Προς το περιεχόμενο

Aπάτη απο 54666 και 54422


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Όσοι έχουν πέσει θύμα της εταιρίας μπορούν να προβούν σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/complaints.html και να αναφέρουν οτι ουδέποτε εγγράφηκαν στην υπηρεσία και ότι η πράξη είναι παράνομη. Μπορείτε να ζητήσετε να αποζημιωθείτε και από την Vodafone και απο την εταιρεία και να πάρετε να χρήματα σας πίσω τα οποία θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας. ΟΜΩΣ καντε καταγγελία στην ΕΕΤΤ σε κάθε περίπτωση μπας και κλείσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 588
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η ιστορία αυτή είναι τουλάχιστον 2 χρόνια τώρα και θεωρώ ότι είναι σχεδόν αδύνατον να συνεχίζουν να κλέβουν κατ'αυτόν τον τρόπο χωρίς να είναι μπλεγμένη και η ΕΕΤΤ. Δεν είναι δυνατόν να μην έχουν πάρει μέτρα τόσο καιρό. Κάποιοι υψηλά ιστάμενοι από την ΕΕΤΤ λαδώνονται για να κάνουν τα στραβά μάτια. Δεν εξηγείται αλλιώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η ιστορία είναι πάνω από 8-9 χρόνια βασικά. Μόνο στο Insomnia έχουμε threads από το 2009. 

Ίιιισως τελευταία αποθρασύνθηκαν εντελώς γιατί στο παρελθόν μπορούσες να δεις γιατί ενεργοποιήθηκε μια τέτοια υπηρεσία. Κάποιος έκανε κλικ κάπου που δεν έπρεπε και έδωσε ένα pin για να πάρει μια προσφορά κλπ.

Τώρα απλά σου έρχεται ένα SMS ότι έχεις εγγραφεί στην "υπηρεσία" (ή ούτε καν; ) και ακολουθούν απανωτά SMS με χρεώσεις. Και εκ των υστέρων ένα μήνυμα από τον πάροχο ότι "μάλλον έχετε εγγραφεί σε υπηρεσία που σας χρεώνει". 

Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η φραγή των συνδρομητικών SMS δεν είναι από την αρχή ενεργοποιημένη και αν τυχόν θέλει ο χρήστης (στην εντελώς απίθανη αυτή περίπτωση δηλαδή που θέλει να του έρχονται σκουπίδια στο κινητό και να χρεώνεται για αυτά) να κάνει ένα τηλέφωνο στον πάροχο για απενεργοποίηση της προστασίας του. 

Δηλαδή μόνο δολιότητα μπορώ να σκεφτώ για το λόγο που δεν υπάρχει αυτή η προστασία/ φραγή εξ'αρχής ενώ μιλάμε για ιστορία απάτης που θα κλείσει δεκαετία, σαφώς γνωστή στους παρόχους, και που από ό,τι βλέπω γίνεται χειρότερη (σε γράφουν αυτόματα και τυχαία) αντί να περιορίζεται.

Τον περασμένο μήνα η Vodafone (μπορεί και άλλοι πάροχοι, δεν το έχω ψάξει), μπήκε στη διαδικασία να στείλει SMS ενημερωτικό για την άλλη αυθαίρετη QoL χρέωση με το "Internet όλη μέρα" που δημιουργούσε ένα σωρό προβλήματα και δεν ήξερες πως (ή δεν μπορούσες) να την απενεργοποιήσεις. Πλέον αυτό μπορεί να γίνει με ένα SMS. 

Γιατί έστω δεν έχουν κάνει ένα τέτοιο σύστημα (ενημέρωσης και απλής ενεργοποίησης) και για τη φραγή των SMS από συνδρομητικές υπηρεσίες να έχει το κεφάλι του ήσυχο ο κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το πρόστιμο είναι 200.000€ και αυτοί βγάζουν 500.000€ γιατί να κλείσει ; Όλα γίνονται με την ανέχεια ή πιο πιθανό συνέργεια των παρόχων.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Από vodafone πάντως στο support η πολιτική είναι μάλλον να το παίζουν λίγο Κινέζοι. Ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα στην επιθετικότητα αυτών των "εταιρειών" SMS , ότι μόνο με ευθύνη του χρήστη μπορεί να ενεργοποιηθεί κάτι τέτοιο, ότι "΄άντε χαριστικά θα σας πιστώσουμε το ποσό γιατί είμαστε τόσο καλή υπηρεσία, αλλά να μην επαναληφθεί γιατί τοτε δεν θα σας πιστωθεί τίποτα". 

Μήπως και κάποιος ψαρώσει και αναρωτηθεί, βρε μπας και είναι δικό μου το φταίξιμο. 

Δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε αυτή την κατάσταση χρόνια τώρα, να έχει εκτροχιαστεί τελευταία και αυτοί να πιστεύουν ακόμα , μετά από άπειρες κλήσεις που θα έχουν δεχτεί με παράπονα, ότι ο χρήστης έχει κάνει κάπου ένα κλικ ή έχει δώσει στοιχεία του.

Κι εντωμεταξύ αυτό δε θα έπρεπε να είναι καν κάτι που μπορεί να συμβεί. Τι διάολο, με ένα κλικ ή δίνοντας έναν αριθμό κινητού σε μια οποιαδήποτε φόρμα (πες παραγγελίας πίτσας) γιατί να μπορεί δυνητικά αυτό να συνδεθεί με σειρά από ανεπιθύμητες χρεώσεις στο κινητό; Κι αν το έκανε άλλος κακόβουλα; Αν το έκανε κάποιος από την ίδια την εταιρία δοκιμάζοντας τυχαία νούμερα, όπως μάλλον συμβαίνει τελευταία;

Δηλαδή ακόμα και αν εξακολουθούσε να είναι αυτός ο λόγος εγγραφής (που δεν είναι πλέον), πώς αυτό είναι δικαιολογία από τον πάροχο που έχει αποτύχει να παρέχει τέτοια στοιχειώδη προστασία στον πελάτη του;

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο 25 μερες μου επεστρεψαν τα 950 ευρω τα οποια με ειχαν χρεωσει εδω και 22 μηνες

Στειλτε τους email λεγοντας αυτα ακριβως που τους εγραψα, θα σας τα επιστρεψουν , αρκει να μην τα παρατησετε

και μη συμβιβαστείτε      για λιγοτερα .

Ευχαριστω το μελος Sheogorath για την βοηθεια 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην παραπάνω φόρμα μπαίνουν και τυχαίοι αριθμοί κινητών... και όποιον πάρει η μπάλα. Τέλος πάντων, δείτε και πόσοι κέρδισαν  "Μόλις τώρα" :P! Απάτες, Κύπρος, Telebox πάνε πακέτο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
8 λεπτά πριν, stefanos_th είπε

Πως γινετε η φραγη στα πενταψηφια ?

απο την εξυπηρετιση πελατων ή με sms ?

cosmokarta εχω.

Παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και το ζητάς.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...