Προς το περιεχόμενο

Dunkirk


Nate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για διαλογους και χαρακτηρες μαλλον αρκετοι κανουν συγκριση με τον στρατιωτη ryan,που βεβαια και αυτη η ταινια ετυχε να εχει ενα tom hanks στα φορτε του με ορεξη που βοηθησε παρα πολυ την ολη τοτε εξελιξη της ταινιας.

Γενικά η ταινία έχει δεχτεί κριτική από μερικούς για την μη ανάπτυξη χαρακτήρων και βασικά αυτή είναι η κύρια συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο την στιγμη που κανεις δεν μιλαει για ερμηνειες που ξεχωριζουν, σημαινει οτι πραγματι η πλοκη και η ατμοσφαιρα ειναι το επικεντρο της ταινιας, και οχι οι χαρακτηρες της. οχι οτι αυτο ειναι κακο.

αλλα σιγουρα ειναι κατι που δεν θα αρεσει στο λομπυ των ηθοποιων που κατα γενικο κανονα βγαζουν τους νικητες στα οσκαρ. επειδη συνηθως δειχνουν προτιμηση σε ταινιες οπου η ερμηνεια, και οχι η σκηνοθεσια, εχει τον πρωτο λογο.

αρα δεν βλεπω να πηγαινει τοσο καλα στα οσκαρ του χρονου, τουλαχιστον οσο αφορα τις καλλιτεχνικες κατηγοριες.

λογικα ομως θα σαρωσει στα τεχνικα βραβεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο αφορα το Dunkirk, δεν το εχω δει ακομη, οποτε δεν γνωριζω τι χαρακτηρες εχει και πως λειτουργουν μεσα στην ταινια.

 

LOL

Σοβαρά μέχρι τώρα είχα πιστέψει ότι αυτή τη φορά κάθισες να δεις τη ταινία που κρίνεις, καθώς την έχεις σχολιάσει και αναλύσει όσο κανείς άλλος εδώ μέσα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράδειγμα:

 

οχι, εδειξε ομως τον ηρωισμο και πατριωτισμο των στρατιωτων και των πολιτων.

δηλαδη εδειξε κατι θετικο μεσα απο τον πολεμο.

μια αντιπολεμικη ταινια δειχνει μονο τα αρνητικα του πολεμου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρελός Νολανικος εδώ, οι all time αγαπημένες μου ταινίες είναι δικές του (στις 3 πρώτες θέσεις), τούτη εδώ όμως ΓΙΑ ΜΕΝΑ είναι η πιο αδύναμη του και δεν μπαίνει καν στο δικό μου top 50 ξέρω γω. Τίμια ταινία, αντιλαμβάνομαι αυτό που συζητάτε τόση ώρα για χαρακτήρες κλπ αλλά ο Νολαν με έχει συνηθίσει στο mindfuck και δεν το λέω απλά με την στενή έννοια της ανατροπής, του "τι έγινε τώρα" συναισθήματος,της μη γραμμικής αφήγησης κλπ. Κυρίως εννοώ ότι βγαίνοντας από το σινεμά, δεν ένιωσα ότι είδα κάτι ΣΠΟΥΔΑΙΟ, δεν ένιωσα να μου έχει...μαμησει το μυαλό.

 

Η ταινία βασίζεται κυρίως στο immersion, τεχνικά μπορεί να παίρνει άριστα, αλλά έπασχε στην κλίμακα. Δηλαδή όσο και να ήθελε ο Νόλαν, εγώ δεν ένιωσα αυτο το μεγαλειώδες της διάσωσης, όταν είδα το πολύ κανένα 3χιλιαρο στρατιώτες ξέρω γω ενώ υποτίθεται έπρεπε να δω 400.000.

 

Τεσπά, μια χαρά ταινία, αλλά ο Νολαν με καλομαθε και περίμενα πολλά περισσότερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα με τον sheik.

 

Βέβαια mindfuck από ιστορική ταινία δεν περίμενα αλλά πράγματι δεν προκαλούσε δέος όπως οι λοιπές ταινίες του Νόλαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τέλος της ταινίας το γνωρίζαμε από πριν. Πρακτικά πέρα από το ότι ο ένας από τους δύο πρωταγωνιστές στο μόλο αποδείχθηκε Γάλλος, δεν προσπάθησε ο Nolan να δημιουργήσει κάποιο twist από αυτά που συνηθίζει.

 

Προσωπικά πιστεύω ότι το engagement με τα γεγονότα της ταινίας έχει να κάνει με το κατά πόσο γνωρίζεις τα γεγονότα του 2ου Παγκοσμίου πολέμου. Το παρατήρησα και τις δύο φορές που παρακολούθησα την ταινία με διαφορετικές παρέες αλλά και από αντιδράσεις φίλων. Είχε μεγαλύτερη απήχηση η ταινία σε φίλους που γνωρίζουν ιστορία (είμαι αρχαιολόγος) παρά σε ανθρώπους που περίμεναν να δουν απλώς μια ταινία με πολεμική θεματική.

 

Για παράδειγμα, στην πρώτη θέαση της ταινίας ένιωσα μια συγκίνηση όταν είδα τα πλοιάρια να φτάνουν στη Δουνκέρκη γιατί τα έχω "βιώσει" διαβάζοντας σελίδες επί σελίδων. Επίσης είχα ένα προσωπικό δέσιμο με τα γεγονότα στον αέρα καθώς ο ένας μου παππούς ήταν αεροπόρος και πολέμησε το 1940 με βομβαρδιστικό Blenheim.

 

Φίλοι που δεν είχαν γνώση των γεγονότων είχαν λιγότερο ενθουσιώδη αντίδραση για την ταινία. Τον μεγαλύτερο ενθουσιασμό τον έδειξε κολλητός φίλος που κάνει διδακτορικό στο Cambridge και λατρεύει την ιστορία του 2ου Παγκοσμίου πολέμου όπως κι εγώ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ, πάντως, δεν ήξερα πολλά για τη Δουνκέρκη και απόλαυσα πολύ την ταινία.

 

Δεν ήξερα καν τους αριθμούς. Όταν τελείωσε η ταινία και έγραψε με ένα κείμενο στην οθόνη πόσο κόσμο κατάφεραν να πάρουν από εκεί, μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα. Νομίζω ότι ήταν καλή η επιλογή του Νόλαν να μην δείξει την έκταση της επιχείρησης. Κάποιοι έγραψαν ότι θα προτιμούσαν να δούνε περισσότερο κόσμο και διαφωνώ με αυτό. Όταν ζεις τα γεγονότα, δεν γνωρίζεις τέτοια πράγματα και δεν έχεις εποπτεία του τι συμβαίνει. Οπότε εγώ που έτυχε να μην γνωρίζω τι συνέβη, το έζησα μαζί με τους χαρακτήρες, που δεν ήξεραν αν και πόσοι θα σωθούν, ούτε γενικότερα τι συνέβαινε γύρω τους (πως θα τους υποδεχθούν στην επιστροφή κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως είναι περίεργο που ενώ στις άλλες ταινίες κάνει υπερβολές με τα εφέ και τα εντυπωσιακά πλάνα (ενώ πρόκειται για φαντασία) όμως εδώ που είναι ιστορικό γεγονός επέλεξε να μην αποτυπώσει το μέγεθος της επιχείρησης διάσωσης στη Δουνκέρκη. Υποθέτω είναι στα πλαίσια του μινιμαλισμού (σημειωτέον το μπατζετ της ταινιας είναι 100 εκ δολλάρια άρα όχι μικρό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο μονος λογος που δεν εβαλε cgi για να δειξει το μεγεθος του στρατου, ειναι οτι θα φαινοταν ασχημο σε τοσο μεγαλη αναλυση και θα του χαλαγε το πλανο.


Η ταινία βασίζεται κυρίως στο immersion, τεχνικά μπορεί να παίρνει άριστα, αλλά έπασχε στην κλίμακα. Δηλαδή όσο και να ήθελε ο Νόλαν, εγώ δεν ένιωσα αυτο το μεγαλειώδες της διάσωσης, όταν είδα το πολύ κανένα 3χιλιαρο στρατιώτες ξέρω γω ενώ υποτίθεται έπρεπε να δω 400.000.

 

επειδη οσο και να προσπαθει ο Νολαν, David Lean δεν προκειται να γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρελός Νολανικος εδώ, οι all time αγαπημένες μου ταινίες είναι δικές του (στις 3 πρώτες θέσεις), τούτη εδώ όμως ΓΙΑ ΜΕΝΑ είναι η πιο αδύναμη του και δεν μπαίνει καν στο δικό μου top 50 ξέρω γω. Τίμια ταινία, αντιλαμβάνομαι αυτό που συζητάτε τόση ώρα για χαρακτήρες κλπ αλλά ο Νολαν με έχει συνηθίσει στο mindfuck και δεν το λέω απλά με την στενή έννοια της ανατροπής, του "τι έγινε τώρα" συναισθήματος,της μη γραμμικής αφήγησης κλπ. Κυρίως εννοώ ότι βγαίνοντας από το σινεμά, δεν ένιωσα ότι είδα κάτι ΣΠΟΥΔΑΙΟ, δεν ένιωσα να μου έχει...μαμησει το μυαλό.

 

Η ταινία βασίζεται κυρίως στο immersion, τεχνικά μπορεί να παίρνει άριστα, αλλά έπασχε στην κλίμακα. Δηλαδή όσο και να ήθελε ο Νόλαν, εγώ δεν ένιωσα αυτο το μεγαλειώδες της διάσωσης, όταν είδα το πολύ κανένα 3χιλιαρο στρατιώτες ξέρω γω ενώ υποτίθεται έπρεπε να δω 400.000.

 

Τεσπά, μια χαρά ταινία, αλλά ο Νολαν με καλομαθε και περίμενα πολλά περισσότερα.

mnbch.jpg

 

wtrgy.jpg

 

 

Δεν ξέρω για τα γούστα καθενός και τι περίμενε να δει, αλλά είναι γεγονός ο τύπος έκανε απλά εξαιρετικά καλή δουλειά στην ρεαλιστικότητα-ιστορικότητα της ταινίας και πως την απέδωσε στην μεγάλη οθόνη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...