Προς το περιεχόμενο

R.I.P Μικρή Μου Άννυ!


Mau-Maus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

''Αυτό λοιπόν που περιμένω από το μέσο άνθρωπο είναι να καταλάβει ότι they are out of line και ότι μεσαιωνικές ιδέες μπλα μπλα μπλα -- ''

 

Psss πως το μιλάς έτσι το αγγλοελληνικο,δεν πρέπει να είσαι μέσος άνθρωπος εσυ.. Είσαι μεγαλείο!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 373
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Αν θες να το δεις έτσι σαφώς η αιτία είναι η άποψή σου, εφόσον αυτό μόνο έχουμε να πραγματευτούμε εδώ.

 

Ο λόγος για τον οποίο υποστηρίζω θα ήταν καλύτερο για την κοινωνία είναι πως η επιλογή (θανάτου) είναι ανάμεσα σε κάποιον που ήδη τον έχουμε "περιλάβει" και άρα το κακό που μπορεί να προκαλέσει στην κοινωνία π.χ. μέσα από τη φυλακή είναι βασικά μηδέν, ενώ ο άλλος είναι "hate peddler" και κυκλοφορεί χωρίς κανείς να τον ελέγχει. Δηλαδή, από αυτή τη στιγμή και κοιτώντας προς το μέλλον, ο δεύτερος είναι πιθανότερο να αυξήσει τη συνολική ποσότητα φρίκης/μίσους στην κοινωνία από τον πρώτο.

 

Εννοείται πως εφόσον δε μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά οπότε μιλάω μόνο με πιθανότητες, και αν παίζει ρόλο ξεκαθαρίζω για όσους δεν το ξέρουν ήδη ότι είμαι κατά της θανατικής για οποιονδήποτε και οπουδήποτε.

 

 

 

Φυσικά και έχεις αυτό το δικαίωμα, η λεπτομέρεια που ίσως σου διαφεύγει είναι ότι αν επιλέξεις να κάνεις χρήση του δικαιώματος αυτό κάτι μας λέει για σένα και θα αντιμετωπιστείς ανάλογα. Αν δε σε πειράζει αυτό (π.χ. είσαι κολλητός του Maus) go ahead.

 

Γενικά ελπίζω να συνειδητοποιούμε όλοι ότι έχουμε πολλά δικαιώματα, π.χ. εγώ έχω το δικαίωμα αμα δε βρω φαί στο σπίτι να πω στη γυναίκα μου "μωρή μαλακισμένη δε σου είπα ότι θέλω να βρω το στιφάδο έτοιμο?". Απλά δεν είναι όλα τα δικαιώματα για να χρησιμοποιούνται.

 

 

Σίγουρα δεν περιμένω από το μέσο άνθρωπο να δικαιολογήσει τον παιδοκτόνο ή να βρει ελαφρυντικά. Αλλά νομίζω πως ξεκινάς από λάθος βάση.

 

Είναι δεδομένο και δεν επιδέχεται συζήτηση ότι ο σημερινός δυτικός πολιτισμός, μέρος του οποίου είμαστε και μεις, δέχεται πλην ελάχιστων εξαιρέσεων (ας μη μιλήσουμε για το Texas) πώς η αφαίρεση ανθρώπινης ζωής εν καιρώ ειρήνης είναι ανεπίτρεπτη χωρίς μα μου και αλλά.

 

Αυτό λοιπόν που περιμένω από το μέσο άνθρωπο είναι να καταλάβει ότι they are out of line και ότι μεσαιωνικές ιδέες μπλα μπλα μπλα -- δικαιολογημένα αν θέλεις επειδή διαταράσσεται η ψυχική τους ηρεμία κλπ, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία.

 

Και δε θα έπρεπε να είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβει όπως ήδη ανέλυσα: αν σου πω ότι λιθοβόλησαν τη Φατιμά για απιστία, ή εκτέλεσαν κάποιον για αποστασία, θα πεις με χαρακτηριστική ευκολία ότι είναι βάρβαροι κλπ κλπ κλπ. Αλλά όταν κάποιος πατήσει το δικό σου κουμπάκι αμέσως άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Αυτό λοιπόν το θέλω αίμα και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε δε μπορεί με τίποτα να δικαιολογηθεί.

 

 

 

Είναι πάντως δυσκολότερο απ' ότι το να γράφουμε πίσω από ένα pc για κρεμάλες. Δε με πιστεύεις; Δοκίμασε να γράψεις αμπελοφιλοσοφίες να δούμε τι θα καταφέρεις.

 

 

 

1. Τις έχουμε βάλει ήδη αυτές τις γραμμές. Εγώ είμαι εντός, εσύ είσαι εκτός. Προβληματίσου.

 

2. Είτε σου αρέσει είτε όχι, το "ον" είναι το ίδιο άνθρωπος με σένα. Όπως και ο αδερφός του Τάκη βιάσει και σκοτώσει τη μάνα τους, παραμένει αδερφός του Τάκη είτε αυτό αρέσει στον Τάκη είτε όχι. Ο αυθαίρετος διαχωρισμός σε "εμάς" και "τους άλλους"... ε να μη μπω στον κόπο να το αναλύσω έτσι;

 

3. Σαφώς και έγραψα την άποψή μου: αυτό που λέει ο νόμος. Απογοητεύομαι ελαφρά που δεν κατάλαβες ότι η άποψή μου είναι αυτή που είναι γιατί αν είχα οποιαδήποτε άλλη άποψη θα ήμουν αναγκασμένος να στηρίξω τα αστήριχτα με αυθαίρετες δηλώσεις ίδιες μ' αυτές που έχω φάει σελίδες να κατακρίνω.

 

 

Για το 1 και το 3, ο κάθε λαός και σε κάθε εποχή βάζει άλλες γραμμές, άρα "αυτό που λέει ο ο νόμος" συνεχίζει να μην με καλύπτει ως απάντηση

 

Για το 2, δικαίωμά μου νομίζω (τι μόνο αυτοί θα έχουν; :P) να μην θεωρώ ότι ανήκουμε στο ίδιο είδος.... :)

 

Για αυτό που λες στο τέλος, προβληματίζομαι είναι η αλήθεια. Και δεν το λέω ειρωνικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bαριεμαι να ψαχνω να βρω που εχεις ποσταρει απειρες φορες οτι αν σου πειραζαν το κοριτσακι θα τους εβγαζες τα σπλαχνα με τα ιδια σου τα χερια ρε αντουκλα , αυτοι που διαβαζουν ομως ξερουν αν λεω  ψεμΜατα η οχι !

οπως βλεπεις πεφτει μεσα λοιπον στις μαντικες της ικανοτητες !!

οσο για το αλλο στην τιμαρα του Μαου λεμε :)

 

ολοι εχουμε παρορμησεις, μηπως πρεπει να μαθουμε να τις κοντρολαρουμε;

 

το γεγονος οτι λες αληθειες δεν αναιρει το γεγονος οτι λες παπαριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παπαριες λεει αυτος που αναιρει τα λεγομενα του και οχι εγω !

οσο αναφορα εσενα  ξεφευγεις επειδη σε ειπαν μπενι χιλ !

αναφορα απο μενα παρακαλω ..

ευχαριστω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bαριεμαι να ψαχνω να βρω που εχεις ποσταρει απειρες φορες οτι αν σου πειραζαν το κοριτσακι θα τους εβγαζες τα σπλαχνα με τα ιδια σου τα χερια ρε αντουκλα , αυτοι που διαβαζουν ομως ξερουν αν λεω  ψεμΜατα η οχι !

οπως βλεπεις πεφτει μεσα λοιπον στις μαντικες της ικανοτητες !!

οσο για το αλλο στην τιμαρα του Μαου λεμε :)

 

Για να μη ψάχνεις πολύ, αυτό που είπα ήταν ότι αν έβλεπα κάποιον μπροστά μου να πειράζει το δικό μου κοριτσάκι και θόλωνα και του έβγαζα τα σπλάχνα (δεν είμαι σίγουρος ότι θα το έκανα, δεν είμαστε όλοι τόσο άντρακλες guarantee βλέπεις) τότε στη συνέχεια θα έλεγα "τον έφαγα τον καριόλη, τώρα πηγαίντε με μέσα".

 

Αυτό που δε θα έκανα, σε αντίθεση με άλλους, θα ήταν να πω "αφήστε με ήσυχο γιατί ήταν καριόλης και του άξιζε" ή να βγάλω τα σπλάχνα κάποιου που πείραξε έναν τρίτο μπας και γίνω νέος Charles Bronson.

 

Αυτά για τους νέους στην κουβέντα. Για κάποιους από τους παλιούς απλά suck it down.

 

Psss πως το μιλάς έτσι το αγγλοελληνικο,δεν πρέπει να είσαι μέσος άνθρωπος εσυ.. Είσαι μεγαλείο!!

 

Είσαι καινούρια εδώ ε;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

http://www.paulgraham.com/disagree.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παπαριες λεει αυτος που αναιρει τα λεγομενα του και οχι εγω !

οσο αναφορα εσενα  ξεφευγεις επειδη σε ειπαν μπενι χιλ !

αναφορα απο μενα παρακαλω ..

ευχαριστω ...

 

η Αννα φορα εμενα;

Παρακαλώ ας μετονομαστεί το θρεντ σε "R.I.P Μικρέ μου παιδοκτονε''

:-)

 

καλυτερα σε Long Live μεσαιωνας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μη ψάχνεις πολύ, αυτό που είπα ήταν ότι αν έβλεπα κάποιον μπροστά μου να πειράζει το δικό μου κοριτσάκι και θόλωνα και του έβγαζα τα σπλάχνα (δεν είμαι σίγουρος ότι θα το έκανα, δεν είμαστε όλοι τόσο άντρακλες guarantee βλέπεις) τότε στη συνέχεια θα έλεγα "τον έφαγα τον καριόλη, τώρα πηγαίντε με μέσα".

 

Αυτό που δε θα έκανα, σε αντίθεση με άλλους, θα ήταν να πω "αφήστε με ήσυχο γιατί ήταν καριόλης και του άξιζε" ή να βγάλω τα σπλάχνα κάποιου που πείραξε έναν τρίτο μπας και γίνω νέος Charles Bronson.

 

Επειδη τα εχεις κανει πραγματικα αχταρμα στο μυαλο σου λεω το τελευταιο  και αποχωρω , εχουμε και δουλειες !

αντι να τον σκοτωσεις εσυ και να του ξεριζωσεις την καρδια κανιβαλε φερτον να το κανουμε εμεις αυτο ,

το ευνοουμενο κρατος , αυτο ειπε η εισαγγελεας !

εσυ θα τον  θανατωνες με τα ιδια σου τα χερια αλλα εισαι εναντια στο να το κανει αυτο το κρατος πολιτισμενα με μια ενεση στο κωλαρακι ανωδυνα κτλ κτλ ???

λοιπον τα χεις  μπερδεψει λιγακι , κανει κ ζεστη   , ριξε ενα ντουζακι , ξανασκεψου τα κ ξαναελα να μας τα πεις !

τα λεμε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπε κανείς να δικάζουν οι συγγενείς των θυμάτων; θεωρεις οτι υπάρχει δικαιοσύνη στην χώρα μας; οι συγκρίσεις με την Σαρία της Μέσης Ανατολής απο που σου προέκυψε; πάντως δεν θα ηταν άσχημη ιδέα για τον παιδοκτονο που συζητάμε.. Εσυ που είσαι προοδευτικός εκει στην φυλακή που θα τον χωσουν πήγαινε να τον σωφρονισεις τραγουδώντας του το ''imagine'' του Τζον Λένον ατενίζοντας το μέλλον.

Σωστά γιατί όπως γράφτηκε πιο πριν όλα είναι μαύρο/άσπρο, 0/1, κρέμασμα-λιντσάρισμα-κ.τ.λ ή john lennon, δεν υπάρχει μέση λύση, ή κάτι άλλο. Αναρωτιέμαι αν το ημερολόγιο λέει 2015..

 

Αλλά από την άλλη , αυτό το πάντα των άκρων, πρέπει να είναι χαρακτηριστικό μας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το 1 και το 3, ο κάθε λαός και σε κάθε εποχή βάζει άλλες γραμμές, άρα "αυτό που λέει ο ο νόμος" συνεχίζει να μην με καλύπτει ως απάντηση

 

Για το 2, δικαίωμά μου νομίζω (τι μόνο αυτοί θα έχουν; :P) να μην θεωρώ ότι ανήκουμε στο ίδιο είδος.... :)

 

Το να μη σε καλύπτει ως απάντηση αυτό που de facto καλύπτει το "κοινωνικό σύνολο" δεν είναι βέβαια αμαρτία, είναι όμως ένδειξη ότι θα πρέπει να προχωρήσεις πολύ προσεκτικά και με επιχειρήματα. Food for thought.

 

Για το άλλο σαφώς δικαίωμά σου, κατά την άποψή μου όμως εθελοτυφλείς για να αισθανθείς καλύτερα. Για το χαβαλέ και μόνο, όταν ήμουν 5 χρονών ή κάπου εκεί και έκανα κάτι που δεν άρεζε στο μικρότερο αδερφό μου, μου έλεγε "δε σ' έχω αδερφό". Ήταν και η τελευταία φορά που άκουσα στον προσωπικό μου κύκλο παρόμοια ατάκα.

 

@maus

 

 

7870466a6b461922ea4bff0a135f8493372fefb9

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη τα εχεις κανει πραγματικα αχταρμα στο μυαλο σου λεω το τελευταιο  και αποχωρω , εχουμε και δουλειες !

αντι να τον σκοτωσεις εσυ και να του ξεριζωσεις την καρδια κανιβαλε φερτον να το κανουμε εμεις αυτο ,

το ευνοουμενο κρατος , αυτο ειπε η εισαγγελεας !

εσυ θα τον  θανατωνες με τα ιδια σου τα χερια αλλα εισαι εναντια στο να το κανει αυτο το κρατος πολιτισμενα με μια ενεση στο κωλαρακι ανωδυνα κτλ κτλ ???

λοιπον τα χεις  μπερδεψει λιγακι , κανει κ ζεστη   , ριξε ενα ντουζακι , ξανασκεψου τα κ ξαναελα να μας τα πεις !

τα λεμε

 

το γεγονος οτι αυτο ερχεται (σε ολο σχεδον τον κοσμο) σαν πρωτη σκεψη, δεν σημαινει οτι πρεπει sony και καλα να γινει πραξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν θες να το δεις έτσι σαφώς η αιτία είναι η άποψή σου, εφόσον αυτό μόνο έχουμε να πραγματευτούμε εδώ.

 

Ο λόγος για τον οποίο υποστηρίζω θα ήταν καλύτερο για την κοινωνία είναι πως η επιλογή (θανάτου) είναι ανάμεσα σε κάποιον που ήδη τον έχουμε "περιλάβει" και άρα το κακό που μπορεί να προκαλέσει στην κοινωνία π.χ. μέσα από τη φυλακή είναι βασικά μηδέν, ενώ ο άλλος είναι "hate peddler" και κυκλοφορεί χωρίς κανείς να τον ελέγχει. Δηλαδή, από αυτή τη στιγμή και κοιτώντας προς το μέλλον, ο δεύτερος είναι πιθανότερο να αυξήσει τη συνολική ποσότητα φρίκης/μίσους στην κοινωνία από τον πρώτο.

 

Εννοείται πως εφόσον δε μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά οπότε μιλάω μόνο με πιθανότητες, και αν παίζει ρόλο ξεκαθαρίζω για όσους δεν το ξέρουν ήδη ότι είμαι κατά της θανατικής για οποιονδήποτε και οπουδήποτε.

 

Άρα λοιπόν έχουμε το υποκείμενο Α που διαπράττει κάτι αξιόποινο και το υποκείμενο Β που διατυπώνει μία άποψη. Εγώ θεωρώ ότι ο Α πρέπει να φύγει, ενώ εσύ θεωρείς ότι ο Β πρέπει να φύγει. Για να είμαι ειλικρινής δεν βρίσκω πως αυτό σε κάνει λιγότερο φασίστα από εμένα. Ακόμα και δίκιο να είχες, η σωστή τακτική -για εσένα- δεν θα έπρεπε να είναι με κάποιο τρόπο να συνετίσουμε τον Β, να τον κάνουμε να δούμε το λάθος του προκειμένου να μη διασπείρεται το μίσος περαιτέρω; Θέλω να πω, ότι το να φύγει κάποιος δεν θα έπρεπε καν να παίζει σαν ενδεχόμενο, βάσει της επιχειρηματολογίας σου. Άσε που μου θυμίζει εκείνο το κοινότυπο «δεν είμαι ρατσιστής, παρά μόνο με τους ρατσιστές».

 

Επίσης, πιθανολογικά μιλώντας, γιατί πιστεύεις ότι το κακό που μπορεί να προκληθεί με την φυλάκιση είναι πρακτικά μηδέν; Είπες σε προηγούμενο μήνυμά σου, ότι μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να σώσει έναν άνθρωπο, άρα είναι λάθος να τον σκοτώσουμε. Ομοίως -και πάλι στοχαστικά μιλώντας- γιατί αποκλείεις το ενδεχόμενο να δραπετεύσει από τη φυλακή και να ξανασκοτώσει ένα παιδάκι;

 

Παρακάτω, for all that matters, κι εγώ είμαι κατά της θανατικής ποινής για όλους τους γνωστούς λόγους που μου έχει διδάξει ο δυτικός πολιτισμός και ακόμα και σε αυτή την περίπτωση δεν θεωρώ ότι το κράτος πρέπει να πάρει το ρόλο του δήμιου. Απλά, πιστεύω ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί ακραία εξαίρεση και ότι ο τύπος πρέπει να φύγει (δεν θέλω, θεωρώ ότι πρέπει). Το αν θα συμβεί κάποιο ατύχημα ή αν θα συμβεί κάποιο «ατύχημα» ή αν θα το κάνει μόνος του (που αν είχε ρανίδες αξιοπρέπειας θα ήταν το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνει όταν συνειδητοποίησε ότι η κόρη του ήταν νεκρή, αντί να την κομματιάσει) λίγο με ενδιαφέρει. Απλά αν γίνει νομίζω ότι θα ανακουφιστώ λίγο. Ή μπορεί και όχι και όλα αυτά να τα λέω συναισθηματικά φορτισμένος.

 

Τέλος, επειδή ανέφερα το emotional part (και για να γίνω και λίγο μελό) αν και μόνον αν κάποιος γίνει γονιός κατανοεί τον όρο «ανιδιοτελής αγάπη». Να έχεις ένα πλάσμα που έχει ανάγκη την προστασία σου και αντ' αυτού να το κακοποιείς, να του αφαιρείς τη ζωή και να βεβηλώνεις το πτώμα του, είναι κάτι που μου διαφεύγει πλήρως. Πραγματικά σε συγχαίρω που -όντας γονιός- μπορείς να κρατάς την ψυχραιμία σου και να θέτεις ψυχρά τα επιχειρήματά σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον εμείς οι ''μεσαιωνικοί'' κατα εσάς,έχουμε δικαιολογήσει τον θυμό μας και τον αποτροπιασμό μας σε κάθε μας απάντηση.. Το κυριότερο χωρίς να χαρακτηρίζουμε τους συνομιλητές..

Οι υπόλοιποι στηρίζετε την άποψη σας με μηδενική επιχειρηματολογια τύπου '' εγώ θα του εβγαζα τα σπλάχνα αν πείραζε το κοριτσάκι μου και μετα θα έλεγα φυλακιστε με- ενω εσείς θα λεγατε του άξιζε κλπ''

Αποχωρω απο το θρεντ διότι δεν έχει νόημα,δεν γίνεται μια συζήτηση που θα δώσει food for thought που λένε και οι τρεντι νέοι μας , αλλά food for fight παρερμηνευοντας τεχνηέντως τις απαντήσεις μας κάποιοι για να έχουν να λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τέλος, επειδή ανέφερα το emotional part (και για να γίνω και λίγο μελό) αν και μόνον αν κάποιος γίνει γονιός κατανοεί τον όρο «ανιδιοτελής αγάπη». Να έχεις ένα πλάσμα που έχει ανάγκη την προστασία σου και αντ' αυτού να το κακοποιείς, να του αφαιρείς τη ζωή και να βεβηλώνεις το πτώμα του, είναι κάτι που μου διαφεύγει πλήρως. Πραγματικά σε συγχαίρω που -όντας γονιός- μπορείς να κρατάς την ψυχραιμία σου και να θέτεις ψυχρά τα επιχειρήματά σου.

 

 

 

ναι ρε μονο η μανα ξερει. Σαν αυτην δε θα σε αγαπησει τιποτα. Και πουθενα δεν θα βρεις καλυτερο παστιτσιο

 

πρεπει να ψαξεις λιγο περισσοτερο (και οχι στα πρωτα 2-3 google links) για να καταλαβεις εννοιες σαν «ανιδιοτελής αγάπη» και "ικανοποιηση του ενστικτου"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα λοιπόν έχουμε το υποκείμενο Α που διαπράττει κάτι αξιόποινο και το υποκείμενο Β που διατυπώνει μία άποψη. Εγώ θεωρώ ότι ο Α πρέπει να φύγει, ενώ εσύ θεωρείς ότι ο Β πρέπει να φύγει. Για να είμαι ειλικρινής δεν βρίσκω πως αυτό σε κάνει λιγότερο φασίστα από εμένα. Ακόμα και δίκιο να είχες, η σωστή τακτική -για εσένα- δεν θα έπρεπε να είναι με κάποιο τρόπο να συνετίσουμε τον Β, να τον κάνουμε να δούμε το λάθος του προκειμένου να μη διασπείρεται το μίσος περαιτέρω; Θέλω να πω, ότι το να φύγει κάποιος δεν θα έπρεπε καν να παίζει σαν ενδεχόμενο, βάσει της επιχειρηματολογίας σου. Άσε που μου θυμίζει εκείνο το κοινότυπο «δεν είμαι ρατσιστής, παρά μόνο με τους ρατσιστές».

Ρε συ αφού το έχεις, γιατί επιμένεις να με παρερμηνεύεις;

 

Για άλλη μια φορά, δεν είπα πουθενά ότι πρέπει να φύγει ο Β. Είπα ότι αν έπρεπε ντε και καλά να φύγει κάποιος (πράγμα που είναι η θέση του Β) τότε θα ήταν προτιμότερο να φύγει ο Β παρά ο Α. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.

 

Όσον αφορά το ότι θα έπρεπε να συνετίσουμε τον Β, να δει το λάθος του κλπ -- σοβαρά τώρα, τι νομίζεις ότι κάνω από την πρώτη στιγμή που μπήκα στην κουβέντα;

 

Επίσης, πιθανολογικά μιλώντας, γιατί πιστεύεις ότι το κακό που μπορεί να προκληθεί με την φυλάκιση είναι πρακτικά μηδέν; Είπες σε προηγούμενο μήνυμά σου, ότι μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να σώσει έναν άνθρωπο, άρα είναι λάθος να τον σκοτώσουμε. Ομοίως -και πάλι στοχαστικά μιλώντας- γιατί αποκλείεις το ενδεχόμενο να δραπετεύσει από τη φυλακή και να ξανασκοτώσει ένα παιδάκι;

Θέλεις να με κάνω quote παραπάνω που λέω απαντώντας σε σένα ότι μιλάω φυσικά μόνο με πιθανότητες και δεν αποκλείω τίποτα; Όπως και να το κάνουμε, βασικός ρόλος του εγκλεισμού είναι να προστατέψει το σύνολο από τον έγκλειστο. Υποθέτω λοιπόν και γω αφελώς ότι σε κάποιο βαθμό αυτό γίνεται.

 

Ποτέ δε θέλω να αποφύγω κουβέντα με νοήμονες ανθρώπους αλλά πραγματικά καταντά κουραστικό να κάνω δημοσίως το Χ και να λες ότι κάνω το Υ.

 

Πραγματικά σε συγχαίρω που -όντας γονιός- μπορείς να κρατάς την ψυχραιμία σου και να θέτεις ψυχρά τα επιχειρήματά σου.

"Be the change you wish to see in the world" --Mahatma Gandhi

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...