Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

<p>Στη περίπτωσή μου, μετά από 3 φορές στο service είχα αντικατάσταση (Huawei P1 και μου έδωσαν Huawei P6). Μετά όταν το P6 είχε κάποια θεματάκια, είπαν ότι η αντικατάσταση δεν έχει καθόλου εγγύηση :P Επειδή τους έχω βαρεθεί τόσα χρόνια, απλά το έφτιαξα μόνος μου... Δυστυχώς, η arvato είναι σαν το περίεργο τρακάρισμα. Δεν είναι να μπλέξεις.</p>

 

Εγω ζητησα αντικατασταση αλλα δεν την κανουν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο συνηγορο του καταναλωτη σε ποσες μερες σου απαντουν στο email? Αν αξιζει να στειλω...υπαρχει χρεωση?

Επεξ/σία από Pseudonumo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γυρίζω σήμερα γραφειο, βλέπω φάκελο απο συνήγορο του καταναλωτή. Έστειλαν εγγραφο στην Αρβατο για ενημερωση περι εγγυησης, η εταιρια τους γείωσε, έστειλαν ξανα εγγραφο με κοινοποίηση σε εμένα, οχι ομως στην Αρβάτο αλλα προς Υπουργειο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, σε 1-2 γραφεία, ενημερώνωντας οτι ζήτησαν πληροφορίες και δεν τις πήραν, κατι το οποιο παρακωλύει την ταχεία διευθέτηση, οποτε τους έστειλαν ολο τον φάκελο της υπόθεσης για να ελεγξουν για τυχόν κυρώσεις βάσει νομου μπλα μπλα μπλα....

Σημερα καποιος έχασε τον ύπνο του εκει μέσα...


Στο συνηγορο του καταναλωτη σε ποσες μερες σου απαντουν στο email? Αν αξιζει να στειλω...υπαρχει χρεωση?

καμια 10αρια νομίζω, δεν εχεις καμια χρέωση, μπορει η ολη υπόθεση να πάρει 3-4-5 μήνες αλλά το δίκιο σου θα το βρείς!

Για να καταλαβεις, Ιούνιο το πρωτοέστειλα, Σεπτέμβριο έγινε η αντικατάσταση, τώρα παλεύουμε για να πάρω 2 χρόνια πάλι εγγύηση, αρχής γενομένης τον Σεπτέβριο (οκτώβριο έληγε η εργοστασιακή διετία!)

Ας το άλλαζαν απο την αρχή, δεν φταιω εγω ουτε για την καθυστέρηση ουτε για τις κακες επισκευές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσοι τρομαζουν απο αυτα που διαβασαν να εχουν στο νου τους πως 9/10 δυσαρεστημενους πελατες θα πουν τον πονο τους στο internet ενω απο τους ευχαριστημενους 1/1000 θα μπει στον κοπο να στηριξει μια εταιρεια, οποτε σε θεμα με τιτλο "απαραδεκτη arvato" δεν μπαινεις για να διαβασεις θετικα σχολια.

εγω 3-4 φορες που τους χρειαστηκα, παντα για κινητο παραεισαγωγης, οτι και αν μου ελεγε ο "τεχνικος" (λες και εγω φταιω που τα μισα HTC φευγουν με προβλημα απο το εργοστασιο) εγω τον εγραφα και του ελεγα στην εγγυηση ειναι, στειλε το εξω και ασε αυτους να δουν τι θα κανουν, και ας εκανε 20 και 25 ημερες δεν με πολυενοιαζε.

1-2 φορες το κινητο που πηρα πισω ειχε καποιο θεματακι μικροτερο σε σχεση με πριν, αλλα εγω τα ιδια, στειλτο εξω και το εστελναν.

η μονη συμβουλη που μπορω να σας δωσω ειναι μολις παρετε κατι απο αντικατασταση, επιτοπου τσεκαρετε ΟΛΕΣ τις λειτουργεις του τηλεφωνου και οχι μονο αυτο που ειχε προβλημα πριν.

και αν ειναι απο σκρουτζομαγαζο δεν αποφασιζει για τιποτα η αρβατο η μονη αρμοδιοτητα και υποχρεωση της ειναι να το στειλει εξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι και λυση αυτη. Εγω αγορασα κινητο γιατι το παλιο εχει προβλημα. Τη δευτερα κλεινω 53 μερες με τη συσκευη στο σερβις και 12 ωρες με τη συσκευη στα χερια μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εργαζομαι σε καταστημα κοσμοτε και ημασταν μεχρι τελος του 15 και ΝΟΚΙΑ CARE .Εστειλα ενα 2520 για επισκευη στις 29.09.15.την ημερομηνια αυτη παρελαβε η αρβατο την συσκευη και δρομολογησε την αποστολη στο κεντρικο επισκευαστικο της κεντρο.Σημερα 7.02.2016 και η τελευταια ενημερωση που εχω απο την Microsoft και οχι απο την Arvato ειναι στις 14.12.15 οτι θα παραλαβω 950ΧL.Εκτοτε καμια ενημερωση,κανεις δεν απανταει στα mail μου,η Microsoft σε τηλεφωνικη επικοινωνια δεν ξερει τιποτα και μ λεει να απευθυνθω στην Arvato και η τελευταια δεν ξερει τιποτα και με παραπεμπει στην Microsoft.Που να μην δουλευα και σε καταστημα και να ημουν απλος πελατης.Μπορει να με βοηθησει καποιος;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εργαζομαι σε καταστημα κοσμοτε και ημασταν μεχρι τελος του 15 και ΝΟΚΙΑ CARE .Εστειλα ενα 2520 για επισκευη στις 29.09.15.την ημερομηνια αυτη παρελαβε η αρβατο την συσκευη και δρομολογησε την αποστολη στο κεντρικο επισκευαστικο της κεντρο.Σημερα 7.02.2016 και η τελευταια ενημερωση που εχω απο την Microsoft και οχι απο την Arvato ειναι στις 14.12.15 οτι θα παραλαβω 950ΧL.Εκτοτε καμια ενημερωση,κανεις δεν απανταει στα mail μου,η Microsoft σε τηλεφωνικη επικοινωνια δεν ξερει τιποτα και μ λεει να απευθυνθω στην Arvato και η τελευταια δεν ξερει τιποτα και με παραπεμπει στην Microsoft.Που να μην δουλευα και σε καταστημα και να ημουν απλος πελατης.Μπορει να με βοηθησει καποιος;;

Μη ξεχνάς όμως ότι το 2520 δε το εισήγαγε ποτέ η Nokia στην Ελλάδα (απ'όσο ξέρω τουλάχιστον). Οπότε παιζει μάλλον και αυτό ρόλο. Επεξ/σία από SIP1995
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη ξεχνάς όμως ότι το 2520 δε το εισήγαγε ποτέ η Nokia στην Ελλάδα (απ'όσο ξέρω τουλάχιστον). Οπότε παιζει μάλλον και αυτό ρόλο.

Την πρωτη φορα που το εστειλα το φτιαξανα κανονικα σε δεκα μερες.μετα αφου ανακοινωθηκε οτι αποσυρεται η συσκευη λογω προβληματος στο hardware προεκυψε η καθυστερηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον πληρωνεις και δεν εχεις θεμα με εγγυηση δε νομιζω να σου δημιουργησουν θεμα.

Απλα βγαλτο φωτο με μια εφημεριδα για να φαινεται οτι δεν ειναι χτυπημενο κτλ και οταν το παραδωσεις ζητα χαρτι οτι δεν εχει χτυπηματα κτλ.

Και ελπιζεις να μη σου βγαλουν κατι αλλο στη πορεια.

Τελικά δεν το ρίσκαρα.. βρήκα έναν άλλον τρόπο να το φτιάξω! ελπίζω να μην έχω θέμα από εκεί.. καλύτερα μακρυά κι αγαπημένοι με την arvato! ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εργαζομαι σε καταστημα κοσμοτε και ημασταν μεχρι τελος του 15 και ΝΟΚΙΑ CARE .Εστειλα ενα 2520 για επισκευη στις 29.09.15.την ημερομηνια αυτη παρελαβε η αρβατο την συσκευη και δρομολογησε την αποστολη στο κεντρικο επισκευαστικο της κεντρο.Σημερα 7.02.2016 και η τελευταια ενημερωση που εχω απο την Microsoft και οχι απο την Arvato ειναι στις 14.12.15 οτι θα παραλαβω 950ΧL.Εκτοτε καμια ενημερωση,κανεις δεν απανταει στα mail μου,η Microsoft σε τηλεφωνικη επικοινωνια δεν ξερει τιποτα και μ λεει να απευθυνθω στην Arvato και η τελευταια δεν ξερει τιποτα και με παραπεμπει στην Microsoft.Που να μην δουλευα και σε καταστημα και να ημουν απλος πελατης.Μπορει να με βοηθησει καποιος;;

Για να καταλάβω, έστειλες ταμπλετ και θα σου δώσουν κινητό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι παιδια το 2520 εχει αποσυρθει απο την αγορα η συσκευη μου εγινε σκραπ ανακυκλωση δλδ και εγω περιμενω μεχρι σημερα που μιλαμε τιποτα.τι μπορω να κανω δεν θελω να μου φανε τα χρηματα οι δικηγοροι δν μ περισσευουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, πλέον το service των Lumia σε όλη την Ευρώπη θα γίνεται στην Ουγγαρία...έτσι το WMPowerUser τουλάχιστον.

http://wmpoweruser.com/microsoft-will-now-repair-lumias-from-europe-in-hungary/

Επεξ/σία από SIP1995
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...