Vasilis 07 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Να ξεκαθαριστεί η παραλαβή από DHL και η παραλαβή από Deutsche Post DHL. Το όνομα είναι το ίδιο αλλά καμία σχέση δεν έχει η μια υπηρεσία με την άλλη. Και από προσωπική εμπειρία αλλά και από αυτά που διαβάζω στα forum δεν το έχω και σε μεγάλη εκτίμηση.
giorginho Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Επισης εντελως αλλη υπηρεσια ειναι και η DHL express...
dimis_pj Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Παραγγελία SanDisk Extreme PRO 240 GB από amazon.co.uk την 1η Δεκεμβρίου και παρέλαβα προχθές το απόγευμα...Είχα αρχίσει να ανησυχώ κι εγώ..
Vasilis 07 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Υπάρχει κανένας που παρέλαβε με Deutsche Post DHL ?
thetruth Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Υπάρχει κανένας που παρέλαβε με Deutsche Post DHL ? παρελαβα τα λεφτα μου πισω (refund) 1
Vasilis 07 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Επανέρχομαι στο θέμα και έχω να δηλώσω πως μετά από 1 χρόνο αποχής αγορών από το amazon έχασα κάθε καλή γνώμη για αυτό. Όπως είχα αναφέρει την Παρασκευή μου ξαναέστειλαν την πολυαναμενόμενη παραγγελία με DHL με post tracking number. Μίλησα χθες 2 φορές με το customer service. Την 1η φορά για τον μεγάλο χρόνο παράδοσης Hello,I am sorry to know that you re concerned with the long delivery estimate of the order to which I would like to inform you that the estimated delivery date which has been mentioned is based on the delivery method you have chosen and the unforeseen delays because of the festive season. Also I hope you will understand that this is also an international delivery, however following your concern I have contacted the carrier and have asked them to upgrade the shipping.If you wish you can contact the carrier (DHL) on 0844 248 0844 quoting your tracking: 040740105792. Την 2η φορά τους ρωτάω με τί έχουν στείλει το πακέτο HelloThis is Maria from Amazon Customer Services.Our supplier has advised us that stock has been delayed until January 2015, and won't be available in time for Christmas.We understand that this wasn't what you expected when you placed your order and we're sorry for the inconvenience caused.You'll receive a dispatch confirmation e-mail when your order dispatches confirming your new delivery date. Alternatively, if you want to cancel your order you can do so by going to "Your Orders" in "Your Account", or by clicking the link below: Δηλ. πακέτο δεν έχει σταλεί αλλά μου έχουν δώσει tracking number από κάτι που δεν υπάρχει αλλά θα το παραλάβω στις 15-1-15 ? Τα συμπεράσματα δικά σας. 2
silmarien Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Τελικά το κινητό που παρήγγειλα από το Γαλλικό 1 του μήνα, ήρθε στις 20, μια μερα μετά που μου έστειλαν 2ο. Ο ταχυδρόμος απλά βρήκε κάποιον στο πάρκινγκ του σπιτιού μας και τους λέει "Πάνω πάτε? Πάρτε και αυτό το δέμα"(!). Άνετα θα μπορούσε να το είχε δώσει σε πλασιέ να το χαίρονται. Επισης ενθουσιάζομαι που θα χρειαστεί να τρέχω να επιστρέφω την δεύτερη αποστολη. Εκστασιασμένος λέμε. P.S. ποσο με τσαντίζει που πλήρωσα μεταφορικά, ήρθε μετά από 19 μέρες και δεν ήρθε καν συστημένο ούτε κούριερ, που θα έπρεπε.
Radiant Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 παρελαβα τα λεφτα μου πισω (refund) Κι'εγω το ίδιο.
non-serviam Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Τελικά το κινητό που παρήγγειλα από το Γαλλικό 1 του μήνα, ήρθε στις 20, μια μερα μετά που μου έστειλαν 2ο. Ο ταχυδρόμος απλά βρήκε κάποιον στο πάρκινγκ του σπιτιού μας και τους λέει "Πάνω πάτε? Πάρτε και αυτό το δέμα"(!). Άνετα θα μπορούσε να το είχε δώσει σε πλασιέ να το χαίρονται. Επισης ενθουσιάζομαι που θα χρειαστεί να τρέχω να επιστρέφω την δεύτερη αποστολη. Εκστασιασμένος λέμε. P.S. ποσο με τσαντίζει που πλήρωσα μεταφορικά, ήρθε μετά από 19 μέρες και δεν ήρθε καν συστημένο ούτε κούριερ, που θα έπρεπε. Για πόσα χρήματα μιλαμε; Αν ειναι λιγα μην το επιστρέφεις απλά. Λεφτα παραπανω να σου παρουν δεν παιζει. Επισης με την ιδια λογικη παιζει και να "χαθεί" στην επιστροφή. Οποτε ποιος ο λογος να ταλαιπωρηθείς; Δεν είναι δικό σου φταίξιμο, αν όντως άργησε τραγικά πολύ.
silmarien Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Ε δεν το θεωρώ σωστό ανεξάρτητα της ταλαιπωρίας και του κόστους του κινητού. Αν είναι να χρεωθώ όμως έξτρα, άντε γεια!
Prof_Chaos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Ε δεν το θεωρώ σωστό ανεξάρτητα της ταλαιπωρίας και του κόστους του κινητού. Αν είναι να χρεωθώ όμως έξτρα, άντε γεια! Σου επιστρέφουν τα μεταφορικά κανονικά.
giorginho Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 To γαλλικο αμαζον εχει αυτη τη στιγμη κατα την γνωμη μου την καλυτερη εξυπηρετηση απο τα αμαζονια... εγω θα το γυριζα πισω το 2ο και μαζι με την αποδειξη αποστολης της επιστροφης θα ζητουσα και επιστροφη του ποσού τουλαχιστον των αρχικων μεταφορικων που πληρωσες για το 1ο. 2 λεπτα παραπανω χρονος αλλά πιστευω θα στα επιστρεψουν και αυτα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Follow up.Ενω στα 2 προιοντα που δεν παρελαβα μου ειπαν προχθες οτι δεν υπαρχει στοκ για να μου ξαναστειλουν κι οτι αυτο αναμενεται σε 1-3 μηνες και ακυρωσαν τις παραγγελιες με δικη τους πρωτοβουλια+refund, χθες με ενημερωσαν οτι ξαφνικα βρηκαν στοκ 10 κομματια κλπ. Οργανωση σκρουτζομαγαζου με λιγα λογια.Τελος παντων με ρωτησαν αν θελω να μου στειλουν στην τιμη της προσφορας "χαριστικά αν και δεν προβλεπεται κατι τετοιο και θα επρεπε να παρω στην κανονικη τιμη". Τους ειπα πως ναι θελω. Και τι κανανε οι θεουληδες?Ενω η παραγγελια που ειχαν ακυρωσει ηταν 28 ευρω ΜΕ τα μεταφορικα (19 το προιον+9 μεταφορικα), τωρα χρεωσαν 28 ευρω το προιον χωρις τα μεταφορικα. Συνολο 38 με τα μεταφορικα. Χαριστικά. Μετα απο 3-4 emails για να τους επισημανω "το λαθος που τους ειχε διαφυγει" παλι με υφος οτι χαρη μου κανουν το ριξαν στα 28 ευρω και υποτιθεται οτι θα το στειλουν.Κακιστες εντυπωσεις, καμποση ταλαιπωρια, πολλα emails, περα δωθε τα χρηματα απτον λογαριασμο μου στον δικο τους και τουμπαλιν, ατελειωτη αναμονη παραλαβης, απλα ελπιζω να παραλαβω και τελος οι δοσοληψιες μαζι τους. Tagged ως "αναξιοπιστοι" στις αποστολες.
Prof_Chaos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 απο DE ή UK ; εχω την αίσθηση οτι το DE είναι ανοργάνωτο στις αποστολές και οχι το UK.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2014 .de Και με uk ειχα περυσι τις ιδιες εμπειριες με μια καρτα ηχου. Την παρηγγειλα, δεν ηρθε ποτε, κανανε refund γιατι ηταν out of stock . Μολις μπηκε σε stock την ξαναπαρηγγειλα και παλι δεν ηρθε ποτε και παλι μου κανανε refund. Και βαρεθηκα και εν τελει την πηρα απο εγχωριο καταστημα, ριχνοντας μαυρο στο .uk παραλληλα. Και με το .de που ειπα να δοκιμασω φετος τα ιδια. Σε ολες αυτες τις περιπτωσεις ισχυριζονται οτι "χαθηκε το δεμα". Και αποτι βλεπω στο παρον thread μαλλον κανονας ειναι να "χανονται τα δεματα" παρα να φτανουν, αρα ή γεμισαν κλεφτες τα ταχυδρομεια ολου του κοσμου ή κατι παει λαθος με τους τυπους στο amazon.
Προτεινόμενες αναρτήσεις