Προς το περιεχόμενο

Aπάτη απο 54666 και 54422


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

H ψαροσελίδα, που πάντα κερδίζεις "Samsung Galaxy S9+"... στο τρίτο κουτί ή ακόμα και αν δώσεις λάθος απαντήσεις! Επωνυμίες όπως Google, Firefox, Chrome, OTEnet SA, χρησιμοποιεί η Dimoco για τα ανυποψίαστα θύματα ώστε να δηλώσουν κινητό στο επόμενο βήμα. Έπαιξα λίγο με το User-Agent Switcher, και πράγματι έχει πολύ πλάκα. To ADGUARD δεν την μπλοκάρει ακόμα, από το VPN όμως τρώει πόρτα.

518430240_.png.9abb660a4c99f127fa776422bd5612e9.png622588648_.png.cd564b464f79416699febeb5b4c11bce.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 588
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

H ψαροσελίδα, που πάντα κερδίζεις "Samsung Galaxy S9+"... στο τρίτο κουτί ή ακόμα και αν δώσεις λάθος απαντήσεις! Επωνυμίες όπως Google, Firefox, Chrome, OTEnet SA, χρησιμοποιεί η Dimoco για τα ανυποψίαστα θύματα ώστε να δηλώσουν κινητό στο επόμενο βήμα. Έπαιξα λίγο με το User-Agent Switcher, και πράγματι έχει πολύ πλάκα. To ADGUARD δεν την μπλοκάρει ακόμα, από το VPN όμως τρώει πόρτα.

518430240_.png.9abb660a4c99f127fa776422bd5612e9.png622588648_.png.cd564b464f79416699febeb5b4c11bce.png

καλα οποιος πεφτει απο τετοιες "σελιδες" νταξει τι να πω.... δεν μπορω να συγκρατησω την οργη μου...

οταν μαθω οτι γνωστος μου εχει πεσει σε τετοια λουμπα, ή κοινοποιει το κερδιστε ενα Airbus A380 με ενα κλικ ξερω γω...

απλα τον θεωρω χαμηλης αντιληψης και νου οποτε δεν τον εχω για πολλα στο μελλον....

να δηλαδη και κατι θετικο απο αυτες τις απατες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

H ψαροσελίδα, που πάντα κερδίζεις "Samsung Galaxy S9+"... στο τρίτο κουτί ή ακόμα και αν δώσεις λάθος απαντήσεις! Επωνυμίες όπως Google, Firefox, Chrome, OTEnet SA, χρησιμοποιεί η Dimoco για τα ανυποψίαστα θύματα ώστε να δηλώσουν κινητό στο επόμενο βήμα. Έπαιξα λίγο με το User-Agent Switcher, και πράγματι έχει πολύ πλάκα. To ADGUARD δεν την μπλοκάρει ακόμα, από το VPN όμως τρώει πόρτα.

518430240_.png.9abb660a4c99f127fa776422bd5612e9.png622588648_.png.cd564b464f79416699febeb5b4c11bce.png

Πέρα απο απάτες κλτ κτλ, δεν ειναι παράνομο και ξεκάθαρο αποδείξιμο στο δικαστήριο, η χρήση άλλων επωνυμιών;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, Sheogorath είπε

Πέρα απο απάτες κλτ κτλ, δεν ειναι παράνομο και ξεκάθαρο αποδείξιμο στο δικαστήριο, η χρήση άλλων επωνυμιών;

Σίγουρα, μιλάμε για Τelebox και Dimoco που είναι πελάτες της Cosmote, και των άλλον παροχών. Πέρσι χρησιμοποιούσαν του Σκλαβενίτη, ο Σκλαβενίτης το πήρε είδηση και έβαλε ανακοίνωση (banner) μόλις έμπαινες στη σελίδα του. Άντε βγάλε άκρη, πρέπει κάποιος να το φτάσει στο τέρμα, μέχρι το λουκέτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nikosmile είπε

Σίγουρα, μιλάμε για Τelebox και Dimoco που είναι πελάτες της Cosmote, και των άλλον παροχών. Πέρσι χρησιμοποιούσαν του Σκλαβενίτη, ο Σκλαβενίτης το πήρε είδηση και έβαλε ανακοίνωση (banner) μόλις έμπαινες στη σελίδα του. Άντε βγάλε άκρη, πρέπει κάποιος να το φτάσει στο τέρμα, μέχρι το λουκέτο.

Ε ναι, εμένα η Telebox είχε κάνει την λαδιά και άνοιξα αυτό το thread. Και ουτε καν με ερωτηματολογια για χαζους, αυτόματη εγραφή σε τυχαία νουμερα τηλεφώνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Κάποιος που κατάλαβε την πονηριά, θα είχε βάλει άλλο κινητό (το δικό σου) εντελώς τυχαία... Πάντως είναι εικονικές εταιρίες με συνεργάτες που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Όπως και η παρακάτω...

https://marvelmedia.xyz/

1992821496_.png.41d2a0e13ac271cbc19298f09d6e6822.png1357145713_.png.38b3e8f7aaef9769ce25ab1b8fc25cac.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. Μόλις έλαβα το μηνιαίο μου λογαριασμό από τη Vodafone και ήταν αυξημένος κατά 15 ευρω λογω δυο μηνυματων από καποια εταιρεια Veoo. Στη Vodafone μου είπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο περαν της φραγης πενταψηφιων και μου εκαναν και συσταση να προσεχω πού δινω το τηλεφωνο μου. Καμία σχέση όμως, με αυτά επειδη ειμαι ιδιαιτερα προσεκτικη, ξερω πως αυτο δε συνεβη. 

Ειμαι εξαλλη που τόσα χρόνια τετοιες εταιρείες δρουν ανεξέλεγκτα και πονταρουν στο οτι ελάχιστοι θα κάνουν καταγγελία ή οτιδήποτε. Σκεφτομουν να στειλω στο Συνηγορο του Καταναλωτη αλλά τωρα διαβαζω και για την ΕΕΤΤ και θα κανω και στις δύο αν και πιστευω πως όντως ολο αυτο γινεται με την ανοχή τους. Δεν ξερω αν εχει νόημα να ξαναπροσπαθησω με τη Vodafone μηπως μου επιστρεψουν τα χρηματα. Δεν ειναι μεγαλο το ποσό αλλά το θεμα εδω ειναι ηθικό. Κάτι πρέπει να κάνουμε!

 

Επεξ/σία από anspi86
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να απαιτήσεις να στα γυρίσουν πίσω. Μίλησε τους στο chat, γράψε τους στο community στο fab και γενικά μην το αφήνεις έτσι. Εννοείται πως πρέπει να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ και για τις δυο εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραδόξως μολις μου απάντησε η Veoo:

Καλησπέρα σας,
 
Θα σας ενημερώσουμε ότι η επιστροφή θα γίνει  στο τέλος του μήνα.
 
Με εκτίμηση,
 
www.veoo.com
 
Ακόμα και η διατυπωση αυτή ειναι ό,τι να 'ναι. Θα τους καταγγείλω έτσι κι αλλιως. 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επεσα και εγω στην παγιδα του 54666 και 54422 και απεστειλα το ακολουθο εμαιλ στο [email protected], ηδη με χρεωσαν 5.40+ΦΠΑ πριν κανω φραγη, ελπιζω να γινει επιστροφη του ποσου...

=============================================================================================================================

Χτες στις 19/03/2019 και ώρα 21.30 και χωρίς να έχει γίνει καμία σχετική κινήση από καμία συσκευή τηλεφωνική ή μέσω διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο για ενεργοποίηση οποιουδήποτε είδους συνδρομής από μέρους μου, έλαβα εντελώς αναπάντεχα στο κινητό μου με αριθμό xxxxxxxxxxx ένα μήνυμα από 54666 που έγραφε:
 
"ΔΩΡΕΑΝ SMS: ΒΑΛΕ ΤΟ PIN xxxxxxxxxx ΣΤΟ WEBPAGE ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ LOTTYCLUB.24.80 ΕΥΡΩ/ΜΗΝΑ. TELEBOX:2155002935". 
 
Μέσα σε λίγα λεπτά, στις 21:32, πρωτού καν προλάβω να δω το συγκεκριμένο μηνύμα και προφανέστατα χωρίς ποτέ να έχω βάλει κανένα PIN σε καμία ιστοσελίδα, έλαβα και δεύτερο sms από 54666 που έγραφε 
"MYGROOVYAPPS ΣΥΝΔΡΟΜΗ:24.80 ΕΥΡΩ/ΜΗΝΑ, TELEBOX ΒΘ:2155002935.ΔΙΑΓΡΑΦΗ:ΣΤΕΙΛΕ STOP MYGROOVYAPPS ΣΤΟ 54422". 
Ακολούθησαν τρία συνεχόμενα μηνύματα στις 21.32 από τον αριθμό 54422 με links για κάποια παιχνίδια. 
Αμέσως επικοινώνησα με τον πάροχο μου κινητής τηλεφωνίας υποβάλλοντας αίτημα φραγής μηνυμάτων από πενταψήφια νούμερα από τον οποίο και ενημερώθηκα ότι τα μηνύματα αυτά έχουν αποσταλεί από την εταιρία σας Telebox και μάλιστα τα προερχόμενα από το 54422 επιφέρουν χρέωση του λογαριασμού μου κατά 2 ευρώ περίπου έκαστο. 
Ουδέποτε έδωσα την συγκατάθεση μου και δεν εγγράφηκα σε καμία υπηρεσία σας. Δεν συμπλήρωσα πουθενά και σε κανένα webpage οποιοδήποτε κωδικό/PIN. Σας πληροφορώ ότι τη συγκεκριμένη υπηρεσία αγνοούσα την ύπαρξή της.
Σας επαναλαμβάνω ότι θα ήθελα να γνωρίσω τον τρόπο με τον οποίο περιήλθε στη διάθεση σας ο αριθμός του κινητού μου τηλεφώνου και τη χρήση των προσωπικών μου δεδομένων εν αγνοία μου και χωρίς την συγκατάθεση μου όπως ρητά ορίζει ο νέος κανονισμός ΕΕ 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων,
Με το παρόν μήνυμα θέλω να διαμαρτυρηθώ έντονα για την πρακτική σας, σύμφωνα με την οποία με εγγράψετε μονομερώς, χωρίς την συγκατάθεσή μου και ενεργώντας εντελώς αυθαίρετα σε συνδρομητική υπηρεσία και μάλιστα με χρέωση. Απαιτώ να μην ξαναχρησιμοποιήσετε τον αριθμό μου από κανένα από τα νούμερα που διαχειρίζεσθε, είτε με χρέωση, είτε χωρίς, καθώς τα μηνύματά σας μου προκαλούν όχληση και σας ζητώ να μου επιστρέψετε άμεσα το ποσό με το οποίο με χρεώσατε. Επίσης, με βάση και την νεότερη ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και επιφυλλασσόμενος για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου, απαιτώ να ενημερωθώ για τον τρόπο με τον οποίο έφτασε στα χέρια σας το νούμερο μου.
Σας ενημερώνω ότι με το παρόν mail δεν συναινώ σε καμία περίπτωση και σε οποιαδήποτε άλλη χρήση των προσωπικών μου στοιχείων πέραν από το παραπάνω σκοπό της παρούσας αλληλογραφίας. Ζητώ τη διαγραφή όλων των προσωπικών δεδομένων που έχετε στη διάθεσή σας σύμφωνα με το άρθρο 17 του κανονισμού ΕΕ 2016/679 και την επιστροφή όλου του χρηματικού ποσού που παρατύπως και με δόλιο τρόπο χρεώσατε το λογαριασμό του κινητού μου τηλεφώνου.
Τέλος σας δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι επί παντός νομίμου δικαιώματός μου.
========================================================================================================================
 
Αυτοματη απαντηση
Αγαπητή κυρία/κύριε, Το παρόν είναι αυτοματοποιημένο μήνυμα. Εάν έχετε ήδη ανοιχτή επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, παρακαλούμε αγνοήστε το. Με το παρόν σας αναφέρουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας και θα σας απαντήσουμε εντός δύο εργάσιμων ημερών. Στο μεταξύ, σας παραθέτουμε κάποιες πληροφορίες που ενδέχεται να σας φανούν χρήσιμες:
- η Telebox παρέχει υποστήριξη πελατών για υπηρεσίες τρίτων. Για περαιτέρω πληροφορίες για την εκάστοτε υπηρεσία, μπορείτε να απεθυνθείτε στην ιστοσελίδα ή διαφήμιση της υπηρεσίας όπου και αναγράφονται τα στοιχεία του ιδιοκτήτη της.
- για καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση, εάν πιστεύετε ότι έχει γίνει χρήση υπηρεσίας για την οποία θα θέλατε να προβούμε σε πίστωση, παρακαλούμε όπως απαντήσετε στο παρόν με την λέξη ΠΙΣΤΩΣΗ και τον αριθμό κινητού για τον οποίο πρόκειται, ώστε να το επισπεύσουμε.
- το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι ανοιχτό καθημερινές, 9:00 με 18:00.
- το τηλέφωνο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι 215 500 29 32
- εάν λαμβάνετε κάποια SMS και επιθυμείτε να διαγραφείτε, συνήθως μπορείτε να το κάνετε άμεσα στέλνοντας με SMS απλής χρέωσης τη λέξη "STOP" στον πενταψήφιο αριθμό από όπου τα λαμβάνετε.
- θα χρειαστούμε τον αριθμό κινητού σας για διερευνήσουμε κάθε αίτημα διαγραφής σας. Εάν επιθυμείτε διαγραφή από κάποια υπηρεσία και δεν τον έχετε συμπεριλάβει, παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν αναγράφοντάς τον.
- εάν επιθυμείτε, μπορείτε να ζητήσετε μόνιμη φραγή από υπηρεσίες πενταψηφίων αυξημένης χρέωσης επικοινωνόντας με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.

Με εκτίμηση,
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Telebox
tel: 2155002932
Επεξ/σία από _emperor
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@_emperor

καταγγελεις το περιστατικο λεπτομερως στους παρακατω φορεις:

http://www.dpa.gr

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/index.html

και ελπιζουμε το 2025 οι αρμοδιοι να τους εχουν κλεισει και βαλει φυλακη, και οχι να ειναι συμμετοχοι και συνενοχοι οπως κανουν τα τελευταια 12 χρονια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντηση σημερινη μετα το εμαιλ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Καλησπέρα σας, εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας. Η πίστωση μπορεί να γίνει μέσω ενός εκ των ακόλουθων τρόπων:
Α) Εάν επιθυμείτε αγορά προπληρωμένου χρόνου ομιλίας για καρτοκινητό, παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι επιθυμείτε να γίνει η πίστωση μέσω αποστολής σε εσάς κωδικών για αντίστοιχο ποσό προπληρωμένου χρόνου ομιλίας, καθώς και τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.
Β) Εάν επιθυμείτε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα πιό κάτω στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:
IBAN λογαριασμού:
SWIFT της τράπεζας:
Ονομασία τράπεζας:
Αριθμός τηλεφώνου:
Σας ενημερώνουμε πως τα παραπάνω στοιχεία (IBAN/SWIFT) μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για κατάθεση στο λογαριασμό σας. Για αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνίας, σας προτρέπουμε να το επιβεβαιώσετε αυτό με την τράπεζά σας.
Παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν αναγράφοντας τον τρόπο πίστωσης που επιθυμείτε, καθώς και τα στοιχεία που απαιτούνται για αυτόν.
Από τη στιγμή που λάβουμε την απάντησή σας, η πίστωση θα γίνει εντός 5-6 εργάσιμων ημερών. Θα σας ενημερώσουμε ξανά μόλις δρομολογηθεί.

Με εκτίμηση, Ομάδα Υποστήριξης Telebox

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, _emperor είπε

Απαντηση σημερινη μετα το εμαιλ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Καλησπέρα σας, εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας. Η πίστωση μπορεί να γίνει μέσω ενός εκ των ακόλουθων τρόπων:
Α) Εάν επιθυμείτε αγορά προπληρωμένου χρόνου ομιλίας για καρτοκινητό, παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι επιθυμείτε να γίνει η πίστωση μέσω αποστολής σε εσάς κωδικών για αντίστοιχο ποσό προπληρωμένου χρόνου ομιλίας, καθώς και τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.
Β) Εάν επιθυμείτε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα πιό κάτω στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:
IBAN λογαριασμού:
SWIFT της τράπεζας:
Ονομασία τράπεζας:
Αριθμός τηλεφώνου:
Σας ενημερώνουμε πως τα παραπάνω στοιχεία (IBAN/SWIFT) μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για κατάθεση στο λογαριασμό σας. Για αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνίας, σας προτρέπουμε να το επιβεβαιώσετε αυτό με την τράπεζά σας.
Παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν αναγράφοντας τον τρόπο πίστωσης που επιθυμείτε, καθώς και τα στοιχεία που απαιτούνται για αυτόν.
Από τη στιγμή που λάβουμε την απάντησή σας, η πίστωση θα γίνει εντός 5-6 εργάσιμων ημερών. Θα σας ενημερώσουμε ξανά μόλις δρομολογηθεί.

Με εκτίμηση, Ομάδα Υποστήριξης Telebox

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απάντηση κονσέρβα προφανώς. Δίνεις τα στοιχεία και στα βάζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Απάντηση κονσέρβα προφανώς. Δίνεις τα στοιχεία και στα βάζουν.

Να τους δώσω στοιχεία ΙΒΑΝ; Δε νομίζω...άλλος είχε ζητήσει να επιστραφούν στο λογαριασμό της Vodafone, απευθείας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, _emperor είπε

Να τους δώσω στοιχεία ΙΒΑΝ; Δε νομίζω...άλλος είχε ζητήσει να επιστραφούν στο λογαριασμό της Vodafone, απευθείας

Εγώ τους εδωσα. Τι να σου κάνουν. Το χειρότερο να σου βάλουν και άλλα λεφτά. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...