Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, elpaso1 είπε

Τελικα top-up απο καρτα μπορουμε να κανουμε; Ή ακομα μονο με εμβασμα; 3 εργασιμες ειναι ξανα;

Προς το παρόν έμβασμα μόνο. Επειδή είναι SEPA bank transfer γίνεται μέσα σε 1 εργάσιμη μέρα (αρκεί να δοθεί η εντολή πριν το daily cut-off της τράπεζας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημέρωση - <<Καταγγελία>>

 

Μόλις παρέλαβα τη revolut όπως οι περισσότεροι από εσάς με την εξαίρεση πως η δική μου (ίσως και αλλων βέβαια) ήρθε σε ανοιγμένο φάκελο με οτι αυτό συνεπάγεται. Το γράφω εδώ (μπορεί να έχει υποθει ξανά) γιατί αυτός που τον άνοιξε έχει άμεσα πρόσβαση στην κάρτα. Την έχω ηδη παγώσει και αναμενω απάντηση απο support. Ο τρόπος με τον οποίο την αποστέλλουν είναι επιεικως απαράδεκτος αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι μια χρεωστική κάρτα στήν οποία ο καθένας μπορεί νά έχει από 10€ μέχρι καί κάποια χιλιάρικα. Καλές χρυσές οι παροχές πού την καθιστούν ίσως τήν καλύτερη επιλογή γιά ιδιώτες αλλά στο συγκεκριμένο τομέα υστερούν...

 

Update

 

Το support πραγματοποίησε διαγραφή της κάρτας και refund του ποσού που κόστισε να αποσταλεί σε εμενα ( πήρε 12 ώρες η απάντηση, προφανώς εξαιτίας του προβλήματος με τις visa ). Δυστυχώς το πρόβλημα δεν επιλύθηκε, δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αποστολής -με περισσότερη ασφάλεια-. Ακόμα και η express λύση (που κοστίζει 20€...) έρχεται με τον ίδιο τροπο. Τουλάχιστον υπάρχει η επιλογή της visual. Προσωπικά δεν εμπιστευομαι τη physical εκδοχή τους.

 

Να σημειωσω οτι εκτός του ανοιγμενου φακέλου, μόλις άνοιξα το case της κάρτας αυτή έπεσε αμέσως που σημαίνει οτι κάποιος την έβγαλε απο τη θηκη της και ξέχασε να την τοποθέτηση ξανά στο σημείο οπου θηλυκωνει.

ic-8448-1248x1664.jpg

ic-1197-1240x1605.jpg

Επεξ/σία από CNT-FAI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, CNT-FAI είπε

Ενημέρωση - <<Καταγγελία>>

Μόλις παρέλαβα τη revolut όπως οι περισσότεροι από εσάς με την εξαίρεση πως η δική μου (ίσως και αλλων βέβαια) ήρθε σε ανοιγμένο φάκελο με οτι αυτό συνεπάγεται. Το γράφω εδώ (μπορεί να έχει υποθει ξανά) γιατί αυτός που τον άνοιξε έχει άμεσα πρόσβαση στην κάρτα. Την έχω ηδη παγώσει και αναμενω απάντηση απο support. Ο τρόπος με τον οποίο την αποστέλλουν είναι επιεικως απαράδεκτος αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι μια χρεωστική κάρτα στήν οποία ο καθένας μπορεί νά έχει από 10€ μέχρι καί κάποια χιλιάρικα. Καλές χρυσές οι παροχές πού την καθιστούν ίσως τήν καλύτερη επιλογή γιά ιδιώτες αλλά στο συγκεκριμένο τομέα υστερούν...

Και οι τραπεζες ετσι στελνουν της καρτες τους.Καμια δεν στελνει συστημενο την καρτα εκτος αν προκειτε για το pin.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, asdfnikos said:

Και οι τραπεζες ετσι στελνουν της καρτες τους.Καμια δεν στελνει συστημενο την καρτα εκτος αν προκειτε για το pin.

Δεν έχω παραλάβει και δε με απασχολεί για τις τοπικές τράπεζες. Απο τη στιγμη που οι πληροφορίες είναι άμεσα εκτεθημενες καθιστούν την κάρτα άχρηστη πρός χρηση. Ελπίζω να έγινα αντιληπτός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, CNT-FAI είπε

Δεν έχω παραλάβει και δε με απασχολεί για τις τοπικές τράπεζες. Απο τη στιγμη που οι πληροφορίες είναι άμεσα εκτεθημενες καθιστούν την κάρτα άχρηστη πρός χρηση. Ελπίζω να έγινα αντιληπτός.

όλες οι τράπεζες στο uk έτσι στέλνουν τις κάρτες τους. ελλάδα εκτός από την Πειραιώς δεν θυμάμαι άλλη τράπεζα να μου έδωσε κάρτα διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, CNT-FAI είπε

Δεν έχω παραλάβει και δε με απασχολεί για τις τοπικές τράπεζες. Απο τη στιγμη που οι πληροφορίες είναι άμεσα εκτεθημενες καθιστούν την κάρτα άχρηστη πρός χρηση. Ελπίζω να έγινα αντιληπτός.

Δεν ξέρω πουθενά να γίνεται διαφορετικά, οι κάρτες αποστέλλονται με απλό ταχυδρομείο, οπότε δεν "υστερούν" έναντι κάποιου άλλου εδώ...ελπίζω κι αυτό να γίνεται αντιληπτό...

Αφού παρέλαβες ανοιγμένο φάκελο, όπως λες, καλώς προβληματίζεσαι, αλλά η κάρτα χρειάζεται ενεργοποίηση, αν θυμάμαι καλά, και η διαχείριση γίνεται μέσω της εφαρμογής που συνδέεται με συγεκριμένο αριθμό τηλεφώνου, ενώ το ΡΙΝ ορίζεται και αλλάζει μέσω της εφαρμογής και κάθε στιγμή ελέγχεις τί είδους συναλλαγές επιστρέπονται (διαδικτυακές, μέσω ΑΤΜ με φυσική χρήση κάρτας, χρήση σε POS κοκ)

Ζήτα συμβουλές από την υποστήριξη για θέματα ασφάλειας....αλλά νομίζω ότι βιάζεσαι λίγο και γράφεις υπό καθεστώς κάπως αυξημένης ανησυχίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, vgiozo said:

Δεν ξέρω πουθενά να γίνεται διαφορετικά, οι κάρτες αποστέλλονται με απλό ταχυδρομείο, οπότε δεν "υστερούν" έναντι κάποιου άλλου εδώ...ελπίζω κι αυτό να γίνεται αντιληπτό...

Αφού παρέλαβες ανοιγμένο φάκελο, όπως λες, καλώς προβληματίζεσαι, αλλά η κάρτα χρειάζεται ενεργοποίηση, αν θυμάμαι καλά, και η διαχείριση γίνεται μέσω της εφαρμογής που συνδέεται με συγεκριμένο αριθμό τηλεφώνου, ενώ το ΡΙΝ ορίζεται και αλλάζει μέσω της εφαρμογής και κάθε στιγμή ελέγχεις τί είδους συναλλαγές επιστρέπονται (διαδικτυακές, μέσω ΑΤΜ με φυσική χρήση κάρτας, χρήση σε POS κοκ)

Ζήτα συμβουλές από την υποστήριξη για θέματα ασφάλειας....αλλά νομίζω ότι βιάζεσαι λίγο και γράφεις υπό καθεστώς κάπως αυξημένης ανησυχίας.

Όπως λέω στο κείμενο παραπάνω τα έχω κάνει ήδη αυτά, αλλά μάλλον κανεις επιλεκτική ανάγνωση... Αναφέρομαι στή συγκεκριμένη τράπεζα η οποία υστερεί στο αναφερόμενο κομμάτι, εαν το κάνουν καί οι υπόλοιπες τότε όλες είναι λάθος, ελπίζω να έγινα αντιληπτός... Εκτός και αν θεωρεις σωστό ο καθένας να έχει πρόσβαση στην κάρτα σου... Δεν είναι κανένα καθεστώς ανησυχίας freezαρα την κάρτα άμεσα. Απλα θεώρησα πως πρέπει να υπάρχει ως παρατήρηση. Θα γράψω παραπάνω σε update την εξέλιξη.

Επεξ/σία από CNT-FAI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, turbat0s said:

Λογικά κάποιος "περίεργος" γείτονας...

Η κάρτα ηταν τοποθετημένη στο mail box μου, οποτε άκυρο. Τέλος πάντων αρκετά κουρασαμε το thread, δεν απανταω περαιτέρω. Τα έχω υπεραναλυσει όλα στο αρχικό post. Εαν συμβαίνει αυτό σε όλες τις τράπεζες δεν αναιρεί το γεγονός οτι ο τροπος αποστολής είναι απαραδεκτος και όταν αναφέρω οτι υστερεί δεν τιθω θέμα σύγκρισης με αλλά ιδρύματα αλλά με τα προτερήματα που έχει η ίδια η εταιρία. Η ασφάλεια στις συναλλαγές είναι το άλφα και το ωμέγα.

Επεξ/σία από CNT-FAI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό όμως δεν μπορεί να το προβλέψει η revolut και η κάθε revolut.
Ούτε η συστημένη αποστολή εξασφαλίζει ότι ο φάκελος δεν θα παραβιαστεί στην διαδρομή...
Τέσπα, δεν νομίζω να υπάρχει θέμα μιας και οι πληροφορίες που εκτέθηκαν είναι λίγο πολύ "άχρηστες" για κακόβουλη χρήση, όπως σωστά απαντήθηκε παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω η κάρτα της Revolut, αλλά και των λοιπών ιδρυμάτων από όσο ξέρω, απαιτούν ενεργοποίηση πριν μπορέσει να χρησιμοποιηθεί. Επομένως για να πάθεις ζημιά, πρέπει να έχει ανοιχθεί ο φάκελος, να έχουν σημειωθεί τα στοιχεία από κάποιον κακόβουλο και στην πορεία εσύ να λάβεις την κάρτα με παραβιασμένο φάκελο και να την ενεργοποιήσεις.

Στο παραπάνω σενάριο, το οποίο είναι και μόνο που μπορώ να σκεφτώ για να χάσεις κάποιος χρήματα με αυτό τον τρόπο, ουδεμία ευθύνη φέρει η Revo και η κάθε Revo.

Επεξ/σία από georgerov
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, CNT-FAI είπε

Όπως λέω στο κείμενο παραπάνω τα έχω κάνει ήδη αυτά, αλλά μάλλον κανεις επιλεκτική ανάγνωση... Αναφέρομαι στή συγκεκριμένη τράπεζα η οποία υστερεί στο αναφερόμενο κομμάτι, εαν το κάνουν καί οι υπόλοιπες τότε όλες είναι λάθος, ελπίζω να έγινα αντιληπτός... Εκτός και αν θεωρεις σωστό ο καθένας να έχει πρόσβαση στην κάρτα σου... Δεν είναι κανένα καθεστώς ανησυχίας freezαρα την κάρτα άμεσα. Απλα θεώρησα πως πρέπει να υπάρχει ως παρατήρηση. Θα γράψω παραπάνω σε update την εξέλιξη.

Η επιλεκτική κατανόηση και η βιαστική εξαγωγή συμπερασμάτων είναι μάλλον το θέμα, σού απάντησαν ήδη αρκετοί και ως προς τί ισχύει σε σχέση με την αποστολή των χρεωστικών καρτών εν γένει και ως προς την ασφάλεια του λογαριασμού σου για τη Revolut συγκεκριμένα για νέα μη ενεργοποιημένη κάρτα...

...η χρήση του όρου "καταγγελία" "ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι" είναι κάπως άτοπη (λάθος αντιλαμβάνεσαι αν νομίζεις ότι θεωρώ σωστό να έχει πρόσβαση άλλος στη κάρτα σου), σε κάθε περίπτωση θα το λύσεις με τη Revolut το όποιο θέμα κι ελπίζω να αξιοποιήσεις και να ευχαριστηθείς την υπηρεσία εν τέλει.

Η κάρτα που είχα λάβει εγώ τότε όταν δημιούργησα τον λογαριασμό δεν ήταν ανέπαφων συναλλαγών, όπως φαίνεται να είναι οι πιο καινούριες...θα το προτιμούσα να υποστηρίζονται, αλλά δεν θα βιαστώ να την αλλάξω, την έχω χρησιμοποιήσει για σύνδεση στο Paypal κτλ, οπότε θα περιμένω να λήξει για να την αντικαταστήσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...