Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Παιδιά, λογικό δεν είναι. Αυτό που πιστεύω είναι ότι καθυστερούν επίτηδες τις παραγγελίες για να μπορούν να στέλνουν πολλές μαζί, ενώ εμείς πληρώνουμε μεταφορικά για χωριστές αποστολές.

 

Χωριστες είναι οι αποστολες σου λοιπον, δεν είναι μια.

Ήταν 2 οι κούτες, με την ίδια ημερομηνία αποστολής από το amazon.de και οι δύο.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε δικές μου παραγγελίες (για Λευκάδα), η πρώτη 24/11 από το uk με πιθανή ημ/νια 03/12 δεν έχει έρθει ακόμα (και δεν έχει tracking -το στέλνει λέει με Asendia-) ενώ η δεύτερη από το de 26/11 με πιθανή ημ/νια 05/12, ήρθε χτες 10/12 (με DHL και ΕΛΤΑ).

Υπομονή, θα έρθουν φέτος!

Δημοσ.

Λογικα, αν κρινω και απο αυτα που γραφονται εδω, παιζουν γενικοτερες καθυστερησεις πιθανως λογο τεραστιου φορτου (οι οποιες μπορει να ειναι απο τα γερμανικα ταχυδρομεια πχ και ουτε καν απτο ιδιο το amazon).

 

Πιθανώς να παίζει φόρτος λόγω περιόδου και να χτυπάει περισσότερο (προφανώς) τις διεθνείς αποστολές. Εδώ Βερολίνο τα πράγματα έρχονται σε 3 μέρες tops και προφανώς δεν κάνει διακρίσεις η Amazon με βάση τη διεύθυνση αποστολής.

 

Να σημειώσω ότι είχα πάρει τις προάλλες όπως και αρκετοί ακόμα το SanDisk 64GB Cruzer Extreme (thread) το οποίο μου ήρθε από MyMemory UK σε 3-4 εργάσιμες ενώ Ελλάδα το περίμεναν πολλοί βδομάδες ολόκληρες.

 

Γενικά δε φαίνεται να είναι θέμα συγκεκριμένα του Amazon.

Δημοσ.

Φίλος περιμένει απο το Γαλλικό παραγγελία 77Ε. Δεν έχει πληρώσει μεταφορικά.Πως θα το λάβει και γενικά το Γαλλικό στέλνει μόνο με courier ? Μια κάρτα γραφικών που είχα πάρει παλαιότερα από το Γαλλικό μου ήρθε με courier αλλά ήταν και δέμα μεγάλο σε μέγεθος και αξία.

Δημοσ.

Πήρα από το Γαλλικό ένα τηλέφωνο. Ήταν να παραδοθεί χθες. Δεν ήρθε. Τους έκανα παράπονα. Απάντησαν αυτό.


 

 

 

amazon-logo._V165135655_.gif Votre compte Amazon.fr Message du Service Client Amazon.fr Dear Customer, 

We are sorry to learn that you still have not received your orde #402-4052101-2584353 . 

As per your email, I looked into your order #402-4052101-2584353 and can confirm that it was dispatched on 2nd Dec 2014 via ASENDIA to the following address: 



You can view our shipping times at the following address: 

http://www.amazon.fr/gp/help/customer /display.html?nodeId=603090 

However, occasionally, circumstances beyond our control can delay this estimated delivery time. 

Unfortunately, we are unable to give you any tracking information for ASENDIA as it does not provide tracking service. If you still have not received it by 19 Dec 2014, please contact us by clicking the link below and we will do our best to ensure that you receive the items you ordered in a timely an inexpensive manner : 

http://www.amazon.fr/&q=fro2 

The reason why we ask you to wait until the 19 Dec 2014, is because the shipment might be merely late, but will reach you before a replacement order would. Actually, we wouldn’t want you to end up with 2 parcels and having to go through our return process to return one of them. 

We thank you for your patience and understanding and hope to see you again on Amazon.fr.
Cordialement,
Mansi Kumari

 

Μπούρδες

  • Like 1
Δημοσ.

Logitech c920 Webcam amazon.co.uk

Dispatched on 4 December 2014

 

Dispatched
Delivery estimate: Thursday, 11 December 2014

 

δεν μου ήρθε τίποτα.. ακομα.. θα με πάρουν τηλέφωνο ? να αρχίσω να το ψάχνω ?

Δημοσ.

Πήρα από το Γαλλικό ένα τηλέφωνο. Ήταν να παραδοθεί χθες. Δεν ήρθε. Τους έκανα παράπονα. Απάντησαν αυτό.

 

 

 

 

Μπούρδες

Τα ίδια και σε μένα...ο ταχυδρόμος είναι γνωστος της γειτόνισσας μου και της είπε οτι η καθυστέρηση είναι λογική λόγω περιόδου...εγω πάντως είμαι σίγουρος οτι τα πραγματα μου είναι στα Ελτα και δεν εχουν αξιωθεί να τα ταξινομήσουν. Να φανταστείτε παράγγειλα το ίδιο ρολόι με ένα φίλο μου τις τελευταίες μέρες BF το οποίο ήταν delivery estimated 11 Δεκεμβρίου, δηλαδή πιο μετά απο τις υπόλοιπες παραγγελίες μου και ήρθε 5 ημέρες αργότερα απ'ότι ήρθε στο φίλο μου..Οπότε κάτι μου λέει οτι στα Ελτα το ξύνουν με τσουγκράνα και δεν είναι θέμα του Amazon. Δικια μου άποψη αλλά δεν μπορώ να δικαιολογήσω τετοιες καθυστερήσεις ούτε να κατηγορήσω το Amazon, λες και έχει προηγούμενα μαζι μου και ότι προιον αγοράζω το στέλνει 1 βδομάδα μετα το estimated.
  • Like 2
Δημοσ.

Με εντελως φιλικη διαθεση παντως:

 

 

Καλο ειναι να μην παραπονιομαστε επειδη δεν παραλαμβανουμε τα προϊοντα μας εγκαιρως, αλλα κι επειδη συμβαινει ο,τι συμβαινει σε αυτο το μπ..., συγγνωμη, σε αυτη τη χωρα. Οι καθυστερησεις στις γιορτες ειναι δεδομενες, οχι μονο επειδη τα δικα μας ΕΛΤΑ παντα εχουν τα θεματα τους, αλλα κι επειδη τεραστιο φορτο εχουν αρκετα ταχυδρομεια ξενων χωρων αυτη την περιοδο.

 

Απο τα αγαπημενα μας ΝΕΑ:

 

 

Την περικοπή του 25% των θέσεων εργασίας στους ταχυδρόμους, καταγγέλλει το Σωματείο Ταχυδρόμων ΕΛΤΑ Αθήνας και Νομού Αττικής.Οι νέες περικοπές θα έχουν αποτέλεσμα, όπως επισημαίνει, την αύξηση του φόρτου εργασίας των διανομέων, οι οποίοι σε ορισμένες περιοχές θα είναι υποχρεωμένοι να διανύουν «έως και 30 χιλιόμετρα καθημερινά», την καθυστέρηση στην παράδοση της αλληλογραφίας και την ταλαιπωρία εκατομμυρίων πολιτών.

...

Δηλαδή την ώρα που σ’ ένα χρόνο η υπαρκτή μείωση της αλληλογραφίας δεν έχει ξεπεράσει το 10%, η μείωση του προσωπικού έχει φτάσει το 35% (10+25%). Συνολικά δε, μέσα στην τελευταία πενταετία η μείωση του προσωπικού στο Λεκανοπέδιο έχει φτάσει το 50%.

...

Μοναδικός ωφελημένος από τον νέο σχεδιασμό, είναι ο εγχώριος ανταγωνισμός αλλά και ο όποιος επίδοξος αγοραστής των ΕΛΤΑ ο οποίος θα πάρει ένα ταχυδρομείο στα μέτρα των επιδιωκόμενων κερδών του και όχι των αναγκών της ελληνικής κοινωνίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες.

 

 

Φανταζομαι οτι καποιοι ισως αντιδρασουν επειδη "οι τεμπεληδες, χαραμοφαηδες δημοσιοι υπαλληλοι τρωνε το ψωμι μας" (ξερω γω). Θα συμφωνησω οτι υπαρχουν πολλοι στα ταχυδρομεια (και παντου, δημοσιο ή ιδιωτικο τομεα), αλλα οι αριθμοι που παραθετει το αρθρο καθως και τα παραδειγματα προαστείων στο κειμενο ειναι αμειλικτα. Τοσο για το Επισης, για καθε "τεμπελη χαραμοφαη", υπαρχει ο ταχυδρομος της γειτονιας μας που οι περισσοτεροι λογικα εχουν συχνη επαφη μαζι του. Η δικη μου ταχυδρομα μου κτυπαει το κουδουνι για να παραλαβω τα πραγματα μου ωστε να μη χαθουν. Κατι λεει αυτο για την ποιοτητα ενος ανθρωπου και υπαλληλου, τουλαχιστον σε εμενα. Ασε που οταν πηγαινω στο ταχυδρομειο της περιοχης μου, σκιζονται να με εξυπηρετησουν (διοτι κι εμενα πολλες φορες εχουν καθυστερησει δεματα αρκετες μερες).

 

Ας κανουμε λοιπον ολοι λιγη υπομονη και τα παραπονα μας για τη λειτουργεια των (καθε) ΕΛΤΑ ας μετατραπουν σε διαμαρτυρια εκει που πρεπει.

 

Υ.Σ.: ΔΕΝ ειμαι ταχυδρομος, ΟΥΤΕ εχω καποιον φιλο-συγγενη ταχυδρομο και εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα εδω και 25 χρονια :)

 

 

Σορι για το οφ τοπικ, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βοηθησει καποιους να καταλαβουν ποσος φορτος εργασιας υπαρχει. Τα προηγουμενα δυο Χριστουγεννα περιμενα πακετα απο εξωτερικο που είτε ερχονταν με καθυστερηση (Αμαζον) ή μετα τα φωτα (Κινα) :) Φετος δεν περιμενω τπτ και ειμαι χαρουμενος :-D

  • Like 4
Δημοσ.

Με εντελως φιλικη διαθεση παντως:

 

 

Καλο ειναι να μην παραπονιομαστε επειδη δεν παραλαμβανουμε τα προϊοντα μας εγκαιρως, αλλα κι επειδη συμβαινει ο,τι συμβαινει σε αυτο το μπ..., συγγνωμη, σε αυτη τη χωρα. Οι καθυστερησεις στις γιορτες ειναι δεδομενες, οχι μονο επειδη τα δικα μας ΕΛΤΑ παντα εχουν τα θεματα τους, αλλα κι επειδη τεραστιο φορτο εχουν αρκετα ταχυδρομεια ξενων χωρων αυτη την περιοδο.

 

Απο τα αγαπημενα μας ΝΕΑ:

 

 

Την περικοπή του 25% των θέσεων εργασίας στους ταχυδρόμους, καταγγέλλει το Σωματείο Ταχυδρόμων ΕΛΤΑ Αθήνας και Νομού Αττικής.Οι νέες περικοπές θα έχουν αποτέλεσμα, όπως επισημαίνει, την αύξηση του φόρτου εργασίας των διανομέων, οι οποίοι σε ορισμένες περιοχές θα είναι υποχρεωμένοι να διανύουν «έως και 30 χιλιόμετρα καθημερινά», την καθυστέρηση στην παράδοση της αλληλογραφίας και την ταλαιπωρία εκατομμυρίων πολιτών.

...

Δηλαδή την ώρα που σ’ ένα χρόνο η υπαρκτή μείωση της αλληλογραφίας δεν έχει ξεπεράσει το 10%, η μείωση του προσωπικού έχει φτάσει το 35% (10+25%). Συνολικά δε, μέσα στην τελευταία πενταετία η μείωση του προσωπικού στο Λεκανοπέδιο έχει φτάσει το 50%.

...

Μοναδικός ωφελημένος από τον νέο σχεδιασμό, είναι ο εγχώριος ανταγωνισμός αλλά και ο όποιος επίδοξος αγοραστής των ΕΛΤΑ ο οποίος θα πάρει ένα ταχυδρομείο στα μέτρα των επιδιωκόμενων κερδών του και όχι των αναγκών της ελληνικής κοινωνίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες.

 

 

Φανταζομαι οτι καποιοι ισως αντιδρασουν επειδη "οι τεμπεληδες, χαραμοφαηδες δημοσιοι υπαλληλοι τρωνε το ψωμι μας" (ξερω γω). Θα συμφωνησω οτι υπαρχουν πολλοι στα ταχυδρομεια (και παντου, δημοσιο ή ιδιωτικο τομεα), αλλα οι αριθμοι που παραθετει το αρθρο καθως και τα παραδειγματα προαστείων στο κειμενο ειναι αμειλικτα. Τοσο για το Επισης, για καθε "τεμπελη χαραμοφαη", υπαρχει ο ταχυδρομος της γειτονιας μας που οι περισσοτεροι λογικα εχουν συχνη επαφη μαζι του. Η δικη μου ταχυδρομα μου κτυπαει το κουδουνι για να παραλαβω τα πραγματα μου ωστε να μη χαθουν. Κατι λεει αυτο για την ποιοτητα ενος ανθρωπου και υπαλληλου, τουλαχιστον σε εμενα. Ασε που οταν πηγαινω στο ταχυδρομειο της περιοχης μου, σκιζονται να με εξυπηρετησουν (διοτι κι εμενα πολλες φορες εχουν καθυστερησει δεματα αρκετες μερες).

 

Ας κανουμε λοιπον ολοι λιγη υπομονη και τα παραπονα μας για τη λειτουργεια των (καθε) ΕΛΤΑ ας μετατραπουν σε διαμαρτυρια εκει που πρεπει.

 

Υ.Σ.: ΔΕΝ ειμαι ταχυδρομος, ΟΥΤΕ εχω καποιον φιλο-συγγενη ταχυδρομο και εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα εδω και 25 χρονια :)

 

 

Σορι για το οφ τοπικ, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βοηθησει καποιους να καταλαβουν ποσος φορτος εργασιας υπαρχει. Τα προηγουμενα δυο Χριστουγεννα περιμενα πακετα απο εξωτερικο που είτε ερχονταν με καθυστερηση (Αμαζον) ή μετα τα φωτα (Κινα) :) Φετος δεν περιμενω τπτ και ειμαι χαρουμενος :-D

Δεν θα διαφωνήσω με όλα που παραθέσατε...αλλά το θέμα παραπόνων πιστεύω είναι απόλυτα λογικό όταν πλέον πληρώνεις μεταφορικά 25-30 ευρω και καθυστερούν και απο πάνω..συνολικά έχω κάνει 200 ευρω αγορά και θέλω τουλάχιστον να είναι στην ώρα τους...επειδή τυχαίνει να ζω στο κέντρο Αθήνας, συγκεκριμένα Αμπελόκηπους έχω να πω πως τα ελτά δεν είναι αυτος ο παράδεισος που παρουσιάζεται...Το υφάκι σου κάνω χαρη που σε εξυπηρετω έχει γίνει πλέον αποδεκτό απο τους πελάτες και αντιδρούν και αυτοί αναλόγως οποτε γίνεται ένα μπάχαλο...Τελος πάντων μακάρι να είμαι λαθος αλλα αυτο το πράγμα οτι πληρώνουμε μεταφορικα τα οποια μερικές φορές καθιστούν κάποιες προσφορές μη προσεγγίσιμες + οτι περιμένουμε σαν τους μ@@@@@ κανα μήνα καταντάει απαράδεκτο και κοροϊδία.
  • Like 1
Δημοσ.

 

Καμια αντιρρηση. Εφοσον υπαρχει υπαλληλος με υφακι, ας παει σπιτι του (σε ενα σοβαρο κρατος φυσικα). Αλλωστε εγραψα οτι υπαρχουν τετοιοι, ειναι δεδομενο. Αλλα οχι μονο στα ΕΛΤΑ, παντου γυρω μας και δυστυχως παρασυρομαστε κι εμεις διοτι πρεπει να επιβιωσουμε σε αυτες τις συνθηκες ζουγκλας που επικρατουν. Απο εμας εξαρταται η βελτιωση της ζωης μας, απο εμας κι η επιδεινωση της.

 

Οσον αφορα στα μεταφορικα που πληρωνεις/ουμε, προφανως πρεπει να ερθουν στην ωρα τους. Αν μιλαμε για πακετο με tracking number, τους %&^$#@ το σπιτι (της εταιρειας που στο πουλησε και των ταχυδρομειων/κουριερ που στα στελνει). Αν ομως ειναι χωρις tracking number, δεν εχει λογικη αυτη η απαιτηση. ΝΟΜΙΖΩ οτι π.χ. το Αμαζον ειναι αδυνατο να υπολογισει τις καθυστερησεις των ΕΛΤΑ. Ακομα κι αν δινει πιθανη ημερομηνια, θα ειναι αυθαιρετη αν κατι παει στραβα. ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΩ οτι προκυπτει "κατα προσεγγιση" και απο την μακροχρονη εμπειρια τους. Αλλωστε, πώς να εξηγησει κανεις οτι ακομα και σε αλλες χωρες πεφτουν εξω στο delivery estimate (και υπαρχουν αναλογα παραπονα) αυτη ειδικα την περιοδο; Μονο η Ελλαδα ειναι μπανανια δηλαδη; Τοτε γιατι παραπονιουνται σε ολη την Αγγλια;

 

Η επιλογη αγορας χωρις tracking number ειναι δικη μας. Δηλαδη απο ολα τα καταστηματα εξωτερικου παιρνεις delivery estimate; Σε εμενα, παντως, οχι. Το Αμαζον ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα, οχι ο κανονας.

 

Τελος, παρακαλω μην μου μιλας στον πληθυντικο :D

 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...