Προς το περιεχόμενο

"Κλέβετε" το ebay;


Voodooman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, theofanis20 είπε

13 Νοεμβρίου είχα κάνει 2 μικροπαραγγελίες εν γνώση μου ότι θα αργήσω να τις πάρω λόγω της κατάστασης με τα τελωνεία για αυτό και δεν μπήκα καν στον κοπω να ενοχλήσω τους πωλητές στο εβαυ. Τελικά σήμερα μου ήρθε η μια λογικά στις επόμενες μέρες θα μου έρθει και η άλλη. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι Όσοι αγοράζετε βλακιουλες απο το εβαυ μην τρελενεστε αν κανουν πανω απο 60 μερες να ρθουν, θα έρθουν τελικά. Δεν υπαρχει λογος να αποκλειστουμε ολοι επειδη ρα ΕΛΤΑ υπολειτουργούν

Και αυτά που είχα παραγγείλει αρχές του 2017, γιατί δεν έφτασαν ποτέ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, randomcat είπε

Τιμολόγιο έχουν ήδη από τον πωλητή, άρα το δικό μου τι το θέλουν; Δεν εμπιστεύονται τον πωλητή;

Όχι, δεν τον εμπιστεύονται. Και έχουν λόγο που δεν τον εμπιστεύονται αφού ξέρουν πως επί χρόνια οι κινέζοι (και όχι μόνο) πωλητές, σε συνεννόηση με τους αγοραστές (αλλά και από μόνοι τους), δηλώνουν χαμηλότερη αξία στα πακέτα ή/και στην χαρτούρα που (αν) τα συνοδεύει.

Αναφορά σε κείμενο

Ένας απλός ιδιώτης είμαι που παραγγέλνω, και όχι κάποια εταιρεία. Δεν είμαι κανένας εισαγωγέας για να χρειάζεται να μπλέκω με διαδικαστικά.

Όπως επίσης ξέρουν πως και τα σκρουτζομάγαζα = έμποροι, ως "απλοί ιδιώτες" παραγγέλνουν 10-10, 20-20 κομμάτια και γλυτώνουν τελωνείο εδώ και χρόνια.

Όπως επίσης και κυριολεκτικά "απλοί ιδιώτες", φέρνουν κομμάτια κάθε δυο και τρεις, με αποκλειστικό σκοπό την μεταπώληση σε αγγελίες και facebook κλπ, για να βγάζουν "χαρτζιλίκι" = εμπόριο.

Ασχέτως αν τα κάνεις/έχεις κάνει εσύ ή όχι, μη μου πεις πως δεν ξέρεις και δεν διαβάζεις μέσα στα φόρουμ εδώ και χρόνια πως ισχύουν τα παραπάνω; κι οπότε θα έπρεπε να μην θέτεις καν τα "τι, δεν τους εμπιστεύονται" και "εγώ ιδιώτης είμαι" κλπ να 'χαμε να λέγαμε. Ξέρουμε πολύ καλά για ποιο λόγο έχουν σφίξει τα ζωνάρια, μην το παίζουμε χαζοί. Δώσε τις χαρτούρες αν είσαι καθαρός να προχωρήσει η διαδικασία και τέρμα. Για τα υπόλοιπα με τις καθυστερήσεις, τα καβατζώματα των τελώνων, τις υπερκοστολογήσεις και τις άκυρες χρεώσεις που ρίχνουν, μαζί σου.

Επεξ/σία από scullyist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 minutes ago, vgiozo said:

Δεν ξέρω τί είναι πιο γελοίο τελικά

- το να κλέψεις μερικά Ευρώ από ένα Κινέζο μαγαζάτορα, μην επιστρέφοντας τα χρήματα για προϊόν που τελικά παρέλαβες...
- ή να υπερ-ηθικολογεί κανείς, με γενικευτικές κρίσεις, και να ανάγει τα πάντα (τρέχοντα/τωρινά και μελλούμενα κακά) σε επάξιες τιμωρίες, ακόμη και για περιπτώσεις όπου διαπιστωμένα αυτό δεν ισχύει (πχ κόψιμο δωρεάν μεταφορικών από Αμαζον).

...και τα δύο, διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος, διαφορετικές εκδοχές της ίδιας μικροπρέπειας...

Κατά τη γνώμη μου, δικαίως εγείρεται αξίωση επιστροφής χρημάτων για πράγματα που καθυστερούν πάνω από 60-70 μέρες, αλλά αν τελικά παραληφθούν υπάρχει υποχρέωση επανακαταβολής των χρημάτων, εφόσον πληρούν τη περιγραφή της κάθε αγγελίας και είναι λειτουργικά (όπως θα ίσχυε και σε περίπτωση μη καθυστέρησης/έγκαιρης παραλαβής)...

...τώρα ο καθένας, βάσει των θετικών και αρνητικών του εμπειριών μπορεί να καταλήγει σε συμπεριφορές "εξισορρόπησης"...πχ αν τον "κλέψουν" 2-3 φορές, μετά να αγνοήσει μια άλλη δικιά του υποχρέωση...αλλά εκεί τη πληρώνει ο λάθος άνθρωπος, είτε είναι πωλητής, είτε αγοραστής...κύκλο κάνουν αυτά...

Ειναι μικροπρεπεια ο πωλητης να προστατευει το μαγαζι του οταν διαπιστωνει οτι σε ενα σημειο του χαρτη υπαρχει ενα γενικευμενο φαινομενο απιθανων τυπων  που εκμεταλλευονται τη γραφειοκρατια για να κλεβουν; 

Μπερδευεστε αν νομιζετε οτι amazon και λοιποι πωλητες παιρνουν μετρα με σκοπο να σας τιμωρησουν. Ο σκοπος τους ειναι να σταματησουν να εχουν ζημιες πουλωντας σε κλεφτες. Καθε μαγαζι που σεβεται τον εαυτο του και θελει να συνεχισει να υπαρχει θα φροντιζε να προστατευτει απο απατεωνες μικροτερους ή μεγαλυτερους, στο μετρο του δυνατου.

Το παραδειγμα της amazon αναφερθηκε γιατι οι απιθανοι αυτοι τυποι που ευθαρσως δηλωνουν οτι ζητανε refund και δεν επιστρεφουν ουτε λεφτα, ουτε προιον οταν παραλαβουν (εκμεταλλευομενοι στο επακρο την ελληνικη γραφειοκρατια, την οποια επισης κραζουν σε καθε ευκαιρια), ειναι για να τους δειξει οτι αφ'ενος μεν τους εχει παρει πρεφα η υφηλιος, αφ'εταιρου δε, μπορει να κερδιζουν κατι λιγα σημερα, αυριο ομως θα τα πληρωσουν τριπλα, αφου ενας-ενας οι πωλητες παιρνουν χαμπαρι τι συμβαινει με τους Ελληνες αγοραστες και λαμβανει τα μετρα του. Οποια κι αν ειναι αυτα, απο συνολικο αποκλεισμο εως καταργηση παροχών τυπου free shipping.

Οχι βεβαια οτι ειναι για να περιμενει κανεις τον μεσο Ελληνα πολιτη να αποκτησει καταναλωτικη συνειδηση μεσα απο τετοιες περιπτωσεις...Προφανως και φταιει το κακο amazon που μας χρεωνει τα shipping fees. Ειναι επειδη δεν μας συμπαθουν που ειμαστε ωραιοι ως Ελληνες και μας ...πολεμανε με καθε τροπο.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Και αυτά που είχα παραγγείλει αρχές του 2017, γιατί δεν έφτασαν ποτέ;

Λίγο υπομονή ρε φίλε. Μην είσαι βιαστικοι και μας αποκλείσουν... (αν και εσύ είσαι πριν τις τελωνειακές αλλαγές).

Τελικό συμπέρασμα; Μνημόνια μέχρι.να σβησει η ήλιος:) εδώ εμείς ρίξαμε την χώρα έξω επειδή δεν αγοράζαμε την θήκη του κινητού από Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αν και το "τιμολογιο" που χρησιμοποιείς σαν όρο θεωρώ οτι ειναι λάθος γιατι δεν γίνεται να το έχεις, λογικά αναφέρονται σε απόδειξη πληρωμής πχ απο Paypal, προφανώς δεν θα ειναι ίδιο με το "ψευτικο" τιμολόγιο που έστειλε άρα έχει μια λογική.

Σύμφωνοι. Ωστόσο, ζητάνε "order confirmation της παραγγελίας σας που στέλνει η εταιρεία" και όχι απαραίτητα απόδειξη πληρωμής PayPal, οπότε άνετα μπορώ να έχω συννενοηθεί εγώ με τον πωλητή και να στείλω ένα τροποποιημένο PDF ώστε να αντιστοιχεί στο τιμολόγιό του. Και η απόδειξη του PayPal μπορεί να τροποποιηθεί.

Εμένα δεν πρέπει να με απασχολεί το πως εκείνοι θα κάνουν τη δουλειά τους (αν π.χ. θα γκουγκλάρουν για τιμές) για να βεβαιωθούν για την εγκυρότητα του τιμολογίου. Πλήρωσα για να μου στείλουν ένα πακέτο και όχι για να έχω τηλεφωνική επικοινωνία και ανταλλαγή e-mail μαζί τους.

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Το τελωνείο δεν μπορω να κατανοήσω πως το συνδέεις με τις μεταφορικές. Το τελωνείο ελέγχει αν πρέπει να πληρωθεί κάποιο ποσό ή οχι.

Υποπτεύομαι, αλλά δεν το γνωρίζω, ότι κάποιες από τις δυσκολίες τις δημιουργεί η DHL ώστε να πάρουν το νταβατζιλίκι του εκτελωνισμού χωρίς να ιδρώσουν. Γι' αυτό άλλωστε ρωτάω και εδώ για το αν γνωρίζει κάποιος το τι πραγματικά χρειάζεται.

Η εμπειρία με το τελωνείο για αρκετούς από εμάς είναι πρωτόγνωρη αφού τα μέτρα έγιναν πιο αυστηρά μόλις πριν από 5-6 μήνες.

Αυτό που εγώ γνώριζα από παλιότερα είναι ότι μια ταυτότητα αρκεί και ότι δεν χρειάζεται ΑΦΜ ή κάποιο άλλο προσωπικό στοιχείο και ότι επίσης - όπως έχει γραφτεί πολλές φορές εδώ στο Ινσόμνια - συχνά οι τελωνειακοί αποφασίζουν αυθαίρετα την αξία του πακέτου και με συνοπτικές διαδικασίες (π.χ. με γρήγορη αναζήτηση στο Google) οπότε γιατί να μου ζητάει η DHL αποδείξεις αφού έχουν το τιμολόγιο;

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αν αυτός ειναι ο λόγος μπορείς να το πάρεις απο Ελλάδα η Ευρώπη και παλι θα σου ερθει στην πορτα χωρις τελωνεία. Θα πληρωσεις παραπανω φυσικα γιατι αυτος που θα στο πουλήσει εχει κάνει ηδη την διαδικασια με τον εκτελωνισμο για σενα. Αλλα ξεχασα, θελουμε και στην πορτα μας, και χωρις να κανουμε εκτελωνισμο εμεις και 30% κατω.

Δεν υπάρχει στην Ελλάδα και ούτε στην Ευρώπη.

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Δεν καταλαβαινω τι σχέση εχει η οικονομια της χωρας με τους κανονες εκτελωνισμου. Οταν καποιος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα να κανει κατι δεν παραπονιέται για τις τιμες αλλα προσαρμόζει τις αγορασες του στην τσεπη του.

Μπορεί να έχω τα 500 για να αγοράσω αυτό που θέλω αλλά όχι τα 700 που θα είναι συνολικά μαζί με το νταβατζιλίκι (56 στην DHL για εκτελωνισμό, 120 ΦΠΑ, και δασμοί).

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αν θεωρείς οτι δεν ειναι δουλεια που αξιζει τα 50€ κανεις τον εκτελωνισμο μονος σου και σου μενει και το καφετι στην τσεπη. Αν και παλι βαριεσαι να τρεχεις τοτε πληρωνεις και τελειωνεις

Σε αυτό ποντάρουν και εκείνοι για να χρεώνουν έτσι δηλ. αν δεν σ' αρέσει φίλε τότε τρέχα στην άλλη άκρη μέχρι το αεροδρόμιο. Αφού παράγγειλα online ας ταλαιπωρηθώ κιόλας... μήπως να πήγαινα και στις ΗΠΑ να το πάρω για να μην τους έχω ανάγκη; :P

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Το θεμα ειναι που ριχνεις τις ευθυνες. Ο πωλητης εχει σαν υποχρέωση να σου στείλει το προιον με την μεταφορικη που κανονισατε και να ειναι οπως στην περιγραφη. Δεν ειναι υπευθυνος για το αν στο τελωνειο θα κανει 1 μερα ή ενα μηνα.

Δεν τις ρίχνω στον πωλητή. Στην DHL και στο τελωνείο μιας και μαζί τα τρώνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, μπιπ μπιπ said:

Και ξαναρωτάω, μπορώ να πάρω τηλέφωνο στο τελωνείο να τους κράξω; Ή να τους ρωτήσω συγκεκριμένα για τα δέματα μου;

Αν εχεις tracking ID παρε τηλ στα ΕΛΤΑ και ρωτα τι γινεται. Θα σε κατευθυνουν αναλογως.

Αν δεν εχεις tracking ID ζητα απο τον πωλητη να ζητησει απο τα δικα του ταχυδρομεια ερευνα για το που εχει χαθει το δεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, randomcat είπε

Τιμολόγιο έχουν ήδη από τον πωλητή, άρα το δικό μου τι το θέλουν; Δεν εμπιστεύονται τον πωλητή; Αφού αν ο πωλητής έχει συννενοηθεί με εμένα για να δώσει ψεύτικο τότε και εγώ ψεύτικο θα δώσω.

Ο πωλητής είναι πελάτης τους. Τους χρησιμοποιεί ως μεταφορική για τα προϊόντα του e-shop του.

Φυσικά και δεν μου αρέσουν. Όπως είπα, ο λόγος που παραγγέλνω online - και αυτή είναι η ουσία της online παραγγελίας - είναι για να μου έρχονται τα πράγματα στην πόρτα μου χωρίς περαιτέρω διαδικασίες.

Ένας απλός ιδιώτης είμαι που παραγγέλνω, και όχι κάποια εταιρεία. Δεν είμαι κανένας εισαγωγέας για να χρειάζεται να μπλέκω με διαδικαστικά. Και φυσικά δεν μου αρέσουν οι κοινοί κανόνες για τελωνεία εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ( https://en.wikipedia.org/wiki/Customs#European_Union ) λες και οι πολίτες αυτής της χώρας έχουμε τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες με τους υπόλοιπους. Για να "προστατευτεί" η οικονομία της ΕΕ δηλαδή από εισαγωγές, θα πρέπει να τρώμε και εμείς το ίδιο νταβατζιλίκι...

... αλλά όπως είπα, αν πρέπει να πληρώσω κάποιο ποσό και χρειάζομαι το πακέτο μου, ας το πληρώσω. Δεν είναι όμως δική μου δουλειά να πάω να το φέρω αφού τους έχω ήδη πληρώσει τα μεταφορικά ούτε και να καταναλώσω επιπλέον χρόνο ούτε να τους στέλνω στοιχεία και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και να τους εξηγήσω τι αγορά έκανα λες και είμαι κάποιος εισαγωγέας.

Το 50αρικο που ζητάνε για εκτελωνισμό σε τι δική τους εργασία αντιστοιχεί δηλαδή;;; Να προωθήσουν στο τελωνείο τα στοιχεία που τους έστειλα;;; Ούτε καν να ψάξουν στο σάιτ του πωλητή για την αξία των αντικειμένων και βάσει του τιμολογίου που έχουν, ε; Όλα έτοιμα.

Δεν χρειάζεται να σε θεωρήσουν τριτοκοσμικό οι έξω, γιατί ούτως ή άλλως ζούμε σε τριτοκοσμική χώρα και το γνωρίζουν.

Αούγκανος γίνεσαι όταν η λογική σου επιτρέπει να στήνεις κώλο σε νταβατζιλίκια τέτοιου μεγέθους και να νιώθεις ότι "δεν έχεις τόσα θέματα" ενώ υπάρχουν ξεκάθαρα θέματα.

Οι τύποι τα θέλουν όλα δικά τους. Και να καθυστερούν τα δέματα και να επιβάλλουν γερό νταβατζιλίκι σε πολίτες μιας οικονομικά κατεστραμμένης χώρας, και να φέρνουν μπλε χαρτάκια αντί για δέματα, και να καρπώνονται τα άπειρα αζήτητα ( https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/178297/sto-sfyri-pano-apo-350-aftokinita-kai-motosykletes-apo-ta-azitita-ton-teloneion ), και να ζητάνε 7.20 ευρώ τη μέρα αποθήκευτρα τελωνείου...

... ε ας παρέχουν τουλάχιστον σε εμένα τον αγοραστή το βασικό - να μου φέρουν το πακέτο στην πόρτα μου και να πάρουν το νταβατζιλίκι τους χωρίς περαιτέρω διαδικασίες.

Διάλεξες όμως dhl, ιδιωτική κούριερ με συγκεκριμένο τιμοκατάλογο γι'αυτές τις υπηρεσίες. Αν διάλεγες απλή αποστολή θα πλήρωνες λιγότερα (όταν παραλάμβανες...).

 

Τέλος πάντων, μ'αυτά και μ'αυτά ή θα μα κόψουν οι Κινέζοι ή θα τους κόψουμε εμείς. Εγώ ήδη ebay ψάχνω μόνο european union ή προπληρωμένα έξοδα και εκτός Ευρώπης μόνο από amazon.com με προπληρωμένο τελωνείο κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Διάλεξες όμως dhl, ιδιωτική κούριερ με συγκεκριμένο τιμοκατάλογο γι'αυτές τις υπηρεσίες. Αν διάλεγες απλή αποστολή θα πλήρωνες λιγότερα (όταν παραλάμβανες...).

Τέλος πάντων, μ'αυτά και μ'αυτά ή θα μα κόψουν οι Κινέζοι ή θα τους κόψουμε εμείς. Εγώ ήδη ebay ψάχνω μόνο european union ή προπληρωμένα έξοδα και εκτός Ευρώπης μόνο από amazon.com με προπληρωμένο τελωνείο κλπ.

Δεν διάλεξα, δεν είχε επιλογές το συγκεκριμένο e-shop. Αν περνάει από το χέρι μου δεν θέλω να χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά DHL στη ζωή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, randomcat είπε

Δεν διάλεξα, δεν είχε επιλογές το συγκεκριμένο e-shop. Αν περνάει από το χέρι μου δεν θέλω να χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά DHL στη ζωή μου.

Α οκ. Γενικά να το προσέχεις αυτό, ακόμα και πριν από όλα αυτά που γίνονται η dhl και λοιπές κούριερ πάντα χρέωναν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 λεπτά πριν, randomcat είπε

Σύμφωνοι. Ωστόσο, ζητάνε "order confirmation της παραγγελίας σας που στέλνει η εταιρεία" και όχι απαραίτητα απόδειξη πληρωμής PayPal, οπότε άνετα μπορώ να έχω συννενοηθεί εγώ με τον πωλητή και να στείλω ένα τροποποιημένο PDF ώστε να αντιστοιχεί στο τιμολόγιό του. Και η απόδειξη του PayPal μπορεί να τροποποιηθεί.

Εμένα δεν πρέπει να με απασχολεί το πως εκείνοι θα κάνουν τη δουλειά τους (αν π.χ. θα γκουγκλάρουν για τιμές) για να βεβαιωθούν για την εγκυρότητα του τιμολογίου. Πλήρωσα για να μου στείλουν ένα πακέτο και όχι για να έχω τηλεφωνική επικοινωνία και ανταλλαγή e-mail μαζί τους.

Order confirmation είναι η αυτόματη απόδειξη που βγαίνει οταν κάνεις μια παραγγελία. Δεν σε απασχολεί, αν όμως εσύ πληρώσεις 50€ και αυτοί βάλουν μια τιμή 100€ γιατί άλλαξε η τιμή και πρέπει να περάσει τελωνείο τότε θα σε νοιάζει και φυσικά θα βρίζεις τους "άχρηστους" που δεν κάνουν τη δουλειά τους ε?

 

8 λεπτά πριν, randomcat είπε

Υποπτεύομαι, αλλά δεν το γνωρίζω, ότι κάποιες από τις δυσκολίες τις δημιουργεί η DHL ώστε να πάρουν το νταβατζιλίκι του εκτελωνισμού χωρίς να ιδρώσουν. Γι' αυτό άλλωστε ρωτάω και εδώ για το αν γνωρίζει κάποιος το τι πραγματικά χρειάζεται.

Η εμπειρία με το τελωνείο για αρκετούς από εμάς είναι πρωτόγνωρη αφού τα μέτρα έγιναν πιο αυστηρά μόλις πριν από 5-6 μήνες.

Αυτό που εγώ γνώριζα από παλιότερα είναι ότι μια ταυτότητα αρκεί και ότι δεν χρειάζεται ΑΦΜ ή κάποιο άλλο προσωπικό στοιχείο και ότι επίσης - όπως έχει γραφτεί πολλές φορές εδώ στο Ινσόμνια - συχνά οι τελωνειακοί αποφασίζουν αυθαίρετα την αξία του πακέτου και με συνοπτικές διαδικασίες (π.χ. με γρήγορη αναζήτηση στο Google) οπότε γιατί να μου ζητάει η DHL αποδείξεις αφού έχουν το τιμολόγιο;

Η DHL και η κάθε DHL έχει πληρωθεί για την μεταφορά δεν βγάζει κέρδη απο τα τελωνεία. Πως ακριβώς μπορούν να δημιουργούν δυσκολίες αφού το μόνο που κάνουν είναι να το πάρουν απο το σημείο Α και να το πάνε στο σημείο Β. Μήπως αν τρακάρει ο οδηγός με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η παραγγελία σου το κάνει σκόπιμα η DHL για να μην παραλάβεις στην ώρα σου?

Πριν 20 χρόνια με μια ταυτότητα άνοιγες και λογαριασμό και τώρα θέλουν εκκαθαριστικό, αφμ, αποδεικτικό τηλεφώνου κλπ. Όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν οι εποχές αλλάζουν και οι ανάγκες. (τωρα δεν μπορείς και να ανοίξεις λογαριασμό).

12 λεπτά πριν, randomcat είπε

Δεν υπάρχει στην Ελλάδα και ούτε στην Ευρώπη.

Τότε είτε ψωνίζεις με οτι αυτο συνεπάγεται (εκτελωνισμό, επιπλέον λεφτα κλπ) ή αν δεν σου αρέσουν ολα αυτά δεν αγοράζεις.

13 λεπτά πριν, randomcat είπε

Μπορεί να έχω τα 500 για να αγοράσω αυτό που θέλω αλλά όχι τα 700 που θα είναι συνολικά μαζί με το νταβατζιλίκι (56 στην DHL για εκτελωνισμό, 120 ΦΠΑ, και δασμοί).

Άρα δεν έχεις τα λεφτά για να το αγοράσεις. Ξέρεις γιατι ειναι πιο ακριβά τα προίοντα σε καποιες περιοχές ε? (δεν αναφέρομαι μονο στον ΦΠΑ). Εγω σαν πωλητής θα φέρω απο έξω ενα προιον θα πληρώσω την αξία τους + τελωνεία + τα μεταφορικα. Προφανώς οταν θα έρθεις εσυ να αγοράσεις απο μένα θα πληρώσεις υψηλότερη τιμή απο ότι βλέπεις έξω για να καλύψεις αυτά τα έξοδο. Αλλο παράδειγμα ειναι τα νησιά, όλα ειναι πιο ακριβά γιατι έχουν επιπλέον κόστος μεταφοράς (καραβια, καύσιμα κλπ για μεταφορά απο αποθηκές προς τα εδώ).

 

17 λεπτά πριν, randomcat είπε

Σε αυτό ποντάρουν και εκείνοι για να χρεώνουν έτσι δηλ. αν δεν σ' αρέσει φίλε τότε τρέχα στην άλλη άκρη μέχρι το αεροδρόμιο. Αφού παράγγειλα online ας ταλαιπωρηθώ κιόλας... μήπως να πήγαινα και στις ΗΠΑ να το πάρω για να μην τους έχω ανάγκη;

Για να γίνει ο εκτελωνισμός ένα άτομο του προσωπικού θα πρέπει να ασχοληθεί για Χ ώρα με το συγκεκριμένο προιον, αν εσύ το κάνεις μόνος σου, που σημαίνει οτι αυτός θα αφιερώσει τον χρόνο του σε κάποιον αλλο που βαριέται ή δεν θέλει να πάει τότε δεν θα πληρώσεις κατι, αν επειδή βαριέσαι/δεν μπορείς και αφιερώσει το χρόνο του σε εσένα τότε θα πρεπει να πληρωθεί για τον χρόνο του (το αν ειναι πολλα τα 50 ή οχι είναι αλλη συζήτηση). Για να σου δώσω ένα παράδειγμα που το συζητουσα εχτές πχ εισαι καθηγητής και κάνεις ιδιαίτερα και πληρώνεσαι με την ώρα, αν έχουμε μάζι και δεν εμφανιστώ τις ώρες αυτές ΠΡΕΠΕΙ να τις πληρώσω γιατι σου έχω δεσμεύσει τις ώρες που αν ήξερες οτι δεν θα ερχόμουν θα τις έδινες σε κάποιον άλλο που θα ερχόταν. (ειναι αλλο με το να ακυρώσεις το μαθημα έγκαιρα). Ειναι απλό παραδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό γιατι πληρώνεις. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πως μπλέκεις DHL και τελωνείο μιας και είναι δύο άσχετα πράγματα.

2 λεπτά πριν, scullyist είπε

Περνούσε από το χέρι σου να μην το πάρεις από αυτούς αφού το έδιναν μόνο με dhl;

εννοειται πως οχι γιατι ηταν ο πιο φθηνος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Spect~ είπε

εννοειται πως οχι γιατι ηταν ο πιο φθηνος..

Μη μου το χαλάς, περιμένω -παρόμοια- απάντηση "όχι γιατί δεν το είχε άλλος", ώστε να απαντήσω "περνούσε από το χέρι σου να βρεις/πάρεις άλλο παρόμοιο προϊόν από αλλού, αν η dhl ήταν deal breaker;" ΚΛΠ. μήπως και κάποια στιγμή αφήσουμε το δράμα και κατανοήσουμε τι σημαίνει επιλογή και "δεν διάλεξα".

 

Επεξ/σία από scullyist
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, scullyist είπε

Περνούσε από το χέρι σου να μην το πάρεις από αυτούς αφού το έδιναν μόνο με dhl;

Μόνο εκείνοι το έχουν (ΗΠΑ) και μόνο με DHL και ήταν η πρώτη μου εμπειρία με τελωνείο. Στο μέλλον θα είμαι προσεκτικός.

Και όχι δεν "περνούσε από το χέρι μου να βρω κάποιο παρόμοιο προϊόν" μιας και είναι μοναδικό.

(Επιπλέον ένας φίλος μου είχε παραγγείλει ένα μήνα πριν από εμένα προϊόντα αξίας 100+ ευρώ από εκείνους και τα έλαβε κανονικά χωρίς προβλήματα με το τελωνείο. Go figure...)

42 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Order confirmation είναι η αυτόματη απόδειξη που βγαίνει οταν κάνεις μια παραγγελία. Δεν σε απασχολεί, αν όμως εσύ πληρώσεις 50€ και αυτοί βάλουν μια τιμή 100€ γιατί άλλαξε η τιμή και πρέπει να περάσει τελωνείο τότε θα σε νοιάζει και φυσικά θα βρίζεις τους "άχρηστους" που δεν κάνουν τη δουλειά τους ε?

Ποιός να βάλει 100 - ο πωλητής; Γιατί να το κάνει αυτό; Και αν το κάνει δεν θα πάρω την παραγγελία μου επειδή εγώ θα έχω στείλει αποδεικτικό για 50.

Να το εκτιμήσουν για 100 οι άχρηστοι στο τελωνείο; Αφού ούτως ή άλλως θα βάλουν νταβατζιλίκι, ας το βάλουν και ας μου το φέρουν χωρίς να με ενοχλήσουν και όχι να μου λένε ότι δεν στο φέρνουμε αν δεν μας δώσεις εσύ όλα τα στοιχεία.

Σου εξηγώ ότι αν είναι να στείλει αναληθές τιμολόγιο ο πωλητής σε συννενόηση μαζί μου τότε δεν έχει νόημα να ζητάνε από εμένα αποδεικτικό πληρωμής αφού είτε το order confirmation είτε το αποδεικτικό του PayPal εγώ μπορώ να το πειράξω!

Αναφορά σε κείμενο

Η DHL και η κάθε DHL έχει πληρωθεί για την μεταφορά δεν βγάζει κέρδη απο τα τελωνεία. Πως ακριβώς μπορούν να δημιουργούν δυσκολίες αφού το μόνο που κάνουν είναι να το πάρουν απο το σημείο Α και να το πάνε στο σημείο Β. Μήπως αν τρακάρει ο οδηγός με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η παραγγελία σου το κάνει σκόπιμα η DHL για να μην παραλάβεις στην ώρα σου?

Βγάζουν κέρδος από τον εκτελωνισμό.

Αναφορά σε κείμενο

Πριν 20 χρόνια με μια ταυτότητα άνοιγες και λογαριασμό και τώρα θέλουν εκκαθαριστικό, αφμ, αποδεικτικό τηλεφώνου κλπ. Όπως καταλαβαίνεις αλλάζουν οι εποχές αλλάζουν και οι ανάγκες. (τωρα δεν μπορείς και να ανοίξεις λογαριασμό).

Τότε είτε ψωνίζεις με οτι αυτο συνεπάγεται (εκτελωνισμό, επιπλέον λεφτα κλπ) ή αν δεν σου αρέσουν ολα αυτά δεν αγοράζεις.

Ψωνίζεις όταν γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους. Εγώ ρώτησα τι ακριβώς χρειάζεται στο τελωνείο και μέχρι στιγμής κανείς δεν το έχει απαντήσει.

Θα έπρεπε να σε ειδοποιεί κάποιος για αυτές τις παραμέτρους π.χ. να στείλει ένα μήνυμα η DHL USA και να λέει "αδερφέ στην Ελλάδα με ΦΠΑ 24% και δασμούς τόσο θα σου πάει - προχωράμε; Στο στέλνουμε; Να περάσει τον ατλαντικό; Και να έρθουμε έπειτα στην πόρτα σου να μας δείξεις ταυτότητα και να μας δώσεις το ποσό;"

Αναφορά σε κείμενο

Άρα δεν έχεις τα λεφτά για να το αγοράσεις. Ξέρεις γιατι ειναι πιο ακριβά τα προίοντα σε καποιες περιοχές ε? (δεν αναφέρομαι μονο στον ΦΠΑ). Εγω σαν πωλητής θα φέρω απο έξω ενα προιον θα πληρώσω την αξία τους + τελωνεία + τα μεταφορικα. Προφανώς οταν θα έρθεις εσυ να αγοράσεις απο μένα θα πληρώσεις υψηλότερη τιμή απο ότι βλέπεις έξω για να καλύψεις αυτά τα έξοδο. Αλλο παράδειγμα ειναι τα νησιά, όλα ειναι πιο ακριβά γιατι έχουν επιπλέον κόστος μεταφοράς (καραβια, καύσιμα κλπ για μεταφορά απο αποθηκές προς τα εδώ).

Για να γίνει ο εκτελωνισμός ένα άτομο του προσωπικού θα πρέπει να ασχοληθεί για Χ ώρα με το συγκεκριμένο προιον, αν εσύ το κάνεις μόνος σου, που σημαίνει οτι αυτός θα αφιερώσει τον χρόνο του σε κάποιον αλλο που βαριέται ή δεν θέλει να πάει τότε δεν θα πληρώσεις κατι, αν επειδή βαριέσαι/δεν μπορείς και αφιερώσει το χρόνο του σε εσένα τότε θα πρεπει να πληρωθεί για τον χρόνο του (το αν ειναι πολλα τα 50 ή οχι είναι αλλη συζήτηση). Για να σου δώσω ένα παράδειγμα που το συζητουσα εχτές πχ εισαι καθηγητής και κάνεις ιδιαίτερα και πληρώνεσαι με την ώρα, αν έχουμε μάζι και δεν εμφανιστώ τις ώρες αυτές ΠΡΕΠΕΙ να τις πληρώσω γιατι σου έχω δεσμεύσει τις ώρες που αν ήξερες οτι δεν θα ερχόμουν θα τις έδινες σε κάποιον άλλο που θα ερχόταν. (ειναι αλλο με το να ακυρώσεις το μαθημα έγκαιρα). Ειναι απλό παραδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό γιατι πληρώνεις. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πως μπλέκεις DHL και τελωνείο μιας και είναι δύο άσχετα πράγματα.

Ρε παιδί μου είναι πολύ απλό το πράγμα όμως. Παραγγέλνω online και πληρώνω για να έρθει κάτι στην πόρτα μου (και σπάνια έρχεται). Εννοείται ότι δεν έχω χρόνο / δεν θέλω / βαριέμαι να κάνω οποιαδήποτε άλλη ενέργεια και άρα είναι εκβιαστικό να σου λένε ότι η μοναδική σου επιλογή για να έχεις την υπηρεσία που πλήρωσες δηλ. για να λάβεις το δέμα στο σπίτι σου είναι να πληρώσεις 50+ για τον εκτελωνισμό του.

50+ για λίγο data entry; Εκτός αν ξέρεις εσύ να μου πεις αν είναι κάτι παραπάνω από αυτό και πόση είναι περίπου η Χ ώρα που ανέφερες.

Ναι, okay το αν είναι πολλά ή λίγα είναι άλλη συζήτηση, ωστόσο αφού είναι άλλη συζήτηση μην το κάνεις να φαίνεται σαν να τους δικαιολογείς στην παρούσα συζήτηση.

42 λεπτά πριν, Spect~ είπε

εννοειται πως οχι γιατι ηταν ο πιο φθηνος..

Είναι ο μόνος πωλητής στον κόσμο που το έχει. Δεν υπάρχει πιο φθηνός ή πιο ακριβός. Τι δεν κατάλαβες;

1 ώρα πριν, orck είπε

Λίγο υπομονή ρε φίλε. Μην είσαι βιαστικοι και μας αποκλείσουν... (αν και εσύ είσαι πριν τις τελωνειακές αλλαγές).

Ας μας αποκλείσουν όλοι, ban στην Ελλάδα, να μην μπορούν να παραγγείλουν ούτε πολιτικοί ούτε και ιδιοκτήτες των ΕΛΤΑ.

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
8 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ποιός να βάλει 100 - ο πωλητής; Γιατί να το κάνει αυτό; Και αν το κάνει δεν θα πάρω την παραγγελία μου επειδή εγώ θα έχω στείλει αποδεικτικό για 50.

Να το εκτιμήσουν για 100 οι άχρηστοι στο τελωνείο; Αφού ούτως ή άλλως θα βάλουν νταβατζιλίκι, ας το βάλουν και ας μου το φέρουν χωρίς να με ενοχλήσουν και όχι να μου λένε ότι δεν στο φέρνουμε αν δεν μας δώσεις εσύ όλα τα στοιχεία.

Σου εξηγώ ότι αν είναι να στείλει αναληθές τιμολόγιο ο πωλητής σε συννενόηση μαζί μου τότε δεν έχει νόημα να ζητάνε από εμένα αποδεικτικό πληρωμής αφού είτε το order confirmation είτε το αποδεικτικό του PayPal εγώ μπορώ να το πειράξω!

Είπες να γκουγκλάρουν οι του τελωνείου να βρουν την αξία του προιόντος και εγω σου λεω εσυ πληρώσεις 50€, εγω που ανέλαβα το "γκουγκλαρισμα" είδα οτι κοστίζει 100€ οποτε και εβαλα 100€ και εσυ χρεωνεσαι τελωνειο (ενω αν  ηταν 50 θα τη γλιτωνες) μετα ποιος φταιει και γιατι? Έπισης του οτι ακομη και στο μαγαζι που το αγορασεις μπορει να λεει 100€ δεν σημαινει οτι εσυ πληρωσες τόσο, μπορει να ειχες εκπτωση , μπορει να ηταν προσφορα κλπ. Επισης πως θα το πειραξεις στο Paypal κλπ? Το order confirmation ειναι αυτο που χρεωθηκε η καρτα σου το οποιο δεν μπορεις να πειραξεις.

12 λεπτά πριν, randomcat είπε

Βγάζουν κέρδος από τον εκτελωνισμό.

Αναλαμβάνουν τον εκτελωνισμο για ενα Χ ποσο αν ΕΣΥ ΘΕΣ δεν εχουν κερδος αν απλα περάσει τελωνειο και το κανεις εσυ ή ο υπάλληλος που δουλευει εκει.

 

13 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ρε παιδί μου είναι πολύ απλό το πράγμα όμως. Παραγγέλνω online και πληρώνω για να έρθει κάτι στην πόρτα μου (και σπάνια έρχεται). Εννοείται ότι δεν έχω χρόνο / δεν θέλω / βαριέμαι να κάνω οποιαδήποτε άλλη ενέργεια και άρα είναι εκβιαστικό να σου λένε ότι η μοναδική σου επιλογή για να έχεις την υπηρεσία που πλήρωσες δηλ. για να λάβεις το δέμα στο σπίτι σου είναι να πληρώσεις 50+ για τον εκτελωνισμό του.

50+ για λίγο data entry; Εκτός αν ξέρεις εσύ να μου πεις αν είναι κάτι παραπάνω από αυτό και πόση είναι περίπου η Χ ώρα που ανέφερες.

Θα ερθει στην πορτα σου αν πληρωσεις τον εκτελωνισμο. Δεν γινεται να απαιτεις να πληρωσει η μεταφορικη τον εκτελωνισμο, η δουλεια της ειανι να στο φερει οχι να σου πληρωσει τυχον εξοδα λογω γραφειοκρατίας/νομων στην χωρα σου. Και ξαναλεω αν το θεωρεις απλα data entry, ευκολο και γρηγορα τραβα καντα μονος σου.

 

16 λεπτά πριν, randomcat είπε

Είναι ο μόνος πωλητής στον κόσμο που το έχει. Δεν υπάρχει πιο φθηνός ή πιο ακριβός. Τι δεν κατάλαβες;

Αυτο το λες εσυ. Μπορει να ισχυει μπορει και οχι. ΑΛλα ξανα λεω αν ειναι ο μονος και το χρειαζεσαι κανεις οτι πρεπει να κανεις. ΑΝ δεν σου αρεσουν αυτα που πρεπει να κανεις δεν μπορει να σε βοηθησει κατι.

 

Παντως αυτο ειναι ελλνικη πατεντα να θελουμε top υπηρεσιες αλλα να μην πληρωνομαι τα αναλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...