Προς το περιεχόμενο

AMD Επεξεργαστές & AM4 socket


kostas_anes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τώρα από την άλλη, ο "πολύς" ο κόσμος πλέον έχει μια στοιχειώδη ενημέρωση, και ψάχνοντας στο νετ όλο και κάτι θα μάθει, όλο και κάτι θα δει και θα διαβάσει πριν αγοράσει το οτιδήποτε, και δε θα πάει εύκολα να σκάσει 300άρες για επεξεργαστές χωρίς να σκανάρει την αγορά. Αδαής αγοραστής πλέον αποτελεί ελάχιστο ποσοστό της αγοράς.

 

 

Ο "ψαγμένος" αγοραστής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα.

Αυτός που θα δει σε ένα gpu bound benchmark τον Α επεξεργαστή να βγάζει 100 καρέ και να κοστίζει 400€, ενώ ο Β επεξεργαστής βγάζει 95 καρέ και κοστίζει 250€ π.χ. Και θα νομίσει ότι η εταιρεία του "Α" ληστεύει τον κόσμο, χωρίς να σκεφτεί καθόλου τις συνθήκες της δοκιμής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κλάμα είναι στον Intel NIC GbE :P

Και η Hero αυτόν έχει και κάνει 100 λιγότερα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο ακριβή αλλα θα το μάθουμε μάλλον.

 

Specs:

 

https://www.asus.com/Motherboards/ROG-CROSSHAIR-VI-HERO/specifications/

https://www.asus.com/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-CROSSHAIR-VI-EXTREME/specifications/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και δε γνωρίζει ο κόσμος την AMD... Καλύτερο όνομα η Intel σαφώς και έχει φτιάξει, αλλά έχει και τιμές στα ύψη, ο απλός κόσμος όπως λες, θα πάει εκεί που τον στέλνει (α) η τσέπη του, και γι'αυτό βλέπουμε να αγοράζονταν FX (4-6), και i-3, και (β) εκεί που θα τον στείλει ο πωλητής του πλαισίου. του κωτσόβωλου και του κάθε άλλου πολυκαταστήματος. Τώρα από την άλλη, ο "πολύς" ο κόσμος πλέον έχει μια στοιχειώδη ενημέρωση, και ψάχνοντας στο νετ όλο και κάτι θα μάθει, όλο και κάτι θα δει και θα διαβάσει πριν αγοράσει το οτιδήποτε, και δε θα πάει εύκολα να σκάσει 300άρες για επεξεργαστές χωρίς να σκανάρει την αγορά. Αδαής αγοραστής πλέον αποτελεί ελάχιστο ποσοστό της αγοράς.

 

αν και βγαινουμε OFF TOPIC.... και ζητω συγνωμη γι αυτο...!! 

 

 

 

δυστυχως οχι...!   τουλαχιστον οχι τοσο, οσο νομιζουμε εμεις....!!!   

 

ακομα υπαρχει μεγαλο ποσοστο που δεν γνωριζει οχι τι ειναι INTEL - AMD, αλλα ουτε καν τι εχει μεσα εκεινο...  "το κουτι που δινουν μαζι με το κομπιουτερ"...!!  

 

μπορει να σας φαινεται περιεργο... αλλα.......,   για ρωτηστε γυρω σας, γνωστους σας, φιλους, συγγενεις, τον ευρυτερο κυκλο γνωριμιων σας,  ποσοι απο αυτους γνωριζουν....??   ετσι απο περιεργεια, καντε ενα μικρο γκαλοπ... και ρωτηστε "τι προτιματε INTEL ή AMD..?"  

 

επειδη εμεις εχουμε το "μικροβιο" με τα πισι, και εχουμε βρει αυτα τα φορουμ που μπαινει κοσμος που εχει το ιδιο "μικροβιο", δεν σημαινει οτι οοοολος ο κοσμος εχει το ιδιο μικροβιο.  

σαφως, πλεον, με το ιντερνετ εχεις πολυ περισσοτερες πηγες να μαθεις πραγματα, αλλα δεν φτανει αυτο. πρεπει να εχεις και το ενδιαφερον(μικροβιο)  να ψαξεις.  

 

ποσους απο εδω μεσα, Π.Χ..,  τους ενδιαφερει το ψαρεμα ή το κυνηγι ή το θεατρο, κλπ κλπ....?  ολους......?   

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο "ψαγμένος" αγοραστής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα.

Αυτός που θα δει σε ένα gpu bound benchmark τον Α επεξεργαστή να βγάζει 100 καρέ και να κοστίζει 400€, ενώ ο Β επεξεργαστής βγάζει 95 καρέ και κοστίζει 250€ π.χ. Και θα νομίσει ότι η εταιρεία του "Α" ληστεύει τον κόσμο, χωρίς να σκεφτεί καθόλου τις συνθήκες της δοκιμής.

Ο ακομα πιο ψαγμενος αγοραστης ειναι ακομα μεγαλυτερο προβλημα.

 

Αυτος που θα δει σε ενα CPU bound benchmark τον Α επεξεργαστη να βγαζει 130 καρε και να κοστιζει 400€ ενω ο Β επεξεργαστης να βγαζει 100 καρε και να κοστιζει 250€, θα ξοδεψει το budget του να παρει τον Α λογω επεξεργαστη και μετα θα αναρωτιεται γιατι ο γειτονας του με τον Β επεξεργαστη που εδωσε το υπολοιπο budget για καλυτερη καρτα παιζει καλυτερα...και εχει και 2 extra πυρηνες. Και 4 threads. Και τον κατουραει σε rendering / encoding. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ryzen και CCX communication penalty. Live demo.

Ποσότητα vs ποιότητα.

 

https://www.youtube.com/watch?v=oOkHY5nWHZk

 

Εδώ το subreddit link. : https://www.reddit.com/r/Amd/comments/6ox6pp/the_ryzen_ccx_issue/

Aρχικα, ο ιδιος δεν ξερει τι τσιπ εχει παρει αφου ως γνωστον ο 1700 εχει 8 πυρηνες, οχι 16 και το καθε CCX εχει 4 και οχι 8. Τα 16 που βλεπει ειναι threads. Εκτος απο αυτο ειναι γνωστο το γεγονος οτι το Infinity Fabric εχει θεμα με latencies κτλ. 

 

Στο βιντεο ο τυπας ομως δεν φανερωνει το θεμα των CCX, φανερωνει το θεμα του απαραδεκτου scheduling των windows. Το Attila χρησιμοποιει 2 thread αν δεν κανω λαθος (μονο το warhammer ειναι multithreaded απο την σειρα) πραγμα που σημαινει οτι αμα ο scheduler δεν ηταν gtp, θα εκανε assign 2 thread για το παιχνιδι, στο ιδιο CCX και δεν θα αλλαζε καθε δευτερολεπτο τα thread που το τρεχουνε, οπως φαινεται στο video. Επισης να quoταρω αυτο απο το reddit thread :

I've spent at least a few days messing around with core affinity in different applications/games. From what I've seen, some prefer 1 CCX, some prefer only using 1 core from each logical core pair (basically SMT off), and some really don't care at all. I think you will have to set your core affinity based on your workload if you must have the most optimized performance in a certain situation.

Edit : Να αναφερω επισης πως το "Ποσοτητα VS Ποιοτητα" ειναι μια απλουστευση του "Η AMD εχει τρελα yields λογω χρησης Infinity Fabric που 'κολλαει' 4πυρηνα μαζι αρα προσφερει υψηλα core counts σε πολυ προσιτες τιμες, με ιδια η σχεδον ιδια αποδοση με αντιστοιχους επεξεργαστες" VS "Η intel εχει παραμεινει στα 4πυρηνα και βαζει τρελες τιμες λογω χαμηλοτερων yields (και αρμεγματος) με μηδενικες η ασημαντες διαφορες σε αποδοση με αντιστοιχους επεξεργαστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πρόβλημα ξεκινάει γιατι ελάχιστοι έχουν και ακόμα πιο ελάχιστοι ξέρουν τι πήραν..

Το επόμενο είναι οτι εσυ έγραψες κάτι πριν για τους nVme κατι που άλλοι αποκρύπτουν η κάνουν πως δεν το βλέπουν..

ενω προσπαθούσαν να μας πείσουν μήνες τώρα οτι λειτουργεί καλύτερα από το DMI.

 

..και αυτό είναι ένα κ μόνο παράδειγμα και αν θελεις για κάποιους δευτερεύων.

Είμαι ο μόνος σχεδόν που μιλάω για χρήση, οι υπόλοιποι μιλάνε για κ@τούρημα όταν ακούς τέτοιες βλακείες και αφού κανένας δεν αντιδρά γιατί σιγά μην και δεν υποστηρίξουμε "την ομάδα" τότε πρέπει να δοθούν εξηγήσεις γιατί διαβάζει κ κόσμος που δεν ξέρει τα βασικά και θα βρεθεί άλλο να θέλει και άλλο να πάρει.

 

Εδω όσο αφορά το τελευταίο και πρόσφατο παράδειγμα που μιλάω για χρήση. > http://www.insomnia.gr/topic/646165-intel-kaby-lake-x-skylake-x-socket-2066/page-53?do=findComment&comment=55849109

 

και τελευταίο όποιος νομίζει οτι κάνει καλό στην AMD ποσταροντας χαζομάρες τύπου σε αυτο το νήμα Cinebench και στο άλλο Gaming δηλαδή κόντρα πλατφόρμα κάνει λάθος όπως και οποίος δεν απομονώνει τελικά όλους αυτούς τους φανατικούς που υπάρχουν both sides. ;)

 

Συμφωνω, και προσθέτω, η εμπηρια χρησης μερικες φορες δεν ειναι απλα τα απολυτα νουμερα που βλεπει καποιος σε ενα bench ή το ποσο γρηγορα μπορει να κανει export, αλλα και το ποσα πραγματα ταυτοχρονα μπορει να κανει. Σε σχεση με τον 955 που ειχα, και ενα export στο lightroom(απο premier ουτε λογος...) με εκανε να αφησω το PC μεχρι να τελειώσει, τωρα οτι και να κανω ταυτοχρονα ποτε μα ποτε δεν εχω πει "κατσε να περιμενω να τελειώσει".

 

Στον αντιποδα αν βεβαια καποιου η δουλεια ηταν το photoshop και ηταν σε ανοιχτο project 8 ωρες την ημερα, τοτε αλλαζει το performance value.

 

Πιστευω οτι η AMD Καταφερε να διχασει τα παντα. Δεν παρουσιασε κατι που σκοτωνε τον ανταγωνισμο σε ολα τα επιπεδα, αλλα ειναι ακρως ανταγωνιστηκο στα περισσοτερα, και δεν ειχαμε συνηθησει να μην εχουμε 1 αποτελεσμα για το VFM ή για το "best". 

post-251875-0-29211100-1500816144_thumb.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aρχικα, ο ιδιος δεν ξερει τι τσιπ εχει παρει αφου ως γνωστον ο 1700 εχει 8 πυρηνες, οχι 16 και το καθε CCX εχει 4 και οχι 8. Τα 16 που βλεπει ειναι threads. Εκτος απο αυτο ειναι γνωστο το γεγονος οτι το Infinity Fabric εχει θεμα με latencies κτλ. 

 

Στο βιντεο ο τυπας ομως δεν φανερωνει το θεμα των CCX, φανερωνει το θεμα του απαραδεκτου scheduling των windows. Το Attila χρησιμοποιει 2 thread αν δεν κανω λαθος (μονο το warhammer ειναι multithreaded απο την σειρα) πραγμα που σημαινει οτι αμα ο scheduler δεν ηταν gtp, θα εκανε assign 2 thread για το παιχνιδι, στο ιδιο CCX και δεν θα αλλαζε καθε δευτερολεπτο τα thread που το τρεχουνε, οπως φαινεται στο video. Επισης να quoταρω αυτο απο το reddit thread :

Edit : Να αναφερω επισης πως το "Ποσοτητα VS Ποιοτητα" ειναι μια απλουστευση του "Η AMD εχει τρελα yields λογω χρησης Infinity Fabric που 'κολλαει' 4πυρηνα μαζι αρα προσφερει υψηλα core counts σε πολυ προσιτες τιμες, με ιδια η σχεδον ιδια αποδοση με αντιστοιχους επεξεργαστες" VS "Η intel εχει παραμεινει στα 4πυρηνα και βαζει τρελες τιμες λογω χαμηλοτερων yields (και αρμεγματος) με μηδενικες η ασημαντες διαφορες σε αποδοση με αντιστοιχους επεξεργαστες.

Τα πραγματικά προβλήματα ξεκινούν όταν το game επεκτείνεται πέραν των θρεντ που προσφέρει ένα CCX. Εκεί δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα με καλύτερο scheduling μόνο.

Παλιότερα η ίντελ έβγαζε ψευτο 4 core(τότε που δεν υπήρχε και software να τους ξεμπροστιάσει), αλλά μετά πέρασε οριστικά σε native multi cores. Κάτι θα είδαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματικά προβλήματα ξεκινούν όταν το game επεκτείνεται πέραν των θρεντ που προσφέρει ένα CCX. Εκεί δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα με καλύτερο scheduling μόνο.

Για την ιστορία ο ίδιος ο τύπος που έκανε το video λέει:

 

> Some games really benefit from disabling smt/hyperthreading and forcing them to use physical cores only. This could be a side issue here.

This is probably due to how the threads are scheduled. I'm not saying this affects every game (It doesn't, I actually had a hard time finding games where it was an issue), I am saying that it's an issue with some CPU intense games which would really like 16 cores.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματικά προβλήματα ξεκινούν όταν το game επεκτείνεται πέραν των θρεντ που προσφέρει ένα CCX. Εκεί δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα με καλύτερο scheduling μόνο.

Mα οταν ενα game φευγει απο τα ορια του ενος CCX και πρεπει να χρησιμοποιησει και το αλλο, τοτε δεν βλεπεις προβλημα, αφου θελει ολα αυτα τα thread για να τρεξει (και παλι καλυτερα απο 4 πυρηνα που και να θελουν να χρησιμοποιησουν παραπανω απλως δεν μπορουν). Το προβλημα δημιουργειται οταν τα thread που χρειαζονται να τρεξουν δεν μπορουν να κορεσουν το CCX, αλλα ο scheduler κανει αχρηστο assign, δηλαδη το προβλημα που φαινεται στο video.

Παλιότερα η ίντελ έβγαζε ψευτο 4 core(τότε που δεν υπήρχε και software να τους ξεμπροστιάσει), αλλά μετά πέρασε οριστικά σε native multi cores. Κάτι θα είδαν.

Επισης οπως ειπες μονος σου τοτε δεν υπηρχαν ουτε τα μεσα για να τους υποστηριξεις, ουτε τα μεσα για να φτιαξεις ενα συστημα που κανει scale στο απειρο, αρα λογικο να φυγει απο αυτο η Intel. Τωρα ομως που υπαρχουν οι δυνατοτητες να φτιαχτει και το ζητουν οι καταστασεις (βλεπε server market κτλ) η Intel ψαχνει σαν τρελη πως να φυγει απο το ring bus και να βρει ενα συστημα σαν το Infinity Fabric (βλεπε xeons, yields κτλ κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mα οταν ενα game φευγει απο τα ορια του ενος CCX και πρεπει να χρησιμοποιησει και το αλλο, τοτε δεν βλεπεις προβλημα, αφου θελει ολα αυτα τα thread για να τρεξει (και παλι καλυτερα απο 4 πυρηνα που και να θελουν να χρησιμοποιησουν παραπανω απλως δεν μπορουν). Το προβλημα δημιουργειται οταν τα thread που χρειαζονται να τρεξουν δεν μπορουν να κορεσουν το CCX, αλλα ο scheduler κανει αχρηστο assign, δηλαδη το προβλημα που φαινεται στο video.

Επισης οπως ειπες μονος σου τοτε δεν υπηρχαν ουτε τα μεσα για να τους υποστηριξεις, ουτε τα μεσα για να φτιαξεις ενα συστημα που κανει scale στο απειρο, αρα λογικο να φυγει απο αυτο η Intel. Τωρα ομως που υπαρχουν οι δυνατοτητες να φτιαχτει και το ζητουν οι καταστασεις (βλεπε server market κτλ) η Intel ψαχνει σαν τρελη πως να φυγει απο το ring bus και να βρει ενα συστημα σαν το Infinity Fabric (βλεπε xeons, yields κτλ κτλ)

1) Στα games που γεμίζουν πάνω από ένα ccx(BF1, AoTS, Watch Dogs 2) δεν βλέπεις ανάλογες επιδόσεις με τους Χ99 ίδιου core count (και ίδιας διάρθρωσης cache με την εμπορική πλατφόρμα). Δηλαδή ναι μεν υπάρχει κέρδος από τα περισσότερα cores/threads, μαζί όμως με το penalty που λέμε.

 

2) Θα τη συνέφερε οικονομικά την ίντελ να πουλάει ενωμένους dual core, επενδύοντας ό,τι είχε και δεν είχε σε τεχνολογίες διασύνδεσης. Αλλά δεν το έκανε παρά μόνο για πολύ συγκεκριμένα project(βλέπε EMIB και FPGA). Κάποια στιγμή θα περάσει και εκεί για συγκεκριμένες εφαρμογές που θα δει μεγάλο πλεονέκτημα. Ειδικά τώρα που αυτά τα κομμάτια κινδυνεύουν από τους ryzen/epyc(κυρίως) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...