Προς το περιεχόμενο

κατεβάζουν τά χιλιόμετρα σέ μεταχ/να αυτοκίνητα - βροχή οι καταγγελίες


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό όντως μπορεί να γίνει; Και ποια είναι η διαδικασία;

 

 

 

Σε περίπτωση που το όχημα είναι εγχώριο μεταχειρισμένο και όχι εισαγόμενο τότε πολύ εύκολα μπορεί ο ιδιοκτήτης του να μεταβεί στο υπουργείο ή στις Διευθύνσεις Μεταφορών και να απαιτήσουν την εκτύπωση όλων των ελέγχων που έχουν πραγματοποιηθεί στα ΚΤΕΟ!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό όντως μπορεί να γίνει; Και ποια είναι η διαδικασία;

αιτηση στην αρμοδια υπηρεσία, αναμονη απο 1 εως 40 ημέρες... Το εχω ακούσει απο πολλούς οτι γίνεται πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ρωταω εγω το εξης... εγώ προσωπικά εχω ενα "επαγγελματικο" διαγνωστικο και βλέπω ενα αμαξι που εχει κατεβασμένα χιλιόμετρα (αληθινή ιστορία, 80000 στο κοντερ 221000 στον εγκεφαλο του Abs), τι πρεπει να κανω;

 

Προσωπικά είπα "δεν ειναι οπως τα λες το αμαξι" και σηκωθηκα και εφυγα χωρις περαιτερω κουβεντα και προστριβες.

Υπαρχει καποια πιο ορθη διαδικασία για να τον μαγκώσουν τον κύριο εμπορα; Γιατι αντε εγω το ειδα, ο αλλος που δεν θα εχει τις γνωσεις και τον εξοπλισμό;;; και ακομα χειρότερα καποιος που δε θα το πάει καν σε μαστορα (υπαρχουν ατομα που εμπιστευονται τυφλα ακομα...)

 

 

Με ποιο διαγνωστικο το εκανες αυτο ;

εχω αρκετές φυσες vag com , vcds , autocom , delphi k wow

 

 

υπάρχει και το ενδεχόμενο ο εγκέφαλος του abs να ταν μτχσμένος βέβαια οποτε για αυτο να μην συμβάδιζαν

 

αλλα εδω τις προαλες ειχα πάρει ενα auris ενοικιαστικό του 2010 περίπου και είχε 70 .000 χλμ  και ολα ηταν φθαρμένα , ο λεβιες δεν υπήρχε ηταν μονο ξεβαμένο πλαστικό , οταν το γύρισα του λεω ρε συ αυτο εχει τα 2πλα χιλίομετρα  ε και με τα πολλά μ λέει ε αλλιώς να βλέπεις στο κοντερ 70κ και αλλο 140κ

ακομα και για ενοικιαστικό δλδ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ποιο διαγνωστικο το εκανες αυτο ;

εχω αρκετές φυσες vag com , vcds , autocom , delphi k wow

 

 

υπάρχει και το ενδεχόμενο ο εγκέφαλος του abs να ταν μτχσμένος βέβαια οποτε για αυτο να μην συμβάδιζαν

 

αλλα εδω τις προαλες ειχα πάρει ενα auris ενοικιαστικό του 2010 περίπου και είχε 70 .000 χλμ  και ολα ηταν φθαρμένα , ο λεβιες δεν υπήρχε ηταν μονο ξεβαμένο πλαστικό , οταν το γύρισα του λεω ρε συ αυτο εχει τα 2πλα χιλίομετρα  ε και με τα πολλά μ λέει ε αλλιώς να βλέπεις στο κοντερ 70κ και αλλο 140κ

ακομα και για ενοικιαστικό δλδ

 

Με τον delphi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλαβετε αν ενα αυτοκινητο ειναι εισαγωγης κοιταξτε τις δυο εικονες .Αυτη που τα παιδια (Β) και (4) ειναι ιδια εχει πρωτη κυκλοφορια στην Ελλαδα ενω η αλλη δειχνει ποτε κυκλοφορησε πρωτη φορα στην Ελλαδα  χωρις να ξερουμε ποτε πρωτοκυκλοφορησε και που .

 

Η μια εικονα ειναι απο το δικο μου Honda CRV του 2008 και η αλλη απο το Audi TT του γιου μου που ειναι εισαγωγης.

 

To είδα και στο δικό μου και οι ημερομηνίες δεν είναι ίδιες, δηλαδή στο Β έχει μηδενικά οπότε με αυτά που λες ήρθε από έξω. Αυτό που με κάνει να απορώ είναι ότι το αυτοκίνητο βγήκε στην παραγωγή μέσα του 2001 ενώ η πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα είναι 1/2002. Επιπλέον μετά 2 χρόνια στο book service γράφει αλλαγή συμπλέκτη εντός εγγύησης ενώ τα service γίνονταν σε αντιπροσωπία. Παίζει να ήρθε από έξω σαν μεταχειρισμένο και να μην αγοράστηκε από Ελληνική αντιπροσωπία; Με την εγγύηση τι παίζει, δίναν τότε 2 χρόνια εγγύηση για εισαγόμενο; Επιπλέον το πρώτο service έγινε στα 7500χλμ (όπως ορίζει ο κατασκευαστής) μετά από κάποιους μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To είδα και στο δικό μου και οι ημερομηνίες δεν είναι ίδιες, δηλαδή στο Β έχει μηδενικά οπότε με αυτά που λες ήρθε από έξω. Αυτό που με κάνει να απορώ είναι ότι το αυτοκίνητο βγήκε στην παραγωγή μέσα του 2001 ενώ η πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα είναι 1/2002. Επιπλέον μετά 2 χρόνια στο book service γράφει αλλαγή συμπλέκτη εντός εγγύησης ενώ τα service γίνονταν σε αντιπροσωπία. Παίζει να ήρθε από έξω σαν μεταχειρισμένο και να μην αγοράστηκε από Ελληνική αντιπροσωπία; Με την εγγύηση τι παίζει, δίναν τότε 2 χρόνια εγγύηση για εισαγόμενο; Επιπλέον το πρώτο service έγινε στα 7500χλμ (όπως ορίζει ο κατασκευαστής) μετά από κάποιους μήνες.

 

Αν οι ημερομηνιες φλε μου δεν ειναι ιδιες ειναι εισαγωγης . Τωρα πως τα "μαγειρευουν" με τα book service δεν ξερω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγειρεμένο book service δε μου φαίνεται. Η αντιπροσωπία δεν παίζει να το πήρε καινούργιο από κάποια του εξωτερικού και να το φερε εδώ; Θέλω να πω, όταν κάνεις μια παραγγελία σε αντιπροσωπία πάντα η 1η ταξινόμηση γίνεται εδώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν απο 2 χρονια πούλησα σε εμπόρους ένα smart for two brabus , το είχα αγοράσει καινούργιο το πούλησα με 35.000 Km , τυχαία βρήκα το αυτοκίνητο πριν 2 περίπου μήνες , γνώρισα το παιδί που το αγόρασε απο άλλον ( όχι απο τους εμπόρους που το πούλησα ) μπήκα μέσα και το έκανα μια βόλτα ... Στο κοντέρ έγραφε 24.500 Km φυσικά και δε του είπα τιποτα ... Δηλαδή μετά απο περίπου 1,5 χρονια αντί το αυτοκίνητο να έχει κοντά στα 80.000km είχε 24.500

 

 

 

 

 

ΥΓ : είχαν αλλάξει τιμόνι , λογικά γιατί το παλιό του θα είχε φθορές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Συγκεκριμένος έμπορας έχει φάει βροχή από καταγγελίες σχετικά με γυρισμένα χιλιόμετρα αλλά συνεχίζει να δουλεύει κανονικά. Δεν θα πω ονόματα γιατί δεν έχω προσωπικές αποδείξεις για το ποιόν του αλλά σε όλα τα φορουμς που ασχολούνται με το αυτοκίνητο γίνεται χαμός. Δεν ξέρω αν το συνεχίζει μετά από τόσες ιστορίες που έχω διαβάσει αλλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκεκριμένος έμπορας έχει φάει βροχή από καταγγελίες σχετικά με γυρισμένα χιλιόμετρα αλλά συνεχίζει να δουλεύει κανονικά. Δεν θα πω ονόματα γιατί δεν έχω προσωπικές αποδείξεις για το ποιόν του αλλά σε όλα τα φορουμς που ασχολούνται με το αυτοκίνητο γίνεται χαμός. Δεν ξέρω αν το συνεχίζει μετά από τόσες ιστορίες που έχω διαβάσει αλλά...

 

Ρε παιδιά πάντως και αυτό που κάνετε εσείς να πετάτε ένα "Ο ταδε εμπορος γυρναει χιλιομετρα κλπ" χωρίς να δίνετε έστω κάποιο στοιχείο για εμάς που ψάχνουμε να αγοράσουμε μτχρ. και προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες εξαπάτησής μας δεν το καταλαβαίνω.

 

Αναφέρεις επίσης σε όλα τα φόρουμς και λοιπά. Ε βάλε ένα λινκ να διαβάσουμε. Αφού τα βρίσκετε που τα βρίσκετε, γιατί δεν τα μοιράζεστε? Πρέπει δηλαδή να φάμε άλλη μια ώρα να ψάχνουμε στο google και να διασταυρώνουμε αν μιλας για τον ίδιο? 

Αφου τη βγάζεις που τη βγάζεις την είδηση... βγάλτη σωστά!

 

Μανώλη ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το λέω φιλικά και με καλή πρόθεση!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Είχα γράψει και παλιότερα... Με απείλησε μαντρας παλιότερα γιατι αε αλλο forum ειχα πει οτι γυρίζει χλμ. Καλύτερα τέτοιες πληροφορίες να δίνονται με πμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αδιάσειστα στοιχεία για μάντρα που έχει κατεβάσει χιλιόμετρα σε αυτοκίνητο που κατασχέθηκε πέρσι από τράπεζα. Με ποιον μιλάω; Έτσι για το γαμώτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει τροπος να δουμε ποσα ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα ενος αυτοκινητου ?

 

 

Κανεις δεν ξερει ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαγνωστικό εργαλείο που σου λέει αν έχει γυρίσει χλμ κάποιο αμάξι δεν υπάρχει. Απο εκεί και πέρα, κάθε αμάξι μπορεί να γυρίσει χλμ.

Κάποια εύκολα και κάποια δύσκολα, αλλά γίνεται. Στα σημερινά αυτοκίνητα οι καταγραφή χλμ γίνεται σε τσιπάκια. Τα τσιπάκια αυτά μπορούν να σβηστούν/επανεγραφούν ή/και αντικατασταθούν με άλλα. Το θέμα είναι οτι αυτοί που γυρίζουν τα χλμ, θέλουν να το κάνουν με ένα "λογικό" κόστος που συνήθως κυμαίνεται απο 50 έως 200 ευρώ. Το να "ξηλώσεις" την eeprom που κρατάει τα χλμ σε εγκέφαλο σίγουρα θα πάει παραπάνω (και κάποιοι εγκέφαλοι θα μείνουν στα χέρια του κοντερά που θα το επιχειρήσει), οπότε είναι πολύ λίγοι αυτοί που θα πάνε μέχρι τέλους, για να γίνει σωστά η "διόρθωση" των χλμ.

Σε κάποια αυτοκίνητα θα γυρίσει ο οποιοσδήποτε τα χλμ πίσω και θα είναι απίθανο ακόμα και απο αντιπροσωπεία να σου πει ποια είναι τα πραγματικά, σε κάποια άλλα θα γυρίσει χλμ, σε κοντέρ, αλλά μπορεί να φαίνονται στα εγκεφαλάκια των αερόσακων, του abs, της ECU ή ακόμα και στην κάρτα/κλειδί του αυτοκινήτου (βλέπε renault/ mercedes).

 

Πριν κανα 3μηνο φίλος ήθελε να πάμε να δούμε ένα peugeot 207 σε μια μάντρα που σκεφτότανε να αγοράσει , οπότε πήρα και το λάπτοπ με το επίσημο διαγνωστικό της PSA για να τσεκάρω εγκεφάλους, Το αμάξι είχε 65000 χλμ περίπου αλλά έκανε μπαμ οτι είχε παραπάνω. Μπαίνω με το λάπτοπ (στην ζούλα γιατί ο έμπορος δεν ήθελε), κοντέρ και εγκέφαλος BSI όλα οκ. Τα PSA όμως κάθε φορά που θα πάνε αντιπροσωπεία/εξουσιοδοτημένο κατάστημα για επισκευή και φισωθεί το αμάξι, καταγράφουν τα χλμ πάνω στην καταγραφή της επισκευής, καθώς και την ημερομηνία, το συγκεκριμένο λοιπόν είχε μπεί τελευταία φορά σε διάγνωση πριν απο 1,5 χρόνο και είχε 150Κ περίπου στην καταγραφή. Ενώ λοιπόν ο κοντεράς είχε κάνει σχετικά καλή δουλειά, μη έχοντας το επίσημο διαγνωστικό, δεν πήρε ποτέ χαμπάρι την καταφραφή που βρήκα εγώ.

 

Αμάξι που πωλείται απο μάντρα, θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν δεν έχει γυρίσει χλμ. Για εμένα προσωπικά τα χλμ ελάχιστα ρόλο παίζουν ως κριτήριο για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Η πλειοψηφία όμως, θέλει να αγοράσει αμάξι "ευκαιρία" και να έχει και 20Κ χλμ για να λένε στον περίγυρό τους πόσο καλό - και καινούριο - αμάξι αγόρασαν. Πολλοί ιδιώτες πλέον, έχοντας να ανταγωνιστούν τόσο τις τιμές όσο και τα εξωφρενικά λίγα χλμ που πουλάνε οι έμποροι ,στρέφονται και αυτοί (όχι όλοι φυσικά) σε αυτή τη λύση. Τον τελευταίο χρόνο, με έχουν ρωτήσει αρκετοί πως θα γυρίσουν κάπως τα χλμ τους.

 

Τώρα αν κάποιος θέλει να δει (στην Αθήνα τουλάχιστον) ποιος έμπορος γυρίζει χλμ στα αυτοκίνητά του, ας πάρει ένα καφεδάκι και ας πεταχτεί μέχρι τον Ν. κόσμο στην μαργαρίτη (κοντά στην βουλιαγμένης) , να κάτσει να δει τα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα απ'έξω απο το κοντερατζίδικο για "διόρθωση". Τα μισά θα είναι ενός μεγαλέμπορου μαλάκα, που είναι πραγματικά τόσο μαλάκας που δεν μπαίνει καν στον κόπο να αφαιρέσει το πλαστικό πλαίσιο που μπαίνει κάτω απο τις πινακίδες - ως διαφημιστικό - με το όνομά του επάνω. Τόσο απροκάλυπτα, και τόσο ξεδιάντροπα....

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...