρε παιδια μια βομβα στο κτηριο..Καθε μερα που περναω απο εκει μου μπαινουν ιδεες..Να μιλησω στον Πουτιν;

Στην έχουν κάνει και εσένα τη λαδιά.... ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται..Και απορω πως πολλες εταιρειες την εχουν βαλει σαν επισημο service...

Πλέον η κάθε εταιρία απότι φαίνεται πάει εκεί που θα δώσει λιγότερα......Οπότε όσο πιο θφηνό το deal, τόσο το καλύτερο για αυτούς. Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάτι πρέπει να γίνει, κάτι σαν campaign ένα πράγμα εναντίον της Arvato.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl.

(μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη)

Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει ;)

 

Δεν ξερω πως το εχεις στο μυαλο σου αλλα τα Lidl δινουν υποδειγματικη εγγυηση. Νομιζεις οτι εισαι σε μια πολιτισμενη ευρωπαικη χωρα, σε καμια περιπτωση δεν κοιτανε να σε ξεγελασουν με δικαιολογιες εχει παρει υγρασια, εσυ το χαλασες κλπ ενδιαφερονται να εξυπηρετησουν τον πελατη τους. Απο προσωπικη εμπειρια στο γραφω αυτο. Μακαρι η Arvato να ηταν ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω πως το εχεις στο μυαλο σου αλλα τα Lidl δινουν υποδειγματικη εγγυηση. Νομιζεις οτι εισαι σε μια πολιτισμενη ευρωπαικη χωρα, σε καμια περιπτωση δεν κοιτανε να σε ξεγελασουν με δικαιολογιες εχει παρει υγρασια, εσυ το χαλασες κλπ ενδιαφερονται να εξυπηρετησουν τον πελατη τους. Απο προσωπικη εμπειρια στο γραφω αυτο. Μακαρι η Arvato να ηταν ετσι.

Ρε συ Orck σου εχω ξαναπει μην απαντας μετα απο φαγοποτι και οινοποσια :P

 

Χρησιμοποιησα το "εγγυηση απο τα Lidl" με το γνωστο λογοπαιγνιο που γινεται τελευταια και απο κατω εγραψα οτι τα Lidl προσφερουν μια χαρα εγγυηση ;)

 

Απλα παραμενει αυτο που ειπα και πριν.

 

Αν δεν σου ερθει DOA ουσιαστικα δεν εχεις εγγυηση εκτος καποιον εξαιρεσεων (Z3 Sony κλπ με διαπιστωμενα κατασκευαστικα λαθη)

 

Οποτε κινεζος FTW!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητή arvanto και omnitech,

 

Από την στιγμή που η πολιτική σας είναι να κλέβετε τον πελάτη, αργά ή γρήγορα οι πελάτες της sony θα σας το ανταποδώσουν (με ότι αυτό συνεπάγεται). Καλό θα ήταν να αλλάξετε πολιτική γιατί από αυτό το παιχνίδι που παίζεται, μόνο χαμένοι θα βγείτε. 

 

Για το αρχείο, πήγα το κινητό μου σε ένα από τα μαγαζιά της οδού Αναξαγόρα, στο κέντρο της Αθήνας. Και οι δυο εταιρίες, μου έβγαλαν το κινητό άχρηστο. Χαίρομαι που σας απέδειξα το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αγαπητή arvanto και omnitech,
 
Από την στιγμή που η πολιτική σας είναι να κλέβετε τον πελάτη, αργά ή γρήγορα οι πελάτες της sony θα σας το ανταποδώσουν (με ότι αυτό συνεπάγεται). Καλό θα ήταν να αλλάξετε πολιτική γιατί από αυτό το παιχνίδι που παίζεται, μόνο χαμένοι θα βγείτε. 
 
Για το αρχείο, πήγα το κινητό μου σε ένα από τα μαγαζιά της οδού Αναξαγόρα, στο κέντρο της Αθήνας. Και οι δυο εταιρίες, μου έβγαλαν το κινητό άχρηστο. Χαίρομαι που σας απέδειξα το αντίθετο.

 

Τι είχε το κινητό και τι σου είπαν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι για πες λεπτομέρειες.

Γιατί άλλο το είναι εκτός εγγύησης,άλλο το να μη σε συμφέρει να το φτιαξεις και άλλο να ζητάνε τα κέρατα τους για ένα βυσματακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το κινητό xperia neo ( αγορασμένο 15/9/15) και μετά από 2 εβδομάδες χρήσης έκανε μόνο update και δεν ξανά άνοιξε ποτέ! 

 

Η arvanto μου είπε πως είναι χαλασμένο το on/off button και μου πρότεινε άλλη συσκευή αξίας 200 ευρώ. Φυσικά και δεν τους πίστεψα, οπότε και το πήγα στην omnitech η οποία ούτε μπήκε στον κόπο να του ρίξει μια ματιά, μόλις ανέφερα το μοντέλο. 

 

Όλη αυτή η ταλαιπωρία κράτησε σχεδόν 2 μήνες, ενώ ο άνθρωπος που το πήγα, σε 5 λεπτάκια το είχε φτιάξει.  
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Έχω το κινητό xperia neo ( αγορασμένο 15/9/15) και μετά από 2 εβδομάδες χρήσης έκανε μόνο update και δεν ξανά άνοιξε ποτέ! 
 
Η arvanto μου είπε πως είναι χαλασμένο το on/off button και μου πρότεινε άλλη συσκευή αξίας 200 ευρώ. Φυσικά και δεν τους πίστεψα, οπότε και το πήγα στην omnitech η οποία ούτε μπήκε στον κόπο να του ρίξει μια ματιά, μόλις ανέφερα το μοντέλο. 
 
Όλη αυτή η ταλαιπωρία κράτησε σχεδόν 2 μήνες, ενώ ο άνθρωπος που το πήγα, σε 5 λεπτάκια το είχε φτιάξει.  

 

Από τα μεγαλύτερα παραμύθια ever... Ακου εκει, δε φτιάχνεται το on-off έλεος, πόσο χαζοί νομίζουν ότι ήμαστε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μας ειπες ο μάστορας που το πηγές τι έφτιαξε και γιατί ή Arvato δεν το κάλυψε στην εγγύηση και γιατί ή omnitech σε έδιωξε με την μια δεν είναι στην δικαιοδοσία της;Έδειξε το σύστημα ότι είναι εκτός εγγύησης από την arvato που πηγές πρώτα;

Έχει πολλά κενά ή ιστορία και προσπαθώ να τα γεμισω με τις ερωτησεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...