Προς το περιεχόμενο

"Κλέβετε" το ebay;


Voodooman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν το πακετο εχει μπει στη χωρα και εχω δει μεσω του τρακινγκ ναμπερ οτι εχει κολλησει στο τελωνειο και στα ελτα οκ θα κανω υπομονη.

Αν ομως δεν εχει δωσει τρακινγκ, η δεν το εμφανιζει καν πουθενα, που εχει γινει απειρες φορες, τοτε του στελνω μηνυμα.

Επιλεγω οποιον πωλητη κρινω οτι με συμφερει, αν δω οτι ο ενας το πουλαει 10 ευρω και λεει παραδοση σε 10 μερες και ο αλλος 12 ευρω και παραδοση σε 3 μερες, και τελικα πληρωσω 12 και δεν ερθει σε 10 μερες, για ποιο λογο να μη ζητησω refund?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 193
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν το πακετο εχει μπει στη χωρα και εχω δει μεσω του τρακινγκ ναμπερ οτι εχει κολλησει στο τελωνειο και στα ελτα οκ θα κανω υπομονη.

Αν ομως δεν εχει δωσει τρακινγκ, η δεν το εμφανιζει καν πουθενα, που εχει γινει απειρες φορες, τοτε του στελνω μηνυμα.

Επιλεγω οποιον πωλητη κρινω οτι με συμφερει, αν δω οτι ο ενας το πουλαει 10 ευρω και λεει παραδοση σε 10 μερες και ο αλλος 12 ευρω και παραδοση σε 3 μερες, και τελικα πληρωσω 12 και δεν ερθει σε 10 μερες, για ποιο λογο να μη ζητησω refund?

Ζητάς refund για την υπηρεσία που δεν πήρες (κόστος μεταφοράς) και κρατάς το προϊόν ή αρνείσαι να παραλάβεις το προϊόν και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου στο σύνολο.

Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού...

 

Επεξ/σία από Looter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιστορία πριν 1.5-2 χρόνια από αγορά ebay.


Αγόρασα μια κάρτα γραφικών στα 60-70 € (Asus 4890 με τροφοδοσία από matrix).
Ο Γερμανός πωλητής δεν έστειλε tracking και το δέμα έκανε πάνω από μήνα να έρθει αντί για 2 βδομάδες.
Άνοιξα case, μου στειλε τα λεφτά και την επόμενη μέρα μου ήρθε η κάρτα. Του γύρισα τα λεφτά εντός 30 λεπτών.

Λίγο αργότερα, την κάρτα πάνω στην βιασύνη μου την άφησα στο πάτωμα δίπλα στο pc και κάπως έγινε και την πάτησα με την μία ρόδα της καρέκλας και στράβωσε...
Την δοκίμασα και όχι μόνο δούλευε αλλά βγήκε και πολύ καλή στο oc (κάρμα?) .

----------

Long story short που λένε και στα εγγλέζικα... αργά ή γρήγορα θα πληρώσεις με το ίδιο νόμισμα.
Αν κάνουμε λαμογιές να μην μας κάνει εντύπωση αν θα έχουμε την αντίστοιχη αντιμετώπιση από άλλους αργότερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Looter είπε

Ζητάς refund για την υπηρεσία που δεν πήρες (κόστος μεταφοράς) και κρατάς το προϊόν ή αρνείσαι να παραλάβεις το προϊόν και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου στο σύνολο.

Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού...

Ζηταω refund για το προιον που δεν ηρθε στην μερα που διαφημιζοταν.

Αν θελει να παρει ο αλλος το προιον που μπορει να ρθει 2 χρονια μετα , ειναι ελευθερος να το παρει. Ετσι κι αλλιως εμενα αχρηστο θα μου ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Voodooman είπε

Ελπίζω μόνο η συζήτηση που ξεκίνησε τώρα τελευταία και σύμφωνα με την οποία ο πωλητής θα χρεώνει φόρους εισαγωγής εξαρχής, όπως το Amazon.com, να ομαλοποιήσει την κατάσταση.

Το καλύτερο θα είναι αυτό τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ζηταω refund για το προιον που δεν ηρθε στην μερα που διαφημιζοταν.

Αν θελει να παρει ο αλλος το προιον που μπορει να ρθει 2 χρονια μετα , ειναι ελευθερος να το παρει. Ετσι κι αλλιως εμενα αχρηστο θα μου ειναι.

 Έχω βγάλει διαταγές πληρωμής για κάτι εξυπνιάκες σαν εσένα... :P:P:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 minutes ago, Looter said:

 Έχω βγάλει διαταγές πληρωμής για κάτι εξυπνιάκες σαν εσένα... :P:P:P

Btw ο Ntinaras αν πρόσεξα καλά δεν νομίζω ότι έχει αναφέρει μέχρι στιγμής ότι κρατάει το αργοπορημένο πακέτο όταν ζητάει refund...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Btw ο Ntinaras αν πρόσεξα καλά δεν νομίζω ότι έχει αναφέρει μέχρι στιγμής ότι κρατάει το αργοπορημένο πακέτο όταν ζητάει refund...

Στις ελαχιστες φορες που εχω ζητησει refund για αργοπορημενο προιον, μονο μια φορα ηρθε μετα, και μαλιστα ηταν και τα 2 χαλασμενα. Και ηρθαν και τα 2 με τραγικη καθυστερηση, τοση που ειχα ξεχασει οτι τα ειχα παραγγειλει κιολας.

Το παραγγειλα ξανα απο τον ιδιο πωλητη, και ηρθε και τριτη φορα χαλασμενο.

Τελικα το παρηγγειλα 4η φορα απο αλλον πωλητη, και ηρθε και το 4ο χαλασμενο.

Και η ειρωνια ειναι οτι ολες αυτες οι παραγγελιες ειναι για ενα προιον που ειχα αγορασει πρωτη φορα πριν 7 χρονια, και χαλασε και ηθελα να το αντικαταστησω.

Και τελικα ανοιξα ενα χαλασμενο, και με ηλεκτρονικη κολληση αλλαξα το εσωτερικο του ενος με του πρωτου.Τωρα βεβαια υπολειτουργει, αλλα μετα απο τοση ταλαιπωρια και τοση χριστοπαναγια δεν το ξαναγοραζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Shadowjump είπε

Τωρα ειναι παρανομα;

Όχι, είναι απόλυτα νόμιμο να αγοράζεις κάτι ΄κανονικά πρέπει να πληρώσεις τους αντιστοιχους φόρους/δασμούς γι αυτό και δε χρειάζεται ποτέ να καταφύγεις σε μαϊμουδιές του τύπου "γράψτε πάνω ότι είναι δώρο.

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οταν ο πωλητης σου λεει οτι το δεμα θα ερθει το μεγιστο σε 20 μερες, και ερχεται στις 50, τοτε ειναι δικο του προβλημα.

Εγω εχω υπολογισει οτι θα ερθει σε 20, και το χρειαζομαι μεχρι τοτε, θα ζητησω τα λεφτα μου πισω και θα παω να το παρω απο αλλου.

Αν ηταν να περιμενω 2 μηνες, δε θα το επαιρνα καθολου.

Αν δεν μπορει να εγγυηθει οτι θα ερθει μεσα σε Χ μερες, τοτε να μην το αναφερει καν.

Φυσικά και είναι δικό του πρόβλημα και έχεις κάθε λόγο και ειναι απόλυτα φυσιολογικό και χρήσιμο για την ευρυθμη λειτουργία του ολου συστήματος να ζητήσεις refund. Είναι αν θες όχι μόνο διακίωμά σου αλλά "καθήκον" σου.

Να κρατήσεις το προϊόν μετά το refund είναι άλλη υπόθεση. Είναι το λιγότερο γυφτιά ... κάποιος μπορεί να βρει 100 διδκαιολογίες για να γίνει γύφτος στις συναλλαγές του.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, DrLo είπε

Φυσικά και είναι δικό του πρόβλημα και έχεις κάθε λόγο και ειναι απόλυτα φυσιολογικό και χρήσιμο να ζητήσεις refund.

Να κρατήσεις το προϊόν μετά το refund είναι άλλη υπόθεση.

Δεν με ενδιαφερει να κρατησω το προιον μετα, δεν κανω συλλογη, γι αυτο αλλωστε οταν δεν εχει ερθει μετα απο την παροδο του χρονου, ζηταω απο τον ιδιο πωλητη να μου το ξαναστειλει.

Βεβαια πολλοι βαριουνται και κανουν αυτοματα refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν με ενδιαφερει να κρατησω το προιον μετα, δεν κανω συλλογη, γι αυτο αλλωστε οταν δεν εχει ερθει μετα απο την παροδο του χρονου, ζηταω απο τον ιδιο πωλητη να μου το ξαναστειλει.

Βεβαια πολλοι βαριουνται και κανουν αυτοματα refund.

Δε νομίζω να μιλάμε γι αυτό το σενάριο που είναι απόλυτα φυσιολογικά και θεμιτό.

Ο TS ρωτάει τι κάνετε όταν εφόσον έχεις ζητήσει refund ή ξαναπαραγγείλεις το ίδιο εν τέλει σου έρχεται και η 1η παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να πληρωσω και το δευτερο το αποκλειω, δεν μου χρειαζεται 2 φορες το ιδιο σκατολοιδι.

το να το στειλω πισω νομιζω ειναι ασυμφορο και για μενα και για αυτον

Οποτε συνηθως σκονιζεται στην αποθηκη η το χαριζω σε κανα φιλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και όλοι λένε το μακρύ και το κοντό τους. Έχω ζητήσει refund για αντικείμενα που δεν έχω πάρει tracking number ενώ έλεγαν ότι παρέχουν, καθώς κι έχω λάβει 2 φορές το ίδιο προϊόν λόγω καθυστέρησης παράδοσης, επικοινωνία με τον πωλητή σε κάθε περίπτωση. Στη δεύτερη δε, ο Κινέζος είπε ότι δεν πειράζει που έγινε έτσι η ανταλλαγή απλά να τον έχω στο νου μου για μελλοντικές αγορές. 
Κάτι το οποίο κάνω και στις συναλλαγές μου εδώ πέρα, παιδιά όταν κάνετε λαμογιές, θα σας κάνουν κιόλας. Το "δάκρυ" που ρίχνει ο κάθε αγοραστής/πωλητής, θα το πληρώσετε αργότερα στο δεκαπλάσιο. Τουλάχιστον να μην τα έχετε καλά με την συνείδηση σας όταν κάνετε τέτοια πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το να πληρωσω και το δευτερο το αποκλειω, δεν μου χρειαζεται 2 φορες το ιδιο σκατολοιδι.

το να το στειλω πισω νομιζω ειναι ασυμφορο και για μενα και για αυτον

Οποτε συνηθως σκονιζεται στην αποθηκη η το χαριζω σε κανα φιλο.

Έστω το υποθετικό σενάριο που πολύ καλά κάνεις και ζητάς και σου γινεται refund, ΔΕΝ ξαναπαραγγέλνεις και σου έρχεται έστω καθυστερημένα. Τι κάνεις?

Προσωπικά μου έχει συμβεί μια φορά με βιβλίο που παρείγγειλα από Αγγλία (Από store στο Amazon market). Καθυστέρησε αλλά ήρθε, μου είχαν κάνει refund αλλά μιας και δεν πέθανα κι' όλας έκανα εκ νέου πληρωμή. Μπορώ να καταλάβω κάποιον που θα επέλεγε να μην πληρώσει εκ νέου, δεν καταλαβαίνω αυτόν που θα κράταγε το βιβλίο.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...