Προς το περιεχόμενο

κατεβάζουν τά χιλιόμετρα σέ μεταχ/να αυτοκίνητα - βροχή οι καταγγελίες


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Πως ειναι σχετικα οταν κατι εχει αποδεδειγμενα τις 10πλασιες ωρες λειτουργιας ? 😜

Εγώ πχ που έχω start-stop στο αμάξι δεν λειτουργεί 10πλάσιες ώρες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Να χαμε να λεγαμε ειναι τα χιλιομετρα. Κανονικα θα επρεπε να υπαρχει και καταγραφη ωρων λειτουργιας του κινητηρα.

Ιδιο φθορα εχει ενα αυτοκινητο επαρχιας με 80000 χλμ χωρις μποτιλιαρισμα σε σχεση με το ιδιο αυτοκινητο στα ιδια χλμ με απειρες ωρες μποτιλιαρισματος στην Αθηνα ?

Ο κινητήρας περίπου την ίδια φθορά θα έχει, αν το καλοσκεφτείς στην Αθήνα ναι μεν δουλεύει περισσότερες ώρες αλλά σε χαμηλότερες στροφές.  

Πάντως για τα αυτοκίνητα έχει καθιερωθεί η καταγραφή χιλιομέτρων επειδή τα χιλιόμετρα είναι πιο αντιπροσωπευτικά από τις ώρες.

Σε αντίθεση με τους εκσκαφείς πχ που η καταγραφή ωρών είναι αυτό που έχει σημασία, οδόμετρο τις περισσότερες φορές δεν διαθέτουν καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Πως ειναι σχετικα οταν κατι εχει αποδεδειγμενα τις 10πλασιες ωρες λειτουργιας ? 😜

ειναι σχετικα γιατι η μεγαλυτερη καταπονηση του κινητηρα γινεται οταν ειναι κρυο το λαδι..

και στην επαρχια με το που θα βαλουν μπρος βαρανε κοφτες..

8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Εγώ πχ που έχω start-stop στο αμάξι δεν λειτουργεί 10πλάσιες ώρες!

το start-stop καταπονει περισσοτερο τον κινητηρα

ο λογος που υπαρχει ειναι για οικονομια στα καυσιμα

Επεξ/σία από dimos15
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimos15 είπε

ειναι σχετικα γιατι η μεγαλυτερη καταπονηση του κινητηρα γινεται οταν ειναι κρυο το λαδι..

και στην επαρχια οδηγουν σαν ζωα.. με το που βαλουν μπρος βαρανε κοφτες..

το start-stop καταπονει περισσοτερο τον κινητηρα

ο λογος που υπαρχει ειναι για οικονομια στα καυσιμα

Είχα ακούσει την θεωρία για την μπαταρία και τη μίζα μέχρι στιγμής...ομολογώ για τον κινητήρα δεν είχα ξανακούσει/διαβάσει κάτι!

Ας μην ξεφεύγουμε όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Απο οτι εχω καταλαβει ηλεκτρονικος τροπος να ελεγθουν τα χλμ δεν υπαρχει ?

Εκτος απο το κοντερ σε κάποιες μαρκες μετα το 2010 καταγράφονται και στον εγκέφαλο του αυτοκινητου.Ξερω σιγουρα για ολα τα γερμανικα.Κουμπώνοντας γνήσιο διαγνωστικό τα διαβάζεις και βλέπεις αν συμφωνουν .Τωρα βεβαια οι αετονύχηδες αλλαζουν και αυτα απλα επειδη ειναι ποιο δυσκολο και ποιο δαπανηρο μπορει  να  το εχουν κανει μονο στο κοντερ και να τούς πιασεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεια φθοράς που συνήθως έχουν μεγάλη παραμόρφωση στα 200.000+ χιλιόμετρα και σχεδόν κανείς δεν αλλαζει. Πρωτα ειναι οι δίσκοι φρένων που κάνουν "νυχι" στον εξωτερικό δακτύλιο και τα λάστιχα των πεταλ που χάνουν τα αυλάκια τους και γίνονται λεία. Επιπλέον ενας φθαρμένος λεβιές μαρτυράει πολλα χιλιόμετρα και ενα πολύ ταλαιπωρημένο τιμόνι.  Πολλά συνεργεία κολλανε χαρτακια με το επομενο σερβις στο πλαισιο της πορτας που καποιοι μαντραδες ξεχνανε. Σε αυτο το χαρτάκι αναφερονται και τα χιλιόμετρα και εχει κάψει πολλους απατεώνες μαντραδες. Σε 2 αυτοκίνητα μου εχω βρει τους προηγούμενους ιδιοκτήτες μεσω FACEBOOK απο τα στοιχεία του ΚΤΕΟ και τους εχω ρωτήσει με πόσα χιλιόμετρα τα εδωσαν. Και στις δυο περιπτωσεις οι αριθμοί ευτυχως συνέπιπταν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια παντου γυριζουν τα χιλιομετρα οχι μονο Ελλαδα.

Δυο παραδειγματα που ξερω καλα.

Ο πατερας μου πριν δυο χρονια ηθελε μια καινουρια κλουβα για την δουλεια, εχουμε φιλο που φερνει αμαξια απο εξωτερικο και του ειπαμε αν βρει κατι καλο να ειδοποιησει.

Περασαν καμποσοι μηνες και περνει τηλ, οτι βρηκε ενα αμαξι σε αριστη κατασταση 4ετιας full extra με 110k χιλιομετρα απο Γαλλια σε καλη τιμη απο μια εταιρια κατασκευων πρωτο χερι, ειχε μονο ραγισμενο παμπριζ, το βλέπουμε του λεμε οκ φερτο.Το αμαξι ηρθε και ηταν αριστο πραγματικα μεσα εξω μηχανικα ολα, δεν πιστευα οτι αυτο το αυτοκινητο εχει 110 χιλιαδες. Το παμε στην αντιπροσωπεια για σερβις το φισωνουν και στον εγκεφαλο βλεπουμε οτι το τελευταιο σερβις ειχε γινει στα 130.000 πριν 6 μηνες. Οποτε το αυτοκινητο ειχε 20-25k παραπανω, για ποιο λογο να γυρισουν τα χιλιομετρα δεν ξερω, το αμαξι ηταν (και ειναι) αριστο. Προφανως αυτο εγινε στην Γαλλια, ο δικος μας ισα ισα εβγαλε ενα μεροκαματο.

Αλλη περιπτωση φιλου πριν κατι χρονια ενα s2000 με 60.000+ χλμ σε αριστη κατασταση εφυγε σε μαντρα Γερμανια. Το πετυχαινουμε μετα απο κατι μηνες στο mobile.de να γραφει 40.000 χλμ.

Οποτε yeah παγκοσμιο το φαινομενο.

Απο εκει και περα ναι στην Ελλαδα εχουμε ξεφυγει λιγο και καλο ειναι να αγοραζουμε απο ιδιωτες πρωτο χερι αν γινεται.

Επισης τα χιλιομετρα δεν παιζουν τοσο ρολο, οσο παιζει η συντηρηση και πως χειριζεται το αμαξι ο ιδιοκτητης.

Οποιος γνωριζει, και οδηγησει ενα αμαξι μπορει να καταλαβει πανω κατω τι παιζει ανεξαρτητως χιλιομετρων.

Και επειδη ειδα για επαρχια, νομιζω δεν παιζει ρολο η πολη, παιζει ρολο ο ιδιοκτητης. Εγω ειμαι απο Χανια εχω ενα leon fr 2 χρονων με 8.000 χιλιομετρα που μεσα εξω μηχανικα ειναι σαν καινουριο.Του εχω απενεργοποιησει μεχρι και το start stop για να μην καταπονειται ο κινητηρας στα φαναρια αναψε σβησε. Δεν το παιρνω να παω στο περιπτερο, περιμενω παντα να ζεσταθουν τα λαδια πριν το παω πανω απο 3.000 rpm και το οδηγαω οπωσδηποτε για καποια χλμ οποτε το παιρνω.Επισης δεν το νταντευω οποτε ειναι ζεσταμενο το παταω, τα αυτοκινητα πρεπει να οδηγουνται και πανω απο τις 4.000 . Σερβις παντα ανα χρονο ή 5.000 χλμ. Οποτε ξαναψαξω για αμαξι κατι τετοιο θα ψαξω σε μεταχειρισμενο (απο πλευρας χρησης).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Δεν εχει να λεει. Οταν ενα αυτοκινητο πολης θα εχει x ωρες λειτουργιας, το αντιστοιχο επαρχιας δεν θα το πλησιαζει ουτε καν στις μισες ωρες. Η καταγραφη ωρων λειτουργιας κινητηρα θα επρεπε να ειναι must. Τα χλμ σαν χλμ δεν λενε τπτ απο μονα τους.

 

Συν το ότι όταν ο κινητήρας λειτουργεί συνέχεια στο ρελαντί ή με 1η, 2η, βαριά 3η  και μαρσάρισμα με αρκετές στροφές , επιτάχυνση, επιβράδυνση συνέχεια και φτου από την αρχή τότε επιπλέον του μοτέρ ζορίζονται και τα φρένα, το κιβώτιο. Η ψύξη του και η κυκλοφορία των λαδιών ακόμη στο μποτιλιάρισμα δεν είναι το ίδιο καλή με το να έχει μία πιο υψηλή ταχύτητα.

 

Συν το ότι ζορίζεται και σιγοφθείρεται και η μπαταρία σε όσα έχουν σταρτ στοπ σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Apostol. είπε

Παιδια παντου γυριζουν τα χιλιομετρα οχι μονο Ελλαδα.

Δυο παραδειγματα που ξερω καλα.

Ο πατερας μου πριν δυο χρονια ηθελε μια καινουρια κλουβα για την δουλεια, εχουμε φιλο που φερνει αμαξια απο εξωτερικο και του ειπαμε αν βρει κατι καλο να ειδοποιησει.

Περασαν καμποσοι μηνες και περνει τηλ, οτι βρηκε ενα αμαξι σε αριστη κατασταση 4ετιας full extra με 110k χιλιομετρα απο Γαλλια σε καλη τιμη απο μια εταιρια κατασκευων πρωτο χερι, ειχε μονο ραγισμενο παμπριζ, το βλέπουμε του λεμε οκ φερτο.Το αμαξι ηρθε και ηταν αριστο πραγματικα μεσα εξω μηχανικα ολα, δεν πιστευα οτι αυτο το αυτοκινητο εχει 110 χιλιαδες. Το παμε στην αντιπροσωπεια για σερβις το φισωνουν και στον εγκεφαλο βλεπουμε οτι το τελευταιο σερβις ειχε γινει στα 130.000 πριν 6 μηνες. Οποτε το αυτοκινητο ειχε 20-25k παραπανω, για ποιο λογο να γυρισουν τα χιλιομετρα δεν ξερω, το αμαξι ηταν (και ειναι) αριστο. Προφανως αυτο εγινε στην Γαλλια, ο δικος μας ισα ισα εβγαλε ενα μεροκαματο.

Αλλη περιπτωση φιλου πριν κατι χρονια ενα s2000 με 60.000+ χλμ σε αριστη κατασταση εφυγε σε μαντρα Γερμανια. Το πετυχαινουμε μετα απο κατι μηνες στο mobile.de να γραφει 40.000 χλμ.

Οποτε yeah παγκοσμιο το φαινομενο.

Απο εκει και περα ναι στην Ελλαδα εχουμε ξεφυγει λιγο και καλο ειναι να αγοραζουμε απο ιδιωτες πρωτο χερι αν γινεται.

Επισης τα χιλιομετρα δεν παιζουν τοσο ρολο, οσο παιζει η συντηρηση και πως χειριζεται το αμαξι ο ιδιοκτητης.

Οποιος γνωριζει, και οδηγησει ενα αμαξι μπορει να καταλαβει πανω κατω τι παιζει ανεξαρτητως χιλιομετρων.

Και επειδη ειδα για επαρχια, νομιζω δεν παιζει ρολο η πολη, παιζει ρολο ο ιδιοκτητης. Εγω ειμαι απο Χανια εχω ενα leon fr 2 χρονων με 8.000 χιλιομετρα που μεσα εξω μηχανικα ειναι σαν καινουριο.Του εχω απενεργοποιησει μεχρι και το start stop για να μην καταπονειται ο κινητηρας στα φαναρια αναψε σβησε. Δεν το παιρνω να παω στο περιπτερο, περιμενω παντα να ζεσταθουν τα λαδια πριν το παω πανω απο 3.000 rpm και το οδηγαω οπωσδηποτε για καποια χλμ οποτε το παιρνω.Επισης δεν το νταντευω οποτε ειναι ζεσταμενο το παταω, τα αυτοκινητα πρεπει να οδηγουνται και πανω απο τις 4.000 . Σερβις παντα ανα χρονο ή 5.000 χλμ. Οποτε ξαναψαξω για αμαξι κατι τετοιο θα ψαξω σε μεταχειρισμενο (απο πλευρας χρησης).

συμφωνω οτι τον σημαντικοτερο ρολο τον εχει ο ιδιοκτητης αλλα πως μπορεις να ξερεις πως το οδηγουσε ο προηγουμενος? Μονο τα χλμ ξερεις και ισως καταναλωση βενζινης.. Δεν ξερεις αν το επαιρνε για να παει στο περιπτερο για τσιγαρα..

Επεξ/σία από dimos15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ο κινητήρας περίπου την ίδια φθορά θα έχει, αν το καλοσκεφτείς στην Αθήνα ναι μεν δουλεύει περισσότερες ώρες αλλά σε χαμηλότερες στροφές.  

Πάντως για τα αυτοκίνητα έχει καθιερωθεί η καταγραφή χιλιομέτρων επειδή τα χιλιόμετρα είναι πιο αντιπροσωπευτικά από τις ώρες.

Σε αντίθεση με τους εκσκαφείς πχ που η καταγραφή ωρών είναι αυτό που έχει σημασία, οδόμετρο τις περισσότερες φορές δεν διαθέτουν καν.

Οι χαμηλοτερες στροφες με το σταματα ξακινα καταπονουν πιο πολυ το αμαξι .Φυσικα δεν λεμε να πηγαινει με 4000-5000 στροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Οι χαμηλοτερες στροφες με το σταματα ξακινα καταπονουν πιο πολυ το αμαξι .Φυσικα δεν λεμε να πηγαινει με 4000-5000 στροφες

Βασικά είχα γράψει συγκεκριμένα για τον κινητήρα, το αυτοκίνητο γενικότερα καταπονείται πιο πολύ, ο κινητήρας όμως όχι και τόσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...