Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εάν είσαι πελάτης Πειραιώς η revolut δεν είναι τίποτα. Με τα cc των ελληνικών τραπεζών κάθε μέρα τηλεφωνήματα δέχομαι για το εάν είμαι εγώ αυτός που έκανε μια συναλλαγή η οποία δεν πέρασε χρησιμοποιώντας κάρτα της Πειραιώς. Μια μέρα είπα να μην απαντήσω και την επομένη μου είχαν βγάλει την κάρτα από το σύστημα, δεν αναγράφονταν πουθενά στο web banking. Οπότε τους πήρα εγώ για να την ξεμπλοκάρουν δίνοντάς τους εννοείτε όλα τα προσωπικά στοιχεία μου. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι μεμπτό στη revolut, δεδομένου ότι μπορείς να δεις ακόμα και τις ανεπιτυχής συναλλαγές, έχεις δηλαδή πολλές περισσότερες επιλογές από ότι δίνουν οι ελληνικές τράπεζες στην διαχείριση του λογαριασμού σου/ κάρτας. Οι ελληνικές τράπεζες μόνο με τηλέφωνο δουλεύουν ή αυτοπρόσωπος, καμία σχέση δηλαδή με τις ευκολίες της revolut. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχω κάνει κατάθεση χρημάτων εδώ και δέκα μέρες και δεν εμφανίζονται .

Στο παρελθόν δεν είχα κάποιο πρόβλημα και στα στοιχεία δεν έχω κανει κάποιο λάθος διότι ειναι αποθηκευμένα,

Τέλος στο support δεν μπόρεσα να βρω κάποια λύση γιατί οτι και να πω μου απαντάει ακριβός το ίδιο , μιας και ειναι bot.

Εχει καποιος καποια λύση ; Μήπως υπαρχει κάποιο email που μπορώ να επικοινωνίσω με κάποιον απο την Revolut ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, wallygr1 είπε

Έχω κάνει κατάθεση χρημάτων εδώ και δέκα μέρες και δεν εμφανίζονται .

Στο παρελθόν δεν είχα κάποιο πρόβλημα και στα στοιχεία δεν έχω κανει κάποιο λάθος διότι ειναι αποθηκευμένα,

Τέλος στο support δεν μπόρεσα να βρω κάποια λύση γιατί οτι και να πω μου απαντάει ακριβός το ίδιο , μιας και ειναι bot.

Εχει καποιος καποια λύση ; Μήπως υπαρχει κάποιο email που μπορώ να επικοινωνίσω με κάποιον απο την Revolut ;

Ζήτα από τη Rita να μιλήσεις με υπάλληλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, wallygr1 είπε

Έχω κάνει κατάθεση χρημάτων εδώ και δέκα μέρες και δεν εμφανίζονται .

Στο παρελθόν δεν είχα κάποιο πρόβλημα και στα στοιχεία δεν έχω κανει κάποιο λάθος διότι ειναι αποθηκευμένα,

Τέλος στο support δεν μπόρεσα να βρω κάποια λύση γιατί οτι και να πω μου απαντάει ακριβός το ίδιο , μιας και ειναι bot.

Εχει καποιος καποια λύση ; Μήπως υπαρχει κάποιο email που μπορώ να επικοινωνίσω με κάποιον απο την Revolut ;

Απλα γραψε live agent και θα συνδεθεις με εναν υπαλληλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ όταν απέκτησα την κάρτα είχα στείλει την ταυτότητά μου και είχε ενεργοποιηθεί κανονικά η κάρτα μου και την χρησιμοποιούσα , εδώ και αρκετό καιρό μια -δυο εβδομάδες απενεργοποιήθηκε. Κάνω την ενέργειες που απαιτούνται μου έγραφε είναι θολές οι φωτογραφίες τις στέλνω στο email που μου έδωσαν ....και τώρα μου λεν ότι η ταυτότητα μου είναι γραμμένη με το χέρι ...δίπλωμα και διαβατήριο δεν έχω ...τι να κάνω….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, corsair04 είπε

Ενώ όταν απέκτησα την κάρτα είχα στείλει την ταυτότητά μου και είχε ενεργοποιηθεί κανονικά η κάρτα μου και την χρησιμοποιούσα , εδώ και αρκετό καιρό μια -δυο εβδομάδες απενεργοποιήθηκε. Κάνω την ενέργειες που απαιτούνται μου έγραφε είναι θολές οι φωτογραφίες τις στέλνω στο email που μου έδωσαν ....και τώρα μου λεν ότι η ταυτότητα μου είναι γραμμένη με το χέρι ...δίπλωμα και διαβατήριο δεν έχω ...τι να κάνω….

Με 7€ (φοτο & τα λοιπά) βγάζεις νέα ταυτότητα και είσαι εντάξει. Το ίδιο έκανα και εγώ.

Επεξ/σία από elias54
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, elias54 είπε

Με 7€ (φοτο & τα λοιπά) βγάζεις νέα ταυτότητα και είσαι εντάξει. Το ίδιο έκανα και εγώ.

τι εννοείς νέα ταυτότητα....εξήγησε μου λίγο ......η δίκη μου είναι του 2008 έχει λατινικούς χαρακτήρες.....  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, corsair04 είπε

τι εννοείς νέα ταυτότητα....εξήγησε μου λίγο ......η δίκη μου είναι του 2008 έχει λατινικούς χαρακτήρες.....  

Αν είναι χειρόγραφη τότε μπορείς να την αλάξεις με νέα που είναι γραμμένη σε εκτυπωτή μέσα σε λίγη ώρα το μόνο που χρειάζεται είναι 2 φοτο Α/Μ και η παλιά σου ταυτότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλλαγή ταυτότητας και η δήλωση της νέας στους φορείς που απαιτείται στην Ελλάδα είναι μεγάλη περιπέτεια. Μην προτείνουμε στον οποιοδήποτε να μπει σε μπελάδες. Αναλόγως την περίπτωση μπορεί να χρειαστεί να δηλωθεί και 10-15 διαφορετικές υπηρεσίες/τράπεζες/οργανισμούς. Ασφαλιστικά ταμεία, επιμελητήρια, Δ.Ο.Υ. (όχι, παρά το Νόμο που υποτίθεται ισχύει εδώ και χρόνια η εφορία δεν ενημερώνεται υπηρεσιακά όπως διαπίστωσα προσωπικά πέρυσι), σε όλες τις τράπεζες μια-μια, εταιρείες τηλεπικοινωνιών κλπ. κλπ. Επειδή η -όποια- Revolut έχει ένα χαζό κόλλημα με τις χειρόγραφες ταυτότητες, οι οποίες αντιθέτως από τους ισχυρισμούς τους είναι ασφαλέστερες ως πιο δύσκολο να πλαστογραφηθεί μια φωτογραφία με χειρόγραφους χαρκατήρες παρά αν είχε fonts εκτυπωμένα από υπολογιστή δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποκύπτουμε και να μπαίνουμε σε μπελάδες. Ή δέχονται Ελληνικές ταυτότητες ή δεν δέχονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει προσοχή στη selfie πρέπει να κρατάτε το έντυπο/ταυτότητα ακριβώς κάτω από το πρόσωπο. Εγω μόνο έτσι έγινα verified αφού ανέβασα τις φωτογραφίες στο chat.

O προσωπικός λογαριασμός χάθηκε πλέον; Δε μου βγάζει  προσωπικό IBAN. Υπάρχουν σε κάποιο ποστ οδηγίες για top-up με το λογαριασμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχυει, στην προσφατη επαναταυτοποιηση μου εβγαλα σελφι με την ταυτοτητα ακριβως διπλα στο προσωπο. Προφανως καποιος υπαλληλος απο τους δυο που ασχοληθηκαν με εμας ηταν περισσοτερο ή λιγοτερο τυπολατρης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, theopan είπε

Η αλλαγή ταυτότητας και η δήλωση της νέας στους φορείς που απαιτείται στην Ελλάδα είναι μεγάλη περιπέτεια. Μην προτείνουμε στον οποιοδήποτε να μπει σε μπελάδες. Αναλόγως την περίπτωση μπορεί να χρειαστεί να δηλωθεί και 10-15 διαφορετικές υπηρεσίες/τράπεζες/οργανισμούς. Ασφαλιστικά ταμεία, επιμελητήρια, Δ.Ο.Υ. (όχι, παρά το Νόμο που υποτίθεται ισχύει εδώ και χρόνια η εφορία δεν ενημερώνεται υπηρεσιακά όπως διαπίστωσα προσωπικά πέρυσι), σε όλες τις τράπεζες μια-μια, εταιρείες τηλεπικοινωνιών κλπ. κλπ.

Γιατί να τα κάνεις όλα αυτά;

Στην εφορία μόνο, όταν ξαναπάς, κάνεις μια στάση στο μητρώο και είσαι έτοιμος.

Σε τράπεζα επίσης, όταν ξαναπάς για κάποια άλλη δουλειά, θα σου ζητήσουν ταυτότητα, θα δώσεις τη νέα, θα βγάλουν μια φωτοτυπία και τέλος.

ΔΕΝ είναι το ίδιο απώλεια/κλοπή και αντικατάσταση.

 

Π.χ. στην υπηρεσία μου δήλωσα τη νέα ταυτότητα 10 χρόνια μετά (!) και όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε στη μισθοδοσία μου η παλιά ταυτότητα. Ουδείς ενδιαφέρθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Doubt είπε

Γιατί να τα κάνεις όλα αυτά;

Στην εφορία μόνο, όταν ξαναπάς, κάνεις μια στάση στο μητρώο και είσαι έτοιμος.

Σε τράπεζα επίσης, όταν ξαναπάς για κάποια άλλη δουλειά, θα σου ζητήσουν ταυτότητα, θα δώσεις τη νέα, θα βγάλουν μια φωτοτυπία και τέλος.

ΔΕΝ είναι το ίδιο απώλεια/κλοπή και αντικατάσταση.

Π.χ. στην υπηρεσία μου δήλωσα τη νέα ταυτότητα 10 χρόνια μετά (!) και όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε στη μισθοδοσία μου η παλιά ταυτότητα. Ουδείς ενδιαφέρθηκε.

Γιατί:

1) Στο μητρώο της Δ.Ο.Υ. υπάρχει περιθώριο 30 ημερολογιακών ημερών να δηλωθεί οποιαδήποτε μεταβολή. Για δήλωση μετά τις 30 μέρες επιβάλλεται πρόστιμο 100€. Ναι υπάρχει Νόμος που τους επιβάλλει να αντλούν σε τακτά χρονικά διαστήματα στοιχεία από το υπ. Δικαιοσύνης για τις όποιες αλλαγές γίνονται στις ταυτότητες και να ενημερώνονται αυτόματα, αλλά στην πράξη δεν εφαρμόζεται. Και προκειμένου να ρισκάρω και να χρειαστεί να αποδείξω και σε αυτό το θέμα τα αυτονόητα προτίμησα να κάνω τη δήλωση από μόνος μου πέρυσι.

2) Αν χρειαστείς επίλυση τηλεφωνικά κάποιου προβλήματος με την τράπεζα (π.χ. με το ebanking) ενώ δεν έχεις δηλώσει την αλλαγή ταυτότητας, αν κάνεις το λάθος και ξεχαστείς και δώσεις τον καινούργιο αριθμό κατά την επιβεβαίωση που κάνουν, σε μπλοκάρουν ακαριαία. Αν χρειαστεί να ενεργοποιήσεις π.χ. μια νέα κάρτα που έλαβες επίσης (το έχω πάθει). Αν συμβεί μέσα σε αργία των καταστημάτων δέ (οπότε δεν είναι εφικτό να πας άμεσα να δώσεις τη νέα ταυτότητα) καταλαβαίνεις τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Ούτε ανάληψη από το ΑΤΜ μπορεί να γίνει από όσο θυμάμαι.

Αν οι δοσολοηψίες σου με φορείς όπως οι τράπεζες περιορίζονται πρακτικά στις αναλήψεις του μισθού που καταθέτει ο εργοδότης σου από το ΑΤΜ προφανώς είναι πιο σπάνιο να αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Κάποιοι όμως είμαστε αναγκασμένοι να έχουμε πολύ περισσότερες και ποικίλες συναλλαγές. Στο ασφαλιστικό ταμείο και το επιμελητήριο όντως υπερέβαλλα ίσως καθώς δεν είναι τόσο κρίσιμη η άμεση δήλωση της αλλαγής.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι να έκανα ενεργοποίηση κάρτας με αυτό τον τρόπο τα τελευταία χρόνια.

Εννοείται πως δεν "ξεχνάς" και δίνεις το νέο αριθμό στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Όσο για το πρόστιμο, τυπικότητα μου ακούγεται, χωρίς εφαρμογή στην πράξη. Μετά από μια "αναβάθμιση" των συστημάτων της ΔΟΥ πριν 3-4 χρόνια, δηλώσαμε το θάνατο του πατέρα μου μετά από 12 χρόνια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...