Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ξεκαθαριστεί η παραλαβή από DHL και η παραλαβή από Deutsche Post DHL. Το όνομα είναι το ίδιο αλλά καμία σχέση δεν έχει η μια υπηρεσία με την άλλη. Και από προσωπική εμπειρία αλλά και από αυτά που διαβάζω στα forum δεν το έχω και σε μεγάλη εκτίμηση. 

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επανέρχομαι στο θέμα και έχω να δηλώσω πως μετά από 1 χρόνο αποχής αγορών από το amazon έχασα κάθε καλή γνώμη για αυτό. Όπως είχα αναφέρει την Παρασκευή μου ξαναέστειλαν την πολυαναμενόμενη παραγγελία με DHL με post tracking number. Μίλησα χθες 2 φορές με το customer service. Την 1η φορά για τον μεγάλο χρόνο παράδοσης

 

 

 

 

Hello,

I am sorry to know that you re concerned with the long delivery estimate of the order to which I would like to inform you that the estimated delivery date which has been mentioned is based on the delivery method you have chosen and the unforeseen delays because of the festive season. Also I hope you will understand that this is also an international delivery, however following your concern I have contacted the carrier and have asked them to upgrade the shipping.

If you wish you can contact the carrier (DHL) on 0844 248 0844 quoting your tracking: 040740105792.

 

 

 

 

Την 2η φορά τους ρωτάω με τί έχουν στείλει το πακέτο

 

 

 

Hello
This is Maria from Amazon Customer Services.

Our supplier has advised us that stock has been delayed until January 2015, and won't be available in time for Christmas.

We understand that this wasn't what you expected when you placed your order and we're sorry for the inconvenience caused.

You'll receive a dispatch confirmation e-mail when your order dispatches confirming your new delivery date. Alternatively, if you want to cancel your order you can do so by going to "Your Orders" in "Your Account", or by clicking the link below:
 

 

 

Δηλ. πακέτο δεν έχει σταλεί αλλά μου έχουν δώσει  tracking number από κάτι που δεν υπάρχει αλλά θα το παραλάβω στις 15-1-15 ? :devil:

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

  • Like 2
Δημοσ.

Τελικά το κινητό που παρήγγειλα από το Γαλλικό 1 του μήνα, ήρθε στις 20, μια μερα μετά που μου έστειλαν 2ο. Ο ταχυδρόμος απλά βρήκε κάποιον στο πάρκινγκ του σπιτιού μας και τους λέει "Πάνω πάτε? Πάρτε και αυτό το δέμα"(!). Άνετα θα μπορούσε να το είχε δώσει σε πλασιέ να το χαίρονται. 

Επισης ενθουσιάζομαι που θα χρειαστεί να τρέχω να επιστρέφω την δεύτερη αποστολη. Εκστασιασμένος λέμε.

 

P.S. ποσο με τσαντίζει που πλήρωσα μεταφορικά, ήρθε μετά από 19 μέρες και δεν ήρθε καν συστημένο ούτε κούριερ, που θα έπρεπε.

Δημοσ.

Τελικά το κινητό που παρήγγειλα από το Γαλλικό 1 του μήνα, ήρθε στις 20, μια μερα μετά που μου έστειλαν 2ο. Ο ταχυδρόμος απλά βρήκε κάποιον στο πάρκινγκ του σπιτιού μας και τους λέει "Πάνω πάτε? Πάρτε και αυτό το δέμα"(!). Άνετα θα μπορούσε να το είχε δώσει σε πλασιέ να το χαίρονται. 

Επισης ενθουσιάζομαι που θα χρειαστεί να τρέχω να επιστρέφω την δεύτερη αποστολη. Εκστασιασμένος λέμε.

 

P.S. ποσο με τσαντίζει που πλήρωσα μεταφορικά, ήρθε μετά από 19 μέρες και δεν ήρθε καν συστημένο ούτε κούριερ, που θα έπρεπε.

Για πόσα χρήματα μιλαμε; Αν ειναι λιγα μην το επιστρέφεις απλά. Λεφτα παραπανω να σου παρουν δεν παιζει. Επισης με την ιδια λογικη παιζει και να "χαθεί" στην επιστροφή. Οποτε ποιος ο λογος να ταλαιπωρηθείς; Δεν είναι δικό σου φταίξιμο, αν όντως άργησε τραγικά πολύ.

Δημοσ.

Ε δεν το θεωρώ σωστό ανεξάρτητα της ταλαιπωρίας και του κόστους του κινητού.

Αν είναι να χρεωθώ όμως έξτρα, άντε γεια!

Σου επιστρέφουν τα μεταφορικά κανονικά.

Δημοσ.

To γαλλικο αμαζον εχει αυτη τη στιγμη κατα την γνωμη μου την καλυτερη εξυπηρετηση απο τα αμαζονια... εγω θα το γυριζα πισω το 2ο και μαζι με την αποδειξη αποστολης της επιστροφης θα ζητουσα και επιστροφη του ποσού τουλαχιστον των αρχικων μεταφορικων που πληρωσες για το 1ο. 2 λεπτα παραπανω χρονος αλλά πιστευω θα στα επιστρεψουν και αυτα.

Δημοσ.

Follow up.
Ενω στα 2 προιοντα που δεν παρελαβα μου ειπαν προχθες οτι δεν υπαρχει στοκ για να μου ξαναστειλουν κι οτι αυτο αναμενεται σε 1-3 μηνες και ακυρωσαν τις παραγγελιες με δικη τους πρωτοβουλια+refund, χθες με ενημερωσαν οτι ξαφνικα βρηκαν στοκ 10 κομματια κλπ. Οργανωση σκρουτζομαγαζου με λιγα λογια.
Τελος παντων με ρωτησαν αν θελω να μου στειλουν στην τιμη της προσφορας "χαριστικά αν και δεν προβλεπεται κατι τετοιο και θα επρεπε να παρω στην κανονικη τιμη". Τους ειπα πως ναι θελω. Και τι κανανε οι θεουληδες?

Ενω η παραγγελια που ειχαν ακυρωσει ηταν 28 ευρω ΜΕ τα μεταφορικα (19 το προιον+9 μεταφορικα), τωρα χρεωσαν 28 ευρω το προιον χωρις τα μεταφορικα. Συνολο 38 με τα μεταφορικα. Χαριστικά. Μετα απο 3-4 emails για να τους επισημανω "το λαθος που τους ειχε διαφυγει" παλι με υφος οτι χαρη μου κανουν το ριξαν στα 28 ευρω και υποτιθεται οτι θα το στειλουν.

Κακιστες εντυπωσεις, καμποση ταλαιπωρια, πολλα emails, περα δωθε τα χρηματα απτον λογαριασμο μου στον δικο τους και τουμπαλιν, ατελειωτη αναμονη παραλαβης, απλα ελπιζω να παραλαβω και τελος οι δοσοληψιες μαζι τους. Tagged ως "αναξιοπιστοι" στις αποστολες.

Δημοσ.

.de

 

Και με uk ειχα περυσι τις ιδιες εμπειριες με μια καρτα ηχου. Την παρηγγειλα, δεν ηρθε ποτε, κανανε refund γιατι ηταν out of stock .

Μολις μπηκε σε stock την ξαναπαρηγγειλα και παλι δεν ηρθε  ποτε και παλι μου κανανε refund. Και βαρεθηκα και εν τελει την πηρα απο εγχωριο καταστημα, ριχνοντας μαυρο στο .uk παραλληλα.

Και με το .de που ειπα να δοκιμασω φετος τα ιδια.

 

Σε ολες αυτες τις περιπτωσεις ισχυριζονται οτι "χαθηκε το δεμα". Και αποτι βλεπω στο παρον thread μαλλον κανονας ειναι να "χανονται τα δεματα" παρα να φτανουν, αρα ή γεμισαν κλεφτες τα ταχυδρομεια ολου του κοσμου ή κατι παει λαθος με τους τυπους στο amazon.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...