Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Braker1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια βοηθεια. Εχω το leupost app στο ipad, την φορτωσα μια φορα δοκιμαστικα σημερα με 4 ευρω και ολα κυλησαν ρολοι εκανα και μια μικρη αγορα απο ali και μια χαρα. Παω να την ξαναγεμισω απο πειριως prepaid και εκει που παταω για να γινει φορτωμα απο πιστωτικη γ εφαρμογη κλεινει. Εκανα ρεσταρτ, κλεισιμο ανοιγμα εφαρμογης αλλα τιποτα. Καμια ιδεα? Επισης αν διαγραψω τελειως την εφαρμογη χανω και την leupost card?

να σημειωσω οτι διεγραψα την εφαρμογη, την ξανακατεβασα, βρηκε την καρτα μου αλλα παλι κλεινει οταν παω να την φορτωσω. Ξερει κανεις τι παιζει? Θελω να κανω αγορα σημερα και δεν μπορω!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Edit: το εφτιαξα διεγραφοντας την εφαρμογη απο το ipad, την εγκατρστησα στο g3 και λειτουργει μια χαρα. Και φορτωμα εκανα και τα στοιχεια της καρτας εμφανισε και ολα μια χαρα.

Αυτο που λεει: δεσμευση της καρτας, τι εννοει?

Εμενα ειναι un-ticked.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 χρόνια τώρα που το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, δεν έχει καθυστερήσει πάνω από 2 μέρες το έμβασμα από Paypal σε συνδεδεμένο λογαριασμό

Κι εμένα τους τελευταίους μήνες που μου χρειάστηκε 2-3 φορές, τόσο μου έκανε, αλλά δεν ξέρω αν είναι ο κανόνας ή η εξαίρεση, γιατί έχω διαβάσει πολλές αναφορές σε forums ότι κάνει 4-5 εργάσιμες μέρες. Ίσως υπερέβαλα όταν έγραψα "συνήθως" στο προηγούμενο post μου.

 

Όπως και να έχει, τα λεφτά δεν χάνονται και μετά από 14 μέρες (αν δεν έχουν εμφανιστεί), μπορεί κάποιος να απευθυνθεί στο Resolution Center του PayPal και να τα αναζητήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τις 19/5 σε εμενα - μεταφορά απο paypal account στο leupay ακομα να φανουν. Σήμερα εχουμε 25. Ολες τις προηγούμενες φορες εκαναν 1-2 ημέρες παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Αν κρίνω από τις καθυστερήσεις στις απαντήσεις των e-mail που έχουν γραφτεί εδώ τις τελευταίες μέρες, υποψιάζομαι ότι έχει μεγαλώσει πολύ το πελατολόγιο πλέον και δεν επαρκεί το προσωπικό τους για γρήγορη ανταπόκριση όπως λίγο παλιότερα. Φυσικά, εικασία κάνω και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Κατά τ' άλλα λειτουργεί άψογα η υπηρεσία μου!"

Το σκάλισα λίγο και βρήκα κάποιες ενδείξεις,,,

 

https://www.bestjobs.ro/locuri-de-munca-customer-support-specialist-for-varna-office/104133/5

 

https://ipay.eu/grc/en/careers

 

επίσης για μερικές μέρες  δε  γινόταν  να  ανοίξει  κάποιος λογαριασμό...πράγμα  που  έφτιαξε  απ  ότι  ειδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επίσης για μερικές μέρες  δε  γινόταν  να  ανοίξει  κάποιος λογαριασμό...πράγμα  που  έφτιαξε  απ  ότι  ειδα.

Άρα, μάλλον γι' αυτό το λόγο ο nemesi54, ο Stinger και ο underdogg έχουν αναφέρει κάποια ζητήματα με τις εγγραφές τους το τελευταίο διάστημα. Ακόμα και τώρα που έφτιαξε, όπως λες, ίσως παραμένουν κάποια bugs στο σύστημά τους. Θα δείξει στην πορεία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα, μάλλον γι' αυτό το λόγο ο nemesi54, ο Stinger και ο underdogg έχουν αναφέρει κάποια ζητήματα με τις εγγραφές τους το τελευταίο διάστημα. Ακόμα και τώρα που έφτιαξε, όπως λες, ίσως παραμένουν κάποια bugs στο σύστημά τους. Θα δείξει στην πορεία...

Στις 23 Μαΐου τελικά έκαναν δεκτά τα αρχεία που έστειλα στις 18 Μαΐου και έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Η κάρτα στο site δεν έχει αλλάξει σε Sent.

 

Επίσης ένα mail που είχα στείλει στις 17 Μαΐου ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.

 

Ότι και να έγινε είναι απαράδεκτο, μιλώ για μένα πάντα.

 

Δεν θα χρησιμοποιησω την υπηρεσία αφού πλέον δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη.

 

Από τη στιγμή που μιλάμε για χρήματα η ισορροπίες είναι εύθραστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που σου έγιναν όλα confirmed και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την πιστοποίηση, ποτέ δεν στέλνουν e-mail μετά.

Στο είχα γράψει από την αρχή αυτό.

Στέλνουν μόνο την κάρτα και τα πράγματα δρομολογούνται κανονικά.

Το ότι γράφει ακόμα "Not Sent" στο αντίστοιχο πεδίο, είναι λογικά από τη δυστοκία που φαίνεται να αντιμετωπίζουν αυτό το διάστημα.

Το διάβασα και σε άλλο forum (elief) που κάποιος εύλογα παραπονιόταν ότι έγραφε "Not Sent" και την επόμενη μέρα παρέλαβε κανονικά την κάρτα.

Γενικά, αυτή είναι η πολιτική τους (να ενημερώνουν μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα) κι απλά έπεσες στην περίπτωση τόσο του bug με το σύστημα εγγραφής, όσο και στις καθυστερήσεις ανταπόκρισης μέσω e-mail. Κατά τ' άλλα, όλοι εμείς εδώ στο forum, επιβεβαιώνουμε ότι η υπηρεσία λειτουργεί άψογα μέχρι στιγμής κι ελπίζουμε έτσι να παραμείνει επ' αόριστο!

 

Το όλο ζήτημα δημιουργείται, επειδή η υπηρεσία βρίσκεται στο εξωτερικό και δεν έχει φυσική παρουσία στην Ελλάδα. Δηλαδή, αν ήθελες να κάνεις κάτι αντίστοιχο με ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα (αν υπήρχε τέτοια υπηρεσία), δεν θα περίμενες να βγάλεις άκρη μέσω e-mails, αλλά θα τους έπαιρνες τηλ. ή θα πήγαινες σε κάποιο υποκατάστημα και θα το έλυνες αμέσως. Τώρα που, λογικά για οικονομικούς λόγους, δεν επέλεξες τη λύση του τηλ. για τάχιστη επίλυση του ζητήματός σου, περίμενες να βγάλεις άκρη μόνο μέσω των e-mails και έπεσες στην περίπτωση. Όπως και να έχει, αντιλαμβάνομαι την απογοήτευσή σου και είναι καθαρά προσωπική σου επιλογή τι θα κάνεις τελικά με την υπηρεσία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοια προβλήματα αντιμετώπισε και φίλος μου ο οποίος -κακώς, αλλά επέμενε- άνοιξε business account στη Leupay. Αφού τον ταλαιπώρησαν με τα χαρτιά (τη μια δεν τους έκανε ο λογαριασμός τη Nova την άλλη δεν τους έκανε το χαρτί από το ΓΕΜΗ και ήθελαν τελικά βεβαίωση από  το Επιμελητήριο), τελικά μετά από 1+ μήνα τους έστειλε ό,τι ζήταγαν με e-mail και φάνηκαν τσεκαρισμένα τα 2 πρώτα confirmations. Εκκρεμεί το "address confirmation", το οποίο όμως του είπαν ότι μπορεί να γίνει αφού παραγγείλει, λάβει και ενεργοποιήσει την κάρτα. Παρά το ότι την παρήγγειλε (με απλό ταχυδρομείο) εδώ και 13 μέρες, ακόμα φαίνεται σαν "not sent". Θα την λάβει κάποια στιγμή ή πάλι κάτι τους λείπει λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκκρεμεί το "address confirmation", το οποίο όμως του είπαν ότι μπορεί να γίνει αφού παραγγείλει, λάβει και ενεργοποιήσει την κάρτα.

Πράγματι, πλέον έχει αλλάξει εντελώς το interface των εγγραφών (σε σχέση με το πως ήταν όταν δημιουργήσαμε εμείς λογαριασμό) και το "Confirmation of the address" γίνεται μόλις παραληφθεί η κάρτα και ενεργοποιηθεί στη σελίδα. Δες και το screenshot στο #1744 που φαίνεται ξεκάθαρα.

 

Παρά το ότι την παρήγγειλε (με απλό ταχυδρομείο) εδώ και 13 μέρες, ακόμα φαίνεται σαν "not sent". Θα την λάβει κάποια στιγμή ή πάλι κάτι τους λείπει λέτε;

Σ΄αυτο μπορεί να σου απαντήσει με βεβαιότητα μόνο κάποιος που έχει βρεθεί σε ίδια κατάσταση. Δηλαδή, να έχει ανοίξει λογαριασμό το τελευταίο διάστημα (με τα γνωστά προβλήματα), να του γράφει "Not Sent" και τελικά να του έρθει. Όπως έχω γράψει από χθες, υπάρχει μια τέτοια αναφορά στο forum της Link.png Site: elief , αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να βασιστεί ο φίλος σου μόνο σ' αυτή. Θα πρότεινα, αφού έτσι κι αλλιώς υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας μαζί τους από το προηγούμενο διάστημα που υπήρχε ζήτημα με τα έγγραφα πιστοποίησης, να κάνει reply στο τελευταίο e-mail και να ρωτήσει αν του έχουν στείλει πράγματι την κάρτα ή υπάρχει ακόμα θέμα με το λογαριασμό του.

 

Τέτοια προβλήματα αντιμετώπισε και φίλος μου ο οποίος -κακώς, αλλά επέμενε- άνοιξε business account στη Leupay. Αφού τον ταλαιπώρησαν με τα χαρτιά (τη μια δεν τους έκανε ο λογαριασμός τη Nova την άλλη δεν τους έκανε το χαρτί από το ΓΕΜΗ και ήθελαν τελικά βεβαίωση από  το Επιμελητήριο),

 

Πολύ περίεργο που δεν τους έκανε το χαρτί από το ΓΕΜΗ. Βγάζει ακόμα βεβαιώσεις το Επιμελητήριο; Νόμιζα ότι πλέον γι' αυτά τα θέματα αποκλειστικά αρμόδιο είναι το ΓΕΜΗ. Άλλωστε, όποια υπηρεσία μου ζήτησε βεβαίωση τα τελευταία χρόνια, εννοούσε πιστοποίηση από το ΓΕΜΗ (με κόστος 3 ευρώ).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα, αφού έτσι κι αλλιώς υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας μαζί τους από το προηγούμενο διάστημα που υπήρχε ζήτημα με τα έγγραφα πιστοποίησης, να κάνει reply στο τελευταίο e-mail και να ρωτήσει αν του έχουν στείλει πράγματι την κάρτα ή υπάρχει ακόμα θέμα με το λογαριασμό του.

 

 

Πολύ περίεργο που δεν τους έκανε το χαρτί από το ΓΕΜΗ. Βγάζει ακόμα βεβαιώσεις το Επιμελητήριο; Νόμιζα ότι πλέον γι' αυτά τα θέματα αποκλειστικά αρμόδιο είναι το ΓΕΜΗ. Άλλωστε, όποια υπηρεσία μου ζήτησε βεβαίωση τα τελευταία χρόνια, εννοούσε πιστοποίηση από το ΓΕΜΗ (με κόστος 3 ευρώ).

 

 

Δεν θέλει να ασχοληθεί άλλο και αν δεν του στείλουν την κάρτα απλά θα τους ξεχάσει μου είπε. Φυσικά και δίνουν βεβαιώσεις εγγραφής τα επιμελητήρια. Εγώ π.χ. που είμαι μηχανικός και δεν έχω καμία σχέση με το ΓΕΜΗ (δεν προβλέπεται εγγραφή -ατομικής επιχείρησης τουλάχιστον- μηχανικού στο ΓΕΜΗ), το Τεχνικό Επιμελητήριο και μόνο μου δίνει όπου χρειάζονται βεβαιώσεις. Στην προκειμένη δεν χρειάζεται όμως καν. Κακώς ζητάνε οτιδήποτε άλλο πέρα από τη βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος στην Εφορία.

Του το είχα πει τέλος πάντων να μην ανοίξει business καθώς δεν του προσφέρει τίποτα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να δουλεύει και με το προσωπικό account (ειδικά για παροχή υπηρεσιών που ασκεί-ούτε κάρτες χρεώνει ούτε τίποτα) αλλά δεν με άκουσε. Έχει κανέναν άλλο λόγο χρήσης το business account της Leupay στην Ελλάδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, έχεις δίκιο. Επειδή εγώ είμαι ΟΕ και ανήκω στο ΕΒΕΑ, εκεί είναι υποχρεωτικό το ΓΕΜΗ και όλα τα πιστοποιητικά βγαίνουν απ' αυτό πλέον, οπότε παρασύρθηκα από αυτό το δεδομένο.

 

Η αλήθεια είναι ότι η βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος (καταστατικό για τις εταιρείες) αρκεί για όλες τις υπηρεσίες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Οπότε για τις εταιρείες είναι λογικό να ζητούν ένα πιστοποιητικό από το ΓΕΜΗ που περιλαμβάνει τα πάντα μέσα, αλλά για τις ατομικές επιχειρήσεις να ζητούν βεβαίωση από το Επιμελητήριο, μου φαίνεται το λιγότερο αχρείαστο!

 

Λογικά, το business account έχει λόγο ύπαρξης όταν θέλεις και mypos για την επιχείρησή σου ή αντίστοιχες υπηρεσίες. Δεν έχω ψάξει τι παραπάνω προσφέρει και δεν με ένοιαζε κιόλας, αφού καλύπτομαι πλήρως και με τον προσωπικό λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Χρόνος

Η όλη διαδικασία δεν κρατάει πάνω από 5 λεπτά και την Mastercard την στέλνουν δωρεάν με το ταχυδρομείο (παίρνει περίπου 15-20 μέρες για να έρθει) ή πολύ πιο γρήγορα με courier (η χρέωση είναι περίπου 10 euro) αλλά θα πρέπει να έχει χρήματα ο λογαριασμός ώστε να τα τραβήξουν από την τράπεζα για να στείλουν την κάρτα.

 

Αφού ανοίξω τον λογαριασμό στο LeuPay, δε θα έχω πουθενά τα στοιχειά της Mastercard μου έστω να μπορώ να κάνω αγορές άμεσα, πριν φτάσει η κάρτα στα χέρια μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού ανοίξω τον λογαριασμό στο LeuPay, δε θα έχω πουθενά τα στοιχειά της Mastercard μου έστω να μπορώ να κάνω αγορές άμεσα, πριν φτάσει η κάρτα στα χέρια μου?

Οχι δεν θα τα εχεις

Δεν το εχει αυτο η Leupay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν θα τα εχεις

Δεν το εχει αυτο η Leupay

Thanks.

Άρα δεν μας κάνει. Αν είναι να περιμένω τόσες μέρες λύση άλλη θα βρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...