Προς το περιεχόμενο

Ο μάγκας, ο έξυπνος, ο Ελληναρας οδηγός!!


sanaeriko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνηθως τετοια ζωα κανουν μπαμ απο μακρια και αν κανουν μια λαλακια θα κανουν κι αλλες πολλες στη συνεχεια 

Αλλους τους καταλαβαινεις μονο με μια ματια στο αυτοκινητο τους 

(κλειστοι ή σπασμενοι καθρεπτες κολημενοι με ταινια, χιλιοτρακαρισμενο σαραβαλο, καγκουραμαξο 50 ιππων με 10  σποιλερ, αυτοκολλητα παντου και σηματακια απο τελη κυκλοφοριας απο το 1990 κλπ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εν τω μεταξύ θυμάμαι (και) τον visualizer σε άλλα νήματα να υπερασπίζεται με σθένος τον ΚΟΚ και να κατηγορεί οτιδήποτε παρέκκλινε από αυτόν.

 

Στην προκειμένη φαίνεται να έχει αλλάξει στρατόπεδο.

 

Δηλαδή ερχόμαστε στα λόγια μου, ότι ο καθένας προσαρμόζει την οδήγησή του ανάλογα με το πώς τον βολεύει, άλλοι με επικίνδυνο τρόπο και άλλοι όχι.

Δεν θυμασαι καλα .. σε αλλα νηματα λεω πως σε καποιες περιπτωσεις ειναι σωστο να περασεις με κοκκινο με το ποδηλατο.Δεν ειμαι υπερασπιστης του ΚΟΚ , ο ΚΟΚ δεν ειναι για τους ελληνικους δρομους και ειναι ασαφης σε σημαντικα θεματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κοκ μια χαρά είναι για τους ελληνικούς δρόμους. Για τους Έλληνες δεν είναι. Ωχου μωρε άντε να πάρουμε το διπλωμα κ να πάει να γ%€%%. Φέτος πιστεύω θα βαρέσουμε πρωτιά στα ατυχήματα. Σχεδόν κάθε μέρα βλέπω κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δε μπορεί να εφαρμοστεί κατά γράμμα, και δεν ευθύνονται μόνο οι οδηγοί γι' αυτό.

Γιατι δεν μπορεί να εφαρμοστεί; ρωτάω από περιέργεια. Ελπίζω Να μην εννοείς τα όρια ταχύτητας σε αυτοκίνητο δρόμους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η στάθμευση για παράδειγμα είναι κάτι το οποίο δε γίνεται να εφαρμοστεί κατά γράμμα, το έχω ξαναγράψει.

Είναι τόσο σφιχτός ο ΚΟΚ στο παρκάρισμα, που αν θελήσεις να τον εφαρμόσεις πιστά, 9 στις 10 φορές δε θα μπορείς να παρκάρεις πουθενά, ή θα πάρκαρες δεκάδες χιλιόμετρα πιο μακριά απ' τον προορισμό σου.

Και χρησιμοποιώ παρατατικό, γιατί σκέψου να εφαρμοζόταν από όλους, πόσο θα μειώνονταν οι νόμιμες θέσεις parking και πού θα αναγκαζόσουν να φτάσεις να παρκάρεις για να πεταχτείς σε ένα κατάστημα να κάνεις τη δουλειά σου.

Τώρα θα κλείσεις parking, θα διπλοπαρκάρεις και θα τριπλοπαρκάρεις. Δυστυχώς δε γίνεται αλλιώς.

 

Αλλά και τα όρια ταχύτητας μιας και τα ανέφερες, σε πολλές περιπτώσεις του οδικού δικτύου είναι τόσο χαμηλά που έχουν αντίθετα αποτελέσματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Για το παρκάρισμα συμφωνώ σε ένα πολύ μικρό βαθμό χωρίς όμως να δικαιολογώ το διπλόπαρκαρισμα, παρκάρισμα σε διαβάσεις, ράμπες κλπ. Επίσης πότε δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να σταματήσεις δίπλα από το κατάστημα που θες να πας, αν ξέρεις ότι δεν θα βρεις πάρκινγκ πας με άλλο τρόπο η περπατάς περισσότερο.

 

Για τα όρια, ο Έλληνας έχει δείξει πολλά σημάδια γιατί τα χρειάζεται χαμηλά α) ποιότητα δρόμων και β) οδηγοί

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αν είναι να φορτώσεις/ξεφορτώσεις κάτι, κακά τα ψέματα, δεν σε παίρνει να είσαι μακρυά. Νομίζω ότι από αυτή την σκοπιά το σχολιάζει ο Φάνης, όχι του πελάτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αριστερή λωρίδα πχ στο φανάρι πάει αριστερά ΜΟΝΟ αριστερά, η διπλανή λωρίδα πάει Ευθεια ΜΟΝΟ ευθεία δεν έχει διαγραμιση ότι πάει και αριστερά δεν έχει τίποτε, πάει μόνο ΕΥΘΕΙΑ.Το ακούς μακακα ανετε ελεινε τυπε/τύπισσα που για να αποφύγεις την ουρά μου χώνεσαι μπροστά μπροστά με το φλας, έχεις και το ταριφοχερο έξω και νιώθεις μάγκας και ωραίος, ότι κάτι κατάφερες τώρα!!! Ουστ ξεφτιλιστε τους όπου τους βρίσκετε

Αν σε παιρνει και εχεις τα @@ και μιλαμε για μεσα στην πολη αστον να πεσει πανω σου ξεκαθαρα αυτος φταει θα σε πληρωνει και δεν θα το ξανακανει

Τα ορια σε καποια σημεια ειναι πραγματικα οτι να ναι (οταν σε Ε απεραντο ισιαδι χωρις εισοδους εξοδους βλεπεις 100 λες κατι δεν παει καλα) υπαρχουν ευθειες με 80 που εχουν υποδομες για 100-120 και υπαρχουν στροφες που εχουν οριο 70 και λες ρε φιλε ο mcrae να ημουν δεν θα μπορουσα να την παρω με 70 (και πολλες φορες αυτες οι στροφες καταλληγουν και σε κατι ωραιους γκρεμους μουρλια).

Τα ορια θεωρω πως θα επρεπε να εκμεταλευονται στο μεγιστο την ασφαλεια-ταχυτητα κατι που δεν γινεται αλλα δεν μπορεις να περιμενεις απο την ελλαδα κατι καλυτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το παρκάρισμα συμφωνώ σε ένα πολύ μικρό βαθμό χωρίς όμως να δικαιολογώ το διπλόπαρκαρισμα, παρκάρισμα σε διαβάσεις, ράμπες κλπ. Επίσης πότε δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να σταματήσεις δίπλα από το κατάστημα που θες να πας, αν ξέρεις ότι δεν θα βρεις πάρκινγκ πας με άλλο τρόπο η περπατάς περισσότερο.

 

Για τα όρια, ο Έλληνας έχει δείξει πολλά σημάδια γιατί τα χρειάζεται χαμηλά α) ποιότητα δρόμων και β) οδηγοί

 

Ο Έλληνας επίσης έχει δείξει ότι όταν τον έχεις να πηγαίνει με 30 και 50 εκεί που τον παίρνει έστω και για λίγα παραπάνω, θα πάει με αυτά τα λίγα παραπάνω, και όταν μπροστά του είναι ο τέρμα τυπικός που νομίζει ότι στα 31χλμ/ώρα θα εμφανιστεί ξάφνου από πάνω του ελικόπτερο της τροχαίας με απειλητικές διαθέσεις, έχουμε προσπάθειες για προσπεράσεις, νεύρα και τα γνωστά επακόλουθα.

 

Δεν εννοώ ότι πρέπει να αυξηθούν τα όρια ή να μην υπάρχουν καθόλου, απλά λέω ότι απ' τη στιγμή που καλώς ή κακώς ο Έλληνας θέλει να τα κάνει με το δικό του τρόπο, τα όρια δε φαίνεται να έχουν αποτέλεσμα.

Γνώμη μου είναι ότι όσο και να τα μειώσουν, όσο και να ανεβάσουν τα πρόστιμα, δεν παίζει να αλλάξει η νοοτροπία του.

Για μένα όρια και πρόστιμα είναι ημίμετρα, και μέθοδοι καταστολής, όχι πρόληψης.

 

Αν είναι να φορτώσεις/ξεφορτώσεις κάτι, κακά τα ψέματα, δεν σε παίρνει να είσαι μακρυά. Νομίζω ότι από αυτή την σκοπιά το σχολιάζει ο Φάνης, όχι του πελάτη...

 

Ε ναι.

 

Θέλεις να πας να παραλάβεις το οτιδήποτε από κατάστημα που δεν έχει θέσεις parking, ή έχει και είναι όλες κατειλημμένες.

 

Κι εκτός αυτού, δεν είναι όλοι με τα ΙΧ που κάνουν βόλτες, υπάρχουν και επαγγελματίες οδηγοί που μεταφέρουν πράγματα και έχουν την πίεση να τα προλάβουν όλα, η οποία ξεκινά πρωτίστως απ' τους ίδιους τους πελάτες, δηλαδή τον καθέναν από εμάς.

Σκέψου να έχεις παραγγείλει κάτι, να σου έχουν πει ότι θα το έχεις σήμερα, να μην έρχεται τελικά, να παίρνεις να ζητάς το λόγο και να σου απαντούν ότι ο οδηγός δεν τα πρόλαβε όλα επειδή οδηγούσε εντός ορίων, δεν έκανε παρανομίες μπαίνοντας ανάποδα κ.λπ. για να είναι νόμιμος.

Θα πεις «α, μπράβο του, να κι ένας σωστός οδηγός», ή «δε με νοιάζει, κόψτε το λαιμό σας και φέρτε το τώρα»;

 

Τους ντελιβεράδες τους κράζεις (όχι εσύ απαραίτητα) που κάνουν σφήνες, που περνάνε με κόκκινα και που μπαίνουν ανάποδα σε στενά, αλλά τα σουβλάκια σου τα θες σε χρόνο dt. Ε δε γίνονται όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να μπει ανάποδα γιατί; αν έισαι όμως εσύ που πας κανονικά και σε τρακάρει ο ανάποδα δεν νομίζω να πεις α εντάξει πας παραγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω κάνει ντελιβεράς, αλλά έχω κάνει οδηγός επαγγελματικού αυτοκινήτου, και φαντάζομαι ότι ισχύουν τα ίδια.

 

Δε νομίζω ότι έχουν κάλο στον εγκέφαλο και τους αρέσει να μπαίνουν ανάποδα, απλά έτσι για να σου σπάσουν τα νεύρα ή να σε τρακάρουν.

Προφανώς θα μπαίνουν ανάποδα για να μη χρειαστεί να πάνε από κάπου αλλού που θα τους κοστίσει σε χρόνο.

 

Δεν τους δίνω δίκια, ούτε στον εαυτό μου όταν έχω παρανομήσει, απλά λέω ότι δε γίνονται όλα.

Αν θέλουμε να είμαστε 100% τυπικοί, αυτό εκτός από θετικές συνέπειες, θα έχει και αρνητικές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν η αρνητική συνέπεια είναι να φάει κάποιος την πίτσα του κρύα και τα θετικά να έχω το κεφάλι μου στη θέση του μάντεψε πόσο δεν με απασχολεί η πίτσα κάποιου. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να πάει κάποιος ανάποδα, να περάσει στοπ κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, μόνο που το παρουσιάζεις μονόπλευρα, ότι εσύ θα έχεις το κεφάλι σου στη θέση του και άλλος θα φάει την πίτσα κρύα.

 

Γιατί θα έρθει και η ώρα που θα πεινάς και δε θα σκέφτεσαι το κεφάλι του παράλλου, αλλά την κοιλιά σου.

 

Και τέλος πάντων, δεν είναι μόνο το delivery. Είναι και πολλά άλλα, όπως το parking που είπα πιο πάνω.

Δε θέλει και πολλή σκέψη για να φανταστείς πόσο θα άλλαζε η καθημερινότητα όλων αν εφαρμοζόταν ο ΚΟΚ κατά γράμμα μόνο και μόνο από άποψη παρκαρίσματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό.

 

Ελάχιστοι σκέφτονται τον εκάστοτε ντιλιβερά. Η παρανομία του δεν δικαιολογείται, όμως η καθυστέρησή του και το παράπονο του εκάστοτε πελάτη που το σουβλάκι του ηρθε σε βρεγμένη σακουλα (άσχετα αν έξω έριχνε χαλάζι), μπορει να του κοστίσει τη δουλειά του.

Και γενικά δεν υπάρχει καμια ενσυναίσθηση σε οτι αφορά τους ντιλιβεράδες.

Και δυστυχως ελάχιστοι σκέφτονται σαν εσένα Spect που δε θα σε νοιάξει αν η πιτσα σου ειναι κρύα.

 

Οπως και όσους χρησιμοποιουν αυτοκινητα η μηχανές για μεταφορά εμπορευμάτων. Θα πρέπει το κράτος να ορίζει συγκεκριμένες ωρες που να μπορει να περάσει το αυτοκινητο ή το μηχανάκι αν θέλει να παραδωσει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...