Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

ενδοκοινοτικές λέγονται εντός ΕΕ οι εμπορικές συναλλαγές Β2Β. (δεν έχουν φπα)

όταν μια επιχείρηση αγοράζει από εκτός ΕΕ , τότε εκτελωνίζεται το εμπόρευμα και το τιμολόγιο και τα έξοδα τελωνίου καταχωρούνται κανονικά.

είναι λίγο σύνθετο βέβαια , πρέπει να ξέρει ο λογιστής να το κάνει , αν το κάνουμε συστηματικά καλό είναι να αποκτήσουμε σταθερή σχέση με εκτελωνιστή(ιδιώτη) που θα διεκπεραιώνει αυτός κάθε φορά.

 

Ακριβώς έτσι. Συναλλαγές με τρίτες χώρες (ΗΠΑ, Κίνα,...) γίνονται όπως λες. Τελικά όμως δεν είναι εφικτό, γιατί η Amazon USA υποστηρίζει b2b συναλλαγές μόνο με εταιρείες της Αμερικανικής επικράτειας. Με παρέπεμψαν στην Amazon UK, Amazon ES, Amazon De...  

Δεν ξέρω αν στο ebay μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. 

Επεξ/σία από Mixalis_t
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στο ebay είναι ποιο "ανοργανωτοι" συνήθως , ΑΝ κάνεις συστηματικές "εισαγωγές" βρες εκτελωνιστή και θα σου πει και αυτός. Συνήθως το παραστατικό που σου δίνουν οι "εκτός" κάνει και για τιμολόγιο αρκεί να γράφει invoice πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια υποθετική ερώτηση...

Αν παραγγείλω κάτι που κοστίζει 25€ και για τον Α ή τον Β λόγο το προϊόν περάσει από τελωνείο και μου φορτώσουν άλλα 15€, τι γίνεται αν δεν έχω να πληρώσω τα επιπλέον που υποτίθεται δεν υπολόγιζα; Η παραγγελία θα επιστρέψει πίσω και εγώ θα χάσω τα 25€ που είχα πληρώσει εξ αρχής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτό που αγοράσεις κοστίζει 25€ με τα μεταφορικά, τότε θα σταματήσει στο τελωνείο και θα χρεωθείς 24% ΦΠΑ +15€ τέλος εκτελωνισμού.

Αν δεν έχεις να τα πληρώσεις, θα παραμείνει το δέμα για 20 μέρες (εργάσιμες) στο γραφείο ΕΛΤΑ της περιοχής σου και θα επιστρέψει στον πωλητή.

Εάν συνεννοηθείς έγκαιρα με τον πωλητή, είναι πιθανό (αλλά όχι σίγουρο) να σου επιστρέψει τα χρήματα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/9/2018 στις 9:29 ΠΜ, FireGate_13_ είπε

1) έλενξα την παραγγελία μου: Είναι επιλεγμένη σωστά.

  • Shipping Method: Priority Air Mail
  • Payment Method: PayPal Express Checkout
  • Track Number: RY913046***SG
  • Customer Name: ****

2) ο κωδικός παραγγελίας είναι ο παραπάνω .. φαίνεται να μην έρχεται μέσα απο την ευρώπη .

3) Άνοιξα ticket στο banggood και θα επικοινωνήσω άμεσα με τα ΕΛΤΑ

 --> με ενημέρωσαν οτι πρέπει να αποστείλω το invoice (με αριθμό αποστολής αξία και περιγραφή αντικειμένου) στο [email protected]  με θέμα "Αποδεικτικό Αγοράς για το Tracking Number RY913046***SG"

4) Μου ήρθε mail από το τελωνείο ότι παρέλαβαν τα έγγραφα για το αντικείμενό μου και θα περιμένω να γίνει η απελευθέρωση του αντικειμένου στις επόμενες ημέρες (ο υπάλληλος μου ανέφερε 7-8 εργάσιμες ημέρες)

5) το banggood απάντησε στο ticket μου καταγράφοντας:

Thank you for shopping on Banggood.
We are sorry to inform you that the shipping method you chose for your order 54277698 is Priority Air Mail, but actually it was shipped with Air Mail Register because of an technical error occurred in the shipping method matching system.
We would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this mistake. As for now, we have managed to pinpoint the reasons leading to this error and it has been fixed. We take full responsibility for this situation and guarantee that such incidents will not occur again in the future.
We would like to arrange a refund of the shipping fees to you. Is that acceptable?

και φυσικά είναι unacceptable!!! το τελωνείο αν έχω υπολογίσει σωστά θα είναι κοντά στα 31 ευρώ ενώ τα έξοδα αποστολής κοντά στα 6.

Σκοπέυω λοιπόν να τους γράψω:

No it is not acceptable. I chose priority shipping method in order not to pay any import fees. You made a mistake and I expect full refund of the fees. From my calculations I must pay 31 euros for the package, so can you refund me now in advance or  will I have to send you photos of the receipt first?

To banggood απαντησε:

Thank you for your e-mail.

Firstly, do you accept we refund you the shipping fee and we will be responsible for the tariff and plrase don't worry about that.

Then wegarding your order 54277698, we are sorry to see that your order was withheld by the Customs.

We advise you to find out about the import regulations and tariffs of your country.

Would you mind downloading the invoice of this order in your account to complete its customs clearance procedure soon? You can download it by going to "My Account" - "Order Details" - "View" - "Download Invoice". We will do our best to assist you.

Then would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency has sent you?

We will arrange the refund within 1 business day after receiving these documents and the money will return to the same payment method you used to place this order.

If you need any further information or assistance, please do not hesitate to contact us.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, FireGate_13_ είπε

To banggood απαντησε:

Thank you for your e-mail.

Firstly, do you accept we refund you the shipping fee and we will be responsible for the tariff and plrase don't worry about that.

Then wegarding your order ...., we are sorry to see that your order was withheld by the Customs.

We advise you to find out about the import regulations and tariffs of your country.

Would you mind downloading the invoice of this order in your account to complete its customs clearance procedure soon? You can download it by going to "My Account" - "Order Details" - "View" - "Download Invoice". We will do our best to assist you.

Then would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency has sent you?

We will arrange the refund within 1 business day after receiving these documents and the money will return to the same payment method you used to place this order.

If you need any further information or assistance, please do not hesitate to contact us.

Τελεια και μπορώ να πω οτι και πάλι το banggood έκανε το παραπάνω απο οτι έπρεπε, γιατί προτείθεται να σου επιστρέψει και τα μεταφορικα.

Μολις παραλάβεις κάνε αυτά που σου ειχα πει νωρίτερα με τις φωτογραφίες και στειλε τα. 

Το αν θα ζητήσεις πισω και τα μεταφορικά, ειναι δική σου επιλογη. Εγώ πάντως με το δικό μου τροπο σκέψης και επειδη ειναι το banggood θα έλεγα οτι δεν θελω refund των μεταφορικών, αλλά ειμαι οκ με το τελωνειο. Εσυ μπορει να το δεις αλλιως, λογω της ταλαιπωριας που υπέστη. 

Άσχετο, αλλα αν είχες να αντιμετωπισεις αντιστοιχο με gearbest/geekbuing πολύ δυσκολα θα εβγαζες άκρη, άντε και κανενα κουπονι για επομενη σου αγορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, makfil είπε

Αν αυτό που αγοράσεις κοστίζει 25€ με τα μεταφορικά, τότε θα σταματήσει στο τελωνείο και θα χρεωθείς 24% ΦΠΑ +15€ τέλος εκτελωνισμού.

Αν δεν έχεις να τα πληρώσεις, θα παραμείνει το δέμα για 20 μέρες (εργάσιμες) στο γραφείο ΕΛΤΑ της περιοχής σου και θα επιστρέψει στον πωλητή.

Εάν συνεννοηθείς έγκαιρα με τον πωλητή, είναι πιθανό (αλλά όχι σίγουρο) να σου επιστρέψει τα χρήματα. 

Αυτο ισχυει μονο για ΕΛΤΑ, οταν προκειται για κουριερ για να επιστραφει το πακετο ο αποστολεας πληρωνει αλλα τοσα οσα πληρωσε για να το στειλει.

Εμενα 3 φορες που ετυχε μεγαλο καπελο που δεν το καλυπταν οι αποστολεις τα πακετα τα εγκατελειψαν στο τελωνειο λογο του οτι δεν ηθελαν να πληρωσουν αλλα σε μεταφορικα.

Αν και λενε πως οσα προιοντα εγκαταλειπονται στο τελωνειο καταστρεφονται εγω επιφυλασσομαι, θεωρω δυσκολο να καταστρεφουν τα παντα (πιο ευκολα θα δεχτω οτι καποια τα μοιραζονται μεταξυ τους αφου δεν υπαρχει τροπος να αποδειξει καποιος αν καταστραφηκαν η οχι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, makfil είπε

Αν αυτό που αγοράσεις κοστίζει 25€ με τα μεταφορικά, τότε θα σταματήσει στο τελωνείο και θα χρεωθείς 24% ΦΠΑ +15€ τέλος εκτελωνισμού.

Αν δεν έχεις να τα πληρώσεις, θα παραμείνει το δέμα για 20 μέρες (εργάσιμες) στο γραφείο ΕΛΤΑ της περιοχής σου και θα επιστρέψει στον πωλητή.

Εάν συνεννοηθείς έγκαιρα με τον πωλητή, είναι πιθανό (αλλά όχι σίγουρο) να σου επιστρέψει τα χρήματα. 

 

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Αυτο ισχυει μονο για ΕΛΤΑ, οταν προκειται για κουριερ για να επιστραφει το πακετο ο αποστολεας πληρωνει αλλα τοσα οσα πληρωσε για να το στειλει.

Εμενα 3 φορες που ετυχε μεγαλο καπελο που δεν το καλυπταν οι αποστολεις τα πακετα τα εγκατελειψαν στο τελωνειο λογο του οτι δεν ηθελαν να πληρωσουν αλλα σε μεταφορικα.

Αν και λενε πως οσα προιοντα εγκαταλειπονται στο τελωνειο καταστρεφονται εγω επιφυλασσομαι, θεωρω δυσκολο να καταστρεφουν τα παντα (πιο ευκολα θα δεχτω οτι καποια τα μοιραζονται μεταξυ τους αφου δεν υπαρχει τροπος να αποδειξει καποιος αν καταστραφηκαν η οχι).

H εικόνα που εχω εγώ ειναι κάπου στο ενδιάμεσο, δηλαδή ... διαφωνώ και με τους δυο σας.

  • Ο,τι ερχεται με κλασσικό ελτα, αν ο παραλήπτης δεν συμπληρώσει ειδική χαρτουρα ως απαραδεκτο για παραλαβή και επιστροφή, μένει στα αζητητα και πάει για καταστροφή που στην ουσια ειναι οδδυ για πλειστηριασμό (ακομα και σαν σκραπ). 
  • Ό,τι ερχεται με κανονική courier ειναι πληρωμένη και η επιστροφή, γιατί το έχω κάνει 2 φορές με DHL, οπου δεν δέχτηκα να το παραλάβω και το πακετο επεστρεψε στον αποστολέα. Εδώ βεβαια να σημειώσω οτι η τελευταία φορά που το έκανα ήταν πριν απο κοντά 2 χρόνια (οποτε μπορει να εχουν αλλαξει τα πράγματα) ΣΥΝ οτι και στις δυο περιπτώσεις ειχα προ-συνενοηθεί με τον αποστολέα και το δέμα οπως εφτασε στην DHL στο αεροδρομιο, μετα απο κάποιες επικοινωνιες με την dhl, πηρε το δρόμο της επιστροφής. Δεν ξερω αν ο αποστολέας διπλοπλήρωσε, αλλά εγώ σιγουρα δεν εδωσα τιποτα. 

Στα παραπάνω χωράνε πολλες υποπεριπτώσεις (μεθοδος αποστολής, εταιρεία courier, αρχική χρεωση, εκει ταχυδρομειο, κλπ), οποτε σηκώνει πολύ αναλυση αν προσπαθήσουμε να βρουμε τη σιγουρη μεθοδολογία. Επισης μην ξεχνάμε, το οτι θα επιλεξουμε να σταλει πισω δε σημαινει οτι ο αρχικός αποστολέας θα το δεχτεί ή αν θα μείνει στο ΕΚΕΙ τελωνειο/ελτα για καταστροφή. Αυτό το τονιζω στη περιπτωση που το στειλουμε πισω σαν μεσο πιεσης για να γινει refund με το ζορι. Δεν παιζει τετοιο σενάριο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, isay είπε

H εικόνα που εχω εγώ ειναι κάπου στο ενδιάμεσο, δηλαδή ... διαφωνώ και με τους δυο σας.

  • Ο,τι ερχεται με κλασσικό ελτα, αν ο παραλήπτης δεν συμπληρώσει ειδική χαρτουρα ως απαραδεκτο για παραλαβή και επιστροφή, μένει στα αζητητα και πάει για καταστροφή που στην ουσια ειναι οδδυ για πλειστηριασμό (ακομα και σαν σκραπ). 
  • Ό,τι ερχεται με κανονική courier ειναι πληρωμένη και η επιστροφή, γιατί το έχω κάνει 2 φορές με DHL, οπου δεν δέχτηκα να το παραλάβω και το πακετο επεστρεψε στον αποστολέα. Εδώ βεβαια να σημειώσω οτι η τελευταία φορά που το έκανα ήταν πριν απο κοντά 2 χρόνια (οποτε μπορει να εχουν αλλαξει τα πράγματα) ΣΥΝ οτι και στις δυο περιπτώσεις ειχα προ-συνενοηθεί με τον αποστολέα και το δέμα οπως εφτασε στην DHL στο αεροδρομιο, μετα απο κάποιες επικοινωνιες με την dhl, πηρε το δρόμο της επιστροφής. Δεν ξερω αν ο αποστολέας διπλοπλήρωσε, αλλά εγώ σιγουρα δεν εδωσα τιποτα. 

Στα παραπάνω χωράνε πολλες υποπεριπτώσεις (μεθοδος αποστολής, εταιρεία courier, αρχική χρεωση, εκει ταχυδρομειο, κλπ), οποτε σηκώνει πολύ αναλυση αν προσπαθήσουμε να βρουμε τη σιγουρη μεθοδολογία. Επισης μην ξεχνάμε, το οτι θα επιλεξουμε να σταλει πισω δε σημαινει οτι ο αρχικός αποστολέας θα το δεχτεί ή αν θα μείνει στο ΕΚΕΙ τελωνειο/ελτα για καταστροφή. Αυτό το τονιζω στη περιπτωση που το στειλουμε πισω σαν μεσο πιεσης για να γινει refund με το ζορι. Δεν παιζει τετοιο σενάριο.

Πληρωνει μια χαρα απο αποστολεας για επιστροφη, γιαυτο και μερικοι τα εγκαταλειπουν στο τελωνειο.

Εμενα αυτο μου εχει γινει με δειγματα και τις 3 φορες οποτε δεν τιθεται θεμα refund η κατι αναλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αγόρασα από amazon.de έναν ssd (Sold by: Amazon EU S.a.r.L.), η πληρωμή έγινε με προπληρωμένη άυλη κάρτα Visa της Eurobank,

έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, 2 μέρες μετά την παραγγελία μπήκα στο web banking αλλά τα χρήματα δεν έχουν αφαιρεθεί.

Επίσης δεν έχω λάβει tracking number. Γνωρίζετε αν θα συναντήσω πρόβλημα με την προπληρωμένη της eurobank?

 

Έκανα ένα search σε προηγούμενες αναρτήσεις αλλά αφορούσε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, idonthave είπε

 Αγόρασα από amazon.de έναν ssd (Sold by: Amazon EU S.a.r.L.), η πληρωμή έγινε με προπληρωμένη άυλη κάρτα Visa της Eurobank,

έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, 2 μέρες μετά την παραγγελία μπήκα στο web banking αλλά τα χρήματα δεν έχουν αφαιρεθεί.

Επίσης δεν έχω λάβει tracking number. Γνωρίζετε αν θα συναντήσω πρόβλημα με την προπληρωμένη της eurobank?

Έκανα ένα search σε προηγούμενες αναρτήσεις αλλά αφορούσε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. 

θα σε χρεωσουν όταν στείλουν την παραγγελία

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, idonthave είπε

 Αγόρασα από amazon.de έναν ssd (Sold by: Amazon EU S.a.r.L.), η πληρωμή έγινε με προπληρωμένη άυλη κάρτα Visa της Eurobank,

έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, 2 μέρες μετά την παραγγελία μπήκα στο web banking αλλά τα χρήματα δεν έχουν αφαιρεθεί.

Επίσης δεν έχω λάβει tracking number. Γνωρίζετε αν θα συναντήσω πρόβλημα με την προπληρωμένη της eurobank?

Έκανα ένα search σε προηγούμενες αναρτήσεις αλλά αφορούσε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.

Τα χρηματα τα εχουν Δεσμευσει (αρα δεν υπαρχουν πλεον στο διαθεσιμο υπολοιπο - υπαρχουν στο λογιστικο γιαυτο δεν βλεπεις μεταβολη) και θα τα τραβηξουν οταν αποσταλει η παραγγελια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, idonthave είπε

 

Επίσης δεν έχω λάβει tracking number.

 

και να προσθέσω στους προηγουμενους οτι θα λάβεις tracking number οταν εκτελεστει/χρεωθεί η παραγγελία και αν ο τροπος αποστολής που διαλεξες εχει tracking

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, idonthave είπε

 Αγόρασα από amazon.de έναν ssd (Sold by: Amazon EU S.a.r.L.), η πληρωμή έγινε με προπληρωμένη άυλη κάρτα Visa της Eurobank,

έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, 2 μέρες μετά την παραγγελία μπήκα στο web banking αλλά τα χρήματα δεν έχουν αφαιρεθεί.

Επίσης δεν έχω λάβει tracking number. Γνωρίζετε αν θα συναντήσω πρόβλημα με την προπληρωμένη της eurobank?

Έκανα ένα search σε προηγούμενες αναρτήσεις αλλά αφορούσε ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μου ήρθε πριν λίγο email ότι έγινε η αποστολή και το tracking number.

Τρόπος αποστολής επέλεξα DHL standard shipping, απ'όσο διαβάζω εδώ μέσω ΕΛΤΑ θα παραλάβω, σωστά?

(*έχει περάσει 1 χρόνος από το σχετικό θέμα σε περίπτωση που έχει αλλάξει κάτι)

--

edit

βάζοντας το tracking δείχνει ότι φεύγει από Αγγλία

Spoiler

 

760000908_.jpg.1bf5abc3f8705abeece7571102b2a21f.jpg

 

--

 

Επεξ/σία από idonthave
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, idonthave είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μου ήρθε πριν λίγο email ότι έγινε η αποστολή και το tracking number.

Τρόπος αποστολής επέλεξα DHL standard shipping, απ'όσο διαβάζω εδώ μέσω ΕΛΤΑ θα παραλάβω, σωστά? 

(*έχει περάσει 1 χρόνος από το σχετικό θέμα σε περίπτωση που έχει αλλάξει κάτι) 

--

edit

βάζοντας το tracking δείχνει ότι φεύγει από Αγγλία 

  Απόκρυψη περιεχομένων

760000908_.jpg.1bf5abc3f8705abeece7571102b2a21f.jpg

--

Από dhl κούριερ θα παραλάβεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...