Προς το περιεχόμενο

Περιεργα πραγματα στην ACS


xampo_s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Ναι,αυτο θα γινει,καθε φορα που ο ελληνας θα πλημμυριζει τη χωρα με παραγγελιες black friday θα τρεχουν οι εταιριες να παρουν βανακια.

Δε θα διαφωνησω οτι ηδη υπολειτουργουν,αλλα σοβαρεψου λιγο.

Σε λιγο θα μας πεις να πανε σε μεγαλυτερη αποθηκη.

Δε ξέρω τι μου λες, ξέρω ότι ποτέ δεν είχα παράπονο από ups ή dhl.

Από τις ελληνικές, πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 351
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως έχουμε ξαναπεί, η acs ήταν πάντοτε ανίκανοι και αγενείς. Δεν είναι καινούργιο. Αλλά αυτή τη φορά έχουν ξεπεράσει τον εαυτό τους. Παράδοση φεύγει προς εμένα την περασμένη Πέμπτη. Προγραμματισμένη παραλαβή Παρασκευή αφού ήταν εντός πόλης (8χλμ απόσταση για να είμαστε ακριβείς). Περνάει η Παρασκευή, τίποτα.. Δευτέρα τηλεφωνώ. Ναι ξερετεεεεεε μου λένε (μετά από 15 λεπτή αναμονή) έχουμε καθυστέρηση γιατί δε μας φτανουν τα φορτηγά για να φέρουν τα δέματα από το κέντρο διαλογής εδώ προς διανομή. Αύριο όμως μάλλον θα παραλάβετε. Φτάνει η τριτη, προσπαθώ από το πρωί να μιλήσω με κάποιον μετά απο20 λεπτά αναμονή το σηκώνει μια υπάλληλος. Μου λέει δώστε μου τον αριθμό. Της τον δίνω, μου λέει μισό λεπτό ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΤΑΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΑ 15 ΛΕΠΤΑ. Στα 3 είχε πέσει η γραμμή και έκτοτε απλά είναι νεκρό είτε «μιλάει».

και αναρωτιέμαι.. μπορούν οι ασχετοι αυτοί να πέσουν και πιο κάτω; Τα ΕΛΤΑ θα είχαν παραδώσει τότες μέρες..
 

1E62D7B9-E7F1-4350-9F0D-6762E488208B.jpeg

Επεξ/σία από marmagia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κάθε περιοχή και πόλη έχει διαφορετική εξυπηρέτηση γιατί η κάθε κούριερ ανήκει σε διαφορετικό άτομο. Άλλος είναι οργανωμένος π.χ. και άλλος, πέρα βρέχει! Αυτό, έχει σαν αποτέλεσμα να ζημιώνεται η εικόνα της επιχείρησης. Η ACS εδώ Χανιά είναι άψογη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν μιλάω (ακόμα) για περιοχή. Μιλάω για τα κεντρικά της acs. Το δέμα δεν έχει φτάσει καν στο κατάστημα διανομής, στο κεντρικό hub της Π. ραλλη είναι ακόμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
12 minutes ago, afragorn said:

Η κάθε περιοχή και πόλη έχει διαφορετική εξυπηρέτηση γιατί η κάθε κούριερ ανήκει σε διαφορετικό άτομο. Άλλος είναι οργανωμένος π.χ. και άλλος, πέρα βρέχει! Αυτό, έχει σαν αποτέλεσμα να ζημιώνεται η εικόνα της επιχείρησης. Η ACS εδώ Χανιά είναι άψογη. 

Και δεν μπορεί να πατήσει πόδι η "μαμά" ACS? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, ThReSh said:

Και δεν μπορεί να πατήσει πόδι η "μαμά" ACS? 

Αυτό προϋποθέτει να είναι σοβαρή και η ίδια η acs. Αυτό όπως έχουμε δει ανεξαρτήτως εποχής του χρόνου δεν ισχύει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Και δεν μπορεί να πατήσει πόδι η "μαμά" ACS? 

Φαντάζομαι θα πρέπει να γίνουν μαζικές καταγγελίες στα κεντρικά για να καταλάβουν και οι ίδιοι πως υπάρχει πρόβλημα σε κάποια περιοχή. Κάτι τέτοιο σπάνια γίνεται, καθώς κάποιος καταναλωτής "φτάνει" μέχρι τον υπεύθυνο ενός καταστήματος οπότε δύσκολα να αλλάξει κάτι.

14 λεπτά πριν, marmagia είπε

Εγώ δεν μιλάω (ακόμα) για περιοχή. Μιλάω για τα κεντρικά της acs. Το δέμα δεν έχει φτάσει καν στο κατάστημα διανομής, στο κεντρικό hub της Π. ραλλη είναι ακόμα

Ειλικρινά εντυπωσιάζομαι. Η ACS για μένα είναι η πιο αξιόπιστη και δεν έχει αργήσει ποτέ δέμα. Στη Πέτρου Ράλλη άντε να έχει παραμείνει μία μέρα. Την επόμενη το δέμα ταξιδεύει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, afragorn said:

Φαντάζομαι θα πρέπει να γίνουν μαζικές καταγγελίες στα κεντρικά για να καταλάβουν και οι ίδιοι πως υπάρχει πρόβλημα σε κάποια περιοχή. Κάτι τέτοιο σπάνια γίνεται, καθώς κάποιος καταναλωτής "φτάνει" μέχρι τον υπεύθυνο ενός καταστήματος οπότε δύσκολα να αλλάξει κάτι.

Το βρίσκω απίθανό να μην έχουν γίνει. Θεωρώ ότι είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν τα στραβά μάτια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, afragorn said:

Αυτό, έχει σαν αποτέλεσμα να ζημιώνεται η εικόνα της επιχείρησης.

Τα κεντρικα γνωριζουν πολυ καλα την κατασταση, και ειτε αρνουνται τα παντα ειτε και επιρριπτουν ευθυνες στον καταναλωτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην κοροϊδευόμαστε... ξέρουν τα πάντα. Η αλήθεια είναι όμως ότι θέλουν τα χρήματα «στο παντελόνι» και όχι να κάνουν επενδύσεις σε τροχαίο υλικό και υπαλλήλους. Οι καθυστερήσεις είναι κάτι μόνιμο πια, απλά τώρα κατά την εορταστική περίοδο ξέφυγε η κατάσταση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ημουν εχθες στην acs για παραλαβη 2 δεματων. 

Ενω με εξυπηρετουσε ο υπάλληλος στην γραμματεια, στο πισω δωματιο οπου ολοι οι πελατες εχουν οπτικη επαφη ενας αλλος υπαλληλος (μαλλον) σκαναρε τα εισερχομενα δεματα ωστε να τα τοποθετησει στα μταλλικα "κουτια" για να φύγουν για φορτωμα.

 

Ο υπαλληλος σκαννερ, επαιρνε τα δεματα λοιπον απο διπλα του, τα σκανναρε και με θρασος τα πεταγε 2-3 μετρα μακρια στο μεταλλικο καλαθι. Δυστυχως δεν ηταν και τόσο καλος στο μπασκετ.... 

Επεξ/σία από p_under
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Το βρίσκω απίθανό να μην έχουν γίνει. Θεωρώ ότι είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν τα στραβά μάτια.

Φυσικά και γνωρίζουν ότι γενικά υπάρχουν προβλήματα, αλλά αν ένας κούριερ δε κάνει τη δουλειά του σωστά (ή του λένε να μη τη κάνει), αυτό δε πρόκειται να φτάσει στα κεντρικά. Θα κάνεις παράπονα στον ανώτερο του ο οποίος θα τον "επιπλήξει" και τέλος. Μόνο αν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ, θα ταρακουνηθούν λίγο. Είχα κάνει παλαιότερα στη Γενική Ταχυδρομική γιατί ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα δε μου έφερνε ποτέ τα δέματα και πήγαινα να παραλάβω σα χαζός. Ε μετά, μια χαρά μου τα έφερναν :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, afragorn said:

Φυσικά και γνωρίζουν ότι γενικά υπάρχουν προβλήματα, αλλά αν ένας κούριερ δε κάνει τη δουλειά του σωστά (ή του λένε να μη τη κάνει), αυτό δε πρόκειται να φτάσει στα κεντρικά. Θα κάνεις παράπονα στον ανώτερο του ο οποίος θα τον "επιπλήξει" και τέλος. Μόνο αν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ, θα ταρακουνηθούν λίγο. Είχα κάνει παλαιότερα στη Γενική Ταχυδρομική γιατί ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα δε μου έφερνε ποτέ τα δέματα και πήγαινα να παραλάβω σα χαζός. Ε μετά, μια χαρά μου τα έφερναν :P 

Το όλο topic δεν είναι για μεμονωμένους κουριερ αλλά για ολόκληρα καταστήματα. Όταν λοιπόν γνωρίζουν και δεν κάνουν τπτ, τότε το να χαλάει το όνομα είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να πάθουν... 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, afragorn said:

αν ένας κούριερ δε κάνει τη δουλειά του σωστά (ή του λένε να μη τη κάνει), αυτό δε πρόκειται να φτάσει στα κεντρικά. Θα κάνεις παράπονα στον ανώτερο του ο οποίος θα τον "επιπλήξει" και τέλος.

Εκανα παραπονα στα κεντρικα της ACS, με email και τηλεφωνικη επικοινωνια για τα απειρα προβληματα του υποκαταστηματος της περιοχης μου (Καλλιθεα), και μου απαντησαν πως αποκλειεται να αρνουνται την παραδοση στα στοιχεια αποστολης (βλεπε κολπο με χαρτακι) και πως δεν ημουν εκει για να παραλαβω.

Θα ταρακουνηθουν μολις κλεισουν σαν αντιεπαγγελματικη εταιρεια που ειναι, υπαρχουν και αλλοι ανταγωνιστες αλλωστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...