Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η διαφορά είναι ότι το "λάθος" του ελεκτρο το έχετε αποδεχτεί σαν ενδεχόμενο κατά την εγγραφή.

είναι σαν τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας, που έχουν ενα κατεβατό ολόκληρο που κανείς δεν το διαβάζει και όλοι το υπογράφουν.

 

και μεταξύ μας τώρα, υπηρχε κάποιος που πίστευε πραγματικά ότι θα πάρει τν με 109 ευρώ? ολοι ξέραμε ότι είναι λάθος και κάναμε την αγορά, μπας και.....

Φίλε μου διάβασα τους όρους πριν ολοκληρώσω την παραγγελία , υπήρχε ένα αόριστο ´´καλη πιστησ´´ μεταξύ των 2 πλευρών , που όμως ελέγχεται ( στην γγ καταναλωτή υπάρχει σχετικό υπόμνημα )

Αυτο που πίστευα ήταν πως μπορεί να κάνουν μια προωθητικη ένεργεια και οποιος προλάβει..μην στέκεται στο πόσο όσο στο γεγονός πως υπήρξε παραπλάνηση ...τσίμπησα δεν λέω ..αλλά ξέρεις κάτι μέχρι εδώ ...θα διεκδικήσω τουλάχιστον την ηθική μου αποκατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ηθελα να ρωτησω μια και είμαστε τεχνολογικο φορουμ,αν υπαρχει καποιος που να γνωριζει απο κατασκευες ιστοσελιδων,μηχανογραφηση κτλ να μας πει κατα ποσο ειναι δυνατον να γινει ενα τετοιο λαθος.Γιατι στο ακυρωτικο  e-mail γραφει για ΄'λανθασμένη τιμή λόγω μηχανογραφικού προβλήματος που αντιμετώπισε η ιστοσελίδα μας" και οχι για ανθρωπινο λαθος.

 

Θα σου παραθέσω μερικά δεδομένα. 

Την 30/8/2013 βάση νόμου είναι και η τελευταία μέρα των εκπτώσεων που ξεκίνησαν στις 15/7. Από τoν νόμο μετά το πέρας των συγκεκριμένων ημερομηνιών ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ αυστηρά η χρήση της έννοιας Έκπτωση στις όποιες προωθητικές ενέργειες. Το κατάστημα όπως και άλλα καταστήματα την περίοδο αυτή διαφήμιζαν και στην ιστοσελίδα τους και αλλού ότι διαθέτουν εκπτώσεις προς το καταναλωτικό κοινό.

 

Αν κρίνω τώρα από την ανακοίνωση που έβγαλαν και έχοντας μια σχετική γνώση μηχανογράφησης υποθέτω το εξής.

Με δεδομένο ότι το Σάββατο 30/8 ήταν και η τελευταία μέρα των εκπτώσεων η εταιρία την τελευταία εργάσιμη της εβδομάδας Παρασκευή προγραμμάτισε μέσω κάποιου συστήματος την αλλαγή των τιμών που υπάρχουν στην ιστοσελίδα, να πραγματοποιηθεί στις 30/8/2013 και μετά τις 12:00 το βράδυ έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση να αναγράφονται εκπτώσεις επί των προϊόντων, το οποίο όπως προείπα είναι παράνομο αν συμβαίνει σε περιόδους που ο νόμος δεν το επιτρέπει (και πάντα με το λεκτικό εκπτώσεις). Τώρα θα πω και κάτι που πολύ κόσμος δεν ξέρει μάλλον...Ναι τα συστήματα μηχανογράφησης τα δουλεύουν άνθρωποι ακόμα ευτυχώς. Οι άνθρωποι ως γνωστόν κάνουν λάθη οπότε ναι το να υπήρχε ανθρώπινο λάθος σε μία τέτοια διαδικασία είναι απόλυτα λογικό. Όποιος δεν έχει κάνει ποτέ λάθος στη δουλειά του ας μου στείλει Pm κερνάω λουκούμι. Είναι ανθρώπινα λογικό το λάθος ειδικά να ένα σύστημα μηχανογράφησης έχει πολλές παραμέτρους. Παράδειγμα ένα σύστημα που αλλάζονται οι τιμές ανά προϊόν έχει μεγαλύτερα ποσοστά λάθους από ένα σύστημα που οι τιμές αλλάζονται με εισαγωγή ποσοστών ανά κατηγορία κλπ. Αν λοιπόν το σύστημα του όποιου καταστήματος είναι λιγότερο ευέλικτο = περισσότερα ανθρώπινα λάθη. Άλλωστε μερικά από αυτά έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί και εδώ υπό την μορφή προσφοράς. 

 

Ως άνθρωπος που κάνει λάθη, μπορώ να δεχθώ από οποιαδήποτε εταιρία να με ενημερώσει γραπτώς ότι έκανε κάποιο λάθος. Προσωπικά η αντίδραση μου σε μία τέτοια περίπτωση θα είναι ήπια σίγουρα θα αντιδράσω αλλά ήπια. Δεν θα είναι ήπια αν μια εταιρία το όποιο λάθος της προσπαθήσει να το μαζέψει με ψεύδη ή με πονηριές. Και αυτό το έχουμε δει εδώ μέσα μερικές φορές. Τέλος στέλνω και ένα ακόμα τυράκι προς όποιο ενδιαφερόμενο και κυρίως για αυτούς που ξεκίνησαν τα topic στις προσφορές. 

 

Όταν γίνει ένα λάθος από κάποια εταιρία είναι πιθανό αυτή να αναλάβει την όποια ζημιά και να καλύψει τους χρήστες που έχουν παραγγείλει. Συμβαίνει σπάνια αλλά συμβαίνει. Ο χρήστης του Insomnia που ξεκίνησε το topic μάλλον πρέπει να είναι ο πιο χαμένος της παρέας διότι είναι σίγουρο ότι αν είχε κρατήσει αυτό το πιθανό λάθος για τον εαυτό του, να είχε τώρα αυτός και άλλοι 10 ίσως μια τηλεορασούλα με  123 € ή 109 €. Μια εταιρία θα μπορούσε να ολοκληρώσει μια δεκάδα παραγγελίες ίσως και λίγο παραπάνω με λανθασμένη τιμή για να καλύψει το λάθος, της ευχαριστώντας τον όποιο πελάτη της ακόμα και αν θεωρήσει ότι αυτός προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ένα λάθος της. Και αυτό έχει συμβεί στο παρελθόν εδώ μέσα. Για την ιστορία με ένα πρόχειρο υπολογισμό μία εταιρία που θα τιμολογούσε τελικά ένα προϊόν από 640 € στα 123 € για 10 πχ τεμάχια πρακτικά θα έμπαινε μέσα περίπου 147,20 € από την κάθε τηλεόραση για το ΦΠΑ (είναι υποχρεωμένη να πληρώσει το σύνολο του ΦΠΑ του προϊόντος ασχέτως αν το πουλήσει κάτω από το κόστος) 200 € στην καλύτερη των περιπτώσεων ανά τεμάχιο λόγω του κόστους του, plus το όποιο φορολογικό πρόστιμο ή φορολογική δαπάνη θα τους πετάξουν έξω οι ορκωτοί και η εφορία στο τέλος του χρόνου λόγω πώλησης κάτω του κόστους, η μικρότερη ζημιά θα είναι για αυτές τις 10 τηλεοράσεις να μην θεωρηθούν έξοδο της εταιρίας λόγο της υποτιμολόγησης οπότε η αξία τους να θεωρηθεί κέρδος και να φορολογηθεί. Η μεγαλύτερη είναι να τους επιβληθεί πρόστιμο από 0.5% έως 3% των ετήσιων εσόδων τους για αθέμιτο ανταγωνισμό, πώληση κάτω του κόστους κλπ. (ισολογισμό της DIXONS για να κάνετε τα maths μπορείτε να βρείτε online) 

 

Αν τώρα αυτό το πολαπλασιάσουμε με 1500 παραγγελίες που κάποιος είπε μέσα στο forum ότι έγιναν συνολικά και αν ισχύει αυτό μόνο από την υποτιμολόγηση αν αυτή γινόταν, η εταιρία θα έχανε 1500 χ 347,20 € = 520.800 € χωρίς το όποιο πρόστιμο το οποίο θα ήταν πλέον δεδομένο λόγω του όγκου των υποτιμολογήσεων. Άντε να είναι λίγο λιγότερα αν υπολογίσουμε ότι κάποιοι παράγγειλαν ds που η αξία συνολικά είναι μικρότερη. 

 

Επομένως προτίμησε να το πάρει πίσω. Οι πρώτοι 10 που πήραν TV μέχρι να διορθωθεί το λάθος και πριν το δημοσιεύσουν σε forum ήταν οι πιο άτυχοι τελικά γιατί μείωσαν τις πιθανότητες τους να παραλάβουν από 10% σε 0,00000000000000001 %. 

 

Αυτά ως τροφή για σκέψη... Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας. Ακόμα και πρόστιμο να επιβάλει η ΓΓΚ (αν και είμαι σίγουρος ότι το νομικό τους θα έχει προβλέψει να ενημερώσει την ΓΓΚ για το πρόβλημα έτσι ώστε να αποφύγει οποιαδήποτε συνέχεια στην ιστορία - ναι λάθη συμβαίνουν) να είστε σίγουροι ότι θα είναι κατά πολύ, πολύ μικρότερο σε αξία από την ζημιά που θα είχε στο σύνολο αν ολοκλήρωνε τις παραγγελίες.

 

ΑΑΑΑ σημαντικό επειδή το έχουμε ξαναδεί το έργο... αν αύριο το Electroworld βγάλει όντως μια super duper προσφορά είμαι πολύ περίεργος να δω πόσοι από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτά τα topics και φωνάζουν ότι δεν θα ξανά ψωνίσουν ποτέ από αυτούς, δεν θα συμμετέχουν στο νέο topic λέγοντας ότι μόλις παράγγειλαν. Η απάντηση ίσως δοθεί (ίσως δεν ξέρω) αν ψάξουμε αντίστοιχα topic με λανθασμένες προσφορές στο insomnia... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερίζω.
Ήταν η 1η φορά που χτύπησα τέτοια προσφορά επειδή φάνηκε να "ξεχώριζε" από τις άλλες. Πρέπει να σταματήσουν αυτά τα λάθη που γίνονται το Σαβ/κο και πάντα προς τα κάτω. Δεν θα το αφήσω έτσι.

 

Έχει συντάξει κάποιος ένα κείμενο για να μην στέλνουμε αυτοσχέδιο;

 

Όσο για το κουπόνι, ασχολίαστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΑΑΑ σημαντικό επειδή το έχουμε ξαναδεί το έργο... αν αύριο το Electroworld βγάλει όντως μια super duper προσφορά είμαι πολύ περίεργος να δω πόσοι από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτά τα topics και φωνάζουν ότι δεν θα ξανά ψωνίσουν ποτέ από αυτούς, δεν θα συμμετέχουν στο νέο topic λέγοντας ότι μόλις παράγγειλαν.

 

χαχαχα, καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο. εγώ πάντως το έκραξα το ελεκτρο. αλλά δεν είπα ότι δεν θα ξαναψωνίσω, γι αυτό ακριβώς το λόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ga25

 

Καταρχάς πολλοί από εδώ μέσα χειριζόμαστε υπολογιστικά συστήματα σε υψηλό βαθμό (λέγε με ΙΤ Admin) οπότε δεν είμαστε άσχετοι στο πως λειτουργούν αυτά. Προσωπικά από κάτω μου έχω μερικούς δεκάδες εκατοντάδες χρήστες.

 

Έγραψες ένα κατεβατό προσπαθώντας να αναγνωρίσεις το ανθρώπινο λάθος. Προσωπικά είμαι 100% σίγουρος πως δεν υπάρχει ίχνος ανθρωπίνου λάθους στην όλη υπόθεση. Βαριέμαι πραγματικά να αναλύσω το γιατί και το πως, αλλά πίστεψέ με καμία μεγάλη εταιρία (τέτοια είναι ο όμιλος Dixons) δεν αφήνει πράγματα στην τύχη τους. Ένα banner που πιάνει την μισή σελίδα στο site τους, πίστεψέ με να είσαι σίγουρος πως κανένας Manager δεν θα την "άφηνε να γράφει ότι θέλει". Επιτηδευμένο ήταν να έχει τόσο χαμηλή τιμή για να μπορούν να ισχυριστούν μετά το "oups sorry". Κυριακή πρωί μπήκαν τουλάχιστον 2-3 από αυτούς να ελέγξουν ότι λειτουργεί σωστά και να είσαι σίγουρος πως αν δεν ήταν όπως ακριβώς τα ήθελαν στις 08:01 θα είχε αλλάξει προς το σωστό ;)

 

Και πες μου εσύ, γιατί το "κατάλαβαν" στις 22:00 το βράδυ? Ξαφνικά ξύπνησαν ή τους το είπε ένα πουλάκι? ΑΝ ήταν λάθος, θα διορθώνονταν την Δευτέρα το πρωί και όχι όταν θα μάζευαν έναν ικανοποιητικό emails για να στείλουν το ηλίθιο κουπόνι τους μπας και πιάσουν τους στόχους και πάρουν κανα bonus.

 

Η εταιρία μου είναι πολύ μεγάλη και κάνει προωθητικές κάθε τρεις και λίγο... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΣΤΟ MARKETING. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΘΗ!!!!

(σε αυτόν τον τομέα δουλεύουν αυτοί που παίρνουν τα χοντρά τα φράγκα στις εταιρίες...)

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα και εγώ αρνητική αξιολόγηση στο skroutz (μικρή σημασία έχει) και ετοιμάζω για τον Συνήγορο. Το βασικό θέμα της υπόθεσης δεν είναι τόσο το λάθος αλλά ο τρόπος δικαιολόγησης και διόρθωσής του από την μεριά της εταιρίας που ουσιαστικά αναιρεί κάθε καλή πίστη προς εκείνη. Να έχεις στην πρώτη σελίδα banner με την φωτογραφία της τηλεόρασης, αναγράφοντας crazy deal και ταυτόχρονα πάνω από το συγκεκριμένο προϊόν με χαμηλή τιμή να αναγράφεται η λέξη deal και στη συνέχεια να σου ακυρώνει την αγορά λέγοντας ότι η τιμή του crazy deal ήταν πολύ... crazy (!) και επιπρόσθετα να μεταθέτει στον πελάτη την ευθύνη γιατί δεν κατάλαβε ότι ήταν τόσο χαμηλή η τιμή, νομίζω ότι αυτή η αντιμετώπιση δεν έχει ξανασυμβεί.

 

ΥΓ. Είναι επίσης για εμένα "περίεργο" που η προτεινόμενη λύση από την εταιρία είχε αναφερθεί στο forum, ενώ ο τρόπος αντιμετώπισης του θέματος και η ίδια η απάντηση έμοιαζε περισσότερο βγαλμένη από chat παρά επαγγελματική...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου παραθέσω μερικά δεδομένα.

Την 30/8/2013 βάση νόμου είναι και η τελευταία μέρα των εκπτώσεων που ξεκίνησαν στις 15/7. Από τoν νόμο μετά το πέρας των συγκεκριμένων ημερομηνιών ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ αυστηρά η χρήση της έννοιας Έκπτωση στις όποιες προωθητικές ενέργειες. Το κατάστημα όπως και άλλα καταστήματα την περίοδο αυτή διαφήμιζαν και στην ιστοσελίδα τους και αλλού ότι διαθέτουν εκπτώσεις προς το καταναλωτικό κοινό.

 

Αν κρίνω τώρα από την ανακοίνωση που έβγαλαν και έχοντας μια σχετική γνώση μηχανογράφησης υποθέτω το εξής.

Με δεδομένο ότι το Σάββατο 30/8 ήταν και η τελευταία μέρα των εκπτώσεων η εταιρία την τελευταία εργάσιμη της εβδομάδας Παρασκευή προγραμμάτισε μέσω κάποιου συστήματος την αλλαγή των τιμών που υπάρχουν στην ιστοσελίδα, να πραγματοποιηθεί στις 30/8/2013 και μετά τις 12:00 το βράδυ έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση να αναγράφονται εκπτώσεις επί των προϊόντων, το οποίο όπως προείπα είναι παράνομο αν συμβαίνει σε περιόδους που ο νόμος δεν το επιτρέπει (και πάντα με το λεκτικό εκπτώσεις). Τώρα θα πω και κάτι που πολύ κόσμος δεν ξέρει μάλλον...Ναι τα συστήματα μηχανογράφησης τα δουλεύουν άνθρωποι ακόμα ευτυχώς. Οι άνθρωποι ως γνωστόν κάνουν λάθη οπότε ναι το να υπήρχε ανθρώπινο λάθος σε μία τέτοια διαδικασία είναι απόλυτα λογικό. Όποιος δεν έχει κάνει ποτέ λάθος στη δουλειά του ας μου στείλει Pm κερνάω λουκούμι. Είναι ανθρώπινα λογικό το λάθος ειδικά να ένα σύστημα μηχανογράφησης έχει πολλές παραμέτρους. Παράδειγμα ένα σύστημα που αλλάζονται οι τιμές ανά προϊόν έχει μεγαλύτερα ποσοστά λάθους από ένα σύστημα που οι τιμές αλλάζονται με εισαγωγή ποσοστών ανά κατηγορία κλπ. Αν λοιπόν το σύστημα του όποιου καταστήματος είναι λιγότερο ευέλικτο = περισσότερα ανθρώπινα λάθη. Άλλωστε μερικά από αυτά έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί και εδώ υπό την μορφή προσφοράς.

 

Ως άνθρωπος που κάνει λάθη, μπορώ να δεχθώ από οποιαδήποτε εταιρία να με ενημερώσει γραπτώς ότι έκανε κάποιο λάθος. Προσωπικά η αντίδραση μου σε μία τέτοια περίπτωση θα είναι ήπια σίγουρα θα αντιδράσω αλλά ήπια. Δεν θα είναι ήπια αν μια εταιρία το όποιο λάθος της προσπαθήσει να το μαζέψει με ψεύδη ή με πονηριές. Και αυτό το έχουμε δει εδώ μέσα μερικές φορές. Τέλος στέλνω και ένα ακόμα τυράκι προς όποιο ενδιαφερόμενο και κυρίως για αυτούς που ξεκίνησαν τα topic στις προσφορές.

 

Όταν γίνει ένα λάθος από κάποια εταιρία είναι πιθανό αυτή να αναλάβει την όποια ζημιά και να καλύψει τους χρήστες που έχουν παραγγείλει. Συμβαίνει σπάνια αλλά συμβαίνει. Ο χρήστης του Insomnia που ξεκίνησε το topic μάλλον πρέπει να είναι ο πιο χαμένος της παρέας διότι είναι σίγουρο ότι αν είχε κρατήσει αυτό το πιθανό λάθος για τον εαυτό του, να είχε τώρα αυτός και άλλοι 10 ίσως μια τηλεορασούλα με 123 € ή 109 €. Μια εταιρία θα μπορούσε να ολοκληρώσει μια δεκάδα παραγγελίες ίσως και λίγο παραπάνω με λανθασμένη τιμή για να καλύψει το λάθος, της ευχαριστώντας τον όποιο πελάτη της ακόμα και αν θεωρήσει ότι αυτός προσπάθησε να εκμεταλλευτεί ένα λάθος της. Και αυτό έχει συμβεί στο παρελθόν εδώ μέσα. Για την ιστορία με ένα πρόχειρο υπολογισμό μία εταιρία που θα τιμολογούσε τελικά ένα προϊόν από 640 € στα 123 € για 10 πχ τεμάχια πρακτικά θα έμπαινε μέσα περίπου 147,20 € από την κάθε τηλεόραση για το ΦΠΑ (είναι υποχρεωμένη να πληρώσει το σύνολο του ΦΠΑ του προϊόντος ασχέτως αν το πουλήσει κάτω από το κόστος) 200 € στην καλύτερη των περιπτώσεων ανά τεμάχιο λόγω του κόστους του, plus το όποιο φορολογικό πρόστιμο ή φορολογική δαπάνη θα τους πετάξουν έξω οι ορκωτοί και η εφορία στο τέλος του χρόνου λόγω πώλησης κάτω του κόστους, η μικρότερη ζημιά θα είναι για αυτές τις 10 τηλεοράσεις να μην θεωρηθούν έξοδο της εταιρίας λόγο της υποτιμολόγησης οπότε η αξία τους να θεωρηθεί κέρδος και να φορολογηθεί. Η μεγαλύτερη είναι να τους επιβληθεί πρόστιμο από 0.5% έως 3% των ετήσιων εσόδων τους για αθέμιτο ανταγωνισμό, πώληση κάτω του κόστους κλπ. (ισολογισμό της DIXONS για να κάνετε τα maths μπορείτε να βρείτε online)

 

Αν τώρα αυτό το πολαπλασιάσουμε με 1500 παραγγελίες που κάποιος είπε μέσα στο forum ότι έγιναν συνολικά και αν ισχύει αυτό μόνο από την υποτιμολόγηση αν αυτή γινόταν, η εταιρία θα έχανε 1500 χ 347,20 € = 520.800 € χωρίς το όποιο πρόστιμο το οποίο θα ήταν πλέον δεδομένο λόγω του όγκου των υποτιμολογήσεων. Άντε να είναι λίγο λιγότερα αν υπολογίσουμε ότι κάποιοι παράγγειλαν ds που η αξία συνολικά είναι μικρότερη.

 

Επομένως προτίμησε να το πάρει πίσω. Οι πρώτοι 10 που πήραν TV μέχρι να διορθωθεί το λάθος και πριν το δημοσιεύσουν σε forum ήταν οι πιο άτυχοι τελικά γιατί μείωσαν τις πιθανότητες τους να παραλάβουν από 10% σε 0,00000000000000001 %.

 

Αυτά ως τροφή για σκέψη... Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας. Ακόμα και πρόστιμο να επιβάλει η ΓΓΚ (αν και είμαι σίγουρος ότι το νομικό τους θα έχει προβλέψει να ενημερώσει την ΓΓΚ για το πρόβλημα έτσι ώστε να αποφύγει οποιαδήποτε συνέχεια στην ιστορία - ναι λάθη συμβαίνουν) να είστε σίγουροι ότι θα είναι κατά πολύ, πολύ μικρότερο σε αξία από την ζημιά που θα είχε στο σύνολο αν ολοκλήρωνε τις παραγγελίες.

 

ΑΑΑΑ σημαντικό επειδή το έχουμε ξαναδεί το έργο... αν αύριο το Electroworld βγάλει όντως μια super duper προσφορά είμαι πολύ περίεργος να δω πόσοι από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτά τα topics και φωνάζουν ότι δεν θα ξανά ψωνίσουν ποτέ από αυτούς, δεν θα συμμετέχουν στο νέο topic λέγοντας ότι μόλις παράγγειλαν. Η απάντηση ίσως δοθεί (ίσως δεν ξέρω) αν ψάξουμε αντίστοιχα topic με λανθασμένες προσφορές στο insomnia...

Αγαπητέ, σημαντικά τα όσα έγραψες.πρέπει όμως να ενημερώσω ότι ήδη σήμερα το πρωί έλαβα τον αριθμό πρωτοκόλλου της καταγγελίας μου στο ΣτΚ. Το νερό μπήκε στο αυλάκι. ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ (Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ). Η τιμωρία του συνήγορου θα είναι και πρόκριμα της αστικής δίκης - κι ενδεχομένως και ποινικής - αν το διακρίνει ο ανακριτής. Μη σε νοιάζει, ξέρω πως λειτουργεί το σύστημα. Και ποια είναι τα κριτήρια της αποτελεσματικότητας. Sit back and relax. Θα ενημερώσω με νεώτερα σύντομα. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΟΥ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ. ΥΓ. Αλλοίμονο αν γινόμασταν γύφτοι για 100 ευρώ. Aλλά το να μας φερθούν γύφτικα, προσωπικά δεν το χαρίζω.

 

 

From: Γραμματεία ΣτΚ [mailto:[email protected]]

Sent: Tuesday, September 03, 2013 10:09 AM

To: ....

Subject: Re: Ενημέρωση Electroworld.gr

 

Αξιότιμε κύριε ...,

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε στις 3/09/2013 το μήνυμα σας,

Επεξ/σία από testit
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το electroworld είναι ένα μαγαζί χωρίς φυσική μορφή στην Ελλάδα πλέον. Βασίζεται αποκλειστικά στους χρήστες/αγοραστές του Ιντερνετ.Οπότε θα έπρεπε να το σκεφτούν διπλά πριν κάνουν τέτοια κόλπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου ηρθε και σε μενα το μειλ ακυρωσης της παραγγελιας ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ και δεν με ενδιαφερει εαν ηταν ανθρωπινο λαθος ή εσκεμενο

δηλαδη για να καταλαβω ρε παιδες ?????!!!!!!!,,,,, πιστεψατε οτι θα παρετε tv 42'' των 600ευρο με 110ευρο :blink: ????!!!!!!!

δεν μπορω να το διανοηθω οτι πηρατε στα σοβαρα το θεμα,,, και μαλιστα ο μοντ μου τα εχωσε κιολας οτι το ριξαμε στην πλακα και χαλασαμε το θεμα,,, δηλαδη τι αλλο να καναμε σε κατι τοσο εξοφθαλμο απ'το να το ριχναμε στην πλακα,,,, τελος παντων,,, μην ζηταμε και τα ρεστα τωρα απο την εταιρια

Εγω δεν συμμετεχω στην διαμαρτυρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου ηρθε και σε μενα το μειλ ακυρωσης της παραγγελιας ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ και δεν με ενδιαφερει εαν ηταν ανθρωπινο λαθος ή εσκεμενο

δηλαδη για να καταλαβω ρε παιδες ?????!!!!!!!,,,,, πιστεψατε οτι θα παρετε tv 42'' των 600ευρο με 110ευρο :blink: ????!!!!!!!

δεν μπορω να το διανοηθω οτι πηρατε στα σοβαρα το θεμα,,, και μαλιστα ο μοντ μου τα εχωσε κιολας οτι το ριξαμε στην πλακα και χαλασαμε το θεμα,,, δηλαδη τι αλλο να καναμε σε κατι τοσο εξοφθαλμο απ'το να το ριχναμε στην πλακα,,,, τελος παντων,,, μην ζηταμε και τα ρεστα τωρα απο την εταιρια

Εγω δεν συμμετεχω στην διαμαρτυρια

Οι ποιο πολλοι εκνευριστηκαμε για την αντιδραση που εκαναν ακυρωσαν ολες τις παραγγελιες απο τα προιοντα που ηταν σε "προσφορες" και αυτες του 3ds και πηγαινουν και μας δινουν ενα κοινο κουπονι για ολους και σε επιλεγμενα προιοντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω τι προσφορα ειχε για το 3ds αλλα για τις τηλεορασεις ηταν σαν να εβλεπα ""τρια πουλακια καθονταν και πλεκανε πουλοβερ""" ποσο θα το πιστευατε αυτο.....?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω τι προσφορα ειχε για το 3ds αλλα για τις τηλεορασεις ηταν σαν να εβλεπα ""τρια πουλακια καθονταν και πλεκανε πουλοβερ""" ποσο θα το πιστευατε αυτο.....?????

139 ευρω πηγαινε το 3ds και εδω το ποστ  http://www.insomnia.gr/topic/497712-console-3ds-xl-monster-hunter-bundle-139-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89-electroworld/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα που το ειδα αυτο με το 3ds μπορει και να επαιζε σαν τιμη εχεις δικιο αλλα για το 3ds γιατι στις τηλεορασεις ηταν στο 1/6 της τιμης



Φίλε μου αν δεν θέλεις να συμμετέχεις μην μολύνεις το τόπικ. φιλικά πάντα.

οκ,, δεν το ηθελα σκοπιμα,,, καλη επιτυχια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παρατηρήσει ότι κάποιοι ενημερωμένοι παρουσιάζουν νομικά στοιχεία τα οποία όμως περνάνε στο ντούκου.

 

Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε όλοι, ότι αυτό που ισχύει είναι ο νόμος και όχι οι όροι χρήσης.

 

Αφιερώστε λίγο χρόνο να το συνειδητοποιήσετε αυτό.

 

Σε οποιαδήποτε συναλλαγή οι όροι χρήσης είναι εναντίον του καταναλωτή, υπερισχύει ο νόμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...