Προς το περιεχόμενο

Περιεργα πραγματα στην ACS


xampo_s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, cambo99 είπε

Δεν είναι μόνο η ACS ... και η Γενική ταχυδρομική τα ίδια κάνει! Έχουν βρει πρόσφορο έδαφος και το κάνουν! Αν υπήρχε κάποια αρμόδια αρχή δεν θα το έκαναν σίγουρα ...

Ειρωνικός ήμουν, ΕΕΤΤ λέγεται η αρχή, αλλά που.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 351
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Mando είπε

με τα ποδια θα πανε οι courrier ? δεν χριαζεται μονο προσληψεις αλλα και καινουργιος στολος αυτοκινητων/μηχανων. Ειναι μεγαλη επενδυση και το προβλημα ειναι οτι οι εταιριες δεν ξερουν εαν θα συνεχιστει αυτος ο ογκος εργασιας και μετα, το ιδιο προβλημα εχουν τα ηλεκτρονικα supermarket.

οταν η δουλεια αυξανεται, αυξανονται και τα κερδη και ποσο μαλλον οταν μιλαμε για παροχη υπηρεσιων. με τα επιπλεον κερδη μπορουν να αγοραστουν τα υλικα που χρειαζονται.

4 ώρες πριν, Alxnks είπε

Το θέμα είναι ότι δεν είναι τώρα το πρόβλημα. Η ACS εδώ και πολύ καιρό το έχει πάγια τακτική να αφήνει χαρτάκι αντί για δέμα και να πηγαίνει ο παραλήπτης να το πάρει από το κατάστημα. Κακώς λέγονται κούριερ εταιρεία πια. Παρόμοιο με αποστολή με ΚΤΕΛ έχει γίνει. Συν ότι κούριερ σημαίνει και γρήγορη αποστολη-παραδοση....εδώ έχουμε το άκρως αντίθετο. Εδώ και πολύ καιρό λοιπόν έπρεπε να έχουν πάρει άτομα για να εξυπηρετούν τον όγκο δουλειάς που είχαν.

Απλά τώρα με τον έξτρα φόρτο, τα ήδη μεγάλα προβλήματα που είχαν, φάνηκαν σε υπερθετικό βαθμό..aka έγινε γνωστό τοις πάσι ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός. Simple as that.

Καμιά αρμόδια αρχή να το δει αυτό υπάρχει;

υπαρχει η ΕΕΤΤ και λαμβανουν σοβαρα τις καταγγελιες: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT_EN/AdviceForConsumers/complaints.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, POS είπε

οταν η δουλεια αυξανεται, αυξανονται και τα κερδη και ποσο μαλλον οταν μιλαμε για παροχη υπηρεσιων. με τα επιπλεον κερδη μπορουν να αγοραστουν τα υλικα που χρειαζονται.

υπαρχει η ΕΕΤΤ και λαμβανουν σοβαρα τις καταγγελιες: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT_EN/AdviceForConsumers/complaints.html

Ίσως δεν είδες το post μου ακριβώς πάνω από το δικό σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σάββατο πήρα τηλέφωνο πάλι στην acs. (Παραγγελία laptop από  eshop.gr)  Μετά απο μισάωρη αναμονή η κοπέλα που απάντησε μου ζήτησε τηλέφωνο επικοινωνίας..λέω και χθες σας το έδωσα,  είπατε θα πάρετε και δεν πήρε κανένας.  Μου λέει σήμερα θα σας καλέσουν σίγουρα..Φυσικά δεν κάλεσε κανένας.  Σήμερα μπαινω στην αναζήτηση αποστολής και αντί  για Καστοριά το στείλανε Κοζάνη...το track έδειχνε απο την αρχή Καστοριά οπότε το λάθος ήταν κατα τη μεταφορά...Δε θελω να σκέφτομαι πώς τα πετάνε..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία που έγινε 29/03 (βιβλία από Πολιτεία), βρίσκεται στο στάδιο "Η αποστολή βρίσκεται στην διαδρομή προς το κατάστημα παράδοσης".

Τυχερός θα είμαι αν παραλάβω μέχρι Παρασκευή.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το ίδιο. Και αναρωτιέμαι έχουν στουμπώσει στην Πέτρου ραλλη η το τοπικό κατάστημα απλά δεν κάνει το σκανάρισμα άφιξης; Στη δε σελίδα της πλέον η acs λέει θα περιμένετε 15 μέρες για τα πακέτα σας λες και εκδικείται κάποιον που της έβγαλαν την έξτρα χρέωση 

 

πως γίνεται όλα τα Eshop να συνεργάζονται με αυτούς δε καταλαβαίνω..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτη η acs. Εχθές στα Ιωάννινα κατεβαίνω από το σπίτι (όπου ήμαστε όλη η οικογένεια κλεισμένη 3 εβδομάδες) για ψώνια και βλέπω χαρτάκι από acs ότι δε μας βρήκαν... τρελάθηκα. Τους πήρα τηλ και μετά από μισή ώρα κατάφερα να μιλήσω για να μου πουν ότι πιθανό να έφταιγε το θυροτηλέφωνο (τα delivery μια χαρά έρχονται) και ότι δεν είναι στη πολιτική τους να παίρνουν τηλέφωνο .. τους ζητάω να το ξαναστειλουν και μου λέει ο υπάλληλος οκ.. εννοείται ότι εχθές το περίμενα το πακέτο τσάμπα. Σήμερα παίρνω τηλ και μου λένε ότι έχουν εντολή από τα κεντρικά για μια μόνο προσπάθεια παράδοσης και θα πρέπει να πάω από εκεί να το παραλάβω. Εν μέσω κορωνοιου με αναγκάζουν για άσκοπη μετακίνηση και περιττές επαφές και βέβαια θα με βάλουν να γράψω και ψέμματα στο SMS μια και δεν υπάρχει επιλογή για παραλαβή δέματος. Και στο κάτω κάτω ποια ακριβως υπηρεσία (τρομάρα τους) προσφέρουν; Με το ΚΤΕΛ πιο γρήγορα και φθηνά θα έπαιρνα το δέμα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έκανα τη καταγγελία. Δε θα τους αφήσω σε χλωρό κλαρί. Ήδη έστειλα από εχθές και στα public αίτημα να μπει και άλλη courier σα δυνατότητα αποστολής και μου απάντησαν ότι θα το εξετάσουν. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προχωρήστε σε καταγγελίες και αναζητήστε εναλλακτικές: μιλήστε με το κατάστημα ή στείλτε email και ρωτήστε αν στέλνουν με άλλη εταιρία.

Το πρόβλημα υπήρχε ήδη, τα χαρτάκια απουσίας ήταν συνηθέστατο φαινόμενο ήδη προ πανδημίας, απλά τώρα με το φόρτο ήρθε κι έδεσε, προφανώς δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Συνήθως το πρόβλημα δεν είναι στο hub αλλά στα τοπικά καταστήματα που κατακλύζονται από δέματα για διανομή και αργούν να τα σκανάρουν. Το τελευταίο δικό μου κάθισε -βεβαιωμένα- στο τοπικό κατάστημα τρεις μέρες χωρίς να περαστεί στο σύστημα.

Τώρα, να προσλάβουν κόσμο για ένα-δύο μήνες, δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι, εξοπλισμός, εκπαίδευση, ένταξη στο σύστημα. Και μετά, τι; Απόλυση; 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


 

Quote

viii. Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€.

02ee5cf6-709e-4667-b343-12bc41a704da

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν απαντήσουμε πολλοί ότι εφόσον στέλνουν με acs δε κάνουμε παραγγελία μια χαρά θα αναγκαστούν να την αλλάξουν. Έχουμε δύναμη και δε το ξέρουμε. Αλλά πρέπει να το κάνουμε πολλοί για να έχει αποτέλεσμα... και αν σπάσουν μερικές μεγάλες συμφωνίες της acs μετά να δείτε πως θα γίνει εταιρία υπόδειγμα. Εγώ προσωπικά δε ξανά παραγγέλνω αν είναι να λάβω με acs και θα κοινοποιώ αυτή την απόφαση μου στην αντίστοιχη  εταιρία που θα χάνει με αυτό τον τρόπο έσοδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...