Προς το περιεχόμενο

ΟAΣΑ: Σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ηλεκτρονική κάρτα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Ενός κακού μύρια έπονται, αυτό μάλλον ταιριάζει στην υπόθεση των ακυρωτικών μηχανημάτων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει διαπιστώσει ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας καθώς και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία στα περιβόητα ακυρωτικά μηχανήματα, οι μετρήσεις συνεχίζονται και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη σχετική διοικητική διαδικασία – έρευνα.

 

Η ΕΕΤΤ ξεκίνησε τη διοικητική διαδικασία πριν περίπου 4 μήνες, έπειτα από καταγγελία της Wind για παρεμβολές στις συχνότητες που εκπέμπει στον σταθμό του Μετρό της Εθνικής Άμυνας. Τα αρμόδια στελέχη της ΕΕΤΤ προέβησαν σε μετρήσεις, ως όφειλαν, για να διαπιστώσουν ότι οι παρεμβολές αυτές δεν ήταν οι μόνες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας ζητήθηκε και εξετάστηκε ο φάκελλος με τις τεχνικές προδιαγραφές των ακυρωτικών μηχανημάτων από όπου προέκυψαν ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία.

 

Οι μετρήσεις που διενεργούν τα στελέχη της ΕΕΤΤ διενεργούνται στους τερματικούς σταθμούς, αλλά και στα οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) Έχει ήδη πραγματοποιηθεί από την Επιτροπή ακρόαση στην οποία κλήθηκαν οι προμηθεύτριες εταιρείες και ο ΟΑΣΑ προκειμένου να διερευνηθεί σε βάθος η σοβαρή αυτή υπόθεση. Να σημειωθεί ότι η χρήση των συγκεκριμένων συχνοτήτων από την κινητή τηλεφωνία είναι αποκλειστική γιαυτό και για την απόκτησή τους οι εταιρείες καταβάλλουν σημαντικά κεφάλαια.

Ο διαγωνισμός για τα ακυρωτικά μηχανήματα ή ορθότερα ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2014 αφού είχε ξεκινήσει πριν περίπου 3 χρόνια, το 2011 (η σχετική συζήτηση από το 2001…). Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ (Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) στο οποίο ανάδοχος έχει αναδειχθεί κοινοπραξία Τέρνα Ενεργειακή – LG  CNS. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν επίσης η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – ΑΤΕΣΕ που αναδείχθηκε δεύτερη και η κοινοπραξία Intrasoft – Intracom.

 

http://www.infocom.gr/2017/10/12/elleipseis-stis-prodiagrafes-ton-akyrotikon-michanimaton-sta-mme-eksetazei-eett/41353/

To NFC δεν έχει range το πολύ 20cm? Τι σκατά παρεμβολές κάνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 740
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όλοι όσοι χρησιμοποιούν μετρό πρέπει να έχουν κάρτα; Δηλαδή αν πάω εγώ στην Αθήνα για 2 μέρες πρέπει να βγάλω ηλεκτρονική κάρτα;;;

Βγάζεις athena ticket από μηχάνημα, ή ανώνυμη athena card από εκδοτήριο (χωρίς αμκα-ταυτότητα-φώτο).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To NFC δεν έχει range το πολύ 20cm? Τι σκατά παρεμβολές κάνει?

 

Ασε, αυτή η ιστορία για τις παρεμβολές και τις ακτινοβολίες έχει άλλα πράγματα από πίσω της... Αν θυμάσαι γκρίνιαζαν και οι οδηγοί λεωφορείων για ...πονοκεφάλους. Μπορεί να θέλουν κανένα εξτρά επιδοματάκι...  :devil:

 

Τώρα σε ο,τι έχει να κάνει με τα δίκτυα κινητής, φαντάζομαι θα αναφέρονται στις εξωτερικές κεραίες που συνδέουν τους σταθμούς μεταξύ τους? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε, αυτή η ιστορία για τις παρεμβολές και τις ακτινοβολίες έχει άλλα πράγματα από πίσω της... Αν θυμάσαι γκρίνιαζαν και οι οδηγοί λεωφορείων για ...πονοκεφάλους. Μπορεί να θέλουν κανένα εξτρά επιδοματάκι...  :devil:

 

Τώρα σε ο,τι έχει να κάνει με τα δίκτυα κινητής, φαντάζομαι θα αναφέρονται στις εξωτερικές κεραίες που συνδέουν τους σταθμούς μεταξύ τους? 

 

Προφανώς εννοεί τους αναμεταδότες κινητής τηλεφωνίας που βρίσκονται μέσα στο σταθμό. Χωρίς αυτούς δέν θα έπιανε σήμα το κινητό.

 

Επίσης άλλο πράγμα οι πονοκέφαλοι (οι πιθανότητες να είναι είναι πραγματικοί τείνουν στο μηδέν) και άλλο οι παρεμβολές σε ηλεκτρονικές συσκευές.

To NFC δεν έχει range το πολύ 20cm? Τι σκατά παρεμβολές κάνει?

 

Οι παρεμβολές μπορεί να είναι conducted interference δηλαδή μέσω των κοινών καλωδίων ηλεκτρισμού. Επίσης δέν είναι απαραίτητο να φταίει το NFC, μπορεί να είναι το τροφοδοτικό ή οτιδήποτε άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι έχουν κάρτα από τον οαεδ τι θα γίνει

Ο οασα έβγαλε ανακοίνωση η οποία λέει ότι θα βγάλει ανακοίνωση :rolleyes: . 

 

 

Πληροφορίες για Δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης.

Αν είστε δικαιούχος δωρεάν μετακίνησης, θα ενημερωθείτε με ξεχωριστή ανακοίνωση για την έναρξη διάθεσης προσωποποιημένων καρτών για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Ως τότε συνεχίζετε να μετακινείστε με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε, αυτή η ιστορία για τις παρεμβολές και τις ακτινοβολίες έχει άλλα πράγματα από πίσω της... Αν θυμάσαι γκρίνιαζαν και οι οδηγοί λεωφορείων για ...πονοκεφάλους. Μπορεί να θέλουν κανένα εξτρά επιδοματάκι...  :devil:

 

Τώρα σε ο,τι έχει να κάνει με τα δίκτυα κινητής, φαντάζομαι θα αναφέρονται στις εξωτερικές κεραίες που συνδέουν τους σταθμούς μεταξύ τους? 

Ναι και εγω το θυμαμαι που γκρινιαζαν για αυτο, θυμαμαι οτι ολοι τους την ειχαν πεσει οτι ειναι δημοσιοι υπαλληλη, ειχα πει τοτε οτι εχουμε καποια στοιχεια, να που οι μετρησεις που εγιναν δειχνουν οτι η ακτινοβολια δεν ειναι οπως θα επρεπε η ετσι οπως λεγαν. Για πονοκεφαλο απο ακτινοβολια παλι ειμαι πολυ σκεπτικος...

Υπαρχουν δυο τροποι να λυσεις ενα προβλημα, ο πρωτος ειναι να σταθεις να σκεφτεις το προβλημα και να μελετησεις και εφαρμοσεις τροπους για να ξεπεραστει, δυσκολο εγχειρημα καθως απαιτει την υπαρξη θελησης και μυαλου, ο δευτερος ειναι να απαξιωσεις τον ανθρωπο που σου αναφερει το προβλημα, με εκφρασεις "εισαι δημοσιος υπαλληλος, θελεις επιδομα" ετσι απλα δεν κανεις τιποτα και "εχεις λυσει το προβλημα".

Δεν ξερω γιατι επιλεγουμε το δευτερο και γιατι επικροτουμε το δευτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Να θυμίσω πως κάπως έτσι ξηλωσαν τις κεραίες κινητης μέσα στις σήραγγες και τα κάτω επίπεδα των σταθμών του Μετρό... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διευκρινησε σε παρακαλω το "καπως ετσι", καναν μετρησεις και ειδαν υψηλοτερες τιμες απο τις αποδεκτες; Τοτε καλως τις ξηλωσαν. Δεν εγινε καμια μετρηση και απλα εγινε οχλος, τοτε κακως τις ξηλωσαν.
Το δευτερο ομως δεν ειναι αυτο που λεω εγω. Πιστευω οτι πριν πουμε υποτιμητικα τον αλλο δημοσιο υπαλληλο πρεπει να ξερουμε τα δεδομενα και τοτε δεν τα ξεραμε, και σημερα βλεπουν οτι υπαρχει προβλημα με αυτα που πηραν. Εαν οι συνδικαλιστες καλεσαν την ΕΕΤΤ να κανει μετρησεις καλα εκαναν, και ντροπη στην ΕΕΤΤ που δεν εκανε μετρησεις απο μονη της.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Διευκρινησε σε παρακαλω το "καπως ετσι", καναν μετρησεις και ειδαν υψηλοτερες τιμες απο τις αποδεκτες; Τοτε καλως τις ξηλωσαν. Δεν εγινε καμια μετρηση και απλα εγινε οχλος, τοτε κακως τις ξηλωσαν.

Το δευτερο ομως δεν ειναι αυτο που λεω εγω. Πιστευω οτι πριν πουμε υποτιμητικα τον αλλο δημοσιο υπαλληλο πρεπει να ξερουμε τα δεδομενα και τοτε δεν τα ξεραμε, και σημερα βλεπουν οτι υπαρχει προβλημα με αυτα που πηραν. Εαν οι συνδικαλιστες καλεσαν την ΕΕΤΤ να κανει μετρησεις καλα εκαναν, και ντροπη στην ΕΕΤΤ που δεν εκανε μετρησεις απο μονη της.

 

 

Δεν υπήρξε καμία μέτρηση εκτός ορίων προφανώς. Απλά ο συνδικαλισμός νίκησε για το "καλό της υγείας" του προσωπικού (έστω και προληπτικά...).

 

Επίσης μετά από αυτό θυμήθηκα και τις διαμαρτυρίες και τις στάσεις εργασίας για τους πίνακες που ενημερώνουν για το πότε έρχεται ο επόμενος συρμός... Τους κρατούσαν κλειστούς για περισσότερο απο ενα χρόνο για να μην ...τους πάρει τη δουλειά το νέο αυτόματο σύστημα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύστημα (άνθρωποι και μηχανήματα) είναι εντελώς ανέτοιμο για την μετάβαση. Μόλις πριν λίγες μέρες οι συνδικαλιστές είχαν στείλει επιστολή όπου εξηγούσαν ένα ένα γιατί το σύστημα δεν ήταν έτοιμο και που πάσχει.

 

Το επιβατικό κοινό στην πλειοψηφία (μην πω στο σύνολο) είναι ανημέρωτο και άρα ανέτοιμο. Όποιοι δικαιούνται δωρεάν ή μειωμένο εισιτήριο είναι στον αέρα. Θα δούμε τι θα κάνουμε. Όποιοι πήγαν να βγάλουν κάρτα απεριόριστων διαδρομών έπρεπε να πάρουν άδεια από τη δουλειά (ή να είναι άνεργοι) για να μπορούν να περιμένουν 2 ώρες στη σειρά. Μετά από 2 μέρες σκέφτηκαν λύση να μαζεύουν τα δικαιολογητικά και να τα στείλουν με τα ΕΛΤΑ (αυτό και αν είναι ανέκδοτο, λόγο ελλείψεων στα ΕΛΤΑ οι λογαριασμοί σου έρχονται αφού έχουν λήξει). Τι θα γίνει μέχρι τότε? Θα δούμε όπως και με τα άλλα.

 

Παρ όλα αυτά εν μία νυκτί (η εργοδοσία τα βρίσκει με τους συνδικαλιστές) ο υπουργός αποφασίζει να κόψει τον ομφάλιο όρο που μας συνδέει με τα παλαιά και μας αφήνει πίσω σαν έθνος και αποφασίζει να μας οδηγήσει στη νέα εποχή.

 

Τέτοια ΠΡΟΧΕΙΡΩΤΗΤΑ στη μετάβαση από ένα σύστημα 100 χρόνων σε ένα άλλο εντελώς διαφορετικό (χωρίς την παραμικρή περίοδο προσαρμογής) είναι άξιο θαυμασμού. Θα ζήσουμε στιγμές απείρου κάλους. Είναι να κάτσεις από έξω και να γελάς αν δεν είσαι ένας από τους 4 εκ. "τυχερούς" κατοίκους του λεκανοπεδίου που θα το υποστούν.

 

Και το βραβείο πάει ......................... στον κ. Σπίρτζη. Χειροκροτείστε παρακαλώ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εξαντληθει το αρχικο των 5 διαιδρομων θελει αγορα αλλου των 5 διαδρομων ?

 

Τα 90 λεπτα διαρκειας (αν δεν κανω λαθος) πως θα μετριουντε?

 

Αν δεν κανω λαθος ισχυει για ολα τα ΜΜΜ σωστα ?

 

Στο ανωνυμο μπορει να χρησιμοποιηθει και απο διαφορετικα ατομα αν εχει υπολοιπο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αν εξαντληθει το αρχικο των 5 διαιδρομων θελει αγορα αλλου των 5 διαδρομων ?

 

Τα 90 λεπτα διαρκειας (αν δεν κανω λαθος) πως θα μετριουντε?

 

Αν δεν κανω λαθος ισχυει για ολα τα ΜΜΜ σωστα ?

 

Στο ανωνυμο μπορει να χρησιμοποιηθει και απο διαφορετικα ατομα αν εχει υπολοιπο ?

Αν τελειωσουν οι 5 διαδρομες το ξαναφορτιζεις με όποιο πακέτο θέλεις (από τα διαθέσιμα που υπάρχουν στα μηχανήματα σαν επιλογές).

 

Τα 90 λεπτά μετράνε από το πρώτο σκαναρισμα που θα κάνεις. Αν το σκαναρεις ας πούμε στο μετρό και μετά από μισή ώρα το σκαναρεις και σε ένα λεωφορείο, θα γνωρίζει το σύστημα το χρόνο που έχει περάσει.

 

Ισχύει για όλα τα μέσα.

 

Πρακτικά ναι τα ανώνυμα τα χρησιμοποιεί όποιος θέλει. Προφανώς ομως ένας κάθε φορά... :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εξαντληθει το αρχικο των 5 διαιδρομων θελει αγορα αλλου των 5 διαδρομων ?

 

Μπορείς να αγοράσεις ό,τι υποστηρίζει το μέσο που κρατάς (card ή ticket). Π.χ. σε όλα, μπορείς αφού φας τις 5 να αγοράσεις ξερωγώ 10+1.

Από χαζομάρα του ΟΑΣΑ, το ticket δεν μπορεί να αγοράσει μονό εισητήριο. Ηθελαν να εμποδίσουν την αγορά σε νέο, αλλά εμπόδισαν και την αγορά ως επαναφόρτηση.

 

Τα 90 λεπτα διαρκειας (αν δεν κανω λαθος) πως θα μετριουντε?

 

Από την πρώτη ακύρωση (όπως στα παλιά χάρτινα)

 

Αν δεν κανω λαθος ισχυει για ολα τα ΜΜΜ σωστα ?

 

Ναι, όπως τα παλιά χάρτινα: όλα τα μέσα, εκτός αεροδρομίου, εκτός Χ80, εκτός προορισμών μετά το κορωπί.

 

Στο ανωνυμο μπορει να χρησιμοποιηθει και απο διαφορετικα ατομα αν εχει υπολοιπο ?

 

Κανονικά και με το νόμο αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται ταυτόχρονα (δηλαδή 2 άτομα να "ακυρώσουν" δύο διαφορετικά εισητήρια από την ίδια κάρτα). Εγώ σήμερα και εσύ αύριο είναι 100% οκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...