Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α, κι εγώ τους εβρισα στο τσατ γι' αυτόν τον λόγο (επανεπιβεβαιωση) χαχαχαχα!

Μου έβγαλε ένα πρόβλημα η νέα κάρτα που μου έστειλαν, μου είπαν να κάνω log off/on και μου ζήτησε επανεπιβεβαίωση. Τους έβρισα και "περιμένω" απάντηση.

Για το πρόβλημα θα αναφερθώ σε μεταγενέστερο μνμ μου, πραγματικά είναι πολύ παράξενο και έχει να κάνει με το ΡΙΝ. Περιμένω να δω τι θα μου πουν για να μην γράφω-ξεγράφω εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω πήγα τη ταυτότητα για επαναπλαστικοποίηση αφου και σήμερα που ξαναδοκίμασα κάμποσες φορές με περισσότερο φως πάλι δε δεχότανε. Εντωμεταξύ έχω και λεφτά μέσα στη revolut και φοβάμαι να τα βγάλω απο atm μη τυχόν και μου κρατήσει τη κάρτα μιας και αφου δεν είναι verified το profile/account δεν είναι καν active η κάρτα. Μου έχουν φύγει όλες οι επιλογές απο τα μενού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, mad-proffessor είπε

Ναι τι ακριβώς συμβαίνει μου ζήτησε και εμένα verify και προσπαθούσα πάνω απο μισή ώρα και τελικά δε δέχτηκε καμιά φωτογραφία ...

Είχα εγγραφεί σχετι΄κα νωρίς, όταν ήταν διαφορετικό νομίζω το πιστωτικό ίδρυμα με το οποίο συνεργαζόταν η υπηρεσία, ενώ δεν υπήρχαν και ατομικοί λογαριασμοί (ατομικό ΙΒΑΝ)...τώρα ήθελε νέα επαλήθευση στοιχείων, για τους παραπάνω λόγους (αλλαγή στο καθεστώς τς υπηρεσίας / επέκταση υπηρεσιών / ατομικό ΙΒΑΝ κ.α.)

Εμένα η ταυτότητα είναι αρκετά ταλαιπωρημένη, παρόλαυτά αναγνώρισε την φωτογραφία της ταυτότητας με τη 3 φορά...έχει κι άλλες επιλογές όμως (διαβατήριο, άδεια οδήγησης και άδεια παραμονής ή κάτι τέτοιο)
...μετά ήθελε και selfie!

Δεν αντιμετώπισα προβλήματα στη διαδικασία....

....ως συμβουλή, στη λήψη φωτογραφίας της ταυτότητας, θα έλεγα να μην αφήνετε περιθώριο, γύρω από τη ταυτητα, μπορεί να πιάσει πιο εύκολα αν "κόψετε" και λίγο από τις άκρες...έτσι συνεβη σε μένα τουλάχιστον.

απευθυνθείτε στο chat, να τους ανεβάσετε φωτογραφίες εκεί να κάνουν με μη αυτόματο τρόπο τον έλεγχο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To verify βγήκε ξανά σε μερικούς χρήστες ύστερα από το deployment του τελευταίου update, αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα το customer service θα βοηθήσει.

Με τη νέα έκδοση, είναι πλέον live και οι Virtual Disposable Cards για maximum ασφάλεια στις online αγορές. 

Περισσότερες πληροφορίες: https://blog.revolut.com/introducing-disposable-virtual-cards/

 

REVOLUT LAUNCHES DISPOSABLE VIRTUAL CARDS, AIMS TO BECOME LEADER IN PREVENTING ONLINE CARD FRAUD.  

  • Revolut will allow customers to setup and pay online with disposable virtual cards.

  • After each transaction, existing card details will be destroyed and new card details automatically generated.

  • Revolut aims to become a leader in preventing online card fraud through innovative in-house tech.

In an era when online card fraud is running rampant, banking challenger Revolut is upping its security game by allowing customers to pay online with disposable virtual cards, as the London-based fintech moves to position itself as an industry leader in preventing online card fraud.  

Revolut customers will be able to create disposable virtual cards in seconds, with card details that automatically regenerate after every transaction, adding an extra layer of security for online transactions and protecting customers against online card fraud.  The disposable virtual cards will work alongside Revolut’s existing customisable security features, including location-based security, the ability to freeze and unfreeze physical cards, as well as being able to disable functions such as contactless and swipe payments.  

Across Europe in 2016, online card fraud increased by 9% from the previous year to total €1.8 billion, with the United Kingdom and France accounting for 73% of online card fraud in Europe. Card not present fraud (CNP) has increased from 50% of gross fraud losses in 2008 to 70% in 2016.  While larger financial institutions are improving their efforts to tackle this alarming increase, Revolut is committed to developing powerful in-house technology to further enhance customer protection against online card fraud.  

Vlad Yatsenko, Co-Founder & Chief Technology Officer at Revolut said:  “While fintechs generally offer a better service than traditional banks, they still have a long way to go in order to build trust and confidence with consumers. Instead of matching what the larger institutions are doing, we are changing the game entirely by introducing disposable virtual cards and promoting existing features such as location-based security and the ability to freeze/unfreeze cards.”  

“It will take approximately 800 years before we begin to run out of 16-digit card numbers, so we view disposable virtual cards as a sustainable, long-term solution to tackling online card fraud. And by automating this process, the customer experience is instant and stress-free.”

Screen Shot 2018-03-23 at 16.28.56.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mad-proffessor είπε

Εγω πήγα τη ταυτότητα για επαναπλαστικοποίηση αφου και σήμερα που ξαναδοκίμασα κάμποσες φορές με περισσότερο φως πάλι δε δεχότανε. Εντωμεταξύ έχω και λεφτά μέσα στη revolut και φοβάμαι να τα βγάλω απο atm μη τυχόν και μου κρατήσει τη κάρτα μιας και αφου δεν είναι verified το profile/account δεν είναι καν active η κάρτα. Μου έχουν φύγει όλες οι επιλογές απο τα μενού.

offtopic αρχικά αυτό παίζει να ναι παράνομο. 

ontopic μια χαρα κανεις κ με δίπλωμα εγώ έτσι έκανα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dimitrislitsikakis είπε

To verify βγήκε ξανά σε μερικούς χρήστες ύστερα από το deployment του τελευταίου update, αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα το customer service θα βοηθήσει.

Με τη νέα έκδοση, είναι πλέον live και οι Virtual Disposable Cards για maximum ασφάλεια στις online αγορές. 

Περισσότερες πληροφορίες: https://blog.revolut.com/introducing-disposable-virtual-cards/

REVOLUT LAUNCHES DISPOSABLE VIRTUAL CARDS, AIMS TO BECOME LEADER IN PREVENTING ONLINE CARD FRAUD.  

  • Revolut will allow customers to setup and pay online with disposable virtual cards.

  • After each transaction, existing card details will be destroyed and new card details automatically generated.

  • Revolut aims to become a leader in preventing online card fraud through innovative in-house tech.

In an era when online card fraud is running rampant, banking challenger Revolut is upping its security game by allowing customers to pay online with disposable virtual cards, as the London-based fintech moves to position itself as an industry leader in preventing online card fraud.  

Revolut customers will be able to create disposable virtual cards in seconds, with card details that automatically regenerate after every transaction, adding an extra layer of security for online transactions and protecting customers against online card fraud.  The disposable virtual cards will work alongside Revolut’s existing customisable security features, including location-based security, the ability to freeze and unfreeze physical cards, as well as being able to disable functions such as contactless and swipe payments.  

Across Europe in 2016, online card fraud increased by 9% from the previous year to total €1.8 billion, with the United Kingdom and France accounting for 73% of online card fraud in Europe. Card not present fraud (CNP) has increased from 50% of gross fraud losses in 2008 to 70% in 2016.  While larger financial institutions are improving their efforts to tackle this alarming increase, Revolut is committed to developing powerful in-house technology to further enhance customer protection against online card fraud.  

Vlad Yatsenko, Co-Founder & Chief Technology Officer at Revolut said:  “While fintechs generally offer a better service than traditional banks, they still have a long way to go in order to build trust and confidence with consumers. Instead of matching what the larger institutions are doing, we are changing the game entirely by introducing disposable virtual cards and promoting existing features such as location-based security and the ability to freeze/unfreeze cards.”  

“It will take approximately 800 years before we begin to run out of 16-digit card numbers, so we view disposable virtual cards as a sustainable, long-term solution to tackling online card fraud. And by automating this process, the customer experience is instant and stress-free.”

Screen Shot 2018-03-23 at 16.28.56.png

Τι κόστος έχει η κάρτα αυτη; 6 ευρω; Πως τη βγάζεις μέσα απο την επιλογη Virtual?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά δεν το βλέπω χρήσιμο για όσους πληρώνουν με Paypal...που οι περισσότεροι νομίζω χρησιμοποιούν τη Revolut για καλύτερη συναλλαγματική ισοτιμία, σε συνδυασμό με την προστασία του Paypal στις διαδικτυακές αγορές...

Επεξ/σία από vgiozo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρειάστηκε να αλλάξω τα στοιχεία της Revolut(είχα τα παλαιά) μέσω της φόρμας για αποστολή εμβάσματος από ebanking Eurobank.
Στην εφαρμογή της Revolut δεν άλλαξα τίποτα.
Τα χρήματα φάνηκαν σε λίρες,γιατί έγινε αυτό και πως μπορώ να το διορθώσω για να μην ξανασυμβεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/22/2018 στις 5:28 ΜΜ, jonkyr είπε

Α, κι εγώ τους εβρισα στο τσατ γι' αυτόν τον λόγο (επανεπιβεβαιωση) χαχαχαχα!

Μου έβγαλε ένα πρόβλημα η νέα κάρτα που μου έστειλαν, μου είπαν να κάνω log off/on και μου ζήτησε επανεπιβεβαίωση. Τους έβρισα και "περιμένω" απάντηση.

Για το πρόβλημα θα αναφερθώ σε μεταγενέστερο μνμ μου, πραγματικά είναι πολύ παράξενο και έχει να κάνει με το ΡΙΝ. Περιμένω να δω τι θα μου πουν για να μην γράφω-ξεγράφω εδώ.

Αφού με πολύ κόπο έλυσα το πρόβλημά μου, κάνω σούμα και τα αναφέρω όλα εδώ:

- Είχα ένα θέμα με τη νέα κάρτα Visa (ανέπαφη) που είχαν στείλει. Άλλαξα ΡΙΝ σε ΑΤΜ της Αττικής, αλλά ενώ άλλαξε στην εφαρμογή και φαινόταν κανονικά, δεν δούλευε. Αντίθετα, δούλευε ακόμα το παλιό.

- Την χρησιμοποίησα ανέπαφα αρκετές φορές, στο μεταξύ ξέχασα το αρχικό ΡΙΝ. Πήγα να δοκιμάσω το νέο (μήπως είχε ξεκολλήσει), έτρωγα πόρτα. Μπροστά στον κίνδυνο να την μπλοκάρω, αποφάσισα να επικοινωνήσω με το support.

- Μετά από 3-4 αποτυχημένες επικοινωνίες με agents, έλληνες και ξένους, ο τελευταίος μου είπε ότι "ανανέωσα το ΡΙΝ, κάνε λογκοφ/λογκιν και δες το". Το έκανα, δεν άλλαξε τίποτα. Αυτό που άλλαξε είναι ότι μετά από λίγη ώρα ζητούσε ταυτοποίηση. Κάρτες κλειδωμένες κλπ.

- Άρχισε νέα "περιπέτεια", τσαντίλα και φασαρία στο τσατ για να βρω άκρη. Φυσικά οι agents ήταν αρνητική σε κάθε προτροπή  μου να με ξεκλειδώσουν αφού ήμουν ήδη verified, ένας μάλιστα ήταν αγενέστατος και έφαγε το 1* του για rating. Εξήγησα ότι δεν έχω πρόβλημα με την επανεπιβεβαίωση, αλλά ήθελα να μάθω τον λόγο που συνέβη.

- Με τα πολλά, άνοιξα θέμα στο φόρουμ της Ρεβ. Εκεί ένας Ανδρέας, πιθανώς γνωστός στους έλληνες χρήστες, μου έγραψε ότι είναι θέμα compliance η επανεπιβεβαίωση στοιχείων, δεν μπορούσε να μου ανακοινώσει δημόσια γιατί συνέβη και μου είπε ότι ανέθεσε την υπόθεση σε agent.

- Πράγματι έπειτα από λίγη ώρα μου μίλησε ένας agent. Έστειλα φωτό του διαβατηρίου, σέλφι με το διαβατήριο και σε ένα λεπτό ήμουν ξανά "μέσα". Είχαμε όμως θέμα με την κάρτα. Με παρέπεμψε σε έναν μάστορα, που το κατείχε το τόπι. Μου εξήγησε ότι ένας παλιότερος agent έκανε reset, αλλά δεν επιβεβαιωσε το PIN. Το έκανε αυτός, ήρθε μνμ στο κινητό ότι το νέο μου ΡΙΝ είναι τάδε, με έστειλε σε ένα ΑΤΜ να το τσεκάρω.

- Έκανα μία ανάληψη, όλα καλά, η κάρτα δουλεύει τώρα. Μένει μόνο η απορία: γιατί έχασα το verification;

Συμπέρασμα: αν θέλετε λύση σε πρόβλημα, ανοίξτε θέμα στο φόρουμ τους. Μπορεί να κάνει 2-3 μέρες, αλλά αν κάτι στραβώσει στο τσατ θα σας φάει τόσο ή και περισσότερο διάστημα η αναμονή μέχρι να συνεννοηθείς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, δεν λες "τερτίπια" μία μπλοκαρισμένη κάρτα. Τώρα για το σενάριο που (πιθανώς) σκέφτηκαν και ανέφερε μόλις απλά χαμογελάω: κλέφτης που πήρε το κινητό μου, την κάρτα μου, το login PIN της εφαρμογής και ζητάει το ΡΙΝ της κάρτας από το τσατ. Ακούγεται λογικό :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, jonkyr said:

Καλά, δεν λες "τερτίπια" μία μπλοκαρισμένη κάρτα. Τώρα για το σενάριο που (πιθανώς) σκέφτηκαν και ανέφερε μόλις απλά χαμογελάω: κλέφτης που πήρε το κινητό μου, την κάρτα μου, το login PIN της εφαρμογής και ζητάει το ΡΙΝ της κάρτας από το τσατ. Ακούγεται λογικό :-(

Γιατί όχι, δικλίδες ασφαλείας.

 

Επεξ/σία από Hapatingo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Γιατί όχι, δικλίδες ασφαλείας.

Ε ναι, το καταλαβαινω. Αλλά εντάξει, μοιάζει too much στα μάτια μου. Για να υλοποιηθεί το σενάριο που ανέφερες πρέπει να σπάσουν 3-4 δικλείδες ασφαλείας. Αποψή μου, μπορεί να κάνω λάθος. Τεσπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@jonkyr

Θα είχες δίκιο εάν "έχανες το verification" ξαφνικά ένα πρωινό που έπινες τον καφέ σου.
Σε κάθε μεταβολή που θέλουμε να κάνουμε στο account μας, το support μπορεί να ζητήσει επιπλέον έγγραφα.
Λογικό είναι μετά από όλες αυτές τις κινήσεις, και συμβαίνει και σε άλλες υπηρεσίες.
Σε διαφορετική περίπτωση θα λέγαμε "γιατί δεν με προστάτευσαν".:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως θεωρώ υπερβολική την αντίδραση του συστηματος της revolut. Οπως έχω σημειώσει εμένα με μπλόκαραν στο παρελθόν όταν πήγα να κάνω Topup με την κάρτα της leupay. Το βασικό πρόβλημα με το μπλοκάρισμα ειναι ότι θα πρέπει να περιμένεις μέχρι κάποιος που να ξέρει τι γίνεται να ασχοληθεί. Δηλαδή το cc τους είναι εντελώς ανεπαρκές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...