Προς το περιεχόμενο

κατεβάζουν τά χιλιόμετρα σέ μεταχ/να αυτοκίνητα - βροχή οι καταγγελίες


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

43 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Άρα ένα αμάξι με 200.000km επαρχίας είναι αντίστοιχο με ένα 100.000km μεγάλης πόλης λέτε;

Όχι ρε, αφού λέμε στην επαρχία οδηγούν σαν ζώα!!! 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δυο παρατηρησεις απο πειρα:

οπως γραφτηκε για να καταλαβεις αν ενα ιχ εχει πολλα χλμ δες εσωτερικο (αχρηστο καθισμα οδηγου, λεβιες/κουμπωμα, τιμονι, διακοπτες πεταλ κοκ) και σκουρια. Οι μαντραδες πλενουν κινητηρες. Παντα βαζουμε μπροστα να δουμε για τυχον σφαλματα (π.χ καταλυτης).

 

Για εξωτερικο δε παιζει γυρισμα χλμ: οταν πας ΚΤΕΟ τα ελεγχουν διεξοδικα και τα προστιμα αναλογα τη χωρα ...καινε. Αυτο που δε ξερει ο πολυς ο κοσμος ειναι οτι πλεον υπαρχει μια ξεχωριστη κατηγορια στις αγγελιες στο εξωτερικο: για ανταλλακτικα ή για εξαγωγη. Εκει τα ιχ εχουν τα παντα ολα γυρισμενα χλμ, εχουν φαει πλαισιο(τρακαρισμα), αλλαγμενοι κινητηρες κοκ. Προφανως αυτα δε παιρνανε ΚΤΕΟ επισημο και ισως να εχουν πλαστα χαρτια (αντε να ξερει ο ελληνας καταναλωτης πως ειναι το χαρτι ΚΤΕΟ απο το 11 διαμερισμα παρισιου..

 

Ξερω αρκετους ελληνες που αυτα κατεβαζουν Ελλαδα, τα αγοραζουν σε ξεφτυλα τιμες (μιλαμε για κατω απο 1000 ευρ για αμαξια μαξ 20ετιας!) και τα πουλανε για καλα μεταχειρισμενο. Αποσο ξερω που μιλησα με μαντρες εξωτερικο Οι ελληνες ειναι απο τους καλυτερους πελατες για τα σαπακια (μαζι με Πολωνους, Αλβανους, Ρουμανους)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

δυο παρατηρησεις απο πειρα:

οπως γραφτηκε για να καταλαβεις αν ενα ιχ εχει πολλα χλμ δες εσωτερικο (αχρηστο καθισμα οδηγου, λεβιες/κουμπωμα, τιμονι, διακοπτες πεταλ κοκ) και σκουρια. Οι μαντραδες πλενουν κινητηρες. Παντα βαζουμε μπροστα να δουμε για τυχον σφαλματα (π.χ καταλυτης).

Για εξωτερικο δε παιζει γυρισμα χλμ: οταν πας ΚΤΕΟ τα ελεγχουν διεξοδικα και τα προστιμα αναλογα τη χωρα ...καινε. Αυτο που δε ξερει ο πολυς ο κοσμος ειναι οτι πλεον υπαρχει μια ξεχωριστη κατηγορια στις αγγελιες στο εξωτερικο: για ανταλλακτικα ή για εξαγωγη. Εκει τα ιχ εχουν τα παντα ολα γυρισμενα χλμ, εχουν φαει πλαισιο(τρακαρισμα), αλλαγμενοι κινητηρες κοκ. Προφανως αυτα δε παιρνανε ΚΤΕΟ επισημο και ισως να εχουν πλαστα χαρτια (αντε να ξερει ο ελληνας καταναλωτης πως ειναι το χαρτι ΚΤΕΟ απο το 11 διαμερισμα παρισιου..

Ξερω αρκετους ελληνες που αυτα κατεβαζουν Ελλαδα, τα αγοραζουν σε ξεφτυλα τιμες (μιλαμε για κατω απο 1000 ευρ για αμαξια μαξ 20ετιας!) και τα πουλανε για καλα μεταχειρισμενο. Αποσο ξερω που μιλησα με μαντρες εξωτερικο Οι ελληνες ειναι απο τους καλυτερους πελατες για τα σαπακια (μαζι με Πολωνους, Αλβανους, Ρουμανους)

Γι αυτό μένεις μακριά από εισαγωγής και τελειώνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, agnostos13 είπε

Γι αυτό μένεις μακριά από εισαγωγής και τελειώνεις...

αυτο ειναι ευκολο αλλα δυσκολο στη πραξη: μαντραδες στην Ελλαδα που εχουν καποια συνειδηση αναφερουν οτι ειναι εισαγωγης.

Καποιοι κανουν τη παπια και ο καταναλωτης κανει το ντεντεκτιβ (οπως ο φιλος που ποσταρε) για να βρει τι προκειται να αγορασει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε

αυτο ειναι ευκολο αλλα δυσκολο στη πραξη: μαντραδες στην Ελλαδα που εχουν καποια συνειδηση αναφερουν οτι ειναι εισαγωγης.

Καποιοι κανουν τη παπια και ο καταναλωτης κανει το ντεντεκτιβ (οπως ο φιλος που ποσταρε) για να βρει τι προκειται να αγορασει

Δηλαδή μια απλή ματιά στην άδεια κυκλοφορίας, και συγκεκριμένα στους κωδικούς Β και 4, ισοδυναμεί με έρευνα ντετέκτιβ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

Ξερω αρκετους ελληνες που αυτα κατεβαζουν Ελλαδα, τα αγοραζουν σε ξεφτυλα τιμες (μιλαμε για κατω απο 1000 ευρ για αμαξια μαξ 20ετιας!) και τα πουλανε για καλα μεταχειρισμενο. Αποσο ξερω που μιλησα με μαντρες εξωτερικο Οι ελληνες ειναι απο τους καλυτερους πελατες για τα σαπακια (μαζι με Πολωνους, Αλβανους, Ρουμανους)

20ετίας αυτοκίνητο και να θεωρείται καλό μεταχειρισμένο δεν νομίζω. Καλά μεταχειρισμένα θεωρούνται τα 5 ετίας συνήθως. Επίσης αυτό που λες είναι γενικότητα στο car αν ψάξεις βρίσκεις αυτοκίνητο 20 ετίας στα 1000.

Το άλλο που εσύ μίλησες με μαντράδες δηλαδή πόσες μία, δύο? Χίλιες ? Όλες? Και επίσης σου έδωσαν και στοιχεία πωλήσεων και μάλιστα ανά εθνικότητα. ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

αυτο ειναι ευκολο αλλα δυσκολο στη πραξη: μαντραδες στην Ελλαδα που εχουν καποια συνειδηση αναφερουν οτι ειναι εισαγωγης.

Καποιοι κανουν τη παπια και ο καταναλωτης κανει το ντεντεκτιβ (οπως ο φιλος που ποσταρε) για να βρει τι προκειται να αγορασει

Με ένα τσεκ σε άδεια και βιβλίο service έχεις καθαρίσει!

Τα βασικά δηλαδή...

Φυσικά αν σου αρχίσει σουξου-μουξου μανταλάκια φεύγεις μακριά!

Και η μεγαλύτερη ευκαιρία να είναι, κάνεις πως δεν υπάρχει...

Άλλωστε, όπως έχω καταλήξει: όταν κάτι φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, συνήθως δεν είναι!

Και στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (και ειδικά από μάντρα) αυτό κολλάει γάντι...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

δυο παρατηρησεις απο πειρα:

οπως γραφτηκε για να καταλαβεις αν ενα ιχ εχει πολλα χλμ δες εσωτερικο (αχρηστο καθισμα οδηγου, λεβιες/κουμπωμα, τιμονι, διακοπτες πεταλ κοκ) και σκουρια. Οι μαντραδες πλενουν κινητηρες. Παντα βαζουμε μπροστα να δουμε για τυχον σφαλματα (π.χ καταλυτης).

Για εξωτερικο δε παιζει γυρισμα χλμ: οταν πας ΚΤΕΟ τα ελεγχουν διεξοδικα και τα προστιμα αναλογα τη χωρα ...καινε. Αυτο που δε ξερει ο πολυς ο κοσμος ειναι οτι πλεον υπαρχει μια ξεχωριστη κατηγορια στις αγγελιες στο εξωτερικο: για ανταλλακτικα ή για εξαγωγη. Εκει τα ιχ εχουν τα παντα ολα γυρισμενα χλμ, εχουν φαει πλαισιο(τρακαρισμα), αλλαγμενοι κινητηρες κοκ. Προφανως αυτα δε παιρνανε ΚΤΕΟ επισημο και ισως να εχουν πλαστα χαρτια (αντε να ξερει ο ελληνας καταναλωτης πως ειναι το χαρτι ΚΤΕΟ απο το 11 διαμερισμα παρισιου..

Ξερω αρκετους ελληνες που αυτα κατεβαζουν Ελλαδα, τα αγοραζουν σε ξεφτυλα τιμες (μιλαμε για κατω απο 1000 ευρ για αμαξια μαξ 20ετιας!) και τα πουλανε για καλα μεταχειρισμενο. Αποσο ξερω που μιλησα με μαντρες εξωτερικο Οι ελληνες ειναι απο τους καλυτερους πελατες για τα σαπακια (μαζι με Πολωνους, Αλβανους, Ρουμανους)

Ετσι ακριβως, στην Γερμανια κυκλοφορούν και αυτοκίνητα 15ετιας, το προηγούμενο καλοκαιρι στο Βερολίνο βαρέθηκα να μετράω VW golf του 2002 (είχα παρόμοιο) τα οποία ήταν σε αριστη κατάσταση και προφανές με λιγα χλμ. 

Ότι ερχετε από εξωτερικο (κυρίως Γερμανια) είναι χρεπι, πολλά (γυρισμένα) χλμ, και write-off από ασφάλειες, πολλοί μαντραδες στην Γερμανια είναι Τούρκοι αλλα και Έλληνες (οπότε καταλαβενετε τι γίνετε)!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οταν πας για αγορα μεταχειρισμενου, η καλυτερη προς χειροτερη κατασταση ειναι

1. Απο γνωστο/φιλο του αμεσου περιβαλλοντος σου

2. Απο ιδιωτη

3. Απο μαντρα

Απο εκει και περα, δεν μπορουν ολοι να ειναι μηχανικοι, αλλα τουλαχιστον ολοι μπορουν να εφαρμοσουν λιγη κοινη λογικη.

Δεν δεχεται ελεγχο?Φευγεις

Δεν εχει βιβλιο σερβις?Φευγεις

Η πλειοψηφια των ντιζελ μικρομεσαιων μεταχειρισμενων ειναι εισαγωγης για τον απλουστατο λογο οτι η αγορα δεν υπηρχε πριν 5-6 χρονια.

Επειτα το μεταχερισμενο παντα εμπεριεχει και ενα ρισκο. Το ποσο θα το κατεβασεις αυτο το ρισκο ειναι αποκλειστικα σε εσενα. Αλλιως αν θελεις να το μηδενισεις πας σε καινουργιο

Τελος επειδη βλεπω και απο αρκετους γνωστους να πηγαινουν σαν τα χαπατα στον μαντρα και να τον εμπιστευονται με την πρωτη κουβεντα, οπως σε ολες τις αγορες και ο αγοραστης εχει συνευθυνη. Που σημαινει οτι πρεπει να εισαι λιγο ενημερωμενος για το αυτοκινητο που θες να αγορασεις. Δεν ειπαμε να μαθεις τις λεπτομερειες του κινητηρα αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να αφεθεις στην ενημερωση του πωλητη. Κανε λιγο ρισερτς πριν πας, ειναι μεγαλο ατου να εισαι προετοιμασμενος.

Ο μαντρας ειναι εμπορος, θελει να πουλησει με κερδος. Και χλμ θα γυρισει και θεματακια θα αποκρυψει και σουπερ ντουπερ θα στο βγαλει, τι περιμενεις ειναι φιλος σου?

Πηγε χτες προχτες γνωστος μου με την κορη του να παρουν ενα μικρο πολης, της φορτωσε ο μαντρας κορσακι ντιζελ 10ετιας, στο τριμηνο επανω βλαβη. Ε τωρα ποιος φταει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωρες λειτουργιας εχουν μονο τα αγροτικα μηχανηματα.Γιατι ενα τρακτερ θα παει για οργωμα και θα παει με 5 χαω τερμα γκαζι η ακομη να παει για ποτισμα και να εινα ακινητο και να δουλευει 20 ωρες σαν αντλια.Μην ψειριζουμε τον κονωπα με τις ωρας λειτουργιας του μοτερ, γιατι μετα θα πρεπει να βαλουμε μετρητη  ταχυτητων στο σασμαν, μετρητη στρυφογυρισματος του τιμονιου δεξια-αριστερα για να δουμε την καταπονηση τις αντλιας και τις κρεμαγιερας, ποσες φορες ανεβοκατεβηκε το αμορτισερ για την φθορα κ.α.Τα χιλιομετρα ειναι σχετικα για πολλα υποσυστηματα του αυτοκινητου και οι ωρες ακομη πιο σχετικες.

Λεει π.χ αλλαγη υγρων φρενων στα 40.000.Με τι χρηση ομως.Εθνικη που δεν θα πατησης φρενο για πολλα χιλιομετρα η ανεβοκατεβενοντας τα Αγραφα που θα πατας φρενο συνεχεια.Η χρηση ειναι το κυριο.Υπαρχουν αυτοκινητα με 300.000+  μπιμπελο και χρεπια με λιγοτερο απο 150.000.Μιλαω για γνησια χιλιομετρα απο φιλους και γνωστους.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Πηγε χτες προχτες γνωστος μου με την κορη του να παρουν ενα μικρο πολης, της φορτωσε ο μαντρας κορσακι ντιζελ 10ετιας, στο τριμηνο επανω βλαβη

πως γκενεν αυτό ρε φίλε; :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ωρες λειτουργιας εχουν μονο τα αγροτικα μηχανηματα.Γιατι ενα τρακτερ θα παει για οργωμα και θα παει με 5 χαω τερμα γκαζι η ακομη να παει για ποτισμα και να εινα ακινητο και να δουλευει 20 ωρες σαν αντλια.Μην ψειριζουμε τον κονωπα με τις ωρας λειτουργιας του μοτερ, γιατι μετα θα πρεπει να βαλουμε μετρητη  ταχυτητων στο σασμαν, μετρητη στρυφογυρισματος του τιμονιου δεξια-αριστερα για να δουμε την καταπονηση τις αντλιας και τις κρεμαγιερας, ποσες φορες ανεβοκατεβηκε το αμορτισερ για την φθορα κ.α.Τα χιλιομετρα ειναι σχετικα για πολλα υποσυστηματα του αυτοκινητου και οι ωρες ακομη πιο σχετικες.

Λεει π.χ αλλαγη υγρων φρενων στα 40.000.Με τι χρηση ομως.Εθνικη που δεν θα πατησης φρενο για πολλα χιλιομετρα η ανεβοκατεβενοντας τα Αγραφα που θα πατας φρενο συνεχεια.Η χρηση ειναι το κυριο.Υπαρχουν αυτοκινητα με 300.000+  μπιμπελο και χρεπια με λιγοτερο απο 150.000.Μιλαω για γνησια χιλιομετρα απο φιλους και γνωστους.

Σωστή παρατήρηση, άλλωστε ένα αυτοκίνητο έχει δεκάδες υποσυστήματα εκτός του μοτέρ που όταν είναι σχεδόν ακίνητο δεν καταπονούνται σχεδόν καθόλου.

Γι αυτό έγραψα και πριν οτι όλα σχετικά είναι.

Και ο συνδυασμός ηλικίας-χιλιομέτρων (πραγματικών) είναι γενικά ένας καλός μπούσουλας.

Με δεδομένο οτι γίνεται η ενεδεδειγμένη συντήρηση φυσικά έτσι, γιατί αν το έχεις παρατημένο χαιρετίσματα!

ΥΓ. Είχαμε αγγελίες "πρώτο χέρι, από συνταξιούχο γιατρό", μετά ήρθα οι αγγελίες "χιλιόμετρα μόνο σε εθνική οδό", μόνο μην δω τώρα και αγγελίες "χιλιόμετρα μόνο σε επαρχία-σαν να μην έγιναν"...

 

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, el00019 είπε

πως γκενεν αυτό ρε φίλε; :)

LOL!Αυτα παθανεις αμα πινεις φρεντους αντι για φραπεδαρες😀 γραφεις οτι ναναι. Δεκεμβρη εννουσα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Με ένα τσεκ σε άδεια και βιβλίο service έχεις καθαρίσει!

Τα βασικά δηλαδή...

Φυσικά αν σου αρχίσει σουξου-μουξου μανταλάκια φεύγεις μακριά!

Και η μεγαλύτερη ευκαιρία να είναι, κάνεις πως δεν υπάρχει...

Άλλωστε, όπως έχω καταλήξει: όταν κάτι φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, συνήθως δεν είναι!

Και στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (και ειδικά από μάντρα) αυτό κολλάει γάντι...

Σε εισαγωγης αυτοκινητα γραφει ποτε κυκλοφορησε στην Ελλαδα και οχι την πρωτη κυκλοφορια 

Στου γιου μου γραφει 2004 αλλα ειναι του 2001 με βαση τον αριθμο πλαισιυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε εισαγωγης αυτοκινητα γραφει ποτε κυκλοφορησε στην Ελλαδα και οχι την πρωτη κυκλοφορια 

Στου γιου μου γραφει 2004 αλλα ειναι του 2001 με βαση τον αριθμο πλαισιυ

Από την στιγμή που δεν έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας στην άδεια δεν καταλαβαίνεις οτι είναι εισαγωγής δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...