Προς το περιεχόμενο

Εξωτερικός Δίσκος Intenso 2,5'' 1,75TB USB 3.0 Black - 57,99€ you.gr


vierinia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά με 1000 που το έκανα έβγαλε 59 read και 60 write μου φάνηκε χαμηλό και ότι θέλει μεγαλύτερο μέγεθος αρχείου για να πιάσει πιο μεγάλη ταχύτητα... Αλλά ναι είναι τιγκαρισμένος...

Περίεργο μου φαίνεται να χάνει την μισή του ταχύτητα επειδή είναι γεμάτος. Κάποιος που παρέλαβε τον ίδιο δίσκο(2tb) και τον έχει άδειο ή σχεδόν άδειο, ας κάνει ένα τεστακι να μας πει τι νούμερα του βάζει.

 

Επίσης MikeJ βλέπω ότι έχεις μόλις 1gb ελεύθερο χώρο στον δίσκο και το τεστ γίνεται για 4gb, αν μπορείς ελευθέρωσε κανένα 5αρι gb και τρέξε το crystal disk mark με επιλογή στα 1000mb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 233
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παραλάβατε όσοι ενημερωθήκατε ότι θα αντικατασταθεί με τον άλλο δίσκο και η παραλαβή αναμένεται για τις 11 ή 12 Δεκεμβρίου; Εγώ πάντως όχι...αύριο συμπληρώνεται ένας μήνας από την παραγγελία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου βγάζει την παρακολούθηση παραγγελίας ολοκληρωμένη από σήμερα στις 10 και 50.... Αυτό τι σημαίνει ότι είναι έτοιμο στην ACS που έχω επιλέξει για να πάω για παραλαβή ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απλά επειδή η ACS σε τρεις περιπτώσεις με μένα έχει τρομπάρει ασύστολα, γι αυτό λέω μήπως έχει φτάσει και κάνουν καμιά εβδομάδα να με ενημερώσουν ή και καθόλου (μου έχει τύχει, αν δεν τους έπαιρνα δεν θα με ενημέρωναν ποτέ ενώ ο φάκελος είχε φτάσει....)

 

Για να μην πω για το συστημένο από Αγγλία (Ήταν Royal Mail International Signed for δηλαδή απαιτούσε υπογραφή μου κατά την παραλαβή...) δέμα που μου το άφησαν στη πόρτα μου.... εκεί έπρεπε να ρίξω καταγγελία κανονικά αλλά έχε χάρη που δεν κλάπηκε το αντικείμενο οπότε το άφησα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου βγάζει την παρακολούθηση παραγγελίας ολοκληρωμένη από σήμερα στις 10 και 50.... Αυτό τι σημαίνει ότι είναι έτοιμο στην ACS που έχω επιλέξει για να πάω για παραλαβή ;

Και η δική μου παραγγελία ήταν έτσι και μπήκα στο chat και μου είπαν ότι αύριο θα παραλάβω. Βέβαια επειδή είμαι αρκετά μακριά από την Αττική πιστεύω πως θα παραλάβω μεθαύριο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα ενα 2tb χθες και στο πρώτο τέταρτο που δούλεψε με win8.1 σταμάτησε, δεν τον αναγνωρίζει το bios ούτε και τα λειτουργικά xp, 7, 8. Δοκιμάστηκε σε pc hp με sata3, hp με sata2, σε laptop και σε απλο pc με extra καρτα usb3. Κάνει για 2-3 δεύτερα τζιιιι και μετά τίποτα, οχι όπως κάνει ο δίσκος μέσα όταν δεν του φτάνει το ρεύμα η είναι χτυπημένος. Θέλω να πιστεύω ότι δεν φταίει ο δίσκος. Μάλλον θα φάει εγχείρηση.  Κάποια πρόταση ή εμπειρία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίρνεις πιστωτικό στα χρήματα που τον αγόρασες να πάρεις ότι θες.

 

(επεξεργασία): εκτός αν υπάρχει απόθεμα στον αλλάζουν.

Επεξ/σία από DEREK4A
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα ενα 2tb χθες και στο πρώτο τέταρτο που δούλεψε με win8.1 σταμάτησε, δεν τον αναγνωρίζει το bios ούτε και τα λειτουργικά xp, 7, 8. Δοκιμάστηκε σε pc hp με sata3, hp με sata2, σε laptop και σε απλο pc με extra καρτα usb3. Κάνει για 2-3 δεύτερα τζιιιι και μετά τίποτα, οχι όπως κάνει ο δίσκος μέσα όταν δεν του φτάνει το ρεύμα η είναι χτυπημένος. Θέλω να πιστεύω ότι δεν φταίει ο δίσκος. Μάλλον θα φάει εγχείρηση.  Κάποια πρόταση ή εμπειρία?

 

Όχι ρε φίλε, ούτε για αστείο... Όταν ένα προϊόν εμφανίσει βλάβη εντός των πρώτων 7 ημερών θεωρείται ότι είναι εξαρχής προβληματικό και ισχύει το Dead On Arrival που λέμε οπότε πρέπει να γίνει αντικατάστασή του.... (Βέβαια το κάθε κατάστημα μπορεί να έχει διαφορετική αντιμετώπιση στ{ο θέμα αυτό) Αλλά ακόμα και να μην ισχύει το   DOA και πάλι είσαι εντός εγγύησης οπότε θα πρέπει να στο 1) Επιδιορθώσουν και αν δε γίνεται  2) Αντικαταστήσουν και αν δε γίνεται 3) Επιστρέψουν τα χρήματα σε μετρητά και όχι σε πιστωτικό (και αν σου πουν τίποτα πες τους ότι το λέει ο νόμος και θα κάνεις καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτή.

 

 

Αγόρασα ένα ελαττωματικό προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν το αλλάζουν και δεν επιστρέφουν και τα χρήματα.
Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. Εφόσον για το προϊόν παρέχεται εγγύηση, μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από αυτήν. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

 

Απλά η διαφορά του DOA με την βλάβη εντός εγγύησης είναι ότι στην πρώτη περίπτωση καθώς το πρόβλημα είναι μαμήσιο ουσιαστικά δεν τίθεται θέμα επιδιόρθωσης αλλά πάει για κατευθείαν αντικατάσταση... 

διάβασε εδώ http://www.you.gr/special-pages/Help/ypiresies_kai_ypostiriksi/eggyiseis

 

Πάντως ενημέρωσε τους και πήγαινέ το όσο πιο γρήγορα μπορείς....

 

Αν το ανοίξεις κλπ θα χάσεις και την κανονική εγγύηση που έχεις.... και που είναι για 3 χρόνια νομίζω έλεγε στο κουτί... κρίμα είναι γιατί οι σκληροί είναι προϊόντα που εμφανίζουν βλάβες μετά από κάποιο καιρό χρήσης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...