alex_000 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Το παρέα που παίζουν πάλι το εβγαλες απο το μυαλό σου.. Και επίσης έχεις πρόβλημα στο να διακρίνεις την διαφορά και περιορίζεσαι στο περιτύλιγμα (τον τίλο δηλαδή) Αν κάνω εγώ μια εταιρεία με 10 άτομα και βγάλω ενα δάνειο με εγγυητές τους άλλους 3 η εταιρία έχει funding και είμαι ο producer οκ.. και έτσι θα μπεί και στα credits του game αυτό δεν σημαίνει πως θα έχουμε καμιά σχέση με την Vivendi που ειναι η εταιρία που έκανε το funding στην activision... σαν τίτλοι ναι θα έχω ίδιο τίτλο στην παραγωγή του game μας με αυτόν που έχει η vivendi στην activision... αλλά εκτός των τίλων δεν έχουν καμιά σχέση στην πράξη αυτά τα δύο... απλά πράματα μεγάλε. Σου είπα αρχικά για το production quality και την έλλειψη ρόλων. Μου απήντησες ότι στις εταιρίες των game που πόσταρες πιο πάνω δεν υπάρχουν αυτοί οι ρόλοι και το production quality. Σου παρέθεσα ένα link ( http://www.frozenbyte.com/jobs) μια εκ των εταιριών που αναφέρθηκες εσύ που δείχνει ξεκάθαρα το αντίθετο, και επίσης πόσο σοβαρά παίρνουν το hiring και τους ρόλους τους. Πετάς σαν απάντηση gibberish σχετικά με το πως οι ρόλοι δεν έχουν σημασία αλλά εκεί είναι μια παρέα που βάζει ρόλους γιατί έτσι πρέπει να γίνει από το καταστατικό (λες και είσαι εκεί μέσα και γνωρίζεις η έχεις οποιαδήποτε σχέση με το αντικείμενο). Ξαναδιάβασε το link να δεις πόσο ξεκάθαρο είναι ότι δεν ισχύει αυτό που λές. το άμα απλά trollaρεις η δεν το νιώθεις αποφάσισε το εσύ.
Stavros Delta Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 ε ναι δεν σου είπα να βγάλεις μοντέλα με άπειρο αριθμό πολυγώνων εννοείται θαύματα δεν γίνονται και δεν ειναι αυτό το ζητούμενο εξάλλου απλά μια ιδέα πέταξα για να μην πετσοκόβεις τα γραφικά σαν πρώτη λύση Πίστεψέ με,το να πρέπει να εξερευνήσω όλα τα μέρη με profiler δεν είναι και σοβαρό πρόβλημα. Ίσα ίσα που το να τριγυρνώ στο κόσμο του παιχνιδιού καθώς το παιχνίδι τρέχει και να κάνω τρελά πράγματα,είναι απ τις αγαπημένες μου ασχολιες! Και θα είχα την ψυχική ηρεμία και υπομονή να κατεβάζω τα πολύγωνα βαριών μοντέλων. Προσωπικά εγώ τουλάχιστον,θα έκανα ότι περνούσε απ το χέρι μου για να τρέχει πιο ομαλά το παιχνίδι. Και τα φώτα θα τα "έψηνα" (baked lighting) και και και... Το πρόβλημα,το σημαντικό πρόβλημα είναι ότι χρειάζονται τεράστιοι αριθμοί από εργατοώρες για να επιτευχθεί κάτι καλό,και χρήμα. Μόνος μου,το πολύ πολύ να καταφέρω κάτι 'απλό' για κινητό 2d. Που και πάλι το 'μόνος μου' σχετικό είναι,γιατί και εκεί χρειάζεσαι και κάποιον που να κατέχει την γραφιστική τέχνη,και κάποιον τη μουσική για επένδυση soundtrack. Θα μπορούσα αν ήμουν καλός digital ζωγράφος να φτιάξω εγώ τα sprites,αλλά προσπάθησα και έκανα μουτζούρες. Από κει και πέρα,αν θες το τελικό αποτέλεσμα - παιχνίδι να είναι μεγαλύτερο, πρέπει και το μέγεθος της εργατικής δύναμης να είναι μεγαλύτερο,και το budget. Δεν μπορείς να χωρέσεις κινητήρα από Boeing 747 σε ένα Smartάκι.
The_Colonel Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 απλά πράματα μεγάλε. Σου είπα αρχικά για το production quality και την έλλειψη ρόλων. Μου απήντησες ότι στις εταιρίες των game που πόσταρες πιο πάνω δεν υπάρχουν αυτοί οι ρόλοι και το production quality. Σου παρέθεσα ένα link ( http://www.frozenbyte.com/jobs) μια εκ των εταιριών που αναφέρθηκες εσύ που δείχνει ξεκάθαρα το αντίθετο, και επίσης πόσο σοβαρά παίρνουν το hiring και τους ρόλους τους. Πετάς σαν απάντηση σχετικά με το πως οι ρόλοι δεν έχουν σημασία αλλά εκεί είναι μια παρέα που βάζει ρόλους γιατί έτσι πρέπει να γίνει από το καταστατικό (λες και είσαι εκεί μέσα και γνωρίζεις η έχεις οποιαδήποτε σχέση με το αντικείμενο). Ξαναδιάβασε το link να δεις πόσο ξεκάθαρο είναι ότι δεν ισχύει αυτό που λές. το άμα απλά trollaρεις η δεν το νιώθεις αποφάσισε το εσύ. Απλά πράματα φίλε Ρόλοι φυσικά χρειάζεται να υπάρχουν δεν είπε κανένας το αντίθετο δεν γίνεται ο καθένας να ειναι λίγο απο όλλα.. Απλά το main argument σου ειναι ότι δεν γίνεται να κάνεις ενα αξιοπρεπές game γιατι θές μεγάλο stack απο επαγγελματίες (παραθέτοντας του τίλούς των επαγγελμάτων) Δεν χρειάζεται λοιπόν να έχει μεγαλό stack ούτε να σε μπαρκάρουν εταιρίες για να έχεις ενα καλό game και έφερα για παράδειγμα τα games που παρέθεσα.. Εσύ μετά πήγες και μου δείχνεις τα credits οπου (ΒΑΣΗ ΤΙΤΛΩΝ) υπάρχουν οι θέσεις που έλεγες πιο πριν και σου λέω ότι αυτό ειναι απλα μια ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ ανάμεσα στα άτομα που συμμετείχαν. και όχι κανονικές παραγωγές και άνθρωποι καριέρας και τρίτες εταιρίες που βλέπεις με τους ίδιους τίτλους αλλά σε AAA games.
NickTG Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Πόσοι άραγε από αυτούς δεν είχαν δουλέψει ποτέ ξανά σε παιχνίδια?
Stavros Delta Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Βρε παιδιά εμένα μου φαίνεται πως διαφωνείτε τσάμπα τόσες ώρες... Υπάρχουν ομάδες 6 ατόμων,20,50,100,200... Στις μεγαλύτερες συνήθως υπάρχουν και περισσότεροι ρόλοι,και έτσι με καλύτερη εξειδίκευση πετυχαίνεται και ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Στις μικρότερες αναγκαστικά κάποιοι θα αναλάβουν να κάνουν παραπάνω από 1 πράγμα,και επειδή θα έχουν περισσότερα πράγματα να κάνουν ή δεν θα τα κάνουν τόσο καλά,ή δεν θα τα κάνουν τόσο γρήγορα. Αυτό είναι όλο. 1
The_Colonel Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 To θέμα ειναι 1)ποιος ειναι ο ελάχιστος αριθμός ατόμων που αν χρησιμοποιηθούν πλήρως και αποδοτικά μπορούν να κάνουν ενα αξιοπρεπές game 2)Ποιό ειναι το Minimum κεφάλαιο για αυτό και 3) το γιατι δεν γίνεται αυτό στην ελλάδα. Και πολλοί απαντάνε στο 3 βάζοντας εξωτικούς αριθμούς στο 1) και 2) με την λογική/αιτιολογία ότι έχει συμβεί στο παρελθόν στο τάδε blogbuster game...αλλα προσωπικά δεν έχει να λέει για εμένα τίποτα αυτό.
defacer Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Αποκλείεις δηλαδή να είναι συνειδητοποιημένος επαγγελματίας (δηλαδή να έχει επαγγελματισμό ) ενα άτομο το οποίο έχει καλές γνώσεις στο αντικείμενο του αλλά δεν ασχολήθηκε ξανά με games (σαν επάγγελμα) και είναι άνεργος (που στην ελλάδα οι περισσότεροι άνεργοι ειναι μιας και δεν υπάρχει απορροφησιμότητα ) γιατι πρέπει η λογική να ειναι σώνει και καλά "δε γαμείς που δε γαμείς" αυτό δεν μπορώ να καταλάβω... δεν είπα ο κάθε πικραμένος που έβγαλε μια σχολή με το ζόρι και μπήκε σε αυτή απο τύχη να αρχίσει να κάνει ενα game... Δεν το αποκλείω εγώ, το απέκλεισες εσύ ο ίδιος ξεκινώντας το thread λέγοντας "τόσοι υπάρχουν που κάθονται, γιατί δεν κάνουν games?". Αν ήθελες να εστιάσουμε στο top 0.1% θα έπρεπε να το πεις διαφορετικά. Και λέγοντας "games", και πάλι εσύ ο ίδιος πήγες την κουβέντα σε σοβαρές παραγωγές μιλώντας υποτιμητικά για "arcade παιχνιδάκια της πλάκας σε κινητά". Εδώ λες για ολόκληρη ομάδα υποτιθέμενα άνεργων που έχουν γνώσεις και επαγγελματισμό (spoiler alert: αυτοί οι άνθρωποι δε μένουν άνεργοι για πολύ) αλλά δεν ασχολήθηκε ξανά με games, να τους βάλουμε να κάνουν non-trivial game. Και δεν εννοώ να πειραματίζεται και να μαθαίνει όπως ο Σταύρος παραπάνω, αλλά να πάνε ένα project από το μηδέν μέχρι το σημείο που εσένα θα σου αρέσει να παίζεις το τελικό αποτέλεσμα. Χωρίς να ναυαγήσει η προσπάθεια στο δρόμο από χίλιες μύριες αιτίες που με μαθηματική βεβαιότητα θα εμφανιστούν (ξανά spoiler alert: η δουλειά του manager είναι να μη στουκάρει ο Τιτανικός όταν εμφανιστεί το παγόβουνο. Αν δεν υπάρχει manager ξέχνα τον Τιτανικό. Αν το management ήταν εύκολο οι managers δε θα έπαιρναν μεγάλους μισθούς. Και όσο αυξάνεται το μέγεθος της ομάδας, η δυσκολία του management αυξάνεται εκθετικά, μη πω και παραγοντικά). Anyway δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε. 5
Stavros Delta Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 To θέμα ειναι 1)ποιος ειναι ο ελάχιστος αριθμός ατόμων που αν χρησιμοποιηθούν πλήρως και αποδοτικά μπορούν να κάνουν ενα αξιοπρεπές game 2)Ποιό ειναι το Minimum κεφάλαιο για αυτό και 3) το γιατι δεν γίνεται αυτό στην ελλάδα. Και πολλοί απαντάνε στο 3 βάζοντας εξωτικούς αριθμούς στο 1) και 2) με την λογική/αιτιολογία ότι έχει συμβεί στο παρελθόν στο τάδε blogbuster game... αλλα αυτό προσωπικά δεν έχει να λέει για εμένα τίποτα. τι θεωρείται αξιοπρεπές ? θεωρείται π.χ. το Rise of the Triad που είχα αναφέρει νωρίτερα ? ή μήπως δεν μας κάνει,και θεωρούμε αξιοπρεπές π.χ. κάτι από Crysis και πάνω ?
The_Colonel Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Να σου πω την αλήθεια το καινούργιο Rise of the Triad δεν το έχω παίξει απο screenshots το βάζω στα αξιοπρεπή (απο θέμα γραφικών) αν και πιστεύω μικρές ομάδες σε έναν χώρο με κατάλληλη (αλλά όχι εξωτική) υποδομή θα μπορούσαν να κάνουν και καλύτερα γραφικά.
Stavros Delta Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δεν το αποκλείω εγώ, το απέκλεισες εσύ ο ίδιος ξεκινώντας το thread λέγοντας "τόσοι υπάρχουν που κάθονται, γιατί δεν κάνουν games?". Αν ήθελες να εστιάσουμε στο top 0.1% θα έπρεπε να το πεις διαφορετικά. Και λέγοντας "games", και πάλι εσύ ο ίδιος πήγες την κουβέντα σε σοβαρές παραγωγές μιλώντας υποτιμητικά για "arcade παιχνιδάκια της πλάκας σε κινητά". Εδώ λες για ολόκληρη ομάδα υποτιθέμενα άνεργων που έχουν γνώσεις και επαγγελματισμό (spoiler alert: αυτοί οι άνθρωποι δε μένουν άνεργοι για πολύ) αλλά δεν ασχολήθηκε ξανά με games, να τους βάλουμε να κάνουν non-trivial game. Και δεν εννοώ να πειραματίζεται και να μαθαίνει όπως ο Σταύρος παραπάνω, αλλά να πάνε ένα project από το μηδέν μέχρι το σημείο που εσένα θα σου αρέσει να παίζεις το τελικό αποτέλεσμα. Χωρίς να ναυαγήσει η προσπάθεια στο δρόμο από χίλιες μύριες αιτίες που με μαθηματική βεβαιότητα θα εμφανιστούν (ξανά spoiler alert: η δουλειά του manager είναι να μη στουκάρει ο Τιτανικός όταν εμφανιστεί το παγόβουνο. Αν δεν υπάρχει manager ξέχνα τον Τιτανικό. Αν το management ήταν εύκολο οι managers δε θα έπαιρναν μεγάλους μισθούς. Και όσο αυξάνεται το μέγεθος της ομάδας, η δυσκολία του management αυξάνεται εκθετικά, μη πω και παραγοντικά). Anyway δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε. να σε καλά,με το ποστ σου μου θύμισες τη 3D Realms - η οποία είχε μεν "boss" που έκανε και το management,αλλά ήταν πολύ κακός στο management. σταμάτησαν και ξεκίνησαν απ την αρχή το ίδιο παιχνίδι 4 φορές γιατί κάθε φορά που έβγαινε νέα engine ήθελαν να έχουν τη νεώτερη,μέχρι που 12 χρόνια χωρίς να έχουν παραδώσει προιόν τελείωσαν τα αποθέματα και έκλεισαν! Να σου πω την αλήθεια το καινούργιο Rise of the Triad δεν το έχω παίξει απο screenshots το βάζω στα αξιοπρεπή (απο θέμα γραφικών) αν και πιστεύω μικρές ομάδες σε έναν χώρο με κατάλληλη (αλλά όχι εξωτική) υποδομή θα μπορούσαν να κάνουν και καλύτερα γραφικά. τα γραφικά εντάξει είναι,αλλά όπως σου πα,στο release ήταν σχεδόν unplayable. playable έγινε κάποιους μήνες μετά τη κυκλοφορία του,αφού είχαν βγάλει patches,και ακόμα και σήμερα σε μερικά σημεία οι πτώσεις του frame rate δεν δικαιολογούνται με βάση το οπτικό αποτέλεσμα - λόγο έλλειψης αρκετού optimization όπως ανέφερα νωρίτερα,που έτσι ξεκίνησε και η συζήτηση για τον profiler και τον εντοπισμό προβληματικών σημείων... Για το Rise of the Triad δούλεψαν 8 άτομα ένα χρόνο μέχρι το release. Αλλά αν βάλουμε μέσα και τους μήνες που πήρε το παιχνίδι μέχρι να πατσαριστεί,κάντο 1μιση χρόνο. Και έχε υπ' όψιν όπως είπαμε,πως τα σχέδια του gameplay,των maps,τα concepts,όλα αυτά προ-υπήρχαν.
defacer Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 να σε καλά,με το ποστ σου μου θύμισες τη 3D Realms - η οποία είχε μεν "boss" που έκανε και το management,αλλά ήταν πολύ κακός στο management. σταμάτησαν και ξεκίνησαν απ την αρχή το ίδιο παιχνίδι 4 φορές γιατί κάθε φορά που έβγαινε νέα engine ήθελαν να έχουν τη νεώτερη,μέχρι που 12 χρόνια χωρίς να έχουν παραδώσει προιόν τελείωσαν τα αποθέματα και έκλεισαν! H ιστορία του DNF (και άλλες επίσης!) είναι πάρα πολύ διδακτική. Έχω διαβάσει στο παρελθόν πολύ ενδιαφέροντα εκτενή αφιερώματα (πολλές σελίδες) αλλά δυστυχώς δε νομίζω πως κράτησα links να μοιραστώ. 1
The_Colonel Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δεν το αποκλείω εγώ, το απέκλεισες εσύ ο ίδιος ξεκινώντας το thread λέγοντας "τόσοι υπάρχουν που κάθονται, γιατί δεν κάνουν games?". Αν ήθελες να εστιάσουμε στο top 0.1% θα έπρεπε να το πεις διαφορετικά. Και λέγοντας "games", και πάλι εσύ ο ίδιος πήγες την κουβέντα σε σοβαρές παραγωγές μιλώντας υποτιμητικά για "arcade παιχνιδάκια της πλάκας σε κινητά". Εδώ λες για ολόκληρη ομάδα υποτιθέμενα άνεργων που έχουν γνώσεις και επαγγελματισμό (spoiler alert: αυτοί οι άνθρωποι δε μένουν άνεργοι για πολύ) αλλά δεν ασχολήθηκε ξανά με games, να τους βάλουμε να κάνουν non-trivial game. Και δεν εννοώ να πειραματίζεται και να μαθαίνει όπως ο Σταύρος παραπάνω, αλλά να πάνε ένα project από το μηδέν μέχρι το σημείο που εσένα θα σου αρέσει να παίζεις το τελικό αποτέλεσμα. Χωρίς να ναυαγήσει η προσπάθεια στο δρόμο από χίλιες μύριες αιτίες που με μαθηματική βεβαιότητα θα εμφανιστούν (ξανά spoiler alert: η δουλειά του manager είναι να μη στουκάρει ο Τιτανικός όταν εμφανιστεί το παγόβουνο. Αν δεν υπάρχει manager ξέχνα τον Τιτανικό. Αν το management ήταν εύκολο οι managers δε θα έπαιρναν μεγάλους μισθούς. Και όσο αυξάνεται το μέγεθος της ομάδας, η δυσκολία του management αυξάνεται εκθετικά, μη πω και παραγοντικά). Anyway δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε. δεν πιστεύω ότι στην ελλάδα το 0.1% των προγραμματιστών πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις μόνο γιατι εγώ σου λέω ότι δεν ειναι άνεργοι (που αρκετοί παιζει να είναι) σίγουρα όμως κάνουν κάτι άσχετο αν απασχολούνται ή κάτι που δεν τους εκφράζει και απλά φέρνει το ψωμί στο τραπέζι (web design. στο ψευτοΙΤ μιας επιχείρησης ελληνικών προδιαγραφών σε κανένα λογιστικό γραφείο κτλ ) αυτούς λέω.. και τέλος το managment ναι μεν το σπουδάζεις αλλά ειναι και κάτι που μπορείς να το "εχεις" Αυτό εχει αποδειχθεί πολλές φορές στην ζωή άτομα με άλλη εκπαίδευση (η ακόμη και αμόρφωτα) να ειναι πολύ καλοί managers και να έχουν κάνει παπάδες στην επιχείρηση τους κτλ και τέλος υπάρχουν και ειδικά εργαλεία για την αρχιτεκτονική ενός game project και την κατανομή του φόρτου εργασίας.
viper2005 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Πραγματικά διάβασε τις τελευταίες παραγράφους του αμέσως πιο πάνω post (αυτό για τα bold του quote) Όσο για την ερώτηση σου.. γιατι 1) δεν έχω άμεση ή έμμεση σχέση με τον χώρο άσχετο αν έχω κάποιες συναφείς γνώσεις και έτσι έχω άλλους στόχους στην ζωή μου μιας και επιστημονικά ανήκω σε άλλο πεδίο. 2) την ιδέα μου την έχω προχωρήσει όσο θα μπορούσα να την προχωρήσω μόνος μου σταμάτησα (σαν χόμπι) να ασχολούμαι με αυτή μόλις παρουσιαστηκε η ανάγκη να εμπλακούν και άλλοι σε αυτή για να υλοποιηθεί.. και αν θες αποτελούσε και ένα εναρκτήριο λάκτισμα αυτό για το topic δηλαδή είπα μέσα μου "και καλά εγώ που δεν μπορώ και έτσι και αλλιώς ειμαι "αλλου" οι άλλοι όμως γιατι κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια; " Γιατι για να πας να σπουδάσεις προγραμματιστής, 3d graphics/animation πάει να πει ότι αποφάσισες πάνω σε αυτό να περιστρέφεται κυρίως η ζωή σου και η βασική σου δουλειά να ειναι σχετική με αυτό... Το ξέρεις οτι αυτο που είπες ειναι καθαρά ελληνική λογικη. Δηλαδή να σπούδαζα κατι και θα κάνω μόνο αυτο για 50 χρόνια. Το πρόβλημα με την συγκεκριμένη λογικη ειναι οτι τρομάζει με τα ρίσκα και τα αποφεύγει όπως ο διαβολος το λιβάνι. Απο την άλλη πλευρά οι αγγλοσαξονικές κουλτούρες δεν έχουν τέτοια προβλήματα και αν βρεθεί ενα project που τους αρεσει τότε απλώς το κάνουνε χωρις πολλά μουσουτου. Υγ. Όσα περισσότερα κανεις (ανεξαρτήτως το field of expertise) τόσο καλύτερa ειναι για τον επαγγελματικό σου βίο.
The_Colonel Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Το ξέρεις οτι αυτο που είπες ειναι καθαρά ελληνική λογικη. Δηλαδή να σπούδαζα κατι και θα κάνω μόνο αυτο για 50 χρόνια. Το πρόβλημα με την συγκεκριμένη λογικη ειναι οτι τρομάζει με τα ρίσκα και τα αποφεύγει όπως ο διαβολος το λιβάνι. Απο την άλλη πλευρά οι αγγλοσαξονικές κουλτούρες δεν έχουν τέτοια προβλήματα και αν βρεθεί ενα project που τους αρεσει τότε απλώς το κάνουνε χωρις πολλά μουσουτου. Υγ. Όσα περισσότερα κανεις (ανεξαρτήτως το field of expertise) τόσο καλύτερa ειναι για τον επαγγελματικό σου βίο. αλλιώς το εννοούσα ότι δηλαδή για να το κάνει πάει να πεί ότι το βρίσκει ενδιαφέρον και άρα ενα ακόμη λιγότερο εμπόδιο για να κάτσει να ασχοληθεί με αυτό μην μπλέξουμε τώρα κουλτούρες στόχους ζωής κτλ θα πάμε αλλού. να σε καλά,με το ποστ σου μου θύμισες τη 3D Realms - η οποία είχε μεν "boss" που έκανε και το management,αλλά ήταν πολύ κακός στο management. σταμάτησαν και ξεκίνησαν απ την αρχή το ίδιο παιχνίδι 4 φορές γιατί κάθε φορά που έβγαινε νέα engine ήθελαν να έχουν τη νεώτερη,μέχρι που 12 χρόνια χωρίς να έχουν παραδώσει προιόν τελείωσαν τα αποθέματα και έκλεισαν! τα γραφικά εντάξει είναι,αλλά όπως σου πα,στο release ήταν σχεδόν unplayable. playable έγινε κάποιους μήνες μετά τη κυκλοφορία του,αφού είχαν βγάλει patches,και ακόμα και σήμερα σε μερικά σημεία οι πτώσεις του frame rate δεν δικαιολογούνται με βάση το οπτικό αποτέλεσμα - λόγο έλλειψης αρκετού optimization όπως ανέφερα νωρίτερα,που έτσι ξεκίνησε και η συζήτηση για τον profiler και τον εντοπισμό προβληματικών σημείων... Για το Rise of the Triad δούλεψαν 8 άτομα ένα χρόνο μέχρι το release. Αλλά αν βάλουμε μέσα και τους μήνες που πήρε το παιχνίδι μέχρι να πατσαριστεί,κάντο 1μιση χρόνο. Και έχε υπ' όψιν όπως είπαμε,πως τα σχέδια του gameplay,των maps,τα concepts,όλα αυτά προ-υπήρχαν. εχω γκυλιθεί στο πάτωμα απο τα γέλοια καιρό είχα να δώ βιντεάκια απο τον escapist 0χα0χα0χα0χ0α λόλ ειναι σαν ενα pawnmachinegun ο τύπος
alex_000 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2014 και σου λέω ότι αυτό ειναι απλα μια ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ ανάμεσα στα άτομα που συμμετείχαν. και όχι κανονικές παραγωγές και άνθρωποι καριέρας και τρίτες εταιρίες που βλέπεις με τους ίδιους τίτλους αλλά σε AAA games. και κάνεις λάθος γιατί δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο, και δεν έχεις κανένα τρόπο να στηρίξεις αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα. τρίτη φορά μπας και το διαβάσεις. Δεν είναι credits, είναι η HR σελίδα της εταιρίας (που φτιάχνει ένα από τα games που αναφέρεσαι) που λέει τι προσλαμβάνουν τα skills και τις δεξιότητες της κάθε θέσης. http://www.frozenbyte.com/jobs Anyway δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε. yep 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα