Προς το περιεχόμενο

Περιεργα πραγματα στην ACS


xampo_s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας ξαναπουμε πως δεν υπαρχει χειροτερη και καλυτερη courier,ολα εχουν να κανουν με τα κατα τοπους καταστηματα ( και ενιοτε τον courier που σε εξυπηρετει ) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 351
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Ας ξαναπουμε πως δεν υπαρχει χειροτερη και καλυτερη courier,ολα εχουν να κανουν με τα κατα τοπους καταστηματα ( και ενιοτε τον courier που σε εξυπηρετει ) .

Το να κανει το καθε franchise καταστηματακι οτι γουσταρει και να πλασαρει την επωνυμια acs/geniki/elta courier κλπ κανει ακομα χειροτερη η καλυτερη την courier.Αμα πας σε καποιο τυχαιο μικελ και σου φτυσουν στον καφε και το αναφερεις,πιστευεις θα συνεχισουν την ιδια ιστορια οπως οι κουριερ?Μοναδικη εξαιρεση οπου παντου στην Ελλαδα εχει καφενειακη λογικη και γενικα ειναι γτπ ο Γερμανος 🤓🤣

Επεξ/σία από fastnq2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Το να κανει το καθε franchise καταστηματακι οτι γουσταρει και να πλασαρει την επωνυμια acs/geniki/elta courier κλπ κανει ακομα χειροτερη η καλυτερη την courier.

Μα ολα τα μαγαζια αυτο κανουν.

Και δεν ειναι μονο οι courier,ειναι και αλλες αλυσιδες εμπορικων,με πολυ ευστοχο παραδειγμα το eshop.

ΠΧ στην Καλαματα τα παιδια γ@μ@νε,εξυπηρετηση φουλ και ευγενικοι,ενω για αλλα υποκαταστηματα διαβαζω τα χειροτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, talibanakos said:

Ας ξαναπουμε πως δεν υπαρχει χειροτερη και καλυτερη courier,ολα εχουν να κανουν με τα κατα τοπους καταστηματα ( και ενιοτε τον courier που σε εξυπηρετει ) .

Αν τα κεντρικα τους ειναι για τα κλαματα ως συμπεριφορα και εξυπηρετηση, λογικο και επομενο αυτο που συμβαινει σε τοσα υποκαταστηματα ανα την Ελλαδα. Και ισως στη Καλαματα να εχουν αξιολογο υποκαταστημα με την μορφη franchise, σε πολλες αλλες περιοχες ομως αυτο δεν ισχυει. Αρα αφου κανουν τοσο καλη δουλεια εκει, καλυτερο θα ηταν να φυγουν απο την αλυσιδα να μην χαλαει το ονομα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω έχω πολύ αρνητική εμπειρία με τη συγκεκριμένη κούριερ. Πότε ειδοποίηση με τηλεφωνο, άλλες μέρες παράδοσης και γενικά μου λένε να έρχομαι να παραλαμβάνω από το κατάστημα γιατί ο κούριερ έχει πάρει άδεια και άδεια και άδεια. Μακράν η χειρότερη. Επίσης αν θες να τους βρεις σε τηλέφωνο πρέπει να κάνεις τάμα.

 

Υγ: Έχω τις ακριβώς αντίθετες απόψεις από την γενική από την οποία έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Παίζει καθοριστικό ρόλο το κατάστημα που θα σε εξυπηρετήσει και, ενίοτε, ο άνθρωπος. Μπορεί το κατάστημα να είναι μέτριο συνολικά, αν ο υπάλληλος είναι πρόθυμος κι ευγενής, αλλάζει όλη η εμπειρία.

Λ.χ., η Γενική στην περιοχή μου κάποτε ήταν άριστη, τώρα είναι από τραγική έως ανύπαρκτη (τους ψάχναμε πρόσφατα για παραλλαβή επειδή ο πελάτης είχε εταιρικό κωδικό και θα πήγαινε με δική του χρέωση, ούτε καν απάντησαν). Ατελείωτη αναμονή στο αυτόματο. Για δικές μου αποστολές τους έκοψα μαχαίρι όταν μου άφησαν χαρτί πως δήθεν δεν με βρήκαν, ενώ τους περίμενα να παραλάβουν, αναβάλλοντας άλλες υποχρεώσεις μου.

UPS είναι μέχρι στιγμής πολύ καλή, από Ευρώπη σε σκάρτες 48 ώρες στο σπίτι σου, ούτε χαρτάκια, ούτε ιστορίες. 

Η Speedex στην περιοχή μου είναι καλή (αλλά πολύ άτσαλη στα διαδικαστικά, τα αποδεικτικά τους χειρόγραφα και δεν διαβάζονται με τίποτε τα στοιχεία από το καρμπόν), η ACS μέτρια (σταθερά μεγάλη αναμονή στο τηλέφωνο, κάποιες φορές δεν τηρούν ώρες παραλλαβής-παράδοσης) αλλά με πολύ καλό σύστημα καταγραφής πλέον, αυτόματο.

ΕΛΤΑ courier, κατά καιρούς αμολάνε χαρταετό, ενώ από άλλους ακούω καλά λόγια. Τελευταία φορά αναγκάστηκα να περάσω να πάρω εγώ το πακέτο, γιατί "είχαν δουλειά και δεν πρόλαβαν". Προφανώς κουβέντα για επιστροφή των εξτρά χρημάτων που πληρώνεις για να το έχεις φιξ μέρα και ώρα... Στα συν ότι δέχτηκαν να με εξυπηρετήσουν (δηλαδή να μου παραδώσουν αυτό που έπρεπε να μου είχαν φέρει σπίτι μου...) δέκα λεπτά προτού ανοίξουν επίσημα.

Είναι πού θα πέσεις. Εννοείται πως έχει σημασία ο έλεγχος που ασκείται από τα κεντρικά, αλλά αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι η εικόνα που αποκομίζεις καθορίζεται τελικά από τους ανθρώπους στους οποίους θα εξυπηρετηθείς κατά τόπους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι παιδιά, διαφωνώ κάθετα με τη λογική "είναι το συγκεκριμένο κατάστημα κακό". Αυτό έχει κάποιο νόημα όταν μιλάμε για ένα νέο κατάστημα που λειτουργεί λίγο καιρό.

Όταν έχουμε να κάνουμε με καταστήματα ανά την Ελλάδα που συστηματικά και για χρόνια είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, μιλάμε πλέον για συστημικό πρόβλημα της εταιρίας.

Αδιαφορώ για το αν οι υπάλληλοι είναι ευγενικοί όταν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους είναι η αναξιοπιστία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι τελευταία σχεδόν ποτέ δεν δίνουν το δέμα στην ημερομηνία που πρέπει! Και δεν μιλάω για franchise , καθώς το κατάστημα το κεντρικό της Αθήνας λογικά είναι της εταιρίας! Χάλια μαύρα. Και εγώ όπου εμφανώς μπορώ να διαλέξω άλλη courier τους αποφεύγω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μιλησω και για επαγγελματικες σχεσεις με ACS και για απλες ιδιωτικες.Σαν ιδιωτης οτι εχω παραγγειλει ειτε εντος Αττικης ειτε εκτος,ποτε δεν ερχεται στην αναμενομενη ημερομηνια και φυσικα σχεδον ποτε δεν χτυπανε το κουδουνι αφου ειμαι σπιτι και περιμενω το δεμα και απλα αφηνουν το χαρτακι και φευγουν,τυχαια κολλημενο και ευχεσαι να μην φυσαει εκεινη την ημερα και το βρεις στον διπλανο δημο,αν το βρεις.Για επαγγελματικες σχεσεις,στην επιχειρηση που εργαζομουν συνεργαζομασταν με ACS για καμποσα χρονια,και πραγματα του τυπου να μας στειλουν το μασουρι με τα αυτοκολλητα που θα κολλησουμε πανω στα γραμματα που θα ταχυδρομησουμε(ηταν πτυχια) με τον ΤΚ το ονοματεπωνυμο και την διευθυνση του παραληπτη, γυρω στους 4.000 φακελους Α4 σε ολη την Ελλαδα τους λεγαμε τυπωστε τα ειτε με ΤΚ ανα σειρα δηλαδη ξεκιναει με 11010 και καταληγει σε 94500 που ειναι επαρχιες,φυσικα ποτε δεν εδιναν σημασια και δεν το εκαναν ενα πραγμα τοσο ευκολο και καταληγαμε να πνιγομαστε και να τυλιγομαστε με αυτοκολλητα για να βρουμε τον σωστο παραληπτη ή τα φερνανε τα μισα ανακατεμενα σημερα και τα αλλλα μισα ανακατεμενα αυριο με αποτελεσμα η αποστολη των φακελων να καθυστερει φρικτα.Ερχοταν το παιδι 3 πορτες ειχε ολες κι ολες το κτηριο παντα θα χτυπαγε σε λαθος πορτες.Δεματα που λαμβαναμε παντα στραπατσαρισμενα η σκισμενα και φυσικα υπηρχαν απειρες περιπτωσεις πελατων που λαμβαναν λαθος φακελους.......

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τραγικοι...

με πηραν σημερα τηλεφωνο να περασω να παρω ενα δεμα που αναγκαστικα ηρθε με ACS.... αλλιως σιγα μην πηγενα με την πηθικο εταιρια τους...

το παιδι στο τηλ  , μιλαγε στον ενικο και με επιθετο λες και καναμε μαζι σκοπια φανταροι

πχ παπαδοπουλε, εχεις δεμα περασε να το παρεις...

προφανως και τον επηξα και του ειπα να περασει να το αφησει στο σπιτι κι αμα γουσταρει...

ωραιοι  τροποι για ιδιωτικη κουριερ... βεβαια και το "αφεντικο" της κουριερ της περιοχης ειναι του απατου του που λεμε και στο χωριο μου..

δεν θα τους εμπιστευομουν ουτε το τασακι να μου αδειασουν στον καδο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Acs Ωραιοκάστρου. Δεν νομιζω να υπαρχει χειροτερο καταστημα απο το συγκεκριμένο .  Τα νευρα μου.. δεν μπορω να περιγράψω ποσο νευριασμενος ειμαι. Σε διάστημα 3 χρονων εχω παραλάβει 5 φορές.  Οι 4 στις 5 ηταν αποτυχημενες.  Πριν 3 μερες σε ιδια διεύθυνση και γενικά ολα τα στοιχεια κανονικά παρελαβα κανονικα το πρωι (βεβαια η αποδειξη εγραφε 83 ευρω κι αυτος μου ζητησε 84). Εχθές δεν με εβρισκαν..λενε. Ειπαν οτι με πηραν τηλεφωνο και μαλλον δεν ειχα σημα. Με επιβεβαίωσαν οτι ηταν ο ιδιος διανομέας. 3 μερες πριν με βρηκε και εχθες δεν με βρηκε. Πήγα εγω και παρέλαβα.  Πριν παω βεβαια μιλησα μαζι τους στο τηλέφωνο:

Εγω: Λετε οτι δεν με βρηκατε ενω ημουν ολη μερα σπιτι διπλα στο παραθυρο της κουζινας και δεν ειδα κανεναν. 2 μερες πριν με βρήκατε κανονικα

Αυτη(κοπελα με εξυπηρετουσε): Ναι με ειπε ο διανομεας οτι ΣΕ(ενικος) πηρε τηλεφωνο και δεν σε εβρισκε. Μαλλον δεν ειχες σημα

-Μα πώς γινεται αυτο; Και σημα να μην ειχα, θα μου ερχοταν μυνημα οταν θα ειχα πχ τωρα που μιλαμε οτι ειχα κληση απο τον ταδε αριθμό. Αλλα εκτος αυτου, ημουν διπλα στο παραθυρο την ωρα που ειπατε οτι περασε και δεν φανηκε κανενας σας.

-Και εγω τί να κανω;

-Να παρεις τον διανομεα τωρα και να τον ρωτησεις

(1 λεπτο αναμονης)

Αυτή: Μιλησα με τον διανομεα και με ειπε αυτα που σας ειπα. Δηλαδη μου λετε οτι λεει ψεματα ο άνθρωπος;

*δειτε θρασος. Ειναι σαν να λεει οτι εγω λεω ψεματα*

Εγω: Μάλιστα, καλη συνεχεια. 

 

Επειτα καλω τα κεντρικα, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ τρομαρα τους και δεν εγινε τίποτα.  Εν τω μεταξυ μενω και μισο χιλιομετρο μακριά δεν ηταν δυσκολο να παω να παρω το δεμα ο ιδιος αλλα τοτε ποιο το νοημα να πληρωσω παραλαβη στην πορτα ρε παιδια;

 

Τελος παντων παω εκει, πληρωνω το δεμα μου και ζηταω τον υπεύθυνο.  Ερχεται παμε στο γραφείο και μιλάμε και του λεω τί παιχτηκε και..

Αυτός: Και τοτε ρε παλικαρι μου αφου μενεις τοσο κοντα οσο λες, γιατι δεν ερχεσαι ο ιδιος να το παραλαβεις απο τα γραφεία; Να μας γλιτωσεις κι εμας απο τον κοπο και να μην χαλιεσαι;

Εγω: επειδη πληρωνω να μου το φερετε στην πόρτα και επειδη δεν μπορω να περναω εγω καθε φορα. Οι ωρες λειτουργιας σας δεν με βοηθανε αφου γυρναω βραδυ στο σπιτι μετα απο σχολη και προπονησεις.

-Εντάξει εντάξει πήγαινε τώρα 

Και σηκωνεται και με συνοδευει προς την είσοδο. 

 

Αυτην την φορα με καλει υπευθυνος απο τα κεντρικά  και του εξηγώ τί έγινε και με ειπε θα το κανονίσει. Στην επισημη σελιδα στο facebook με έγραφαν οποτε επρεπε να ειπωθουν μερικα πραγματα τηλεφωνικώς. 

 

Σημερα περιμενω ενα δεμα απο αλλο κατάστημα και παλι βλεπω οτι συνεργάζονται με acs. Πώς το ειδα; μου ηρθε μυνημα οτι δεν μπορουσαν να με βρούνε. Γελαω

 

Παίρνω τηλεφωνα και ιστορίες και τσουπ 20 λεπτα μετα με παιρνει τηλεφωνο το παιδι (σημερα ειχα σημα λογικα και βρηκαν την διεύθυνση μου) και παραλαμβανω το δεμα μου. Βεβαια μετα απο ολα αυτα που τους εκανα πραγματικα φοβαμαι για το δεμα μου(ειναι ενας επεξεργαστης και ενας σκληρος). Κυριολεκτικα μπορει στα νευρα τους πανω να το πέταξαν απο εδω κι απο εκεί.  Θα τσεκαρω σε εναν μηνα αν θα ειναι οκ ή οχι.

 

Αυτα παιδια. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACS. Μ α κ ρ ι α

Μονο με τηλέφωνα στα κεντρικα καταλαβαίνουν.  Μακαρι να το κλεισουν το ρδελο τους να ησυχασουμε. 

Δειτε αξιολογησεις για το συγκεκριμενο καταστημα. Δεν ειμαι ο μονος που τα λεει. Απαράδεκτοι 

Επεξ/σία από PantelisKapa
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σημειωσω οτι εκανα αρνητικες κι εγω στο feedback τους και λενε αν συμφωνω να με παρουν πισω για πληροφοριες και τετοια

θα γελασει ο καθε πικραμενος με την """εταιρεια"""" τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα.

 

Μετά από 2-3 μέρες από την παραγγελία από ελληνικό e-shop (παράδοση με ACS), παίρνω SMS ότι δεν βρέθηκε το όνομα στη διεύθυνση παραλήπτη.

 

Να σημειώσω εδώ ότι τον τελευταίο 1,5 χρόνο είναι η 5η φορά που παίρνω αυτό το μήνυμα από την ACS. Εννοείται ότι το όνομα υπάρχει καθαρά στο κουδούνι και η διεύθυνση είναι στο κέντρο της Αθήνας.

 

Παίρνω τηλ, το σηκώνει κοπέλα, της εξηγώ, μου λέει δώστε τον αριθμό, τον δίνω, μου λέει δεν θα υπάρχει το όνομα. Της εξηγώ ότι υπάρχει, ότι είναι η 5η συνεχόμενη φορά και επίσης ότι η ΕΛΤΑ courier, η UPS, η Speedex και η Γενική Ταχ. έχουν όλες παραδώσει πακέτα κανονικά τα τελευταία χρόνια, εκτός της ACS. Μου λέει μισό λεπτό να σας συνδέσω, αναμονή και βγαίνει άλλη κοπέλα.

Όλα από την αρχή, της εξηγώ, μου λέει δώστε τον αριθμό, τον δίνω, μου λέει δεν θα υπάρχει το όνομα. Της εξηγώ ότι υπάρχει, ότι είναι η 5η συνεχόμενη φορά και επίσης ότι η ΕΛΤΑ courier, η UPS, η Speedex και η Γενική Ταχ. έχουν όλες παραδώσει πακέτα κανονικά τα τελευταία χρόνια, εκτός της ACS. Μου λέει μισό λεπτό να σας συνδέσω, αναμονή και βγαίνει άλλη κοπέλα.

Όλα από την αρχή, της εξηγώ, μου λέει δώστε τον αριθμό, τον δίνω, μου λέει δεν θα υπάρχει το όνομα. Της εξηγώ ότι υπάρχει, ότι είναι η 5η συνεχόμενη φορά και επίσης ότι η ΕΛΤΑ courier, η UPS, η Speedex και η Γενική Ταχ. έχουν όλες παραδώσει πακέτα κανονικά τα τελευταία χρόνια, εκτός της ACS.

Μου λέει μισό λεπτό να σας συνδέσω με τον υπεύθυνο διανομής, αναμονή και πέφτει η γραμμή.

(Τα παραπάνω δεν είναι λάθος copy-paste, έγινε το ίδιο πράγμα 3 φορές στο ίδιο τηλεφώνημα).

Ξαναπαίρνω, βγαίνει κοπέλα, ξανά τα ίδια και ζητάω κατευθείαν τον υπεύθυνο διανομής. Με συνδέουν, τα λέω όλα από την αρχή, δεν δίνει καμία λογική εξήγηση και μου λέει "μήπως να έρθεις να το πάρεις από εδώ?".

Του λέω "πληρωθήκατε για να το φέρετε, και επειδή δεν είναι δική μου ευθύνη, θα ήθελα να το φέρετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε".

Μου λέει "θα το κανονίσω εγώ προσωπικά, θα έρθει άνθρωπος σήμερα το απόγευμα 5:30-8:30", του λέω "σίγουρα? γιατί έχουμε άλλη δουλειά και πρέπει να την αναβάλλω για να είναι κάποιος σπίτι", "σίγουρα" μου λέει. Δεν ήρθε ποτέ κανείς, πήγα εγώ την επόμενη μέρα στο κατάστημα και το πήρα.

Δεν ξέρω τι κάνουν γενικά, αλλά προσωπικά σκέφτομαι ότι θα αρχίσω να μην προτιμώ πια μαγαζιά που συνεργάζονται με ACS...

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, swstost said:

Δεν ξέρω τι κάνουν γενικά, αλλά προσωπικά σκέφτομαι ότι θα αρχίσω να μην προτιμώ πια μαγαζιά που συνεργάζονται με ACS...


Αυτο ακριβως φιλτατε. Το νου σου ομως για γελοιους ερασιτεχνες που λενε πως εχουν και αλλες συνεργαζομενες εταιρειες, αλλα τελικα τα στελνουν με ACS. Συνωμοσια κανονικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...