Προς το περιεχόμενο

R.I.P Μικρή Μου Άννυ!


Mau-Maus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Διαβάζεις πράγματα που δεν είπα: δεν είπα φυσικά πουθενά ότι πρέπει να θανατωθείς, παρέθεσα ένα συλλογισμό ο οποίος καταλήγει στο ότι αν ένας από τους δύο έπρεπε να φύγει, τότε για την κοινωνία σα σύνολο θα ήταν προτιμότερο να φύγεις "εσύ". Και αυτό το είπα, όπως και όλα όσα έγραψα παραπάνω, για να προβληματίσω. Τα υπόλοιπα είναι δημιουργήματα της φαντασίας σου.

 

Κι εσύ δίνεις βάση στη διατύπωση που έκανα (είναι και περασμένη η ώρα, να με συγχωρείς) και δεν δίνεις βάση στην ουσία: επειδή έχω τις απόψεις μου. Από αυτό θα κριθεί το αν πρέπει να φύγω εγώ ή ένας άλλος socially-wise (διότι -όπως είπες κι εσύ νωρίτερα- δεν με γνωρίζεις σαν χαρακτήρα και άρα θα κρίνεις μόνο από τα γραπτά που διατυπώνω εδώ). Αν καλύπτεσαι εσύ με αυτή τη συλλογιστική, τότε δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω στην όλη κουβέντα, πέραν του ότι ειλικρινά είχα μεγαλύτερες προσδοκίες για την εξέλιξή της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 373
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δεν καταλαβαίνω τι θέμα έχεις και το πας προσωπικά.

 

Φυσικά στα πλαίσια της συζήτησης θα κρίνω τον malthador βάσει αυτών που λέει στη συζήτηση, όχι βάσει του αν βοηθάει τους ηλικιωμένους τα σαββατοκύριακα. Θα έπρεπε να ξέρουμε τον άλλο όπως η μάνα του για να έχουμε δικαίωμα να μιλήσουμε; Εφόσον δε συζητάμε για το χαρακτήρα του δε μας ενδιαφέρει κιόλας αν τον γνωρίζουμε.

 

Το αντικείμενο της κριτικής είναι η ιδέα, η άποψη. Αν και προς υπεράσπισή σου είναι αλήθεια πως δεν έχουμε συνηθίσει έτσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Φυσικά και δεν το παίρνω προσωπικά, αφενός κατανοώ ότι προσπαθείς να επιχειρηματολογείς αντικειμενικά, αφετέρου με μειώνεις αν πιστεύεις ότι θα με ενοχλούσε η άποψη οποιουδήποτε δεν με ξέρει. Από τα γραφόμενά σου προσπαθώ να βγάλω άκρη (ξαναλέω είναι αργά και μπορεί να πιάνω κάτι αλλιώς).

 

Σε quotάρω:

 

 

Τα είπα όλα παραπάνω.

 

Τώρα, έτσι που έθεσες τα ενδεχόμενα: θα μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι αν τελείως υποθετικά αυτό που περιμένεις να κερδίσεις από τη θανάτωση κάποιου είναι "ηθική δικαίωση" ή ακόμα χειρότερα "τίποτα απολύτως", θα ήταν καλύτερο για την κοινωνία ανάμεσα σε σένα και τον κάποιο να επιλέξει να θανατώσει εσένα. Και να θεωρώ ότι το έχω τεκμηριώσει αντικειμενικά, όχι γιατί έτσι μ' αρέσει.

 

 

Το bold αποτελεί την προσωπική μου άποψη, ναι;

 

Το υπογραμμισμένο αποτελεί μέρος του συλλογισμό σου, ναι;

 

Ποιό είναι το σημείο το οποίο θα κρίνει ότι θα ήταν καλύτερο για την κοινωνία ανάμεσα σε εμένα και τον κάποιο να επιλέξει να θανατώσει εμένα; Δεν είναι το bold (ergo η άποψή μου); Είναι κάτι άλλο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πραγματικά τι πρέπει να απαντήσει και πως να τοποθετηθεί κάποιος σε ένα τόσο ειδεχθές περιστατικό.Κρίμα που είμαι  απλά ένας άνθρωπος και στο άκουσμα τέτοιων γεγονότων μου βγαίνουν τα πιο ταπεινά μου ένστικτα.Αυτό το δικαίωμα το έχω ή η προοδευτικότητα ορισμένων εξαντλείται μόνο στα δικαιώματα του δράστη, που όντως ίσως μαστουρωμένος σκότωσε το παιδί του αλλά προφανώς εντελώς νηφάλιος, αποφάσισε να τεμαχίσει και να βράσει το πτώμα της μικρής και να το διασκορπίσει σε όλο το λεκανοπέδιο;Ακόμα να προσχωρήσω στην προοδευτική πλευρά,(εδώ να με συγχωρείται αλλά μου βγαίνει ένα μειδίαμα)πως μπορεί να διασφαλίσει ο καθένας ότι αυτό το κτήνος έχει την οποιαδήποτε ελπίδα να σωφρονιστεί σε 25 χρόνια(και εδώ μειδίαμα ) και να μην ξανακάνει το ίδιο;Φυσικά και όλοι πρέπει να έχουν δικαίωμα στην ζωή  και δεν πρέπει να αφαιρείτε η ζωή κάποιου χωρίς λόγο,το θέμα είναι όμως ότι η ζωή που αφαιρέθηκε χωρίς λόγο και μάλιστα με ανεκδιήγητο τρόπο ήταν της μικρούλας που δεν πρόλαβε καν να καταλάβει τι εστί ζωή.Μπράβο και η προοδευτικότητα και μπράβο σε όλους όσους υπερασπίζονται ακόμα και τον πιο αμείλικτο εγκληματία.Κάποια όμως εγκλήματα είναι τόσο ειδεχθή που οι νόμοι που ισχύουν για αυτά είναι είτε αναχρονιστικοί, είτε δεν επαρκούν να αποδώσουν τιμωρία ανάλογη με το μέγεθος του εγκλήματος.Και για να μην πάρουν φόρα ορισμένοι όχι κανείς δεν λέει να πάρουμε το τσεκούρι και να αποδίδουμε δικαιοσύνη μόνοι μας.Με νόμο να εφαρμόζεται η εσχάτη των ποινών και επειδή θα πουν κάποιοι ποιους θα συμπεριλαμβάνει η απάντηση όσον αφορά εμένα είναι τρεις κατηγορίες.Ειδεχθή εγκλήματα κατά παιδιών(εδώ δεν χωράει για μένα καμία δικαιολογία.2)Άνθρωποι που έκαναν φυλακή για φόνο και όταν βγήκαν ξανά σκότωσαν(καταρρίπτεται από τους ίδιους το ενδεχόμενο κάποτε να σωφρονιστούν. 3)Κατά συρροήν βιαστές άτομα που έχουν περάσει από ψυχιατρική και θεραπευτική διαδικασία.(Sorry σου δώσαμε την ευκαιρία μία δύο τρεις φορές λυπάμαι αλλά φτάνει, αφήνεις πίσω σου ερείπια, τα θύματα και της οικογένειες τους.Για να το συνοψίσω εκτός της πρώτης περίπτωσης που ομιλώ για παιδιά,όπου εκεί πρέπει να πάνε στον αγύριστο με την μία, για τις υπόλοιπες περιπτώσεις θεωρώ ότι μία ευκαιρία είναι αρκετή.Σε ενδεχόμενη υποτροπή δεν φταίει ο κάθε γονιός που μεγάλωσε ένα παιδί να το βλέπει να σκοτώνεται-βιάζεται, από κάποιον ο οποίος είχε δεύτερη ευκαιρία στην ζωή του, γιατί το παιδί του  στην πρώτη περίπτωση δεύτερη ευκαιρία δεν θα έχει, ενώ στην δεύτερη θα είναι τελείως διαλυμένο για μια ζωή.Καλά τα δικαιώματα για όλους αλλά ποτέ δεν μιλάμε για τα δικαιώματα των θυμάτων τους που θα έπρεπε να είναι το πρωταρχικό μας μέλημα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα, έτσι που έθεσες τα ενδεχόμενα: θα μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι αν τελείως υποθετικά αυτό που περιμένεις να κερδίσεις από τη θανάτωση κάποιου είναι "ηθική δικαίωση" ή ακόμα χειρότερα "τίποτα απολύτως", θα ήταν καλύτερο για την κοινωνία ανάμεσα σε σένα και τον κάποιο να επιλέξει να θανατώσει εσένα. Και να θεωρώ ότι το έχω τεκμηριώσει αντικειμενικά, όχι γιατί έτσι μ' αρέσει.

 

Η αλήθεια είναι defacer, πως παρότι με κάλυψες απόλυτα μέσω του post #251, το παραπάνω (κυρίως δε το bold σημείο) δυσκολεύομαι να το χωνέψω. 

 

Οκ, καταλαβαίνω πως ως ένα βαθμό πρόκειται περί μεταφοράς, μπορώ να διακρίνω το σκεπτικό σου γενικότερα πίσω απ' την επίμαχη φράση, σκαλώνω όμως στο εξής: το μίσος, η οργή, η περιβόητη αυτή ανάγκη για ηθική δικαίωση αν θες, οφείλονται κατά βάση στον πόνο και τον φόβο. Τέτοιες συναισθηματικές αλληλουχίες είναι hard coded στο ανθρώπινο μυαλό και εκτιμώ πως ακόμα και μια υποθετική εξαιρετικά enlighted προσωπικότητα, θα δυσκολευόταν να αντιμετωπίσει ψύχραιμα τον δολοφόνο π.χ. του παιδιού του.

 

Πως περιμένεις από τον μέσο άνθρωπο να δικαιολογήσει τον παιδοκτόνο (ή έστω να "βρει" ελαφρυντικά για την περίπτωσή του) "επειδή ζήλευε τη γυναίκα του και ήταν πρεζόνι με ψυχολογικά προβλήματα", την ίδια στιγμή που εμείς, σε διαδικτυακή συζήτηση παρακαλώ, κρίνουμε τόσο αυστηρά κάποιο συνομιλητή, πρόσεξε - όχι βιτζιλάντη του δρόμου, όχι νομοθέτη ή φυλακόβιο δήμιο, ο οποίος απλά εξωτερικεύει την συναισθηματική του φόρτιση;

 

Κατά τ' άλλα, όπως ήδη είπα, με έχεις καλύψει απόλυτα με την προηγούμενη δημοσίευσή σου, η οποία ήταν πραγματικά από τις λίγες στο thread που άξιζαν πολλαπλών αναγνώσεων και απαρτίζονταν από πραγματικά επιχειρήματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ νομίζω ότι πρέπει κανείς να το σκεφτεί 500 φορές, να πάει διακοπές ένα τρίμηνο, να το ξανασκεφτεί και μετά με προσοχή να αποφασίσει αν όντως πρέπει κάτι να χαρακτηριστεί "λάθος της φύσης" που πρέπει να μην περιμένουμε να το εξαφανίσει μόνη της.

 

Σχεδόν μου σηκώνεται η τρίχα γιατί τα λόγια σου κάποιοι μπορούν (και το κάνουν όπως όλοι υποθέτω έχουμε δει κατα καιρούς) να τα χρησιμοποιήσουν κατα λέξη αναφερόμενοι εν προκειμένω στους gay ή τους trans.

 

Καταλαβαίνεις είμαι βέβαιος ότι ανάμεσα σ' αυτά που περνάνε από το δικό σου μυαλό όταν λες τα παραπάνω, ενώ αισθάνεσαι πλήρως δικαιολογημένος και σωστός πέρα από κάθε πιθανή "κατάρριψη", ακριβώς τα ίδια πράγματα περνάνε από το δικό τους μυαλό όταν μιλάνε για G/T. Το ίδιο δικαιολογημένοι αισθάνονται. Το ίδιο σίγουροι. Έχοντας το ίδιο ηθικό στήριγμα με σένα: είμαστε κατά του λάθους της φύσης (παρένθεση/αστείο: γελάν κι οι πέτρες ανθρωπάκο, ήρθε το τίποτα μπροστά στην απεραντοσύνη της φύσης να μας μιλήσει για λογαριασμό της).

 

Υποθέτω ότι σου σηκώνεται η τρίχα όταν σκέφτεσαι κάτι τέτοιους τύπους. Ή τύπους που λένε παλούκωμα στους βασανιστές ζώων. Ή λιθοβολισμό στην άπιστη. Ή μαχαίρι γι' αυτόν που απεικόνισε τον προφήτη. Δεν έχει σημασία για τι ακριβώς, όποιος κι αν είσαι αν πιάσουμε να κάνουμε μια λίστα κάποια στιγμή θα βρούμε και τη δική σου αντίρρηση. Δε σε τρομάζει η σκέψη πως κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα μ' αυτούς και το δικαιολογείς επειδή "εσύ έχεις δίκιο " ενώ βέβαια οι άλλοι δεν έχουν γιατί βρωμάν τα χνώτα τους;

 

Προσωπικά από τη στιγμή που έκανα αυτή τη σκέψη πρώτη φορά στη ζωή μου πιστεύω ότι είναι χρέος δικό μου και οποιουδήποτε άλλου θέλει να λέει ότι βάζει ένα λιθαράκι για να είναι το αύριο καλύτερο από το χθες, να κάνει κάτι καλύτερο από το να ξεθάβει τα τσεκούρια του πολέμου εναντίον του δικού σου προσωπικού μίσους.

 

Αυτό είναι το point που θέλω να κάνω: έχοντας την άποψη που εξέφρασες αφήνεις ανεκμετάλλευτη τη δυνατότητά σου να σκεφτείς (που μας ξεχωρίζει ντε από τα ζώα), αγνοείς το πλήθος παραδειγμάτων που έχεις μπροστά σου για το τι είναι λάθος και επαναλαμβάνεις τη θλιβερή ιστορία εφόσον μπορεί οι άλλοι που αναφέραμε να είναι φασίστες ή οτιδήποτε άλλο, εσύ όμως έχεις "δίκιο".

 

 

 

Δεν έχω ιδέα τι λένε οι ανακοινώσεις στις οποίες αναφέρεσαι οπότε δεν είμαι σίγουρος τι είδους πρόταση θέλεις να κάνω. Αν αναφέρεσαι συγκεκριμένα στο τι πρέπει να κάνουμε με το δράστη, απλά πρέπει να κάνουμε ο,τι λέει ο νόμος. Σε δεύτερη φάση ίσως πρέπει να σκεφτούμε τι πρέπει να λέει τελικά ο νόμος (ακαδημαϊκά το λέω, δε θα υποστήριζα πάνω από 20-30 χρόνια παρά μόνο για πολύ extreme περιπτώσεις).

 

Και σε τρίτη και για μένα σημαντικότερη φάση, αυτό που προτείνω γενικότερα το έγραψα παραπάνω: όταν σκεφτόμαστε τι πρέπει να λέει ο νόμος, να έχουμε υπόψη ότι για να πάει μπροστά η ανθρωπότητα πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη που έκαναν άλλοι.

 

 

Αν πιστεύεις ότι μπορούμε σαν ανθρωπότητα, με την έννοια που δίνουμε στη λέξη σήμερα, να φτάσουμε κάποτε να μην έχουμε τέτοια φαινόμενα (ή τα αντίστοιχα που θα υπάρχουν στο μέλλον όταν έχουμε μετατραπεί σε cyborgs κλπ) -- τότε από 3000 χρόνια ιστορίας δεν έχεις μάθει τίποτα.

 

Λάθη θα γίνονται πάντα όσο υπάρχουν άνθρωποι. Πάθη, και πόλεμος, και φρίκη, και αγάπη, και μίσος, θα υπάρχουν πάντα όσο υπάρχουν άνθρωποι.

 

Το θέμα είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ελαχιστοποιήσουμε τη φρίκη και το μίσος. Όχι να αντικαθιστούμε ένα τέτοιο που δε μας αρέσει με ένα άλλο που μας αρέσει.

 

 

 

Τα είπα όλα παραπάνω.

 

Τώρα, έτσι που έθεσες τα ενδεχόμενα: θα μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι αν τελείως υποθετικά αυτό που περιμένεις να κερδίσεις από τη θανάτωση κάποιου είναι "ηθική δικαίωση" ή ακόμα χειρότερα "τίποτα απολύτως", θα ήταν καλύτερο για την κοινωνία ανάμεσα σε σένα και τον κάποιο να επιλέξει να θανατώσει εσένα. Και να θεωρώ ότι το έχω τεκμηριώσει αντικειμενικά, όχι γιατί έτσι μ' αρέσει.

 

 

---------------------------

 

Edit: για όποιον βρίσκει ενδιαφέροντα τα θέματα που έθιξα, ή για όποιον θέλει να το φιλοσοφήσει, κάτι αρκετά σχετικό που διάβασα πρόσφατα. Μεγάλο σε έκταση, πολύ καλό.

 

 

 

“Can I ask you another question?” Ada said. She wanted to know her son’s last words. She had known Dan prayed out loud just before he died and she wanted to know what he prayed for.

 

Tony went deep into his mind and retrieved the words that he’d buried in the Jungle decades ago. He took a deep breath and then recited: Lord I pray that I have been the person you wanted me to be. Let my family know I love them. I also ask Lord that you forgive these men for what they are doing.

Διαφέρουν αρκετά οι απόψεις μας, αλλά δύο πραγματάκια μόνο. Μιλάμε για συγκεκριμένα εγκλήματα εδώ, δεν μιλάμε για Παλαιστίνιους που είπες πριν, ούτε για gay που είπες τώρα. Εσύ μπορεί να τα συγκρίνεις γιατί το πιστεύεις και σε βολεύει στη σκέψη σου αλλά εγώ δεν τα συγκρίνω. Όπως έγραψα και πριν, έχουμε βάλει τόσες γραμμές, μπορούμε να βάλουμε κι άλλη μία που να ορίζει μέχρι ποιο σημείο μπορούμε να "ανεχτούμε" κάποιον και τις πράξεις του.

 

Την άποψη μου για το ποια πρέπει να είναι η τιμωρία αυτού του όντος την έγραψα. Εσύ δεν την έγραψες, είπες "αυτό που λέει ο νόμος" και να δούμε "τι πρέπει να λέει ο νόμος". Οι νόμοι αλλάζουν από περιοχή σε περιοχή και από καιρό σε καιρό. Άρα αν έκανε το ίδιο πράγμα κάποια χιλιόμετρα παραπέρα η άποψή σου θα ήταν πάλι να γίνει αυτό που λέει ο νόμος; (ο συγκεκριμένος που θα ίσχυε εκεί και τότε). Άρα είναι όλα υποκειμενικά όπως είπαμε.  

 

Αυτό που λες για το μεγαλείο της φύσης συμφωνώ απόλυτα, καλύτερα θα ήταν να το έλεγες σε αυτούς που θεωρούν τον άνθρωπο το κορυφαίο ον του σύμπαντος πχ....

 

Όπως είπα, για μένα θα ήταν πρόοδος για το είδος και την κοινωνία να απομόνωνε τέτοια άτομα. Σωστή λάθος αυτή είναι αυτή τη στιγμή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να το συνοψίσω εκτός της πρώτης περίπτωσης που ομιλώ για παιδιά,όπου εκεί πρέπει να πάνε στον αγύριστο με την μία, για τις υπόλοιπες περιπτώσεις θεωρώ ότι μία ευκαιρία είναι αρκετή.Σε ενδεχόμενη υποτροπή δεν φταίει ο κάθε γονιός που μεγάλωσε ένα παιδί να το βλέπει να σκοτώνεται-βιάζεται, από κάποιον ο οποίος είχε δεύτερη ευκαιρία στην ζωή του, γιατί το παιδί του  στην πρώτη περίπτωση δεύτερη ευκαιρία δεν θα έχει, ενώ στην δεύτερη θα είναι τελείως διαλυμένο για μια ζωή.Καλά τα δικαιώματα για όλους αλλά ποτέ δεν μιλάμε για τα δικαιώματα των θυμάτων τους που θα έπρεπε να είναι το πρωταρχικό μας μέλημα.

 

στα δικαιώματα των θυμάτων συμπεριλαμβάνεται η εκτέλεση του δράστη; Από που προκύπτει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύει κανείς εδώ αυτό που διδάσκει η χριστιανική θρησκεία , την ρήση που αποδίδεται στον "Θεό" , " Η τιμωρία είμαι Εγώ"  ;

Εγώ επειδή όχι, καλύτερα νάμαστε σίγουροι.

Όσο για το κράτος, δολοφονεί κάθε μέρα με διάφορους τρόπους.  Δεν βλέπω τον λόγο να την γλυτώσει το συγκεκριμένο όν.

Και αν είχε εγκληματίσει πάνω στην μαστούρα, θα αναγνώριζα ένα ελαφρυντικό.  Τα υπόλοιπα σίγουρα δεν τα έκανε πάνω στην μαστούρα . 

 

Υ.Γ.  Αν δεν κάνω λάθος και διορθώστε με, ο Φραντζής είναι σήμερα ελέυθερος; ή εν πάσει περιπτώσει επανενταγμένος.

Ας δηλώσουν όσοι θα ήταν ευτυχισμένοι αν η κόρη τους , τους τον έφερνε για γαμπρό.

 

 

Δεν θελεις να ξερεις εδω και ποσα χρονια ειναι ελευθερος !

η μαλον εδω και ποσα χρονια πινει το καφεδακι του στο κουκακι στις αδειουλες του !

Αστο ! θα ντραπεις και θα καταραστεις  την κοινωνια που ζεις .  

Γιατι να τον σκοτωσουν ? τι εκανε ?? 

σιγα , μια κοπελα 20 χρονών  σαν τα κρύα τα νερά , την εκανε κομματακια και την πεταξε στους καδους επειδη την ζηλευε !

σιγα τα ουα ..

Και πως ξέρετε ότι δεν σωφρονίστηκε;; :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα δικαιώματα των θυμάτων συμπεριλαμβάνεται η εκτέλεση του δράστη; Από που προκύπτει αυτό;

Είπα εγώ κάτι τέτοιο;Το θύμα είναι θύμα το δικαίωμα του στην ζωή έπρεπε να το προστατεύουμε νομικά καλύτερα και αυστηρότερα κατά την προσωπική μου άποψη όσο ήταν εν ζωή.Η κουβέντα περί προστασίας των δικαιωμάτων όλων ή για να το πω πιο απλά των εν δυνάμει θυμάτων και των θυτών δεν θα έπρεπε καν να βρίσκονται στην ίδια πρόταση. Κατ'εμέ υπερισχύει εις την νιοστή το δικαίωμα των εν δυνάμει θυμάτων που σίγουρα θα υπάρξουν ξανά για αυτό και η νομοθεσία θα έπρεπε να είναι πολύ πιο αυστηρή ώστε να είναι και αποτρεπτική.Τώρα το αν αποδίδει η θανατική ποινή ή όχι νομίζω ότι είναι τελείως θεωρητικό,καθώς ναι μεν υπάρχει αύξηση στις πολιτείες όπου ισχύει η θανατική ποινή αλλά κανείς δεν μπορεί να πει αν δεν ήταν δεκαπλάσια φορές περισσότερη η αύξηση των εγκλημάτων που σηκώνουν θανατική ποινή, αν δεν ίσχυε αυτήν.Συγνώμη αλλά αυτό το να διαβάζει κάποιος όπως θέλει ένα κείμενο, απλά για να την πει στον άλλον είναι απαράδεκτη και εμπίπτει στα όρια του τρολαρίσματος εκτός και αν πρέπει σε ένα κείμενο να αναλύουμε τον γραπτό λόγο λέξη προς λέξη.Νομίζω ότι η γενικότερη ιδέα που θα προκύψει από την ανάγνωση ενός κειμένου θα μας γλυτώσει από πολύ κόπο.Εν πάσι περιπτώσει στα παραπάνω που έγραψα ,δηλαδή σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να αποδίδεται η εσχάτη των ποινών, έχεις να πεις κάτι ή θα διυλίσουμε τον κώνωπα για άλλη μία φορά;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το αν αποδίδει η θανατική ποινή ή όχι νομίζω ότι είναι τελείως θεωρητικό,καθώς ναι μεν υπάρχει αύξηση στις πολιτείες όπου ισχύει η θανατική ποινή αλλά κανείς δεν μπορεί να πει αν δεν ήταν δεκαπλάσια φορές περισσότερη η αύξηση των εγκλημάτων που σηκώνουν θανατική ποινή, αν δεν ίσχυε αυτήν.Συγνώμη αλλά αυτό το να διαβάζει κάποιος όπως θέλει ένα κείμενο, απλά για να την πει στον άλλον είναι απαράδεκτη

Το πρώτο κομμάτι είναι δική σου, αυθαίρετη σκέψη. Googlαρε, αν βρεις στοιχεία να τη στηρίζουν, τότε θα έχεις βάση.

 

Αλλά ακόμα κι αν ίσχυε, η έρευνα γράφει ότι σε χώρες που δεν ισχύει η θανατική ποινή τα εγκλήματα είναι λιγότερα.

Μετάφραση: Ακόμα και μετά τη μείωση που υποτίθεται ότι φέρνει ο τρόμος της θανατικής ποινής, τα εγκλήματα σε αυτές τις πολιτείες, είναι περισσότερα. Δηλαδή πόσο πιο ξεκάθαρο να γίνει το fail της σκέψης.

Ρε γμτ απλή. Κατανόηση. Κειμένου.

 

Ούτε πολυμεταβλητές παλινδρομήσεις, ούτε τετράδιπλες στατιστικές αναλύσεις είχε το πινακάκι.

 

Η σωστή αντιμετώπιση είναι ή του zio (η πηγή γράφει αυτά, αλλά εγώ θέλω να πιστεύω άλλα) ή η παραπομπή άλλης πηγής. Να πάτε να μας βγάλετε τρελούς, ε πάει πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πραγματικά τι πρέπει να απαντήσει και πως να τοποθετηθεί κάποιος σε ένα τόσο ειδεχθές περιστατικό.Κρίμα που είμαι  απλά ένας άνθρωπος και στο άκουσμα τέτοιων γεγονότων μου βγαίνουν τα πιο ταπεινά μου ένστικτα.Αυτό το δικαίωμα το έχω ή η προοδευτικότητα ορισμένων εξαντλείται μόνο στα δικαιώματα του δράστη, που όντως ίσως μαστουρωμένος σκότωσε το παιδί του αλλά προφανώς εντελώς νηφάλιος, αποφάσισε να τεμαχίσει και να βράσει το πτώμα της μικρής και να το διασκορπίσει σε όλο το λεκανοπέδιο;Ακόμα να προσχωρήσω στην προοδευτική πλευρά,(εδώ να με συγχωρείται αλλά μου βγαίνει ένα μειδίαμα)πως μπορεί να διασφαλίσει ο καθένας ότι αυτό το κτήνος έχει την οποιαδήποτε ελπίδα να σωφρονιστεί σε 25 χρόνια(και εδώ μειδίαμα ) και να μην ξανακάνει το ίδιο;Φυσικά και όλοι πρέπει να έχουν δικαίωμα στην ζωή  και δεν πρέπει να αφαιρείτε η ζωή κάποιου χωρίς λόγο,το θέμα είναι όμως ότι η ζωή που αφαιρέθηκε χωρίς λόγο και μάλιστα με ανεκδιήγητο τρόπο ήταν της μικρούλας που δεν πρόλαβε καν να καταλάβει τι εστί ζωή.Μπράβο και η προοδευτικότητα και μπράβο σε όλους όσους υπερασπίζονται ακόμα και τον πιο αμείλικτο εγκληματία.Κάποια όμως εγκλήματα είναι τόσο ειδεχθή που οι νόμοι που ισχύουν για αυτά είναι είτε αναχρονιστικοί, είτε δεν επαρκούν να αποδώσουν τιμωρία ανάλογη με το μέγεθος του εγκλήματος.Και για να μην πάρουν φόρα ορισμένοι όχι κανείς δεν λέει να πάρουμε το τσεκούρι και να αποδίδουμε δικαιοσύνη μόνοι μας.Με νόμο να εφαρμόζεται η εσχάτη των ποινών και επειδή θα πουν κάποιοι ποιους θα συμπεριλαμβάνει η απάντηση όσον αφορά εμένα είναι τρεις κατηγορίες.Ειδεχθή εγκλήματα κατά παιδιών(εδώ δεν χωράει για μένα καμία δικαιολογία.2)Άνθρωποι που έκαναν φυλακή για φόνο και όταν βγήκαν ξανά σκότωσαν(καταρρίπτεται από τους ίδιους το ενδεχόμενο κάποτε να σωφρονιστούν. 3)Κατά συρροήν βιαστές άτομα που έχουν περάσει από ψυχιατρική και θεραπευτική διαδικασία.(Sorry σου δώσαμε την ευκαιρία μία δύο τρεις φορές λυπάμαι αλλά φτάνει, αφήνεις πίσω σου ερείπια, τα θύματα και της οικογένειες τους.Για να το συνοψίσω εκτός της πρώτης περίπτωσης που ομιλώ για παιδιά,όπου εκεί πρέπει να πάνε στον αγύριστο με την μία, για τις υπόλοιπες περιπτώσεις θεωρώ ότι μία ευκαιρία είναι αρκετή.Σε ενδεχόμενη υποτροπή δεν φταίει ο κάθε γονιός που μεγάλωσε ένα παιδί να το βλέπει να σκοτώνεται-βιάζεται, από κάποιον ο οποίος είχε δεύτερη ευκαιρία στην ζωή του, γιατί το παιδί του  στην πρώτη περίπτωση δεύτερη ευκαιρία δεν θα έχει, ενώ στην δεύτερη θα είναι τελείως διαλυμένο για μια ζωή.Καλά τα δικαιώματα για όλους αλλά ποτέ δεν μιλάμε για τα δικαιώματα των θυμάτων τους που θα έπρεπε να είναι το πρωταρχικό μας μέλημα.

Άπειρα like ... Συμφωνώ μέχρι και με τα σημεία στίξης σου :-)

Πραγματικά θεωρώ υποκριτική όλη αυτή την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε τέτοια τέρατα.. Είναι πολύ εύκολο να γράφουμε πίσω απο ενα pc αμπελοφιλοσοφιες .

Αν το θύμα ηταν το παιδι μας,η/ο σύζυγος, μάνα,αδερφή/ος είμαι σίγουρη οτι ο προοδευτισμός και η ''αγάπη'' για τους πάντες θα έφευγε απο το παράθυρο.Να σταθώ λίγο στα δικαιώματα των θυμάτων που ανεφερες. Πόσο δικαιωμενοι να νιώθουν οι συγγενείς των θυμάτων του Παπαχρονη; ποσο δικαιωμενοι να νιώθουν οι συγγενείς των θυμάτων των σατανιστών της Παλλήνης, όταν οι δυο εκ της παρέας είναι έξω, ζούν, αναπνέουν, ερωτεύονται.. Ενω σε κάποιους το στέρησαν;

Κανονικά σε κάποια εγκλήματα δεν θα έπρεπε οι θύτες να ξαναδουν το φώς του ηλίου αντ'αυτου όμως στην Ελλάδα τους ταιζουμε, τους ποτιζουμε και μετα απο μερικά χρονακια τους χαριζουμε την ελευθερία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειπε κανεις να του κανουμε τσιμπουκια του ανθρωπου ή να μην τον δεσουν, ουτε οτι εφταιγε καθολου το μικρο

 

μεγαλυτερη "υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων" θα ηταν να κινηθουμε και προς την προληψη ωστε να φτασουμε σε ενα σημειο που δεν θα συμβαινουν τετοια σκηνικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλετε γνώμη εισαγγελέα? Θα την έχετε..

Χθες είχαμε συζήτηση επί μακράν για την μικρούλα και στον λόγο της τιμάρας του Μαου  :-)  δεν υπάρξει το παραμικρό ψέμμα στα παρακάτω..
Η εισαγγελέας λοιπόν όσο παράξενο και αν ακούγεται είναι υπέρ της θανατικής ποινής, είναι λάτρης του αμερικανικού δικαίου! Η μοναδική ένσταση της είναι ότι εκεί στην απόφαση έχουν μεγάλη συμμετοχή οι ένορκοι και στο ότι ο εισαγγελέας αγορευει κάτω σαν κατήγορος και δεν είναι πάνω στην έδρα , στα ψηλά μόνος του στην γωνία! Μου λέει λοιπόν ότι αν δικαζε την υπόθεση θα πρότεινε την θανατική (στην περιπτωση που Ἴσχυε εννοειται), όχι βέβαια για λόγους εκδίκησης της κοινωνίας αλλά γιατί  το απεχθές αυτο  έγκλημα εγινε σε ανηλικο και γιατι δεν υπάρχει η απειροελάχιστη πιθανότητα σωφρονισμου! Της λέω λοιπόν ότι είχα μια διαφωνία με έναν φίλο μου Και όταν του έλεγα εγώ για θανατική εκείνος μου μιλούσε για μάγισσες μεσαίωνας κτλ!

Μου λέει αν αυτά συνέβαιναν στο παιδί του , στην μάνα του η στην αδελφή του θα στα έλεγε διαφορετικά τα πράγματα!

Της λέω τότε εγώ του το είπα αυτό και εκείνος ( ο τυπάκος εδώ με τα σεντόνια και την Wikipedia) μου απάντησε

'ααα αν αυτό συνέβαινε στο κοριτσάκι μου θα του έτρωγα το λαρύγγι και θα του έβγαζα τα μάτια!!!

 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ? ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ??
Ε φέρε τον σε εμάς (στο δικαστήριο, στους νόμους, στην κοινωνία) ρε φίλε να του τα κάνουμε όλα αυτά!

Ο φίλος σου μου λέει , που και καλά είναι προοδευτικός , ειναι λάτρης της αντεκδικησης νοιάζεται μόνο για τον εαυτούλη του και όχι για το κοινωνικό σύνολο! Μακριά!!! Ξουτ !
Αυτά και τέλος από μένα.. Στην καρδιά της υπόθεσης, ούτε για Παλαιστίνη ούτε για γκέι ούτε για λογια  ότι να'ναι οπως  όσων τα έχουν κάνει αχταρμά στο μυαλό τους!
Ακριβώς αυτά χωρίς ίχνος υπερβολής στην τιμάρα του Μαου  :-)

Απαντηση εισαγγελεα (νομιζω ειναι βαρύνουσας σημασίας) με 2 κουβεντες  σε οσους ναι μεν εναντιώνονται στην θανατικη ποινη αλλα για την  οικογενεια τους γινονται κανιβαλοι ! 

Υ.Γ.


Χασαν πως με είδες ρε φιλε, καλός?? Περιμένω με χαρά να διορθώσεις τον ανορθόγραφο.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...