talibanakos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 8 ώρες πριν, afragorn είπε Το ΚΤΕΛ είναι αυτό που σταματάει, κατεβαίνει ο οδηγός, σου παίρνει το πακέτο και το πετάει με φόρα όπου φτάνουν τα χέρια του; 😂 Οχι,αυτο ειναι οι εταιριες κουριερ,που το δεμα περναει απο 8 τετοια χερια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zazula Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2020 Στο πάνθεον των κακών Εϊσιές, αυτή της Κηφισιάς κατέχει μια ξεχωριστά κακή θέση... Καλά, ας προσπεράσουμε το ότι (ενώ η αναγραφόμενη διεύθυνση ήταν εξαρχής σωστή) το δεματάκι έκανε μια βόλτα από Γαλάτσι κι έτσι χάθηκε μια μέρα· στη συνέχεια καμία μέρα δεν βρίσκει χρόνο όποιος διανομέας το αναλαμβάνει να το παραδώσει (σε όχι και κάνα περίεργο σημείο της Κηφισιάς), ενώ όταν επιτέλους δεήθηκε να το κάνει έρχεται σε μονοκατοικία με ανοιχτή αυλόπορτα και δεν το αφήνει «επειδή δεν έγραφε όνομα στο κουδούνι». Στη συνέχεια ούτε καν ασχολείται κανείς να το ξαναβάλει σε διανομή — κι ευτυχώς που στο τέλος πήγα εκεί ο ίδιος αφού είδα κι απόειδα και το παρέλαβα... 😠 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
POS Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 τους πηραν στο κυνηγι. απαραδεκτοι να κανουν αυξηση τιμων μεσα σε αυτον τον χαμο https://www.protothema.gr/culture/article/991658/i-acs-auxise-kata-225-tis-times-ton-tahumetaforon-kataggeloun-oi-ekdotes-vivlion/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
talibanakos Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 1 hour ago, POS said: τους πηραν στο κυνηγι. απαραδεκτοι να κανουν αυξηση τιμων μεσα σε αυτον τον χαμο https://www.protothema.gr/culture/article/991658/i-acs-auxise-kata-225-tis-times-ton-tahumetaforon-kataggeloun-oi-ekdotes-vivlion/ Μην αγχωνεστε, δε θα το ξεχασουμε οταν περασει ολο αυτο. Ξεφτιλες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agamoi-thytai Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Χθες όλο το πρώτιστο μαγαζί και η ACS καταχώρησε στην αποστολή Αδυναμία Παράδοσης. Εχουν ξεφύγει αυτοί, έχουν χάσει τη μπάλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
POS Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 μου εχουν πει μεσα απο την acs πως εχουν 150.000 αποστολες την ημερα και δεν εχουν που να βαλουν τα καροτσια. εχουν χασει τη μπαλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Super Moderators Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός των αποστολών που διαχειρίζονται, προφανώς το προσωπικό παραμένει το ίδιο, ο χρόνος διεκπαιρέωσης πιθανότατα έχει αυξηθεί επίσης (λ.χ. στην πολυκατοικία μας 9/10 κατεβαίνουν να παραλάβουν στην κεντρική είσοδο, γάντια/μάσκα κτλ., ο κούριερ σε απόσταση, δεν ακουμπάς τη συσκευή, βλέπει αριθμό ταυτότητας και τoν εισάγει) άρα χάνεται χρόνος και μέσα στο δρομολόγιο παράδοσης. Δεν το γράφω ως δικαιολογία, κι εμένα πακέτο από τα δυτικά προάστια της Αθήνας για να φτάσει στα νότια έκανε σχεδόν 7 ημέρες, εκ των οποίων τις 4 ήταν "χαμένο" μεταξύ του κεντρικού hub και του τοπικού καταστήματος, από το κεντρικό μου είπαν ότι "μάλλον δεν έχουν προλάβει να το σκανάρουν στο κατάστημα" -δηλαδή ήταν εκεί τουλάχιστον 4 μέρες μαζί με αμέτρητα άλλα. Απλά, αυτή είναι η κατάσταση, οι καθυστερήσεις για καθαρά αντικειμενικούς λόγους είναι αναμενόμενες, σαν να βρισκόμαστε διαρκώς σε περίοδο γιορτών + η όλη μανούρα/φόβος με τον ιό που προσθέτει επιλέον καθυστέρηση. Τώρα, αυξήσεις αυτή ειδικά την περίοδο, που τόσα καταστήματα και καταναλωτές βασίζονται στις εταιρίες ταχυμεταφορών, μου ακούγεται σαν μια πάρα πολύ άστοχη απόφαση. Ακόμη και αντικειμενική αύξηση του κόστους λειτουργίας να έχεις (ας πούμε υλικά προστασίας του προσωπικού, επιπλέον βάρδιες, οτιδήποτε) χτυπάει πάρα πολύ άσχημα, τη στιγμή που δεν μπορείς να είσαι εντάξει σε αυτά που αναλαμβάνεις (έστω και για λόγους πέρα από τον έλεγχό σου, πράγμα ούτως ή άλλως συζητήσιμο), να ζητάς παραπάνω χρήματα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cambo99 Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Για να πω την αλήθεια η ACS έστω και με καθυστέρηση έρχεται. Η Γενική Ταχυδρομική είναι σαν να έχει σταματήσει να παραδίδει! 13 μέρες μου έχει κρατήσει δέμα με την εξής δικαιολογία: Αδυναμία παράδοσης - Παραμονή με συνεννόηση Οπότε υπάρχουν και χειρότερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dum Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Αγορα απο you την προηγουμενη Παρασκευη. Παραδοση Δευτερα με ΑCS. Εχει φτασει Παρασκευη και το δεμα αφαντο. Απο Δευτερα γραφει η αποστολη δεν ειναι ενημερωμενη. Στο τηλ αναμονη 11 λεπτα και σε πεταει εκτος.Απο το you μου στελνουν την αποδειξη με mail. Τους τα χωνω και με παιρνει μια κοπελα τηλ. Της εξηγω το προβλημα και μου λεει σας παιρνω σε λιγο, να το ψαξω. Αφαντη κι αυτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SocialNetUsr Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 όπως έγραψε και ο @GiorgosT στο thread https://www.insomnia.gr/forums/topic/728338-courier-και-ελλαδα/page/9 έχει πάει κλιμάκιο στην ACS για έλεγχο για τις χρεώσεις. Ελπίζω να τους ξεφτιλίσουν αλλά δεν θα γίνει τίποτα αφού η ACS είναι στον όμιλο Quest, πρόεδρος της Quest είναι ο Φέσσας που τυγχάνει να είναι και ο πρόεδρος του ΣΕΒ (Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών). Άρα δεν ελπίζω σε τίποτα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greengr21 Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Snoob είπε Έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός των αποστολών που διαχειρίζονται, προφανώς το προσωπικό παραμένει το ίδιο, ο χρόνος διεκπαιρέωσης πιθανότατα έχει αυξηθεί επίσης (λ.χ. στην πολυκατοικία μας 9/10 κατεβαίνουν να παραλάβουν στην κεντρική είσοδο, γάντια/μάσκα κτλ., ο κούριερ σε απόσταση, δεν ακουμπάς τη συσκευή, βλέπει αριθμό ταυτότητας και τoν εισάγει) άρα χάνεται χρόνος και μέσα στο δρομολόγιο παράδοσης. Δεν το γράφω ως δικαιολογία, κι εμένα πακέτο από τα δυτικά προάστια της Αθήνας για να φτάσει στα νότια έκανε σχεδόν 7 ημέρες, εκ των οποίων τις 4 ήταν "χαμένο" μεταξύ του κεντρικού hub και του τοπικού καταστήματος, από το κεντρικό μου είπαν ότι "μάλλον δεν έχουν προλάβει να το σκανάρουν στο κατάστημα" -δηλαδή ήταν εκεί τουλάχιστον 4 μέρες μαζί με αμέτρητα άλλα. Απλά, αυτή είναι η κατάσταση, οι καθυστερήσεις για καθαρά αντικειμενικούς λόγους είναι αναμενόμενες, σαν να βρισκόμαστε διαρκώς σε περίοδο γιορτών + η όλη μανούρα/φόβος με τον ιό που προσθέτει επιλέον καθυστέρηση. Τώρα, αυξήσεις αυτή ειδικά την περίοδο, που τόσα καταστήματα και καταναλωτές βασίζονται στις εταιρίες ταχυμεταφορών, μου ακούγεται σαν μια πάρα πολύ άστοχη απόφαση. Ακόμη και αντικειμενική αύξηση του κόστους λειτουργίας να έχεις (ας πούμε υλικά προστασίας του προσωπικού, επιπλέον βάρδιες, οτιδήποτε) χτυπάει πάρα πολύ άσχημα, τη στιγμή που δεν μπορείς να είσαι εντάξει σε αυτά που αναλαμβάνεις (έστω και για λόγους πέρα από τον έλεγχό σου, πράγμα ούτως ή άλλως συζητήσιμο), να ζητάς παραπάνω χρήματα. Αυξηση κινησης δε σημαινει θεωρητικα και αυξηση εσοδων?γιατι να κανουν αυξησεις? Επεξ/σία 3 Απριλίου 2020 από greengr21 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Super Moderators Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 9 λεπτά πριν, greengr21 είπε Αυξηση κινησης δε σημαινει θεωρητικα και αυξηση εσοδων?γιατι να κανουν αυξησεις? Να ξεκαθαρίσω κατ΄αρχάς πως δεν θέλω να δώσω την εντύπωση πως τους δικαιολογώ. Όμως, αν βρεθεί η όποια εταιρία ταχυμεταφορών αφενός αντιμέτωπη με μια τρίμηνη (αν όχι περισσότερο...) περίοδο "Χριστουγέννων" από άποψη κίνησης, αφετέρου κληθεί να διαχειριστεί πολλά περισσότερα πακέτα με πολλή περισσότερη προσοχή και μέτρα προφύλαξης (άρα κόστος) από ό,τι συνήθως (άρα έξω από τα ποσά που έχει προϋπολογίσει), τότε η κίνηση από μόνη της αμφιβάλλω αν φτάνει για να καλύψει το κόστος που θα έχει προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στοιχειωδώς στο ρόλο της. Προφανώς, η στιγμή που το κάνει τη φέρνει σε δεινή θέση. Από την άλλη, τα λέγαμε στους εκδότες από χρόνια πως είναι προβληματική η κατάσταση με τη συγκεκριμένη εταιρία και δεν μας άκουγαν. Εικάζω πως τους έδινε πακέτα μαζικών αποστολών σε τιμές-σκότωμα, ενδεχομένως αυτά τα πακέτα, στις ανώμαλες συνθήκες που ζούμε να έχουν καταστεί ασύμφορα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 7 ώρες πριν, SocialNetUsr είπε όπως έγραψε και ο @GiorgosT στο thread https://www.insomnia.gr/forums/topic/728338-courier-και-ελλαδα/page/9 έχει πάει κλιμάκιο στην ACS για έλεγχο για τις χρεώσεις. Ελπίζω να τους ξεφτιλίσουν αλλά δεν θα γίνει τίποτα αφού η ACS είναι στον όμιλο Quest, πρόεδρος της Quest είναι ο Φέσσας που τυγχάνει να είναι και ο πρόεδρος του ΣΕΒ (Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών). Άρα δεν ελπίζω σε τίποτα.... Άλλαξε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, Maurikycli είπε Άλλαξε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Θα αλλάξει θες να πεις, προς το παρόν ο Φέσσας είναι πρόεδρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Πρόσφατα έγιναν εκλογές και βγήκε άλλος. Δεν ξέρω πότε γίνεται η "τελετή" παραλαβής-παράδοσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις