Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχως, ισως να μην αλλαξει και να ειναι και θεμα κοστους: να μην θελουν να δωσουν athena ticket που εχει RFID για ΜΟΝΟ εισιτηριο(κοστος 1.4€).

Αν αποδειχθεί πρόβλημα νομίζω μπορούν απλά να το αυξήσουν σε €1.50 αν πρόκειται για νέα έκδοση (αλλά να το κρατήσουν €1.40 στην επαναφόρτηση και να αφήσουν τα 5 στα €7 κλπ) οπότε με τα εξτρά 10 cents ρεφάρεται το κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτά έπρεπε να τα σκεφτουν απο την αρχή. Τώρα για να προσθέσουν και barcode readers θα έπρεπε να τα αλλάξουν πάλι όλα. Εξάλλου μην ξεχνάς πως και το app το έβγαλαν εντελώς πρόχειρα, χωρίς ιδιαίτερη μελέτη. Ο,τι έκαναν και τώρα με το νέο σύστημα... 

Αποκλείεται! Δεν το πιστεύω με τίποτα! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κάθε κάρτα έχει σειριακό αριθμό, θα μπορούσαν πολύ απλά να δώσουν την δυνατότητα να γεμίζεις την κάρτα από το σπίτι μέσω της εφαρμογής android

 

Και τώρα μπορεί να φορτίσεις την κάρτα μέσα από το athenacard.gr

 

Προσπερνάμε το warning που εμφανίζει πάνω πάνω και κανείς δεν ξέρει ...τι θέλει να πει ο ποιητής! :P

post-40751-0-72872600-1507728900_thumb.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τώρα μπορεί να φορτίσεις την κάρτα μέσα από το athenacard.gr

 

Προσπερνάμε το warning που εμφανίζει πάνω πάνω και κανείς δεν ξέρει ...τι θέλει να πει ο ποιητής! :P

Το προβλημα βεβαια παραμενει για τους χρηστες του athena ticket(συνηθως περιστασιακοι χρηστες):

ακομα και αν εχουν φροντισει να βγαλουν athena ticket(οχι καρτα), οταν τελειωσουν τα χρηματα που εχουν βαλει, τοτε παλι πρεπει να πανε σε εναν αυτοματο πωλητη για να το γεμισουν.

 

Οτι να ναι, 30 χρονια πισω ηταν πιο ευκολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε κάρτα έχει σειριακό αριθμό, θα μπορούσαν πολύ απλά να δώσουν την δυνατότητα να γεμίζεις την κάρτα από το σπίτι μέσω της εφαρμογής android

Και η κάρτα πως θα το μάθαινε;

 

Συνήθως οι πύλες και τα μηχανήματα έκδοσης είναι online οπότε αν έχεις κάνει την αγορά από το internet στην πιστώνουν όταν ακουμπήσεις. Στο λονδίνο η oyster πχ σου ζητάει να διαλέξεις από ποιόν σταθμό θα "παραλάβει" η κάρτα σου το προϊόν που αγόρασες, και περνώντας την πύλη σου πιστώνεται αυτόματα. Η athena card για αγορές από internet νομίζω σε στέλνει σε κάποιο εκδοτικό μηχάνημα για να παραλάβεις. 

 

Τα "ακυρωτικά" σε λεωφορεία και τρόλει συνήθως είναι πιο "χαζά", δεν είναι always-online και συνεπώς δεν μπορούν να σου περάσουν στην κάρτα αυτό που αγόρασες. Κρατάω μια επιφύλλαξη μήπως στην Αθήνα έχουμε πάρει κάτι πιο σύγχρονο.

 

Στη σελίδα πάντως λένε πως θα μπορουμε να περνάμε τις αγορές κατευθείαν στην κάρτα από το σπίτι αν έχουμε κινητό με NFC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Και η κάρτα πως θα το μάθαινε;

 

Συνήθως οι πύλες και τα μηχανήματα έκδοσης είναι online οπότε αν έχεις κάνει την αγορά από το internet στην πιστώνουν όταν ακουμπήσεις. Στο λονδίνο η oyster πχ σου ζητάει να διαλέξεις από ποιόν σταθμό θα "παραλάβει" η κάρτα σου το προϊόν που αγόρασες, και περνώντας την πύλη σου πιστώνεται αυτόματα. Η athena card για αγορές από internet νομίζω σε στέλνει σε κάποιο εκδοτικό μηχάνημα για να παραλάβεις. 

 

Τα "ακυρωτικά" σε λεωφορεία και τρόλει συνήθως είναι πιο "χαζά", δεν είναι always-online και συνεπώς δεν μπορούν να σου περάσουν στην κάρτα αυτό που αγόρασες. Κρατάω μια επιφύλλαξη μήπως στην Αθήνα έχουμε πάρει κάτι πιο σύγχρονο.

 

Στη σελίδα πάντως λένε πως θα μπορουμε να περνάμε τις αγορές κατευθείαν στην κάρτα από το σπίτι αν έχουμε κινητό με NFC.

 

Σε λεωφορείο που είχα μπει έχοντας ήδη σκανάρει πριν την κάρτα (χάρτινο εισιτήριο των 5 διαδρομών) στο μετρό, μου εβγαλε στην οθόνη πως ήμουν εντός του χρόνου των 90λεπτών. Άρα κάπως το ήξερε... Εκτός αν η πληροφορία αποτυπώνεται κάθε φορά στο chip του εισιτηρίου. Πάντως τα λεωφορεία είναι πλεον online με τα νέα συστήματα που τους εγκατέστησαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα tickets και οι κάρτες έχουν μνήμη, "ξέρουν" με τι είναι φορτισμένα, και συνεννούνται άμεσα με τα ακυρωτικά και τις πύλες. Δεν είναι απλά serial numbers. 


Για τα λεωφορεία δεν κόβω το χέρι μου ότι η τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισητήριο είναι συνδεδεμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η κάρτα πως θα το μάθαινε;

 

Συνήθως οι πύλες και τα μηχανήματα έκδοσης είναι online οπότε αν έχεις κάνει την αγορά από το internet στην πιστώνουν όταν ακουμπήσεις. Στο λονδίνο η oyster πχ σου ζητάει να διαλέξεις από ποιόν σταθμό θα "παραλάβει" η κάρτα σου το προϊόν που αγόρασες, και περνώντας την πύλη σου πιστώνεται αυτόματα. Η athena card για αγορές από internet νομίζω σε στέλνει σε κάποιο εκδοτικό μηχάνημα για να παραλάβεις. 

 

Τα "ακυρωτικά" σε λεωφορεία και τρόλει συνήθως είναι πιο "χαζά", δεν είναι always-online και συνεπώς δεν μπορούν να σου περάσουν στην κάρτα αυτό που αγόρασες. Κρατάω μια επιφύλλαξη μήπως στην Αθήνα έχουμε πάρει κάτι πιο σύγχρονο.

 

Στη σελίδα πάντως λένε πως θα μπορουμε να περνάμε τις αγορές κατευθείαν στην κάρτα από το σπίτι αν έχουμε κινητό με NFC.

Η λύση είναι όταν χτυπάς την κάρτα να ανατρέχει το ελεκτικό σε σέρβερ (αν δεν είναι απομονομένο από κάποιο δίκτιο) και να βλέπει την εγκυρότητα της. Βέβαια θα μου πεις ποιος ο λόγος να έχει μικρο-επεξεργαστή η κάρτα πάνω τότε. Γενικά το όλο σύστημα χαρακτηρίζεται από την κλασική προχειρότητα που μόνο το επιβατικό κοινό ταλαιπωρεί. Οι άλλοι μια χαρά τα βγάζουν τα λεφτάκια τους ότι και να γίνει. Θα την πληρώσουν πάλι αυτοί που δεν έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό λέω: τα εκδοτικά ειναι online, μάλλον και οι πύλες.

Στα λεωφορεία ίσως φοβούνται ότι δεν θα έχεις πάντα εγγυημένα καλό σήμα και latency. Τα συστήματα αυτά είχανε αρχίσει από εποχές 2G, όχι 3G και 4G.

Από επεξεργαστή όλο και κάτι θες, αλλιώς θα γινότανε πάρτυ με card cloning.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μία ερώτηση. Εγώ που κατεβαίνω τέλος του μήνα για κάτι δουλειές και θα χρειαστώ το 5ήμερο εισιτήριο βγάζω το παλιό το χάρτινο ή το νέο; :/

Bump. Από ότι κατάλαβα εφόσον θα έρθω με αεροπλάνο, θα βγάλω ανώνυμη κάρτα μαζί με το εισιτήριο του αεροδρομίου (18eu για 2 άτομα; ) και μετά θα τη φορτώσω με το 5ήμερο πακέτο; :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bump. Από ότι κατάλαβα εφόσον θα έρθω με αεροπλάνο, θα βγάλω ανώνυμη κάρτα μαζί με το εισιτήριο του αεροδρομίου (18eu για 2 άτομα; ) και μετά θα τη φορτώσω με το 5ήμερο πακέτο; :/

Το εισιτήριο 2 ατόμων νομίζω δε το βάζουν σε κάρτα, μόνο σε ticket. Κατά τα άλλα μέσα είσαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενός κακού μύρια έπονται, αυτό μάλλον ταιριάζει στην υπόθεση των ακυρωτικών μηχανημάτων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει διαπιστώσει ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας καθώς και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία στα περιβόητα ακυρωτικά μηχανήματα, οι μετρήσεις συνεχίζονται και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη σχετική διοικητική διαδικασία – έρευνα.

 

Η ΕΕΤΤ ξεκίνησε τη διοικητική διαδικασία πριν περίπου 4 μήνες, έπειτα από καταγγελία της Wind για παρεμβολές στις συχνότητες που εκπέμπει στον σταθμό του Μετρό της Εθνικής Άμυνας. Τα αρμόδια στελέχη της ΕΕΤΤ προέβησαν σε μετρήσεις, ως όφειλαν, για να διαπιστώσουν ότι οι παρεμβολές αυτές δεν ήταν οι μόνες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας ζητήθηκε και εξετάστηκε ο φάκελλος με τις τεχνικές προδιαγραφές των ακυρωτικών μηχανημάτων από όπου προέκυψαν ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία.

 

Οι μετρήσεις που διενεργούν τα στελέχη της ΕΕΤΤ διενεργούνται στους τερματικούς σταθμούς, αλλά και στα οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) Έχει ήδη πραγματοποιηθεί από την Επιτροπή ακρόαση στην οποία κλήθηκαν οι προμηθεύτριες εταιρείες και ο ΟΑΣΑ προκειμένου να διερευνηθεί σε βάθος η σοβαρή αυτή υπόθεση. Να σημειωθεί ότι η χρήση των συγκεκριμένων συχνοτήτων από την κινητή τηλεφωνία είναι αποκλειστική γιαυτό και για την απόκτησή τους οι εταιρείες καταβάλλουν σημαντικά κεφάλαια.

Ο διαγωνισμός για τα ακυρωτικά μηχανήματα ή ορθότερα ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2014 αφού είχε ξεκινήσει πριν περίπου 3 χρόνια, το 2011 (η σχετική συζήτηση από το 2001…). Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ (Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) στο οποίο ανάδοχος έχει αναδειχθεί κοινοπραξία Τέρνα Ενεργειακή – LG  CNS. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν επίσης η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – ΑΤΕΣΕ που αναδείχθηκε δεύτερη και η κοινοπραξία Intrasoft – Intracom.

 

http://www.infocom.gr/2017/10/12/elleipseis-stis-prodiagrafes-ton-akyrotikon-michanimaton-sta-mme-eksetazei-eett/41353/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...